Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Tomeg
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 232
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 12:32 pm

czw lip 02, 2009 11:21 pm

Wiemy. Nie wiem dokładnie jak to jest w mechanice, jednak ja bym wpierw odebrał PW, żeby nie zniechęcać graczy.
 
Awatar użytkownika
AGrzes
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1140
Rejestracja: pn gru 30, 2002 5:42 pm

czw lip 02, 2009 11:31 pm

Negatywne poziomy zawsze pomniejszają Hp o 5 każdy, nieważne ile postać miała Hp na poziomi.
W związku z tym kolejność nie jest istotna bo postać i tak oberwała za 25+30 lub 30+25 czyli 55.
 
Awatar użytkownika
Maskow
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 84
Rejestracja: czw maja 22, 2008 11:43 pm

pt lip 03, 2009 2:07 pm

Pytanie do 3.0:
Co zrobić z typem postaci, która jest nieumarłym (człowiek z szablonem kościany) a która za sprawą prestiżówki otrzymuje typ przybysza?
Bo jakoś nie podoba mi się aby został po prostu przybyszem (zwłaszcza dlatego, że wtedy pozostaje kwestia co by było gdyby najpierw został przybyszem, zginął i dopiero wtedy został przywrócony do "życia" jako nieumarły)
Jakieś kłopotliwe dla mnie jest mieszanie akurat tych dwóch typów - co z tym zrobić?
 
Awatar użytkownika
Froger
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 560
Rejestracja: wt lut 05, 2008 4:52 pm

pt lip 03, 2009 2:54 pm

Powiem szczerze, że nie wiem jakie są zasady, ale zawsze uważałem mechanikę za rzecz podrzędną. Jest, więc to dla mnie nielogiczne, po prostu nie pozwoliłbym na osiągnięcie tej prestiżówki :) Albo ją ograniczył tak, aby nie dało się osiągnąć statusu przybysza.
Albo bardziej liberalnie, zignorowałbym ten problem i nałożył nowy szablon na stary. Tak sobie teraz pomyślałem. Przybysz to szablon tak? A można nakładać dwa szablony na jeden? Chyba nie.
 
Awatar użytkownika
Maskow
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 84
Rejestracja: czw maja 22, 2008 11:43 pm

pt lip 03, 2009 3:34 pm

Ograniczanie prestiżówki jakoś mi się nie widzi zwłaszcza, że w tym przypadku nawet pasuje do postaci - poza tym co by było gdyby najpierw być przybyszem a potem zostać nieumarłym? (a w przypadku postaci, która jest już nieumarłym zawsze istnieje przecież opcja zniszczenia oraz wskrzeszenia więc ograniczenie tym bardziej niewłaściwe moim zdaniem)
I w jakim sensie nałożyć nowy szablon na stary?
Przybysz to tylko zmiana typu (bez żadnego szablonu) a szablon nadal pozostaje kościany (chociaż bardzo możliwe, że źle zrozumiałem przesłanie)
Ale to już w sumie nieistotne - mimo wszystko dzięki za udzielenie się w tej sprawie :)
Zbawienie przyszło gdy otworzyłem podręcznik po którym się najmniej odpowiedzi spodziewałem (księga przygód epickich) - tutaj dwie aberracje mają podwójny typ (wypisane po przecinku - nieumarły, przybysz oraz konstrukt, przybysz) więc rozwiązuje to mój problem. (pospieszyłem się z pisaniem na forum widać)
 
Awatar użytkownika
Froger
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 560
Rejestracja: wt lut 05, 2008 4:52 pm

pt lip 03, 2009 4:50 pm

Rzeczywiście odpowiedzi można znaleźć w dziwnych miejscach ;)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pt lip 03, 2009 4:58 pm

Gdzieś była kiedyś informacja o hierarchii typów. Najwyższymi (i równoważnymi typami) były nieumarli, smoki, przybysze i chyba konstrukty.
W każdym innym wypadku, gdy typ był wyżej w hierarchii niż nasz obecny, to zmienialiśmy. W tych trzech (czterech) wypadkach zyskiwało się oba typy.

Np. Jeśli z typu humanoid można było zyskać typ monsterous humanoid (bo był wyżej w hierarchii), a z niego w np. nieumarłego ale nie odwrotnie. No chyba, że jakieś specjalne warunki zachodziły.

Było to średnio logiczne i średnio intuicyjne. W 3.5 dodano podtyp [augmented X], gdzie x był poprzednim typem. można więc było uzyskać np. undead [augmented outsider].
 
Awatar użytkownika
DantePD
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:59 pm

pt lip 03, 2009 6:23 pm

Jaki zasięg będzie miał jeździec na koniu? Taki jak duża istota?
Jak nie to jaki będzie miał walcząc normalną bronią(np. długim mieczem) i bronią zasięgową(np. kopią)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

pt lip 03, 2009 7:07 pm

Zasięg nie ulega jakimkolwiek zmianom podczas jazdy na wierzchowcu. Standardowe bronie wciąż mają zasięg 1,5 m dla istoty średniej, a bronie zasięgowe - 3 metry. Zwróć uwagę, że pole przed tobą zajmuje połowa twojego konia, więc nie będziesz w stanie zaatakować np. długim mieczem istoty stojącej bezpośrednio przed wierzchowcem.
 
0rion
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: czw lut 07, 2008 1:16 pm

sob lip 04, 2009 12:43 am

Dany jest druid lvl 5 z możliwością zmiany w zwierzę. Druid przy przemianie decyduje się na dzika i w niego się zmienia. Jak rozumiem przyjmuje jego wszystkie statystyki itp, ale co z PW ? Jak by brać za każdym razem PW zwierzęcia w które się zmienia druid za każdym razem byłby stratny (no prawie), także logicznym wyjściem było by wzięcie liczby KW druida i przełożenie tego na zwierzę, ale nie widzę nigdzie tego sprecyzowanego, jak to wygląda ? Przy okazji przy przemianie przepisujemy obrażenia jakie miał w formie przed przemianą i z tej puli leczy się, czy bierzemy te PW które mu pozostały i do tego dodajemy leczenie przy zmianie formy.

Z góry dzięki za pomoc. (Edycja 3.5)
 
Shillelagh wielder
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 12, 2009 10:34 pm

sob lip 04, 2009 6:46 am

Z tego co pamiętam to zdolność kształty natury jest analogiczna do czaru Polimorfia/Polimorfowanie siebie (zależnie od edycji). W związku z tym druid zachowuje swoje pw, choć może zyskać lub stracić pw. w skutem obniżenia lub zwiększenia modyfikatora z budowy.

Co do leczenia się to za każdym razem kiedy druid używa tej zdolności aby zmienić się w zwierzę (nie ze zwierzęcia w człowieka czy czym tam druid jest!) druid leczy tyle pw. ile po całodniowym odpoczynku.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob lip 04, 2009 8:54 am

0rion pisze:
Z tego co pamiętam to zdolność kształty natury jest analogiczna do czaru Polimorfia/Polimorfowanie siebie (zależnie od edycji). W związku z tym druid zachowuje swoje pw, choć może zyskać lub stracić pw. w skutem obniżenia lub zwiększenia modyfikatora z budowy.

Druid zachowuje swoje własne i nie są one zmieniane przez zmianę budowy.
 
Awatar użytkownika
Kamulec
Administrator, Koordynator społeczności
Administrator, Koordynator społeczności
Posty: 2341
Rejestracja: sob lip 09, 2005 12:32 pm

ndz lip 05, 2009 6:41 pm

Czy na obszarze lodowej nawałnicy (wersja 3.5) trzeba wykonywać testy koncentracji podczas rzucania zaklęć (ze względu na magiczną, niesprzyjającą pogodę)?
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

ndz lip 05, 2009 10:34 pm

lodowej nawałnicy (wersja 3.5)

Gdybyś podał link do SRD, a kokretniej do opisu czaru o jaki dokładnie ci chodzi, byłbym w stanie podać dokładną odpowiedź, gdyż podobnie jak wielu użytkowników forum lepiej się orientuję w nazwach w języku angielskim.

Jeśli mowa o http://www.d20srd.org/srd/spells/iceStorm.htm, to owszem, należy wykonać test Koncentracji o ST (ST rzutu obronnego tego czaru, którą miałby, gdyby na taki rzut pozwalał) + poziom czaru jaki starasz się rzucić, czyli w praktyce ST rzutu na koncentrację wynosi 10 + 4 + modyfikator z atrybutu kluczowego + inne modyfikatory+ poziom czaru jaki próbujesz rzucić.
 
Ooral92
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 340
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 2:58 pm

pn lip 06, 2009 5:25 pm

Ja mam kolejne pytanie:
Czy atuty dotyczące zdolności klasowych, działają tak samo/podobnie na warianty tychże zdolności?
Przykłady:
Czy Atut Natural Bond zadziała na wariant Beast Spirit (Shifter Druid Variant, Races of Eberron)?
Czy Atut Reckless Rage zadziała na wariant Whirling Frenzy (Rage Variant: Whirling Frenzy, Unearthed Arcana)?
Edit.
I przy okazji jeszcze jedno pytanko: gdy zwierze jest pod wpływem zaklęcia przyśpieszenia którą bronią naturalną zyskuje dodatkowy atak? Tą z najwyższą premią? Czy może dowolną?
 
Boogie
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 07, 2009 10:42 am

wt lip 07, 2009 11:24 am

Witam. Wczoraj z kumplami rozegraliśmy pierwszą, testową sesyjkę.(na bardzo uproszczonych zasadach)
Ja jestem MG, ale są pewne problemy.

1. Jak wykonać rzut na refleks? Czy zawsze kiedy zostajemy trafini,ew potwór zostaje trafiony, wykonujemy rzut na refleks? Postaćma rzut na refleks +4. No to rzuca k20 - 10+4=14, tylko z czym to porównać.
Mam podręcznik gracza, mistrza, i k. potworów, ale tam jest tyle tego, że nie mogę znaleźć...

2. W atucie zogniskowanie broni pisze: +1 do wszystkih testów ataku. Czyli do testów na trafienie i do obrażeń także? Może jeszcze do czegoś?
W przykładowej karcie z tyłu podręcznika jest 2k6+3 Mod z siły to +2 więc czemu jest 2k6+3? Postać ma właśnie zogniskowanie broni.

3. Mogę sobie wymyślić, że postacie idą sabie lasem w świetle księżya, a w krzakach skrada się wilk. I teraz tak: muszę wykonać test sporny nasłuchiwanie-ciche poruszanie? Czy może zauważanie- ukrywanie? czy to może obojętne i jak sobie zarzyczę. Jak dodawaćmodyfikatory z okoliczności(światło księzyca). W tabeli 3-2 Trudność zauważania pisze że do skali trudności dodję 5. No to mam w końcu wykonać testy sporne, czy testy przeciw ST??

4.Gdzie w tych podręcznikach jest coś o pułapkach....

To na razie tyle, bo o reszcie zapomniałem....Aha, oczywiście szukałem, odpowiedzi w szukajce, ale wyskoczyło np 100stron tematów....
Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
Froger
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 560
Rejestracja: wt lut 05, 2008 4:52 pm

wt lip 07, 2009 11:34 am

Mam podręcznik gracza, mistrza, i k. potworów, ale tam jest tyle tego, że nie mogę znaleźć...

To przeczytaj cały. Ha ha, ale jestem niegodziwy. Dobra, dobra. Przewodnik Mistrza str. 94.

W atucie zogniskowanie broni pisze: +1 do wszystkih testów ataku. Czyli do testów na trafienie i do obrażeń także? Może jeszcze do czegoś?
W przykładowej karcie z tyłu podręcznika jest 2k6+3 Mod z siły to +2 więc czemu jest 2k6+3? Postać ma właśnie zogniskowanie broni.

Pewnie jeszcze do latania. Skoro jest napisane, że do testu trafienia, to po co się zastanawiasz czy do obrażeń? Jak do trafienia, to nie do obrażeń.
muszę wykonać test sporny nasłuchiwanie-ciche poruszanie? Czy może zauważanie- ukrywanie?

Co chcesz, jedno i drugie albo w ogóle. Twoja decyzja.


Trudność zauważania pisze że do skali trudności dodję 5. No to mam w końcu wykonać testy sporne, czy testy przeciw ST??

Dodaj wilkowi do rzutu +5. Bo jak jest tylko światło księżyca, to pomaga mu się skradać. Oczywiście +5 przy skradaniu, przy cichym poruszaniu nie. Sporne to są przeciwko sobie. Powiedzmy, że ST to jest to co wyrzuci wilk.

4.Gdzie w tych podręcznikach jest coś o pułapkach....

Jest. Przeczytaj cały. Albo zobacz w spisie treści. Użyteczne urządzenie ten spis treści, nie ma to tamto. Sprawdź Indeks na końcu (takie żółte kartki) IMO jeszcze lepsze urządzenie.
 
Boogie
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 07, 2009 10:42 am

wt lip 07, 2009 12:01 pm

No właśnie pisze do testów ATAKU i nie wiem czy atak oznacza trafienie, czy wszystko co z atakowaniem związane. Moje wątpliwości biorą się z tej przykładowej karty postaci. Tam jest wielki miecz obrazenia 2k6 + 3
I skąd jest to +3, skoro mod. z siły to +2.

A co, jeśli wilk nie jest świadomy niczego i sobie w krzakach buszuje?
Wtedy nie rzucam testu spornego(bo wilk się nie ukrywa) tylko poprostu rzut na ST?(bazowa 20 +5za światło księżyca(nie działa jako oświetlenie, tylko raczej jako osłabienie zwykłego światła)) razem 25. Łotrzyk nie ma umiejętności ale dostaje +2mod z atrybutu. No więc nijak nie wyrzuci 25. To poprostu oznacza, że nie może zauważyć?

No i o co chodzi z tymi rzutami na refleks?
To się rzuca k20 + "rzut na refleks"?
I skąd mam wiedzieć ile wyrzucić?
Proszę chociaż o odpowiedź na to ostatnie pytanie...

Czytałem te podręczniki, ale jednak one mają troche stron i przynajmniej według mnie są napisane dość chaotycznie.
 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

wt lip 07, 2009 12:08 pm

Boogie pisze:
No właśnie pisze do testów ATAKU i nie wiem czy atak oznacza trafienie, czy wszystko co z atakowaniem związane. Moje wątpliwości biorą się z tej przykładowej karty postaci. Tam jest wielki miecz obrazenia 2k6 + 3
I skąd jest to +3, skoro mod. z siły to +2.

Pewnie chodzi o mistrzowsko wykonany dwuręczny miecz, który daje +1 do obrażeń i ataku.
A co, jeśli wilk nie jest świadomy niczego i sobie w krzakach buszuje?
Wtedy nie rzucam testu spornego(bo wilk się nie ukrywa) tylko poprostu rzut na ST?(bazowa 20 +5za światło księżyca(nie działa jako oświetlenie, tylko raczej jako osłabienie zwykłego światła)) razem 25. Łotrzyk nie ma umiejętności ale dostaje +2mod z atrybutu. No więc nijak nie wyrzuci 25. To poprostu oznacza, że nie może zauważyć?

Mam wrażenie, ze bazowe ST to 10, ale głowy uciąć sobie nie dam.
No i o co chodzi z tymi rzutami na refleks?
To się rzuca k20 + "rzut na refleks"?
I skąd mam wiedzieć ile wyrzucić?

Tak, rzucasz k20+ wartość refleksu. Musisz wyrzucić tyle, lub więcej, ile wynosi ST. 1 to automatyczna porażka, 20 to automatyczny sukces.
Proszę chociaż o odpowiedź na to ostatnie pytanie...

Czytałem te podręczniki, ale jednak one mają troche stron i przynajmniej według mnie są napisane dość chaotycznie.
 
Awatar użytkownika
Froger
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 560
Rejestracja: wt lut 05, 2008 4:52 pm

wt lip 07, 2009 12:09 pm

Jest +3, a mod. z S. to +2. Sam mówiłeś, że z atutu, no i racje miałeś.
Do ataku, to do trafienia. (EDIT: Aha, sory nie doczytałem, że to do obrażeń było)

Jak wilk jest nieświadomy, to on rzuca na nasłuchiwanie, żeby graczy usłyszeć. No skoro mówisz, że bazowa 20 (nie pamiętam, ale trochę za duża) +5. No i znów masz racje, nie zauważy, sorry Winnetou. Ew. wilk może ich zaskoczyć.

Przy tabeli karty postaci masz bazowe rzuty obronne. Np. na refleks. Powiedzmy, że bazowy to +3, a zręczność masz +2. Czyli do rzutu obronnego na refleks masz +5.
Ostatnio zmieniony wt lip 07, 2009 1:10 pm przez Froger, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Boogie
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 07, 2009 10:42 am

wt lip 07, 2009 12:34 pm

Z tym wilkiem dzięki, już rozumiem ;)

W takim razie jeszcze się nie zgadza: obrażenie są 2k6 +3
+2 jest z siły a +1 jest z nie wiadomo czego(nie ze zogniskowania broni bo to dodaje do ataku.)
I rubryka z atakiem się zgadza: jest 4 ( 3 z ataku wręcz i 1 ze zogniskowania)
 
Awatar użytkownika
AGrzes
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1140
Rejestracja: pn gru 30, 2002 5:42 pm

wt lip 07, 2009 12:35 pm

Boogie pisze:
W przykładowej karcie z tyłu podręcznika jest 2k6+3 Mod z siły to +2 więc czemu jest 2k6+3? Postać ma właśnie zogniskowanie broni.
Jeśli broń jest używana oburącz to premia do obrażeń to 1,5 modyfikatora z siły (zaokrąglane w dół). Być może tak jest w tym przypadku.

Boogie pisze:
I skąd mam wiedzieć ile wyrzucić?
W konkretnym przypadku masz konkretne ST, przykładowo niektóre czary pozwalają na rzut obronny by uniknąć lub zmniejszyć ponoszone szkody, w takim przypadku ST wynosi 10+poziom czaru+modyfikator z kluczowego atrybutu czarującego + dodatkowe modyfikatory.
Spójrz na zasady magii i opisy konkretnych czarów.
 
Awatar użytkownika
Zaalaos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 878
Rejestracja: sob sty 19, 2008 1:07 pm

wt lip 07, 2009 12:41 pm

Miecz dwuręczny jak sama nazwa wskazuje jest bronią dwuręczną, a takie podczas walki taką bronią premię z siły mnoży się przez 1,5. Czyli mając +2 z siły zadajesz właśnie +3 obrażeń. Ginden broń mistrzowsko wykonana daje +1 do trafienia, nie do obrażeń.
 
Ooral92
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 340
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 2:58 pm

wt lip 07, 2009 12:43 pm

Ekhm, czuje się mocno zignorowany. Mogę prosić o odpowiedzi na moje pytania?
Ja mam kolejne pytanie:
Czy atuty dotyczące zdolności klasowych, działają tak samo/podobnie na warianty tychże zdolności?
Przykłady:
Czy Atut Natural Bond zadziała na wariant Beast Spirit (Shifter Druid Variant, Races of Eberron)?
Czy Atut Reckless Rage zadziała na wariant Whirling Frenzy (Rage Variant: Whirling Frenzy, Unearthed Arcana)?
Edit.
I przy okazji jeszcze jedno pytanko: gdy zwierze jest pod wpływem zaklęcia przyśpieszenia którą bronią naturalną zyskuje dodatkowy atak? Tą z najwyższą premią? Czy może dowolną?
 
Boogie
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 07, 2009 10:42 am

wt lip 07, 2009 12:45 pm

No i się wyjaśniło ;D Chodziło o te x1.5.
Dzięki za pomoc, teraz idę na podwórko poczytać podręczniki, ileż to można w domu siedzieć ;)
Napewno się jeszcze odezwę.
 
Awatar użytkownika
DantePD
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:59 pm

wt lip 07, 2009 2:19 pm

Ooral92 pisze:
Ekhm, czuje się mocno zignorowany. Mogę prosić o odpowiedzi na moje pytania?

Specjalistą raczej nie jestem ale spróbujemy pomóc.
Ja mam kolejne pytanie:
Czy atuty dotyczące zdolności klasowych, działają tak samo/podobnie na warianty tychże zdolności? W większości powinny, chyba że odnoszą się do specyficznych cech zdolności klasowych, które w wariancie nie występują( np. berserker strenght i atut wydłużający działanie rage raczej by ze sobą nie działały).
Przykłady:
Czy Atut Natural Bond zadziała na wariant Beast Spirit (Shifter Druid Variant, Races of Eberron)? Tu nie pomogę, bo nie znam atutu, ale jeśli to są warianty to powinno zadziałać(popatrz co napisałem przy rage i poszkuaj tam podobnego zdanka).
Czy Atut Reckless Rage zadziała na wariant Whirling Frenzy (Rage Variant: Whirling Frenzy, Unearthed Arcana)? Powinien działać. W opsisie wariantu jest napisane że "Whirlind frenzy is otherwise identical to the standard barbarnian rage in all other ways." z tego by wynikało że wszystko co tam nie jest zmienione to działa na rage/whirling frenzy tak samo.
Edit.
I przy okazji jeszcze jedno pytanko: gdy zwierze jest pod wpływem zaklęcia przyśpieszenia którą bronią naturalną zyskuje dodatkowy atak? Tą z najwyższą premią? Czy może dowolną? Raczej bronią pierwszorzędną(czyli tą do której nie dostaje kar do ataku) np w przypadku lamparta było by to ugryznienie, a u tygrysa pazury
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

wt lip 07, 2009 2:21 pm

I przy okazji jeszcze jedno pytanko: gdy zwierze jest pod wpływem zaklęcia przyśpieszenia którą bronią naturalną zyskuje dodatkowy atak? Tą z najwyższą premią? Czy może dowolną?

Ponieważ w opisie czaru jest napisane
with any weapon he is holding.
atak możemy wykonać dowolną bronią naturalną.

The attack is made using the creature’s full base attack bonus, plus any modifiers appropriate to the situation.

Tak więc jeśli atak wykonujemy bronią, do której ataków stworzenie zwykle otrzymuje karę -5, karę tę stosujemy też przy ataku wynikającym z przyspieszenia.


Czy atuty dotyczące zdolności klasowych, działają tak samo/podobnie na warianty tychże zdolności?

Zawsze na to zezwalałem. Nie sądzę, aby gdzieś znajdowała się jednoznaczna odpowiedź, bowiem przyjrzałem się opisom atutów Intimidating rage oraz zdolności Whirling Frenzy i nie znalazłem jakiejkolwiek wzmianki.
 
Ooral92
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 340
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 2:58 pm

wt lip 07, 2009 2:42 pm

DantePD dziękuje za odpowiedzi ;]
Edit. Vo wyprzedziłeś mnie z postem, tobie również dziękuje za odpowiedzi :P

Rozwinę pytanie dotyczące atutu Natural Bond:

Atut Natural Bond pozwala druidowi przy określaniu bonusów dla jego zwierzęcego towarzysza dodać trzy poziomy do jego poziomu.

Wariant dla Shifterów, znajdujący się w Races of Eberron powoduje, że tracimy zwierzęcego towarzysza, na rzecz zdolności Beast Spirit. Zdolność ta ma podobną tabelkę (takie same przedziały poziomowe) jak zwierzęcy towarzysz.

Best Spirit to dusza zwierzęcia, tkwiąca w druidzie, dająca mu specjalne zdolności, wg. mojej skromnej interpretacji, taka fuzja pomiędzy zwierzęcym towarzyszem a druidem.

Zatem czy Atut Natural Bond, pozwolił by przy określaniu profitów z zdolności Beast Spirit dodać tą "trójkę" do poziomu druida?
Wolał bym odpowiedzi uzasadnione, bo nie chce tworzyć nowego atutu czy wprowadzać zasady domowej.

PS.
W roli uściśnienia, dodam, że nie mam na myśli wariantów, dających postaci, zdolności innych klas (takich jak Druidic Avenger czy Fighter Simple Variant), tylko warianty zmieniające zdolności klasowe (bardziej czy mniej).
 
Awatar użytkownika
Krackus
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 198
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 2:52 pm

wt lip 14, 2009 6:45 pm

czy zdolność divine grace paladyna (+Cha do rzutów obronnych) sumuje się ze zdolnością Arcane Resistance Hexblade'a (+cha do rzutów przeciwko czarom)?
 
Awatar użytkownika
Tolekd
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: wt gru 16, 2008 6:13 pm

śr lip 15, 2009 12:50 pm

Tak, ale tylko przeciwko czarom i zdolnościami czaropodobnymi.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości