śr wrz 16, 2009 10:59 pm
Klasa jest...hmm słaba jeżeli chodzi o możliwości mechaniczne.
1. bab jak bard
2. save gorsze niż bard
3. Może latać od 4 poziomu... czarodziej od 5, raptoran od 5, dragonborn od 5, a przecież to zdolność na której opiera się cała klasa - latanie. Główne zalety klasy duplikuje rasa(raptoran) lub raso-templatka(dragonborn).
4. rzuca czar jak bard...Ma tyle samo czarów na dzień... ale lista czarów jest mała, słaba, mało uniwersalna, z góry określona, poziomy czarów są wygórowane(niewidzaloność 6 poziom), a do tego, aż 2 czary duplikują latanie, a poza tym nie jest to spontaniczne rzucanie(przygotowuje czary z taką listą?!)
5. Ciekwą zdolnością jest przywołanie żywiołaka, podobna do animal companion. Pytanie, jak wygląda zaprzyjaźnianie się z żywiołakiem, czy możesz mu wydawać rozkazy, czy możesz przyzywać żywiołaki jak oswoiłeś już jednego. Kto kontroluje żywiolaka(uskrzydlony, mg , czy uskrzydlony jak druid animal companiona dzięki handle animal skill)?
6. Wezwanie nawałnicy jest całkowicie bezużyteczną umiejętnością. 3 uskrzydlonych w jednej drużynie ?!!?!?! i to dopiero na 15 poziomie ?Poza tym opis jest niejasny. Co to w ogole jest ta nawałanica i dlaczego test sporny z żywiołakami?
7.Atak skrzydłami, niby fajne niby moce, ale tak naprawdę dziadoskie. Obrażenia jak mnich z ręki , ale masz tylko 2 ataki, nie możesz umagiczniać, nie możesz używać jak latasz, a to twoja główna cecha. Kup sobie wielki miecz, który to duplikuje, tylko że jest lepszy. Możesz umagiczniac, możesz atakować jak latasz, masz 3 ataki (z haste 4, a haste to jeden z twoich dobrych czarów) masz premie do siły 1,5 i premie przy power attack 2, a nie 1
Mechanicznie klasa 2.5/6 ciut lepsza od wojownika, głownie dzięki przywołaniu żywiołaka. Niby rzuca czary, ale robi to gorzej niż paladyn
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 11:01 pm przez
goracepapu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: