Dobra małe opóźnienie, ale wczoraj miałem pare spraw do załatwienia.
Mówiłeś, że masz problem ze zdolnościami z "ghost" w nazwie? Czy może chodzi ogólnie o te zdolności, które czerpią z mocy Ki? Niech będą obie naraz.
No to mierne tłumaczenie by Chochliczek:
Ghost Step - Od 2. poziomu ninja może użyć jedną z dziennych dawek jego mocy Ki, aby stać się niewidzialnym na 1 rundę. Użycie tej zdolności to akcja błyskawiczna [swift], która nie prowokuje ataków okazyjnych.
Ki Dodge - Ninja poziomu 6. lub wyższego może użyć jedną z dziennych dawek jego mocy Ki, aby sprawić, by ataki w niego wymierzone chybiały mimo tego, że w innym wypadku doszłyby celu. Kiedy ninja użyje tej zdolności, jego sylwetka [/jego zarys] zmienia się i faluje, dając mu
ukrycie (20% szansy na nie trafienie w niego) przeciw wszystkim atakom na okres jednej rundy. Użycie tej zdolności to akcja błyskawiczna [swift], która nie prowokuje ataków okazyjnych.
Ghost Strike - Ninja poziomu 8. lub wyższego może użyć jedną z dziennych dawek jego mocy Ki, aby móc zaatakować bezcielesne i eteryczne stworzenia tak jakby były cielesne. Dodatkowo także gdy jest eteryczny [rozumiem to jako np. znajdowanie się na Planie Eterycznym] (np. za pomocą jego zdolności
ghost step), może atakować bez kar istoty z Planu Materialnego. Użycie tej zdolności to akcja ruchu, która nie prowokuje ataków okazyjnych. Działa to do następnego ataku dokonanego przez ninję, nie dłużej niż do końca następnej tury [tego fragmentu nie jestem pewien].
Ghost Mind - Na 14. poziomie, ninja zyskuje specialną odporności na czary ze szkoły wieszczenia. By wykryć, lub zobaczyć ninję poprzez zaklęcie, czarujący musi wykonać specjalny test poziomu czarującego (ST 20 + poziom w klasie ninjy). Jeśli czarujący używa czaru wieszczenia skanującego duży obszar, porażka w teście poziomu czarującego oznacza, że zaklęcie normalnie działa, lecz ninja po prostu nie zostaje wykryty. Jeśli zaklęcie wieszczenia jest wymierzone wprost w ninję, a czarujący nie zda testu poziomu czarującego - czar nie działa.
Ghost Sight - Na 16. i wyższych poziomach, ninja widzi niewidzialne i eteryczne stworzenia z taką samą łatwością, z jaką postrzega zwykłe, materialne stworzenia i obiekty.
Greater Ki Dodge - Od 18. poziomu w swej klasie, zdolność ninjy
Ki Dodge daje całkowite ukrycie (50% szansy na nie trafienie w niego).
Ghost Walk - 20. poziomowy ninja może użyć dwie z dziennych dawek jego mocy Ki, aby wejść na Plan Eteryczny na wydłużony okres czasu. Ta umiejętność dziąła jak czar
Eteryczny Spacer [eternal jaunt - to chyba to?]. Poziom czarującego jest równy poziomowi w klasie ninjy.
Rzeczy w nawiasach kwadratowych, to przypisy tłumacza, a w nawiasach zwykłych, przetłumaczone to, co normalnie było w tekscie w nawiasie.