Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
baran666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 154
Rejestracja: sob cze 21, 2003 7:43 pm

Mumia - z czym to się je?

ndz gru 14, 2003 1:38 pm

Witam. Jestem początkującym WoDowcem. Mam pytanie: Czy Mumia jest systemem, czy tylko dodatkiem do Vampa? Czy może, mając podręcznik do Maga mogę zakupić Mumie: Drugą Edycję i bedę mógł normalnie grać? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
 
Awatar użytkownika
Hania
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: śr lip 16, 2003 3:41 pm

ndz gru 14, 2003 2:16 pm

Kwestia gustu, baranku, kwestia gustu. Moim skromnym zdaniem niezaleznie od tego, co zakupisz i z czym zakupisz, i tak nie będziesz mógł w Mumię normalnie grać, bo w nią się grać nie da. System wydaje się być jedną wielką pomyłką.
W każdym razie, może on istnieć samodzielnie. Legenda mumii egipskich łączy się wprawdzie z historią wampirów, ale nie na tyle, żeby uniemożliwić grę, jeśli się kto nie orientuje.
To jeśli już koniecznie musisz. Odradzam.

Hania
Bliska znajoma Wielkiej Kozy 666 (rodzina?)
 
Awatar użytkownika
Corpus
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 351
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:14 pm

ndz gru 14, 2003 2:16 pm

Mumia jest calkowicie niezaleznym systemem. Nie sa Ci potrzebne podreczniki ani do Maga ani do Wampira. Wystarczy miec Mumie i tyle, mozna grac do upadlego (czy raczej do odrodzonego :razz: )
Hehe ja podrecznika nie kupilem tylko pozyczylem z ... biblioteki :)
 
Awatar użytkownika
MIKK
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 355
Rejestracja: śr mar 26, 2003 6:35 pm

ndz gru 14, 2003 2:24 pm

To nie do końca jest tak.

Mumia 3ed. Ta z roku skarabeusza jest oddzielnym systemem.

Poprzednie 2 edycje były teoretycznie dodatkami do Wampira na tej samej zasadzie co Inkwizycja do Wampira, Arcanum do Maga, Projekt Twilight do Wilka czy jeszcze kilka innych. Czyli oddzielne systemy w które możesz grać posiadając podstawkę do któregoś z głównych systemów SM.