sil pisze:Z Twojej odpowiedzi rozumiem, że nie ma przeszkód, by taki bajer mieć za 3 punkty kreacji?
Nie ma przeszkód.
sil pisze:Dodatkowo: można chyba przyjąć, że normalnie takie 'technoko' działa jak zwykłe?
Jak zwykłe to nie. Działa tylko kiedy aktywujesz artefakt i wówczas widzisz w infrawizji.
Dwa - uważaj z ta płytką zamiast oka w fabularnym kontekście, bowiem może Cię ktoś oskrażyć o konszachty z kultemi Wielkiego K (s. 238) - kultyści starają się upodobnić do maszyn i zastępować ciało protezami. Już lepiej, jakbyś miał po prostu taki okular jak kapitan piratów
, tyle że z urządzeniem - artefaktem.
sil pisze:Czy artefakt może być jednocześnie rytualną maską rytualisty, czy raczej kłóci się to z ideą tych masek
Z ideą masek, zupełnie się nie kłóci, bardziej z ideą artefaktu, który MUSI być maszyną (s. 210, 211). Jeśli zrobisz z maski jednocześnie maszynę, to ok.
Oczywiście zdajesz sobie z tego sprawę, że gdybyś maszynę nie miał na oku, ale np na nodze, to i tak aktywacja modułu infrawizji podziałałaby ci na widzenie Ciemności.
sil pisze:Apropo: Jak bardzo artefakty muszą zewnętrznie wyglądać na artefakty? Tzn. czy przedmioty takie są powszechnie rozpoznawane jako wytwór technomancji? Jeżeli nie, to najlepszym testem na ich rozpoznanie byłby chyba test 'transmutacji substancji'?
Nie muszą swoim wyglądam zdradzać przeznaczenia, tak jak piszesz - rozpoznanie jako test transmutacji substancji.
sil pisze:Jeżeli nie, czy brak jednego oka dobrze zrekompensuje ułomna percepcja, czy też nie ma sensu się tym przejmować?
Jesli wybrałeś Percepcję jako ułomną, pozostanie ona taka. Jeśli Percepcje masz dominującą, to nawet jakbyś stracił oko, dalej byłaby dominująca. Czyli: nie przejmuj się tym zupełnie.