Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

Rozpiska postaci

czw mar 26, 2009 10:22 pm

Witam.
Chciałbym was prosić drodzy "koledzy" o pomoc... Mianowicie chciałbym grać postacią, która zadaje dużo obrażeń w wielu atakach, zwłaszcza to drugie, aby posiadała dużo ataków (taki Damage Dealer). ;)) Byłbym niezmiernie wdzięczny za rozpisanie owej postaci do powiedzmy 10lvl. Zaczynam postacią na 3lvl z tym, iż zapewne w dość szybkim czasie dojdę do tego 10lvl... Oczywiście postać w edycji 3.5 i PB na 32pkt. Nie mam totalnie pomysłu na takową postać, niestety, dlatego liczę na waszą pomoc. ;)) Wszystkie podręczniki, prestiżówki, rasy, itd., dozwolone. Prosiłbym o rozpisanie takowej postaci, czyli jak by ktoś nie zrozumiał to, wypisanie atutów, itemów, z czego będzie walczyła, rasę i klasę oczywiście również, itp,... :P Jestem otwarty na wszelkie rasy, optymalne..., oaz na wasze propozycje. ;)) Piszę tutaj ponieważ nie bardzo orientuję się w 3.5, dopiero zaczynam... W edycji 3.0 nie byłoby problemu z zrobieniem raczej takiej postaci, natomiast jak już mówiłem na edycji 3.5 się nie bardzo znam, wiec proszę o pomoc. Z góry dziękuje bardzo za udzielenie pomocy.
Pozdrawiam.
Smigol

PS: Jeżeli jeszcze jakieś informację pominąłem to proszę powiedzieć, to dodam. ;))
 
Awatar użytkownika
Dark Sage
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 370
Rejestracja: pn sty 30, 2006 7:25 pm

pt mar 27, 2009 7:59 am

Nie da się zrobić damagedealera z wieloma atakami. Chyba, że zrobimy dziwadło ;).

Jeżeli masz zamiar robić to tylko na podręcznikach podstawowych, to wojownik z wysoką zręcznością i siłą, walczący sejmitarami z poprawionym trafieniem krytycznym oraz atutami walki dwuręcznej.

Innym takim wojownikiem mógłby być z bronią podwójną, wtedy można poza atakiem z doskoku iść w wirujący atak.

No i jeszcze mamy mojego potworka, jeżeli masz dostęp do wielu podręczników :):

Młot Moradina (początkowe S16 Z16 B14 (+2 będzie z krasnoluda) I8 R14 C8 (tu -2)), idziemy trzy rozwinięcia w Zr aby mieć maksymalne atuty walki oburęcznej. Pełnopłytówka jaka się che, podobnie jak puklerz. Młoty bojowe według uznania (sugeruję usprawnienie przynajmniej +3). Oczywiście wszelkie premie do siły i budowy mile widziane. Robimy go minimalnie z kapłana i wojownika (ew. paladyn, ale droga będzie dłuższa i będzie nieco słabszy (mniej atutów, ale większy BAB)). Plusami tego rozwiązania jest rzucanie młotem oraz zwiększenie mnożnika siły trzymając jednorącz młot. No i wszelkie zdolności z grupy -bójca też są nie do pogardzenia.
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

pt mar 27, 2009 10:55 am

Oczywiście jak wcześniej pisałem postać można zrobić na podstawie wszystkich możliwych (oficjalnych) podręczników do 3.5... Tak też myślałem że ciężko będzie zrobić takową postać. ;)) Oczywiście miałem na myśli iż można ją zrobić zarówno z bronią dwuręczną (i wtedy na duże obrażenia, z jednego ciosu) oraz z wielu broni (natomiast tu wiele ataków, niekoniecznie mocnych)... Raczej to będzie zła postać, tak jeszcze dodam, bo widzę, że o tym zapomniałem wcześniej nadmienić. ;)) Również dostępne są wszystkie rasy z oficjalnych podręczników, więc można też coś pokombinować z jakimiś ciekawszymi rasami z małym dostosowaniem. ;)) Czytałem troszkę i wydaje mi się dobrym pomysłem zrobić postać pod szarżę, jeden cios lecz porządny, oczywiście bez żadnego wierzchowca owa szarża, tylko za pomocą jakiś atutów, manewrów, itemów, właściwości klasowych... I wtedy np. z dwóch sztyletów i po szarży pełny atak. :P
 
Awatar użytkownika
Dark Sage
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 370
Rejestracja: pn sty 30, 2006 7:25 pm

pt mar 27, 2009 11:06 am

Pełen atak po szarży miała jakaś klasa z "Pieśń i Cisza", którą można zdaje się bez problemu przenieść do 3.5.
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

pt mar 27, 2009 12:53 pm

Mógłby ktoś jeszcze wypisać atuty, klasy, itemy, prestiżówki, moce, itd. które ulepszają atak w szarży .? Np. Podwójna premia z siły przy szarży, pełny atak przy szarży, itp... Wszystko oczywiście do edycji 3.5 ma się rozumieć. ;)) Oprócz wypisania byłbym wdzięczny za napisanie co konkretnie dają owe rzeczy, ponieważ nazwa mi wiele nie da (angielski nie jest moją mocną stroną)... ;))
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

pt mar 27, 2009 2:08 pm

rasa: człowiek [dragonborn z aspektem: wings]

lion totem barbarian 1 [Complete champion] / warblade 1 [Tome of Battle]/ swordsage 4 [Tome of Battle]/ zaklinacz 1 / jade poenix mage 3 [Tome of Battle]

Initiator level: 7 dla swordsage, 5 dla warblade’a
pozycja: Punishing stance - +1k6 do dmg do każdego ataku w rundzie
manewr: Obsuring shadow veil - jeden atak z premią 5k6 do dmg i rzut na wolę o ST 13 albo mamy 50% miss chance na ataki od tego przeciwnika

Magiczne przedmioty: amulet mądrości +2 , pas siły giganta +4, broń: kosa +1 z umagicznieniem: valorous, buty szybkości – łączny koszt około 40000 sz a limit na ten poziom to 49000 sz

Atrybuty:
Siła 22 [16 bazowe + 2 z poziomów i +4 z przedmiotu]
Zręczność 12
Kondycja 14
Inteligencja 10
Mądrość 16 [14 bazowe + 2 z przedmiotu]
Charyzma 12

Atuty:
1p. Zogniskowanie w broni: kosa
1p. Powerful charge
3p. Improved powerful charge [+2k6 do dmg w szarży]
6p. Potężny atak
9p. Leap attack

Rzuty obronne:
Wytrzymałość / Refleks / Wola
+10 / +6 / + 6

Co mamy ?
Pełny atak w szarży, szał 1 / dzień, 6 czarów pierwszego poziomu z listy zaklinacza [ale ich nie będziemy w ogóle rzucać] i premię z mądrości do dmg

Obliczamy dmg:
Dzięki butom szybkości mamy trzy ataki z takową premią: +16 / +16 / +11 i w szarzy stosujemy coś takiego: Korzystamy z dive attack dragonborna, wpadamy w szał czyli mamy +4 do siły: +2 do dmg i +2 do ataku, poświęcamy czar 1 poziomu i otrzymujemy +4 do trafienia i 1k10 do dmg, stosujemy potężny atak i mamy –5 do ataku i +10 do dmg z racji broni dwuręcznej, a dzięki leap attack podwajamy to więc mamy +20 do dmg z potężnego ataku

Pierwszy atak: +16 +2 z szału +4 z poświęconego czaru –5 z potężnego ataku +2 z szarży, w sumie +19 do ataku, dmg: 2k4 [kosa] + 1 [z umagicznienia] + 8 [z siły] + 2k6 [z atutu improved powerful charge] +20 [z potężnego ataku] +1k10 [za poświęcony czar] +1k6 [z pozycji Punishing stance], +5k6 [z manewru: Obsuring shadow veil] +3 [z mądrości], w sumie: 2k4+8k6+1k10+32, średno wychodzi 70 dmg, ale dzięki broni z opcją valorous [mnoży obrażenia x2] i dive atack [który też mnoży obrażenia x2], te obrażenia mnożymy x3, czyli 210 dmg

Drugi atak: +16 +2 z szału +4 z poświęconego czaru –5 z potężnego ataku, +2 z szarży, w sumie +19 do ataku, dmg: 2k4 [kosa] + 1 [z umagicznienia] + 8 [z siły] + 2k6 [z atutu improved powerful charge] +20 [z potężnego ataku] +1k10 [za poświęcony czar] + 1k6 [z pozycji Punishing stance], +3 [z mądrości], w sumie: 2k4+3k6+1k10+32, średnio wychodzi 53 dmg, ale dzięki broni z opcją valorous [mnoży obrażenia x2] i dive atack [który też mnoży obrażenia x2], te obrażenia mnożymy x3, czyli 159 dmg

Trzeci atak: +11 +2 z szału +4 z poświęconego czaru –5 z potężnego ataku, +2 z szarży, w sumie +12 do ataku, dmg: 2k4 [kosa] + 1 [z umagicznienia] + 8 [z siły] + 2k6 [z atutu improved powerful charge] +20 [z potężnego ataku] +1k10 [za poświęcony czar] + 1k6 [z pozycji Punishing stance] +3 [z mądrości], w sumie: 2k4+3k6+1k10+32, średnio wychodzi 53 dmg, ale dzięki broni z opcją valorous [mnoży obrażenia x2] i dive atack [który też mnoży obrażenia x2], te obrażenia mnożymy x3, czyli 159 dmg

Ostatecznie, w rundzie z szarżą zadajemy średnio 210+159+159, czyli 528 dmg

Wystarczająco dużo dmg ?
Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 5:56 am przez Klebern, łącznie zmieniany 3 razy.
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

pt mar 27, 2009 2:41 pm

Rozpiska mi się bardzo podoba, właśnie o to mi chodziło, lecz mam jescze jedno pytanie... Czy mógłbyś mi powiedzieć z jakich podręczników są owe (Powerful charge, Improved powerful charge, Leap attack) atuty, gdzie mogę znaleźć ich opisy i co znaczy to zdanie, co to jest to Initiator level .?:
"Initiator level: 7 dla swordsage, 5 dla warblade’a"
Bardzo dziękuje za pomoc. ;))
PS: Co to za aspekt, gdzie mogę go również znaleźć .? (dragonborn z aspektem: windgs)
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

pt mar 27, 2009 3:05 pm

Initiator Level to tak jak poziom czarującego, który decyduje do jakie maksymalnego poziomu manewrów i pozycji masz dostęp. Initiator level 7 dla sworsage'a oznacza, że maksymalny poziom to 4 dla manewrów i pozycji z lity swardsage'a, dla warblade'a ten maksymalny poziom wynosi 3 dla jego własnej listy. Polecam zajrzeć do Tome of Battle.

Atuty te mozesz znaleźć w książkach:
Powerful charge: Monster manual III - strona 207, Ebberon Campaign Setting - strona 57
Improved powerful charge [poprawna nazwa to Greater Powerful charge]: Ebberon Campaign Setting - strona 54
Leap attack: Complete Adventurer - strona 110

A co do aspektu to tam jest literówka, powinno być wings, znajdziesz to w Races of the Dragon - strony dokładnie już ci nie podam. Nie jestem pewien, ale dragonborn ma chyba +2 do kondycji, jeśli tak to w tej rozpisce nie jest ona uwzględniona.
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

pt mar 27, 2009 3:55 pm

Natomiast jeszcze co do tego aspektu to... Znalazłem w Races of the Dragon owy aspekt znalazłem na str. 9, czy to o to chodziło .? Czy ten aspekt ma jakieś dostosowanie .? Jeżeli tak to czy to jest szablon, który się nakłada na człowieka, czy z kolei osobna rasa .? Bo jeżeli tak to sądzę iż się tak bardzo tego nie opłaca brać, gdyż nic takiego dobrego w zasadzie nie daje, a z kolei z człowieka jest przynajmniej jeden atut dodatkowy... Nie jest moją najlepszą stroną angielski więc być może coś nie zrozumiałem/nie zauważyłem...
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

pt mar 27, 2009 4:30 pm

Smigol666 pisze:
Natomiast jeszcze co do tego aspektu to... Znalazłem w Races of the Dragon owy aspekt znalazłem na str. 9, czy to o to chodziło .? Czy ten aspekt ma jakieś dostosowanie .? Jeżeli tak to czy to jest szablon, który się nakłada na człowieka, czy z kolei osobna rasa .? Bo jeżeli tak to sądzę iż się tak bardzo tego nie opłaca brać, gdyż nic takiego dobrego w zasadzie nie daje, a z kolei z człowieka jest przynajmniej jeden atut dodatkowy... Nie jest moją najlepszą stroną angielski więc być może coś nie zrozumiałem/nie zauważyłem...


Sam aspekt nie wiele daje, oprócz tego, że możesz wykonać dive attack, to nie jest rasa, zauważ, że dałem atut premiowy z człowieka, a rasę określiłem jako człowiek. I bardzo się opłaca go brać :razz:
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

pt mar 27, 2009 4:44 pm

Może przyda się tobie, może komuś innemu. Rozpiska na 20 poziom:

Human

Kapłan Wee Jass 5
Ruby Knight Vindicator 10
Warblade 5

Str 24 (start 13, rozwinięcie +5, przedmiot +6)
Dex 15
Con 20 (start 14, przedmiot +6)
Int 13
Wis 20 (start 14, przedmiot +6)
Cha 14 (start 10, przedmiot +4)


Atuty:
Martial study (devoted spirit, crusader's strike)
Martial stance (Martial spirit)
Martial study (Blistering Flourish)
Martial study (Flashing sun)
Two weapons fighting
Imp. two weapons fighting
Biegłość w broni egzotycznej (kukri)
Greater two weapons fighting
Power attack

Czary kapłana - 7 poziom
Manewry - 9 poziom

Manewry:
Znane 14

Raging Moongose
Dancing Moongose
Time Stands Still
Flashing sun
Girallon windmill flesh rip
Defensive Rebuke
Blistering Flourish
Crusader's strike
Claw at the moon
Rabid wolf strike
Sapphire nightmare blade
Moment of perfect mind
Action before tought
Emerald razor

Przygotowane 6

Raging Moongose
Dancing Moongose
Time Stands Still
Flashing sun
Girallon windmill flesh rip
Moment of pefect mind (zapchajdziura)

Postawy: 5

Punishing stance
Blood in the water
Martial spirit
Aura of Tryumph
Wolf Pack tactics


Pod wpływem shield of faith, divine favor, divine power, magic weapon greaterx2, Righteous might, Magic vestment

HP 240 (100 classes, 120 cons, 20 temporary)
KP: 10+13(mithril full plate +5)+2(natural armor)+2(dex)+5(shield of faith)-2(Punishing Stance)=30KP
Str: 34 + 12
Dex: 15 + 2
Con: 22 + 6
Int: 13 + 1
Wis: 20 + 5
Cha: 14 + 2
Obie bornie: Kukri +5 keen and speed, obrażenia 1k6(+1 rozmiar Righteous might)+21+1k6+5 za PA, średnio 33, krytyk 15/20x2.

Full attack: +33/33/33/33/28/28/23/23/18, 9 ataków.

Full attack z wykorzystaniem Raging Moongose, Dancing Moongose i Flashing Sun (dwie swift actions osiągnięte dzięki RKV): +26/26/26/26/26/26/26/26/26/26/26/21/21/16/16/11, szesnaście ataków.

Powyższe, podwojone za pomocą time stands still: 32 ataki na rundę.

Zakładając same trafienia i zero krytyków, mamy 1054 obrażeń.
Zakładając, że połowa ataków trafi, a połowa z tych, które trafiły będzie krytykami, otrzymujemy 24*33 obrażeń, średnio 792 obrażeń. Można zdecydować się na zredukowanie te obrażenia do około 690, za to uleczenie sobie pełnym atakiem 96 obrażeń atakując złego przeciwnika, poprzez zmianę stance na Aura of Tryumph. Można też szarpnąć się na zmianę stance na blood in the water, dla zwiększającego się runda po rundzie powera.
Jeśli natomiast chodzi o wielu słabych przeciwników, decydujemy się na Wolf Pack Tactics.


Można równierz wywalić dancing moongose (redukcja do 28 ataków) aby zadać dodatkowe 20k6 obrażeń z girallion windmill flesh rip. Generalnie ten wariant chyba mniej się opłaca.



Na pewno spełnia wymaganie dużej ilości ataków :) i choć rozpisywałem to dość dawno temu, powinien dać radę. Jego zaletą jest naprawdę dużo ataków oraz oczywiście magia objawień.

Wadą jest niewątpliwie brak pounce, ale te można osiągnąć jednym poziomem w barbarzyńcy. Dorzucając do tego broń valorous, a jako nasz nowy atut biorąc leap attack, można podbić obrażenia pewnie i do dwóch kafli na rundę. (Chociaż w takim ustawieniu byłby przymus charakteru neutralnego).

Przepraszam za mieszankę językową, ale pisałem to dla siebie.

@EDIT do dyskusji powyżej: Pierwsze słysze o owym szblonie, ale sądzę, że tutaj też podpasowałby bardzo dobrze :P

@EDIT do postu pniżej: Dzięki za wyłapanie, potknięcie wynika z tego że gram na mieszance 3.0 z 3.5. Poprawiłem.
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 5:04 pm przez Szarlih, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

pt mar 27, 2009 4:59 pm

Keen i Improved Critical siê nie kumuluj±.
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

pt mar 27, 2009 4:59 pm

Sam aspekt nie wiele daje, oprócz tego, że możesz wykonać dive attack

A co takowy atak daje .? Co w nim jest takiego dobrego .?
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

pt mar 27, 2009 5:05 pm

Daje, z tego co doczytałem, podwojenie obrażeń w szarży... Więc bardzo skuteczne.
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

pt mar 27, 2009 6:29 pm

"lion totem barbarian [Complete champion]"
Czy aby na pewno jest to z tego podręcznika .?
Szukałem, szukałem, i niestety nie znalazłem...
Mógłby ktoś podać dokładną stronę .?
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

pt mar 27, 2009 6:32 pm

Smigol666 pisze:
"lion totem barbarian [Complete champion]"
Czy aby na pewno jest to z tego podręcznika .?
Szukałem, szukałem, i niestety nie znalazłem...
Mógłby ktoś podać dokładną stronę .?


Strona 46, Barbarian, Spiritual Totem. Lion totem daje zdolność pounce, czyli pełny atak w szarży.
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

pt mar 27, 2009 6:47 pm

Sorry za moje "głupie" pytania, ale w 3.5 barbarzyńca ma totemy, czy coś w tym stylu .? :shock: Czy skąd to jest..., bo jakoś tego nie rozumie. Dzięki temu, że wezmę poziom w barbarzyńcy będę sobie mógł wziąć ten lion totem .?
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

pt mar 27, 2009 7:07 pm

Barbarzyńca nie ma totemów, "totemy" rozmaitych zwierząt to alternatywne opcje dla barbarzyńcy pojawiające się tu i ówdzie, pozwalające zastąpić niektóre zdolności klasowe innymi.
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

pt mar 27, 2009 7:55 pm

M0rt pisze:
Barbarzyńca nie ma totemów, "totemy" rozmaitych zwierząt to alternatywne opcje dla barbarzyńcy pojawiające się tu i ówdzie,....


Do tego momentu masz rację.

M0rt pisze:
pozwalające zastąpić niektóre zdolności klasowe innymi.


I tu się mylisz. Totemy z complete champion tylko dają, nic nie zabierają.
 
Awatar użytkownika
Derechin
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 201
Rejestracja: wt gru 23, 2008 9:38 pm

pt mar 27, 2009 9:45 pm

Najprawdopodobniej chodziło o totemy z Unearthed Arcana, które właśnie zabierają niektóre umiejętności klasowe, dając w zamian różne premie do umiejętności, dodatkowe atuty lub obrażenia. Tam jest też inny Lion Totem dający chyba jakieś bonusy do obrażeń i dodatkowy atut na pierwszym poziomie.

Mam pytanie: jak działa ten Lion Totem o którym mówicie?
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

pt mar 27, 2009 10:20 pm

Owy lion totem, o który mi chodziło daje jak już było wyżej napisane pełen atak w czasie szarży (pounce).
 
Awatar użytkownika
Smigol666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 26, 2009 9:49 pm

sob mar 28, 2009 11:57 am

kosa +1 z umagicznieniem: valorous,

Gdzie jest to umagicznienie .?
W jakim podręczniku i jakbyście mogli podać stronę to byłbym niezmiernie wdzięczny. ;P

PS: Sorrka że post pod postem... :razz:
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

sob mar 28, 2009 3:54 pm

Klebern pisze:
I tu się mylisz. Totemy z complete champion tylko dają, nic nie zabierają.


Możliwe, nie mam tej książki. Totemy z Unearthed Arcana, dostępne w SRD, działają na zasadzie wymiany. Ale z tego co słyszałem, to biorąc Lion Totem z CC trzeba zrezygnować z premii do szybkości.
 
Awatar użytkownika
artemis99
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 74
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:24 pm

sob kwie 25, 2009 5:21 pm

Mi by się przydały polskie nazwy podręczników...
 
Awatar użytkownika
Chochliczek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 178
Rejestracja: pn lis 10, 2008 9:55 pm

sob kwie 25, 2009 6:35 pm

Jestem niemal pewny, że nie zostały wydane po polsku. :wink:
 
Awatar użytkownika
Schizofremik
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 17, 2005 3:58 pm

pn kwie 27, 2009 9:46 am

Klebern pisze:
Dziêki butom szybko¶ci mamy trzy ataki z takow± premi±: +16 / +16 / +11 i w szarzy stosujemy co¶ takiego: Korzystamy z dive attack dragonborna, wpadamy w sza³ czyli mamy +4 do si³y: +2 do dmg i +2 do ataku, po¶wiêcamy czar 1 poziomu i otrzymujemy +4 do trafienia i 1k10 do dmg, stosujemy potê¿ny atak i mamy –5 do ataku i +10 do dmg z racji broni dwurêcznej, a dziêki leap attack podwajamy to wiêc mamy +20 do dmg z potê¿nego ataku


Buty Szybko¶ci s± mo¿e fajne ale ich koszt w stosunku do zastosowania jest trudny do okre¶lenia. Za¶ ca³y build opiera siê na szar¿y to tak jak z wypakowanymi czarami mind-effecting wiêkszo¶æ mg bêdzie utrudnia³a zastosowanie takiego motywu wiec lepiej niech potencjalny u¿ytkownik takiej postaci we¼mie to pod uwagê

Klebern pisze:
rasa: cz³owiek [dragonborn z aspektem: wings]

Zapomnia³e¶ o ma³ym detalu. Dragon Blood zmienia ulubion± klasê na wojownik wiêc w takim uk³adzie klas bêdziesz mia³ kary do PD

Pomys³ Kleberna jest dobry pod warunkiem ¿e mo¿emy szar¿owaæ i nie bijemy siê z wiêksz± liczb± wrogów oraz mamy w dru¿ynie maga kontroli pola walki lub ewentualnie dobrego tanka. W innych przypadkach s³abe RO oraz Niskie KP w po³±czeniu z ¶redni± liczb± HP mo¿e nam zapewniæ szybki zgon. Moja prozycja jest stosuskowo s³aba pod wzglêdem zadawanych obra¿eñ lecz gwarantuje wy¿sz± uniwersalno¶æ i moim zdaniem ni¿sz± ¶miertelno¶æ



Ja tam wole postawiæ na prostotê :P i uniwersalno¶æ mo¿esz byæ tak¿e tankiem,zwiadowc±,oszustem.

Warblade 3 / Swashbucker 3/ 2 Fighter /Bloodclaw Master 2
Dalszy rozwój to +1 do Bloodclaw + Dread Comando/Assasinem Dodatkowe 4d6 na oko³o 9 atakach to trochê masakra
Rasa Fire Elves http://www.d20srd.org/srd/variant/races ... #fireElves

Str 15+1 Razwój +2 Item=18
Dex 15+2 Rasa +1 Rozwój=18
Con 14-2=12
Wis 12
Int 14+2 Rasa=16
Cha 10-2=8

AC 10+6(Armor)+4(Dex)+2( Mithril Dastana+1)+2 (Ring of Protection)+2(Amulet of Natural Armor) +1 Dodge=27

RO
Fort 12(Bazowo)+1 (Con)+2item=15
Ref 5(Bazowo)+1(Grace) +4(Dex)+3(Int)+2 Item =15
Will 2(Bazowo)+1 (Wis)+2 Item =5

Atuty: Weapon Focus(Kurkri),Two-Weapon Fighting,Improved Two-Weapon Fighting, Improved Critica(Kukri),Martial Study(Dancing Mogoose),Dodge
Skill Tricks z Complete Scoundrel ile wlezie
Mamy jeszcze parê manewrów ale nie chcia³o mi siê ich rozpisywaæ.

Przedmioty 2x Corrosive Kukri +1, Mithral Chain Shirt +2 , Mithral Dastana +1 , Ring of Protection +2,, Cloak of Resistance +2 + Amulet of Natural Armor +2, Boots of Levitation,Eyes of the Eagle powinno starczyæ.

Trafienie 15/15/9/9 On Shifting 16/16/10/10 Ewentualny dodatkowy atak je¿eli sojuszniczy caster rzuci nam Haste, Dancing Mogoose daje dodatkowe 2 ataki ³acznie 6-7 ataków
Obra¿enie 7 x1k4(+5 Str +3 Int +1 WF+1Magic) =10+7d6 £±cznie oko³o 90 Krytyk od 15 potwierdzenie od 12 czyli statystycznie 1 krytyk na cztery ciosy dodatkowo z Blood in the Water ka¿dy krytyk nas pakuje. Wykonuj±c
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

wt kwie 28, 2009 8:02 pm

Schizofremik, na wszystko jest sposób. Build mój ma swoje wady owszem, przyznaję bez bicia. Znalazlem sposób by podnieść dmg jeszcze bardziej do ponad 600 dmg na rundę, ale badzo niskie KP jeszcze jest bardziej pogorszone. A w szarży tego typa mojego może powstrzymać tylko i wyłącznie niski korytarz, bo szarżuje w locie.
 
Awatar użytkownika
artemis99
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 74
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:24 pm

śr kwie 29, 2009 5:51 pm

Klebern pisze:
Atuty:
1p. Zogniskowanie w broni: kosa
1p. Powerful charge
3p. Improved powerful charge [+2k6 do dmg w szarży]
6p. Potężny atak
9p. Leap attack


Powerful charge to przecież chyba nie atut, a zdolność rasowa...
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

śr kwie 29, 2009 8:05 pm

artemis99 pisze:
Powerful charge to przecież chyba nie atut, a zdolność rasowa...


Atut z Eberron Campaign Setting, a nie zdolność rasowa.
 
Awatar użytkownika
artemis99
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 74
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:24 pm

czw kwie 30, 2009 4:27 pm

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości