Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
dragon1771
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 2:39 pm

Zwinne Ostrze - hybryda wojownika i łotrzyka

czw kwie 23, 2009 7:19 am

Poniżej znajduje się link do mojej klasy w formacie pdf.

Zwinne Ostrze


[c]Zwinne Ostrze[/c]


Zwinne Ostrza są doskonale przystosowane do walki dzięki swej zręczności, a także są przydatni poza nią ze względu na swoją wszechstronność. Często są to bandyci lub złodzieje, ale zdarzają się także całkiem uczciwi ludzie. Świetnie sprawdzają się w rolach takich jak szermierz, złodziej czy szpieg. Ci lekko wyposażeni bohaterowie to połaczenie Łotrzyka z Wojownikiem.
Przygody: Ostrza to świetni poszukiwacze przygód, którzy są nadzwyczaj przydatni w każdej drużynie. Zdolności Łotrzyka i siła Wojownika w jednej osobie. Ostrza to doskonali kompani. Są pomocni w drużynie, pomogą w opresji.
Charakterystyka: Jest to doskonale przystosowana klasa do okrutnego życia tych, którzy nie kroczą ścieżką prawa. Potrafia się obronić, ale także cię obrobić. Jako sprzymierzeńcy są to przydani kompani, ale jako wrogowie natrętni bandyci których trudno się pozbyć.
Charakter: Ostrza mogą mieć każdy niepraworządny charakter. Dobrzy są bardzo rzadko spotykani i są to zwykle szermierze. Neutralni, ci najczęściej spotykani, to wolne duchy, którzy mogą uczciwie zarabiać na życie, ale nie brzydzą się kradzieżą. Źli to zwykli bandyci i złodziejaszkowie, nierzadko przemytnicy.
Religia: Często nie wyznają żadnego boga. Niewiele ich obchodzi czy wyznają jakiegoś boga czy nie. Nie przywiązją do tego większej wagi, ale zdarzają się wyjątki czczące bóstwa Łotrzyków lub Wojowników. Często jednak odwiedzają różnorodne świątynie podziwiając złote posągi...
Pochodzenie: Może to być właściwie każdy. Łączy ich jednak biedny początek z którego udało im się wyrwać i wielka niechęć do prawa.
Rasy: Najczęstszym spotykanymi Ostrzami są ludzie, nieco rzadziej są to też półelfy, które idą w ślady ludzi. Bardzo rzadko widuję się Ostrza gnomy, częściej niziołki. Czasami półorki decydują się zostać przedstawicielem tej klasy są to jednak pojedyncze przypadki. Krasnoludów i elfów Ostrzy się właściwie nie spotyka. Są to prawdziwe wyjątki.
Inne klasy: Ostrzom wpółpracuje się dobrze prawie ze wszystkimi. Są to dobrzy kompani których nie należy ignorować. Często trudno im się, jednak współpracuje z kapłanami którzy ścigają ich za jakieś dawne sprawy...
[table=]
[th]Poziom[/th][th]Bab[/th][th]Wytr.[/th][th]Ref.[/th][th]Wol.[/th][th]Specjalne[/th]
[tr][td]1.[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+2[/td][td]+0[/td][td]Walka dwoma brońmi[/td][/tr]
[tr][td]2.[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]+3[/td][td]+0[/td][td]Uchylanie[/td][/tr]
[tr][td]3.[/td][td]+3[/td][td]+3[/td][td]+3[/td][td]+1[/td][td]Specjalna zdolność[/td][/tr]
[tr][td]4.[/td][td]+4[/td][td]+4[/td][td]+4[/td][td]+1[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]5.[/td][td]+5[/td][td]+4[/td][td]+4[/td][td]+1[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]6.[/td][td]+6/+1[/td][td]+5[/td][td]+5[/td][td]+2[/td][td]Specjalna zdolność[/td][/tr]
[tr][td]7.[/td][td]+7/+2[/td][td]+5[/td][td]+5[/td][td]+2[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]8.[/td][td]+8/+3[/td][td]+6[/td][td]+6[/td][td]+2[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]9.[/td][td]+9/+4[/td][td]+6[/td][td]+6[/td][td]+3[/td][td]Specjalna zdolność[/td][/tr]
[tr][td]10.[/td][td]+10/+5[/td][td]+7[/td][td]+7[/td][td]+3[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]11.[/td][td]+11/+6/+1[/td][td]+7[/td][td]+7[/td][td]+3[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]12.[/td][td]+12/+7/+2[/td][td]+8[/td][td]+8[/td][td]+4[/td][td]Specjalna zdolność[/td][/tr]
[tr][td]13.[/td][td]+13/+8/+3[/td][td]+8[/td][td]+8[/td][td]+4[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]14.[/td][td]+14/+9/+4[/td][td]+9[/td][td]+9[/td][td]+4[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]15.[/td][td]+15/+10/+5[/td][td]+9[/td][td]+10[/td][td]+5[/td][td]Specjalna zdolność[/td][/tr]
[tr][td]16.[/td][td]+16/+11/+6/+1[/td][td]+10[/td][td]+10[/td][td]+5[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]17.[/td][td]+17/+12/+7/+2[/td][td]+10[/td][td]+11[/td][td]+5[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]18.[/td][td]+18/+13/+8/+3[/td][td]+11[/td][td]+11[/td][td]+6[/td][td]Specjalna zdolność[/td][/tr]
[tr][td]19.[/td][td]+19/+14/+9/+4[/td][td]+11[/td][td]+11[/td][td]+6[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td]20.[/td][td]+20/+15/+10/+5[/td][td]+12[/td][td]+12[/td][td]+6[/td][td] [/td][/tr]
[/table]


Informacja o zasadach gry
Ostrza mają następujące statystyki gry.
Atrybuty: Najważniejszym atrybutem jest zręczność, która zwiększa premię do pancerza, a także daje premie do wielu umiejętności. Siła przydaje się przy walkach wręcz, a intelekt umożliwia wielozadaniowość.
Charakter: Dowolny niepraworządny.
Kość Wytrzymałości: k8

Umiejętności klasowe
Umiejętności klasowe (i atrubut kluczowy dla każdej z nich) to:
Blefowanie (Cha)
Ciche poruszanie się (Zr*)
Dyplomacja (Cha)
Jeźdźectwo (Zr)
Nasłuchiwanie (Rzt)
Otwieranie zamków (Zr)
Pływanie (S*)
Przebieranie (Cha)
Przeszukiwanie (Int)
Rzemiosło (Int)
Skakanie (S*)
Spostrzegawczość (Rzt)
Ukrywanie się (Zr*)
Unieszkodliwanie mechanizmów (Int)
Wspinaczka (S*)
Wyzwalanie się (Zr*)
Zachowanie równowagi (Zr*)
Zastraszanie (Cha)
Zawód (Rzt)
Zwinność (Zr*)
*Tej umiejętności dotyczy kara do testów z pancerza (podwojona w przypadku Pływania).

Punkty umiejętności na poziom: 6 + modyfikator z Intelektu.

Właściwości klasowe
Oto właściwości klasowe Ostrza.
Biegłość w broni i pancerzu: Ostrza są biegli w lekkich pancerza oraz w stosowaniu broni prostych i żołnierskich.
Specjalna zdolność: Ostrze uzyskuje specjalne zdolności, do wyboru z poniższych:
Poprawione uchylanie: Działa jak zdolność o tej samej nazwie (można wybrać od 9 poziomu)
Sprzyjający moment: Raz na rundę Ostrze może wykonać okazyjny atak przeciwko adwersarzowi, który został skutecznie trafiony w walce wręcz przez inną postać. Ten atak liczy się w danej rundzie jako okazyjny atak Ostrza. Nawet z Atutem Zmysł walki nie może użyć Sprzyjającego momentu więcej niż raz na rundę (można wybrać od 12 poziomu).
Szczwany umysł: Ta nadnaturalna zdolność pozwala Ostrzu wyzwalać się spod działania magicznych efektów, które w innym wypadku kontrolowałyby go. Jeżeli Ostrzowi ze zdolnocią Szczwany umysł zaatakowany jest przez oczarowanie i nie udaje mu się rzut obronny rundę póżniej może go wykonać ponownie.
Atut: Ostrze może wybrać w miejsce specjalnej zdolności dowlny atut ogólny (jeśli spełnia warunki).
Uchylanie: Jeśli Ostrze musi wykonać rzut obronny na refleks, który przy powodzeniu ograniczyłby obrażania do połowy w tym wypadku obniża je do zera (jeśli rzut się powiedzie).
Walka dwoma brońmi: Ostrze w lekkim pancerzu lub bez niego może władać dwiema brońmi tak jakby posiadał atut Walka dwoma rodzajami broni i Oburęczność. Ostrze może wybrać atut Wyspecjalizowanie tak jakby posiadał odpowiednie wymagania, jednak wtedy będzie mógł używać tego atutu tylko w lekkim pancerzu lub bez niego.[/u]
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 7:45 pm przez dragon1771, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Chochliczek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 178
Rejestracja: pn lis 10, 2008 9:55 pm

czw kwie 23, 2009 10:27 am

Wrzuć to na forum ładnie sformatowane, to o wiele więcej osób przeczyta.
Więcej przeczyta - więcej skomentuje. :)
A w .pdf możesz i tak zostawić - może ew. ktoś będzie tak wolał.

=EDIT=
Zapomniałem o uwagach odnośnie samej pracy.
Często są to bandyci lub złodzieje, ale także "prawie" całkiem, jak i całkiem, uczciwi ludzie.

Nie gra mi coś w tym zdaniu, nie lepiej byłoby bez tego zdania wtrąconego?
Często są to bandyci lub złodzieje, ale zdarzają się także całkiem uczciwi ludzie.

(...)lekko wyposażeni bohateriowie

Literówka - winno być bohaterowie

Poza tym, czy nie lepiej pasowało by to jako klasa prestiżowa niż podstawowa (i wtedy 10 poziomów)?

Nie jestem też zbyt dobry z mechaniki, nigdy jej nie zgłębiałem - więc trudno mi ocenić - ale twoja postać ma pełen BaB i 2 wysokie RO i jeszcze dodatkowy atut co 3 poziom.- to nie jest za dużo?

Jako prestiż mogłoby np. wymagać Walki dwoma brońmi, a sam prestiż by ją rozwijał.
 
Awatar użytkownika
dragon1771
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 2:39 pm

czw kwie 23, 2009 3:04 pm

Postać jest zgodna z Class Contruction Engine. Dzięki za poprawki. Poprawię. :)
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

Re: Zwinne Ostrze - hybryda wojownika i łotrzyka

pt kwie 24, 2009 10:25 am

Witam. Na początku mojego postu, chce powiedzieć autorowi, coś co powinien wziąć do serca i na przyszłość z tego korzystać. Korzystaj z zmienników tekstu. Tytuły powiększaj, akapity pogrubiaj, zdolności pisz kursywą. To zmienia wygląd i estetykę pracy i dużo łatwiej (i przyjemniej) się czyta.

Zwinne Ostrze
Zwinne Ostrza są doskonale przystosowane do walki dzięki swej zręczności, a także są przydatni poza nią ze względu na swoją wszechstronność umiejętności. Często są to bandyci lub złodzieje, ale zdarzają się także całkiem uczciwi ludzie. Świetnie sprawdzają się w rolach takich jak szermierz, złodziej czy szpieg. Ci lekko wyposażeni bohaterowie to połaczenie Łotrzyka z Wojownikiem.


W pierwszym zdaniu, proponuję usunąć słowo umiejętności. Wystarczy wszechstronność.

Przygody: Ostrza to świetni poszukiwacze przygód, którzy są nadzwyczaj przydatni w każdej drużynie. Zdolności Łotrzyka i siła Wojownika w jednej osobie. Ostrza to doskonali kompani. Są pomocni w drużynie, pomogą w opresji, jednak cenią swoje życie najbardziej na świecie więc nie należy na nich liczyć w naprawde ciężkich sytuacjach.


Z tego opisu wynika, że klasa jest jednym paradoksem. Z jednej strony to świetni kompani itd. a z drugiej strony to tchórze i samoluby. Taki opis działa na niekorzyść postaci, no i argument, że cenią swoje życie nie jest najlepszy, bo 99% poszukiwaczy przygód ceni swoje życie i pakując się do jamy smoka myślą, że są odważni a nie głupi, ale dalej życie cenią.

Charakterystyka: Jest to doskonale przystosowana klasa do okrutnego życia tych, którzy nie kroczą ścieżką prawa. Potrafia się obronić, ale także cię obrobić. Jako sprzymierzeńcy są to przydani kompani, ale jako wrogowie natrętni bandyci których trudno się pozbyć.


Potrafią się obronić, a także Cię obronić? Nie ładnie to brzmi. Świetnie sobie sami radzą w walce, a także nie pozwolą krzywdzić swoich przyjaciół/kompanów. Tak bym to jakoś mniej więcej ujął.

Religia: Często nie wyznają żadnego boga. Religijność nie należy do ich dobrych cech. Często jednak odwiedzają różnorodne świątynie podziwiając złote posągi...


Dobrych cech? Nie lepiej: Nie przywiązują większej wagi do swojego uduchowienia i bogobojności, ale zdarzają się wyjątki czczące bóstwa złodziei czy wojowników.

Pochodzenie: Mogą to być zarówno zubożali szlachcice lub mieszcznie biednego pochodzenia. Może to być właściwie każdy. Łączy ich jednak biedny początek z którego udało im się wyrwać i wielka niechęć do prawa.


Ten akapit mi się nie podoba. Pierwsze zdanie bym usunął, bo drugie wyjaśnia wszystko. No i druga sprawa, to jeśli pałają niechęcią do prawa, to raczej w organizacjach i gildiach wojowników (akapit o charakterze), ich nie zobaczymy bo tam istnieje jakaś hierarchia i panuje prawo, czyli praworządny charakter.

Rasy: Najczęstszym spotykanymi Ostrzami są ludzie, jednak nierzadziej są to też elfy lub półelfy. One jednak częściej zostają przedstawicielami tych klas z bardziej szlachetnych pobudek. Bardzo rzadko widuję się Ostrza gnomy, częściej niziołki. Czasami półorki decydują się zostać przedstawicielem tej klasy są to jednak pojedyncze przypadki. Krasnoludów Ostrzy się właściwie nie spotyka. Są to prawdziwe wyjątki.


Jaki to może być szlachetny powód? Elf mi się nie podoba, jest zbyt szlachetny, zaszufladkowałbym je obok krasnoludów do ras niespotykanych w aspekcie tej klasy.

Inne klasy: Ostrzom wpółpracuje się dobrze prawie ze wszystkimi. Są to dobrzy kompani których nie należy ignorować. Często trudno im się, jednak współpracuje z kapłanami którzy ścigają ich za jakieś dawne sprawy...


Napomknij coś o paladynach, za którymi nie przepadają, lub nie rozumieją ich sposobu bycia.

P.-------Bab------------------------Wytr.-Ref.-Wol.----------Specjalne
1.-------+1---------------------------+0---+2--+2------------walka dwoma brońmi, szybkie poruszanie się
2.-------+2---------------------------+0---+3--+3------------uchylanie
3.-------+3---------------------------+1---+3--+3------------specjalna zdolność
4.-------+4---------------------------+1---+4--+4
5.-------+5---------------------------+1---+4--+4
6.-------+6/+1-----------------------+2---+5--+5------------specjalna zdolność
7.-------+7/+2-----------------------+2---+5--+5
8.-------+8/+3-----------------------+2---+6--+6
9.-------+9/+4-----------------------+3---+6--+6------------specjalna zdolność
10.------+10/+5---------------------+3---+7--+7
11.------+11/+6/+1-----------------+3---+7--+7
12.------+12/+7/+2-----------------+4---+8--+8------------specjalna zdolność
13.------+13/+8/+3-----------------+4---+8--+8
14.------+14/+9/+3-----------------+4---+9--+9
15.------+15/+10/+5----------------+5---+9--+9-----------specjalna zdolność
16.------+16/+11/+6/+1------------+5--+10-+10
17.------+17/+12/+7/+2------------+5--+10-+10
18.------+18/+13/+8/+3------------+6--+11-+11----------specjalna zdolność
19.------+19/+14/+9/+4------------+6--+11-+11
20.------+20/+15/+10/+5----------+6--+12--+12


Tabelka niestety tragiczna. Trzeba to poprawić.

Ostrza mają następujące statystyki gry.
Atrybuty: Najważniejszym atrybutem jest zręczność, która zwiększa premię do pancerza, a także daje premie do wielu umiejętności. Siła przydaje się przy walkach wręcz, a intelekt umożliwia wielozadaniowość.
Charakter: Dowolny niepraworządny.


Statystyki gry? Dziwnie brzmi. Po za tym akapit o atrybutach, to powinien być zawarty w opisie, ale to już drobnostka.

Kość Wytrzymałości: k8


Co do tego to się zgadzam.

Umiejętności klasowe
Umiejętności klasowe (i atrubut kluczowy dla każdej z nich) to:
Blefowanie (Cha)
Ciche poruszanie się (Zr*)
Dyplomacja (Cha)
Jeźdźectwo (Zr)
Nasłuchiwanie (Rzt)
Otwieranie zamków (Zr)
Pływanie (S*)
Przebieranie (Cha)
Przeszukiwanie (Int)
Rzemiosło (Int)
Skakanie (S*)
Spostrzegawczość (Rzt)
Ukrywanie się (Zr*)
Unieszkodliwanie mechanizmów (Int)
Wspinaczka (S*)
Wyzwalanie się (Zr*)
Zachowanie równowagi (Zr*)
Zastraszanie (Cha)
Zawód (Rzt)
Zwinność (Zr*)
*Tej umiejętności dotyczy kara do testów z pancerza (podwojona w przypadku Pływania).


Dlaczego lista? Wygląda straszliwie, rozpisz jak w przypadku każdej klasy, jedno koło drugiego.

Punkty umiejętności na poziom: 6 + modyfikator z Intelektu.


Sprzyjający moment: Raz na rundę Ostrze może wykonać okazyjny atak przeciwko adwersarzowi, który został skutecznie trafiony w walce wręcz przez inną postać. Ten atak liczy się w danej rundzie jako okazyjny atak Ostrza. Nawet z Atutem Zmysł walki nie może użyć Sprzyjającego momentu więcej niż raz na rundę.


To mi się podoba, ale raz na rundę to zdecydowanie za często. 3/dzień, powinno w zupełności wystarczyć.

Szczwany umysł: Ta nadnaturalna zdolność pozwala Ostrzowi wyzwalać się spod działania magicznych efektów, które w innym wypadku kontrolowałyby go. Jeżeli Ostrzowi ze zdolnocią Szczwany umysł zaatakowany jest przez oczarowanie i nie udaje mu się rzut obronny rundę póżniej może go wykonać ponownie.


Przede wszystkim zmień nazwę, bo nie pasuje, prędzej silny umysł. Po drugie Ostrzu, a nie Ostrzowi. Po trzecie proponuję zmienić lekko tę zdolność. Nie w następnej rundzie znów wykonać, tylko np. raz dziennie, kiedy nie uda mu się rzut obronny przeciwko czarom z szkoły Oczarowania, może przerzucić kość jeden raz i wybrać lepszy wynik.

Szybkie poruszanie się: Ostrze w lekkim pancerzu lub bez niego porusza się 3m szybciej niż standardowo jego rasa. Jeśli na przykład jest elfem to nie porusza się 9m (jak standardowo) tylko 12m.


To już mu nie pasuje. Tropiciele są podobni też chodzą w lekkich pancerzach a nie mają większej szybkości. Bardowie i Łotrzykowie też. Proponuję zrezygnować z tego.

Walka dwoma brońmi: Ostrze w lekkim pancerzu lub bez niego może władać dwiema brońmi tak jakby posiadał atut Walka dwoma rodzajami broni i Oburęczność. Ostrze może wybrać atut
Wyspecjalizowanie tak jakby posiadał odpowiednie wymagania, jednak wtedy będzie mógł używać tego atutu tylko w lekkim pancerzu lub bez niego.


W 3.5 edycji nie ma atutu Oburęczność, osobiście proponuję zmienić tę zdolność i dać np. (na niższym poziomie) darmowy atut Defensywna walka dwiema brońmi, lub coś podobnego, jako bonus dla osób walczących dwiema brońmi, lub do wyboru atut specjalizacja w broni (bądź coś podobnego) dla osób, które wybrały walkę jedną bronią.

Ogólnie klasa nie zaskakuje, ot zwykłe połączenie wojownika z łotrzykiem, którego ja osobiście bym nie wybrał. Praca nie jest estetycznie napisana i pojawiają się często literówki. Nie łam się jednak, bo pisanie klas podstawowych to nie łatwa rzecz, a początki zawsze są trudne. Działaj dalej a będziesz co raz lepszy. Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

pt kwie 24, 2009 12:17 pm

Potrafią się obronić, a także Cię obronić? Nie ładnie to brzmi. Świetnie sobie sami radzą w walce, a także nie pozwolą krzywdzić swoich przyjaciół/kompanów. Tak bym to jakoś mniej więcej ujął.
Tam jest obrobić. Okraść.

Najczęstszym spotykanymi Ostrzami są ludzie, jednak nierzadziej są to też elfy lub półelfy
Potworek językowy. Skoro ludzie są naczęściej, to elf i półelf muszą siłą rzeczy z mniejszą częstotliwością wybierać tę profesję.

Dlaczego lista? Wygląda straszliwie, rozpisz jak w przypadku każdej klasy, jedno koło drugiego.
Lista jest bardziej imho czytelna.
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

pt kwie 24, 2009 12:41 pm

Cytat:
Sprzyjający moment: Raz na rundę Ostrze może wykonać okazyjny atak przeciwko adwersarzowi, który został skutecznie trafiony w walce wręcz przez inną postać. Ten atak liczy się w danej rundzie jako okazyjny atak Ostrza. Nawet z Atutem Zmysł walki nie może użyć Sprzyjającego momentu więcej niż raz na rundę.


To mi się podoba, ale raz na rundę to zdecydowanie za często. 3/dzień, powinno w zupełności wystarczyć.


Zdolność jest zaczerpnięta z łotrzyka, a tam jest wyraźnie raz na rundę.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

pt kwie 24, 2009 12:58 pm

Altaris pisze:
Cytat:
Sprzyjający moment: Raz na rundę Ostrze może wykonać okazyjny atak przeciwko adwersarzowi, który został skutecznie trafiony w walce wręcz przez inną postać. Ten atak liczy się w danej rundzie jako okazyjny atak Ostrza. Nawet z Atutem Zmysł walki nie może użyć Sprzyjającego momentu więcej niż raz na rundę.


To mi się podoba, ale raz na rundę to zdecydowanie za często. 3/dzień, powinno w zupełności wystarczyć.


Zdolność jest zaczerpnięta z łotrzyka, a tam jest wyraźnie raz na rundę.


A to, że zdolność jest zaczerpnięta z łotrzyka to powód, że musi mi się podobać? ;) To co napisałem to są moje sugestie, ja twórcy nie nakazuję zmieniać, bo to jest złe.
 
Awatar użytkownika
dragon1771
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 2:39 pm

pt kwie 24, 2009 3:39 pm

Chciałbym podziękować za wszystkie uwagi dotyczące mojej klasy. Naprawdę były bardzo pomocne. Jeszcze raz dziękuję.

Poprawiłem.
 
Awatar użytkownika
dragon1771
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 2:39 pm

pt kwie 24, 2009 7:53 pm

Czy ktoś znający się na mechanice mógły wystawić komentarz mojej drugiej klasie i pomóc mi w przerobieniu tego przepaka na fajną klasę?

http://forum.polter.pl/rycerz-paladyn-z-world-of-warcraft-vt54525.html

Niestety na razie jest tylko w pdf'ie.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości