Sam tego chciałeś...
Banding
Kiedy deklarujesz atakujacych, to możesz utworzyć grupę z dowolnej liczby stworów z
bandingiem i jednego stwora bez
bandingu. Takich grup możesz stworzyć ile chcesz, oczywiście jeden stwór może należeć tylko do jednej grupy. Jeżeli jakis stwór z takiej grupy zostanie zablokowany przez stwora przeciwnika, to wszystkie inne stwory w grupie także są przez niego zablokowane. Może to doprowadzić do bloków, które zazwyczaj byłyby nielegalne - na przykład atakujesz grupą, w skład której wchodzą
Mesa Pegasus z
bandingiem i
flyigiem i
Eager Cadet. Przeciwnik blokuje
Eager Cadeta swoim
Grizzly Bearsem. Wtedy
Mesa Pegasus zostaje także zablokowany, choć normalnie nie byłoby to możliwe (
flying).
Kiedy Twoja grupa atakujących jest zablokowana, to Ty wyznaczasz, w jaki sposób blokujący stwór przeciwnika zadaje damage. Na przykład atakujesz grupą
Eager Cadet i [url=shield_bearer]Shield Bearer[/url]. Grupę blokuje
Grizzly Bears. Damage zadany przez
Grizzly Bears jest rozdzielany przez Ciebie - możesz np. oba punkty damage'u władować w
Shield Bearera, albo po jednym w
Eager Cadeta i
Shield Bearera.
Banding działa także podczas bloku - blokując kilkoma stworami, spośród których chociaż jeden ma
banding, jakiegoś stwora przeciwnika, to Ty rozdzielasz damage atakujacego stwora - blokując na przykład dwoma
Eager Cadetami i
Mesa Pegasusem atakującego
Trained Armodona, możesz 3 damage zadawane przez słonia rozdać w jednego
Eager Cadeta, w ten sposób pozbywając się słonia kosztem tylko jednego stwora.
Jak więc widać, banding charakteryzuje sie dość wysokim stopniem komplikacji przy raczej niskiej uzyteczności. Banding sux po prostu.