W wypadku broni strzeleckiej typu łuki i kusze modyfikator z siły nie wlicza się do obrażeń.
Natomiast w wypadku walki wręcz postać o sile 6 będzie miała -2 od obrażeń (tak mi się zdaje, nie pamiętam dokładnie modyfikatorów).
Ile właściwie efektów magicznych może pomieścić broń/zbroja? Zakładając, że jestem bogatym burżujem i chcę mieć Mistrzowską Zbroję Płytową z żywego metalu z zaklętym efektem odporności na czary i zaklętym efektem zwiększenia siły - mogę zrobić coś takiego?
Ile tylko sobie wymarzysz ( jak cię oczywiście będzie stać). Oczywiście rzeczy +x-dziesiąt są traktowane jak artefakty.Zychu pisze:Czy mogę osobno zaklinać takie elementy zbroi jak rękawice, buty i hełm? Nawet jeśli elementy są z jednego zestawu?
I czy premia z usprawnienia dla zbroi zwiększa KP czy tylko zmniejsza minusy z używania pancerza?
jak rozwala się te przedmioty? Tylko poprzez użycie Roztrzaskiwania?(które jest właściwie zapomniane i nieużywane)
Ile właściwie efektów magicznych może pomieścić broń/zbroja?
No wydaje mi się, że czy masz płyty czy cokolwiek innego masz takie samo prawo do ilości magic slotów
Dark_Archon_ pisze:
1. Znacie jakieś proste sposoby na zwiększenie ilości akcji w rundzie?
Dark_Archon_ pisze:
2. Zakładając przykładową potyczkę Telflammar Shadowlord vs. szarżujący bandyta. Bandyta robi co do niego należy czyli szarżuje na przeciwnika, gdy wchodzi w jego pole zagrożenia, Shadowlord teleportuje się w akcji natychmiastowej/darmowej za jego plecy i ładuje full attack. Co się dzieje z bandytą takim poza oczywistymi obrażeniami? Traci premie z szarży?
Zychu pisze:Czy kamień grzmotów powoduje takie ogłuszenie o jakim myślimy? W sensie przeciwnik pada, leży i nie wstaje przez godzinę tak jak jest tam napisane?
1. Czy zaklęcia, które zostaną czarodziejowi pod koniec dnia mogę dodać do jego dziennej ilości zaklęć?
Nie musisz.a jeśli nie to czy mogę je zastąpić innymi zaklęciami czy muszę je zużyć, żeby móc pozyskać nowe?
Jak chcesz sprzedać coś, co masz w głowie? I nie chodzi tu o genialne pomysłyA może mogę je sprzedać?
Nie. Zapamiętuje z niej bez wyrywania kartki - przygotowywuje zaklęcie na tyle, że potem wystarczy, że wypowie tylko np. końcowe słowa i czar "odpala".Jak to jest z tą księgą czarów? Czarodziej wyrywa z niej kartki z zaklęciami które używa, czy zapisuje w niej zaklęcia a następnie czyta?
NIE.A jeśli czyta to czy nie mógłby poprostu wybrać sobie w danym momencie zaklęcia i go użyć jeśli ma wszystkie komponnty?
Jeśli dobrze rozumiem to nie.2. Czarodziej 1 poziom, premia z inteligencji +2, w książeczce pisze, że moge wziąść 2 zaklęcia dodatkowe: jedno 1 poziomowe i jedno 2 poziomowe - pytanie brzmi czy mogę zamiast zaklęcia 2 poziomowego wziąść 1 lub 0 poziomowe.
Dodajesz mod z Dex do AC z pancerza i/lub tarczy. Pamiętaj, że niektóre pancerze ograniczają maksymalny modyfikator do AC ze zręczności.. Jeśli chodzi o KP na karcie postaci - mój modyfikator ze zręczności to +4, noszę napierśnik, która daje +3, co mam wpisać w tej krateczce? Chyba muszę +3 wpisać, tak? Ale jakbym miał na +1 napierśnik to mogę 4?
Jeśli ma poziomy w klasach to poziom. Jeśli ma kostki (bo jest np. potworem) to kostkę.4.2 Więc co traci? : A) poziom B) kostkę? C) Tracąc poziom traci również kostkę
Z niczym. Rzucasz k100 i sprawdzasz. Jeśli masz równo lub mniej niż szansa procentowa to się udaje.tu moj pytanie: z czym wynik testu przepowiedni jest sporny? rzut 2x k10 ?
MorfiQ pisze:Czy dodając premię intelektu do obrażeń i walcząc bronią dwuręczną dostajemy ową premię x1 czy tak jak w przypadku siły x1,5?
A jak to jest z tymi cudownymi przedmiotami? Muszę go stworzyć całkowicie od zera, czy mogę zakląć hełm już istniejący jako cudowny przedmiot? Tak samo buty, rękawice, pas etc.
Zychu pisze:Pytanie: grimuarów można używać dowolną ilość razy? Wink Są tanie, nawet te najpotężniejsze a dodają +5 do statsa dziedziczone czyli na stałe, można przeczytać kilka różnych grimuarów tego samego rodzaju i zapewnić sobie +10 do siły za 50 tys sz?