Może przyda się tobie, może komuś innemu. Rozpiska na 20 poziom:
Human
Kapłan Wee Jass 5
Ruby Knight Vindicator 10
Warblade 5
Str 24 (start 13, rozwinięcie +5, przedmiot +6)
Dex 15
Con 20 (start 14, przedmiot +6)
Int 13
Wis 20 (start 14, przedmiot +6)
Cha 14 (start 10, przedmiot +4)
Atuty:
Martial study (devoted spirit, crusader's strike)
Martial stance (Martial spirit)
Martial study (Blistering Flourish)
Martial study (Flashing sun)
Two weapons fighting
Imp. two weapons fighting
Biegłość w broni egzotycznej (kukri)
Greater two weapons fighting
Power attack
Czary kapłana - 7 poziom
Manewry - 9 poziom
Manewry:
Znane 14
Raging Moongose
Dancing Moongose
Time Stands Still
Flashing sun
Girallon windmill flesh rip
Defensive Rebuke
Blistering Flourish
Crusader's strike
Claw at the moon
Rabid wolf strike
Sapphire nightmare blade
Moment of perfect mind
Action before tought
Emerald razor
Przygotowane 6
Raging Moongose
Dancing Moongose
Time Stands Still
Flashing sun
Girallon windmill flesh rip
Moment of pefect mind (zapchajdziura)
Postawy: 5
Punishing stance
Blood in the water
Martial spirit
Aura of Tryumph
Wolf Pack tactics
Pod wpływem shield of faith, divine favor, divine power, magic weapon greaterx2, Righteous might, Magic vestment
HP 240 (100 classes, 120 cons, 20 temporary)
KP: 10+13(mithril full plate +5)+2(natural armor)+2(dex)+5(shield of faith)-2(Punishing Stance)=30KP
Str: 34 + 12
Dex: 15 + 2
Con: 22 + 6
Int: 13 + 1
Wis: 20 + 5
Cha: 14 + 2
Obie bornie: Kukri +5 keen and speed, obrażenia 1k6(+1 rozmiar Righteous might)+21+1k6+5 za PA, średnio 33, krytyk 15/20x2.
Full attack: +33/33/33/33/28/28/23/23/18, 9 ataków.
Full attack z wykorzystaniem Raging Moongose, Dancing Moongose i Flashing Sun (dwie swift actions osiągnięte dzięki RKV): +26/26/26/26/26/26/26/26/26/26/26/21/21/16/16/11, szesnaście ataków.
Powyższe, podwojone za pomocą time stands still: 32 ataki na rundę.
Zakładając same trafienia i zero krytyków, mamy 1054 obrażeń.
Zakładając, że połowa ataków trafi, a połowa z tych, które trafiły będzie krytykami, otrzymujemy 24*33 obrażeń, średnio 792 obrażeń. Można zdecydować się na zredukowanie te obrażenia do około 690, za to uleczenie sobie pełnym atakiem 96 obrażeń atakując złego przeciwnika, poprzez zmianę stance na Aura of Tryumph. Można też szarpnąć się na zmianę stance na blood in the water, dla zwiększającego się runda po rundzie powera.
Jeśli natomiast chodzi o wielu słabych przeciwników, decydujemy się na Wolf Pack Tactics.
Można równierz wywalić dancing moongose (redukcja do 28 ataków) aby zadać dodatkowe 20k6 obrażeń z girallion windmill flesh rip. Generalnie ten wariant chyba mniej się opłaca.
Na pewno spełnia wymaganie dużej ilości ataków
i choć rozpisywałem to dość dawno temu, powinien dać radę. Jego zaletą jest naprawdę dużo ataków oraz oczywiście magia objawień.
Wadą jest niewątpliwie brak pounce, ale te można osiągnąć jednym poziomem w barbarzyńcy. Dorzucając do tego broń valorous, a jako nasz nowy atut biorąc leap attack, można podbić obrażenia pewnie i do dwóch kafli na rundę. (Chociaż w takim ustawieniu byłby przymus charakteru neutralnego).
Przepraszam za mieszankę językową, ale pisałem to dla siebie.
@EDIT do dyskusji powyżej: Pierwsze słysze o owym szblonie, ale sądzę, że tutaj też podpasowałby bardzo dobrze
@EDIT do postu pniżej: Dzięki za wyłapanie, potknięcie wynika z tego że gram na mieszance 3.0 z 3.5. Poprawiłem.