Darklighter pisze:It's your game... <br /> <br />Owszem, taka postac mogłaby próbować zgłębić samego siebie i zwrócić an siebie uwagę konklawe czarodziejów. A co myślicie np. o wprowadzeniu jakiejś "gildii psioników", prawie pewne jest, że konklawe zainterweniowałoby jednak czy widzicie dla niej jakieś miejsce. Bo kilka psionicznych talentów jak np. zdolność telekinezy raczej nie urozmaici zbytnio gry. W końcu zdolności takie w światach fantasy nie są niczym niezwykłym.<!--QuoteEBegin-->/ciach/Chyba, że w 3 ed. nie ma takiej możliwości. Ale jeśli byłoby to możliwe to możnaby grać postaciami znajacymi jedną czy dwie moce. Niezłe urozmaicenie gry. Nie tylko czary i czary... [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]
The Burnt World of Athas pisze:<br /> <br />A wracaj±c do sprawy Gildii - to ja osobi¶cie nie widzê przeszkód by takowa istnia³a w jakim¶ ma³o dostêpnym miejscu .<!--QuoteEBegin-->Wild Talent [General] <br />You learn two 0-level powers, either of which you can use once per day. <br />Benefit: You can choose any two 0-level powers from the same discipline, and can use either of them without needing power points, once per day. <br />Special: You can take the Inner Strength and Talented feats to increase the number of times per day that you can use your wild talent. If you take levels in psion or psychic warrior, you retain the extra wild <br />talents, and the ability to manifest any of your 0-level powers an extra time per day, just as Talented feat allows you to manifest a talent three more times per day.
Dark Master pisze:<br />Przejrzyj uwa¿nie dzia³ Moc Umys³u, to (mam nadziejê) zrozumiesz.<!--QuoteEBegin-->Co to jest psionika(psinik)?????????
Shunt pisze:<br />Potem Ci sami autorzy siê z tego wycofali z up³ywem czasu. <br />Na poparcie tego jest kilka faktów: <br />-istnieje oficjalny dodatek Krynnspace <br />-Hickman i Weis w ostatniej czê¶ci Wojny Dusz przyznali, ¿e spelljamming jednak istnieje na Krynnie <br />-w innym oficjalnym dodatko, Otherlands te¿ wspomina siê o spelljammingu (jest tam nawet podrasa ogrom u¿ywaj±cych spelljammerów) <br /> <br />O psionice ju¿ pisa³em w innej notce, wiêc nie bêdê siê powtarza³<!--QuoteEBegin-->Pozwolê sobie zacytowaæ dodatek na koñcu III kronik - smoków Wiosennego Poranka, tu¿ po rozpisce ras na Krynnie: <br />"... Na Krynnie nie s± znane równie¿ zdolno¶ci psioniczne ani SpellJamming, czyli loty kosmiczne napêdzanymi magi± ¿aglowcami"