Beamhit pisze:Jak zaczytam się bardziej w demie, to się jeszcze odezwę.
Oj, Beamhit przez Ciebie znów przeczytałem fastplaya a dziś jak zobaczyłem, że można kupić książeczkę A Song of Fire and Ice Roleplaying - resztki mojego budżetu poszły na podręcznik. To Twoja wina!:D Jutro powinienem mieć. I być może w piątek dam graczom odpocząć od dededków i rozegramy scenariusz z fastplay.
Swoją drogą napisał to znany autor podręczników do dedeków - więc może zasady nie będą z dupy:D
Tak czytam jeszcze blogi Twórców i niektóre ich pomysły są bardzo ciekawe. Wreszcie, mimo wielu występujących Domów/Rodów/Klanów gdzie każdy przeciwko każdemu a MG ma ich zmusić do współpracy razem - tutaj gracze są z jednego rodu jak widzę, mają swój teren, swoją posiadłość - tworzą jedną Rodzinę - mają o co walczyć.
Jest mechanika walki, jest mechanika masowej walki, jest mechanika intryg i chyba nawet mechanika funkcjonowania Domu.
Jest też mechaniką ala Fate - tzn Destiny. Pozawala ona wpływać Graczom w większym stopniu mechanicznie na fabułę.
Ale to takie pierwsze spojrzenie. Więcej jak tylko przeczytam podręcznik.