Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
arro
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 488
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 7:51 pm

Single

pn wrz 14, 2009 8:15 pm

Naszło mnie ostatnio pytanie, czy granie singli (MG i jeden gracz) w Wilkołaka ma sens, czy lepiej ten system sobie odpuścić. Od razu zaznaczam, że o utworzeniu watahy w świecie gry nie byłoby mowy.

Jeśli tak to jakie elementy systemu sugerowalibyście wykorzystać, a jakich w ogóle nie wprowadzać do świata.

Jeśli ktoś ma pomysł na jakiś motyw na sesję to też niech się podzieli. :wink:
 
DeathlyHallow
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 276
Rejestracja: pt sie 24, 2007 8:00 pm

Re: Single

pn wrz 14, 2009 8:29 pm

No akurat Wilkołak singlowy wiele traci. Da się, oczywiście, wszystko się da. Zapewne da się też fajnie. Ale Prometejczyka da się trylion razy fajniej i cała gra Cię wspiera.
 
Awatar użytkownika
arro
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 488
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 7:51 pm

Single

pn wrz 14, 2009 8:39 pm

Wiem, że sporo traci - stąd to pytanie.

Prometejczyk niestety odpada, bo ma być to rozwinięcie kroniki śmiertelnika.
 
DeathlyHallow
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 276
Rejestracja: pt sie 24, 2007 8:00 pm

Re: Single

pn wrz 14, 2009 8:48 pm

No to Changeling albo Wampir - każde da się poprowadzić 'pełniej' niż Wlikołaka.
 
Awatar użytkownika
NoOne3
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1908
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 4:42 pm

Single

pn wrz 14, 2009 8:49 pm

Jak poradzę Wąpierza, to będę nudny i banalny? Bo Requiem aż się prosi czasem o sesję gracz vs. reszta świata.

W Wilkołaku też na pewno można by coś takiego stworzyć, ale trzeba by się pozbyć jednego z nośniejszych elementów, czyli watahy. Oprócz tego to normalne dylematy sesji one-on-one, choćby konieczność by fabuła oparta była na NPC-ach i interakcjach z nimi.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość