Walka rozgorzała na dobre. Kolejne razy spadały na towarzyszy, a modlitwy i leczące mikstury krążyły w ciągłym obiegu. ~~~To jest żywioł! Tak giną bohaterowie!~~~ W głowie czarodzieja kłębiły się coraz odważniejsze myśli. Gdy widmowa dłoń rozmyła się w niebycie, Irydia pochwyciła spadającą miksturę i niemal w całości zaaplikowała ją Zanwartowi. Dobrze że w porę wyjęła szklaną buteleczkę odrzucając ją za siebie. Mikel widząc, że w szeregi powraca nadzieja nabrał odwagi. Przestał przejmować się losem swoim i przyjaciół. Zaczął po prostu działać. Stanął ramię w ramię z Irydią, wykorzystując jej potencjał obronny, po czym z dziwnym błyskiem szaleństwa w oczach rozpoczął inkantację silnego zaklęcia. Głowa maga, aż huczała od tętniących płomieni. Musiał skanalizować tę energię jak najszybciej bo inaczej sam stałby się ofiarą swej magii. Płomienie trysnęły z otwartych dłoni zajmując cały korytarz na lewo od wejścia. Pobliskie skrzynie zajęły się słabym ogniem jednak tak szybko jak się zapaliły tak też szybko zgasły, po nagłym podmuchu magicznej energii. Potwory nadal jednak stały zakrywając się jedynie przed nagłym podmuchem zupełnie jakby ktoś oblał je wodą.
W oczach Mikela rozbłysła wściekłość. ~~~Nic sobie nie robicie z mojej magii? Zaraz tego pożałujecie!~~~ Mikel rzucił kolejne zaklęcie przywołując falę gromu. Ze ścian korytarza posypał się kurz i zdawało się że cała konstrukcja zatrzęsła się w posadach. Ogłuszający huk był nie do wytrzymania. Przerażająca zmutowana kreatura uciekła przygłuszona, chowając się za rogiem.
Thordan zabarykadował własnym ciałem korytarz wyczekując dobrego momentu do ataku. Krzyknął jeszcze - Zanward, zbieraj się do tunelu!
Minor Action -> Perception Check: [12] Move Action -> Move na AD-4 Standard Action -> Ready An Action: Przygotowanie Crushing Surge. Atak po ataku Ironteetha. W Bugbeara, chyba że będzie już markowany przeze mnie, wówczas w Ironteetha.
(BR) Longbow (standard; at-will) ✦ Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
1. 87 damage 2. 47 damage Bugbear 2 grants combat advantage to all enemies (EoT:I).
Skullthumper (standard; encounter) ✦ Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
23 damage
Zmutowany goblinoid o wściekle czerwonym spojrzeniu i dwóch toporach wystających zamiast kończyn.
Small aberrant humanoid
Initiative +8; Speed 6
Insight +4; Perception +4; low-light vision
AC 21; Fortitude 19, Reflex 19, Will 17 saving throw +2 (+4 vs. effects with the fear or charm keywords)
Kapłan zaczął ciężko oddychać, a jego oczy zostały przesłonięte żółtawą mgłą. Z gardła Zanwarda wydarł się wściekły ryk, a on sam, na wpół pełznąc, na wpół biegnąc wyciągnął swoje ostrze przed siebie i już miał popędzić w kierunku stworzeń, które go ciężko raniły, ale rozsądek wygrał. Cofnął się za Thordana i Irydię, przygotowując się do zadawania zabójczych ciosów.
Minor action -> Longtooth shifting (+2 to damage rolls, regeneration 2 (until bloodied) until the end of encounter) Move action -> Stand up Move action -> Walk na AB-4
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 10:20 pm przez Arkhir, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
Hobgobliny bezkarnie atakowały wysuniętą na pierwszą linię Irydię, powodując coraz większe zmęczenie stalowego golema. Tymczasem Thordan stał oko w oko z bezlitosnymi rywalami. Jego pewność siebie nie przyniosła mu tym razem niczego dobrego. Ogromny goblin rozpędził się i impetem wbił w krasnoluda. Jego tarcza zgięła się jakby była z mokrej gliny. Potężne zębiska ryknęły centymetry przed twarzą Thordana.
Czerwoonookie wynaturzenie szło powoli do przodu. Stalowe topory przymocowane do jego ramion szurały po podłodze wywołując lawinę iskier. Rywal doskoczył błyskawicznie do kobiety, która rzuciła mu wyzwanie. Chwilę później obrócił się w piruecie śmierci i pomimo interwencji Irydii zdołał powalić krasnoluda na ziemię. Brodacz walczył o życie, ale jego rywal miał w zanadrzu niejedną sztuczkę. Kiedy obaj siłowali się, goblin nagle wyłamał swoje barki i wgryzł się w twarz Thordana rozrywając ją boleśnie. Struga posoki bryzgnęła niczym fontanna. Przeciwnik błyskawicznie wyrzucił ręce do przodu, siła stalowych toporów bezlitośnie wyrywała jego barki. Bolesny chrzęst zwiastował nastawienie wybitych kości. Stworzenie patrzyło na powalonego przeciwnika. To nie był jeszcze koniec, krasnolud nadal oddychał...
Hobgoblin
Hobgoblin 1 Standard Action - Longbow Attack (Irydia): [18] vs. AC Missed.
Hobgoblin 2 Standard Action - Longbow Attack (Irydia): [27] vs. AC Damage: [10] H2 grants H3 a +2 bonus to his next ranged attack vs. Irydia.
Hobgoblin 3 Standard Action - Longbow Attack (Irydia): [13] +2 (H2) vs. AC Missed.
Bugbear
Bugbear 2 Move Action - Shift [AE-2]-->[AD-1]
Standard Action - Charge (Morningstar) [AD-3] Attack (Thordan): [22] -2 (marked) +1 (charge) = 21 vs. AC Damage: [18] Thordan becomes bloodied.
Ironteeth
Move Action - Walk [AF-1]-->[AE-2]-->[AE-3]
Standard Action - Double Swing Ironteeth shifts from [AE-3] to [AE-4] Attack (Irydia): [18] vs. AC Missed. Immediate Interrupt (Irydia) - Warden's Fury Attack (Ironteeth): [21] vs. FOR Damage: [13] Ironteeth grants combat advantage (EoT:I). Attack (Thordan): [Rzut w Kostnicy: 26] -2 (marked) = 24 vs. AC Damage: [7] Immediate Reaction (Thordan) - Crushing Surge Attack (Bugbear 2): [23] vs. AC Damage: [15] Thordan gains 10 temporary hit points. Free Action - Iron Bite Attack (Thordan): [15] -2 (marked) +2 (zapomniane) = 15 vs. REF Damage: [7]
(BR) Longbow (standard; at-will) ✦ Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
Skullthumper (standard; encounter) ✦ Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
Used powers: Healing Word (E) Healer's Mercy (E) Divine Fortune (E) Longtooth Shifting (E) Used magic items powers:
Trzy razy poprawiałem wpisy w atakach Ironteetha. Wtrącenia i reakcje napsuły mi trochę krwi... W kostnicy przez to zrobił się mały bałagan, za co z góry przepraszam. Ataki w Thordana i Irydię są zamienione nazwami w kostnicy (tutaj poprawnie).
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 10:53 pm przez Bajer, łącznie zmieniany 5 razy.
Powód:
Mikel słysząc sapanie zmęczonego krasnoluda dostrzegł możliwość zdobycia taktycznej przewagi i wycofania się do tunelu, skąd o wiele łatwiej będzie sterować przebiegiem walki. Czarodziej wypalił magicznym pociskiem w słaniającego się od ran i upływu krwi niedźwieżuka. Pocisk trafił prosto w głowę bestii. Potwór złapał się za pysk jęcząc z bólu.
Mikel nawet nie patrzył na efekty swojego czaru. Niemalże chwycił za kołnierz Irydię cofając się w głąb korytarza i zostawił miejsce dla walczących wręcz.
Spolaryzowana wiązka światła omiotła zębatego stwora, na spotkanie jego gardła pomknęło ostrze miecza. Jednak wróg miał się na baczności. Broń zderzyła się z toporzastą łapę krzesząc iskry. - Niski samcu o dużej zawartości stali, wycofaj się! – mówiąc to Irydia zrobiła krok w tył chowając się za ściana przed wzrokiem łuczników.
Markowanie Strengh of stone w zębatego [Rzut w Kostnicy: 13]+1za markowanie+1warforged tactics ale to i tak lipa :/ Shift na AC-5 jak zebacz zaatakuje krasnala to go sliduje, gdzie konkretnie to sie zobaczy po ruchach
(BR) Longbow (standard; at-will) ✦ Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
AC 18; Fortitude 17, Reflex 15, Will 14 1. 87 damage 2. 74 damage
Skullthumper (standard; encounter) ✦ Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
Kapłan wbił swoje ostrze w ziemię, tworząc falę mistycznej energii pędzącej wprost na zmutowanego goblina. Gdy przeleciała przez Thordana, otoczyła go świetlistą tarczą, chroniąc go przed atakami reszty stworzeń. Uderzenie serca później trafiła w korpus Żelaznozębego, odrzucając go do tyłu i zmuszając do przeraźliwego pisku.
2 hp healed Minor action -> Oath of Enmity (Ironteeth) Standard action -> Shield of Gods (Ironteeth): [11 -> Miss -> Luckblade daily power (re-roll) -> 20] vs 19 Ref-> 12+2 force damage + prone, Thordan gains +3 AC and Ref until the end of encounter Move action -> Shift na AB-5
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 9:16 pm przez Arkhir, łącznie zmieniany 4 razy.
Powód:
Po ataku czarnoksiężnika wielki goblinoid zwalił się twardo na ziemię wzbijając tumany kurzu. Jego głowa eksplodowała chwilę po upadku. Magia odmienionego Erdana była... brutalnie zaskakująca. Gęsta posoka spływała po wygiętej tarczy Thordana, którą nadal się zasłaniał.
- Thoooordaaaan.... - krasnolud usłyszał tylko rozmyty krzyk. Spojrzał na swój bok. Strzała wbiła się w jego trzewia niemal w całości.
~ Kurwa! ~ ciało krasnoluda osunęło się obok zwłok goblinoida.
Hobgobliny nie próżnowały. Zrozumiały, że teraz mają dogodną przewagę. Przegrupowały się szybko i zajęły strategiczne pozycje, by z bezpiecznej odległości nękać strzałami pozostałych na polu walki przeciwników.
- Apssss.... APPSSSS! - zmutowany goblinoid wpadł w szał. Podniósł się niemal błyskawicznie z ziemi i rozpoczął odwet. Stalowe topory rozcinały powietrze, ciało i kości. Pierś krasnoluda została niemal rozorana stalowym orężem wroga. Thordan leżał w kałuży własnej krwi i tylko ledwo słyszalne rzężenie dawało do zrozumienia, że brodacz jeszcze nie poległ.
Irydia niewiele mogła zrobić. Wynaturzenie znalazło się tuż obok niej, jednak to nie ona była celem jego następnego ataku. Stalowozęby pragnął krwi, a kapłan, który już wcześniej poczuł jego siłę, był cały w niej umazany. Stalowe ostrze bezlitośnie powaliło go na kamienistą podłogę. Bestia zębami wgryzała się w wnętrzności Zanwarda. Świat nabrał w tej chwili odcienia posoki...
Hobgoblin
Hobgoblin 1 Standard Action - Longbow Attack (Thordan): [28] vs. AC Damage: [13] H1 grants H2 a +2 bonus to his next attack roll.
Move Action - Walk [AE-12]-->[AG-14]-->[AH-13]-->[AH-10]
Hobgoblin 2 Move Action - Walk [AH-10]-->[AH-7]-->[AF-7]
Standard Action - Longbow Attack (Irydia):[19] -2 (cover) = 17 vs. AC Missed.
Hobgoblin 3 Move Action - Walk [AD-9]-->[AE-8]-->[AE-4]-->[AD-3]
Standard Action - Longbow Attack (Irydia): [11] vs. AC Missed.
(BR) Longbow (standard; at-will) ✦ Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
AC 18; Fortitude 17, Reflex 15, Will 14 1. 87 damage 2. 98 damage
Skullthumper (standard; encounter) ✦ Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
-16/39 HP; Surge Value: 9; Surges: 7/13 Regeneration 6 while bloodied. +3 shield bonus to REF and AC.
Karta postaci //Dwarf Stoneblood zapewnia +2 do temp hp XP: 1679
Sytuacja zmieniła się po raz kolejny. Awanturnicy co prawda powoli osiągali swój cel, wycofując się w głąb korytarza niestety ich kondycja zaczynała przypominać rozbity kotlet. Mikel widząc zaprzyjaźnionego krasnoluda który niemalże opada bez sił na ścianę ciężko dysząc, Popędził w wir walki dobywając miksturę leczniczą, ostatnią jaka mu została i wlewając ją do ust towarzysza.
Move action --> Move to AC-4
Minor action --> Mage hand: healing potion to Mikel hand
Standard action --> Provide hraling potion to Thordan
(BR) Longbow (standard; at-will) ? Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
AC 18; Fortitude 17, Reflex 15, Will 14 1. 87 damage 2. 98 damage
Skullthumper (standard; encounter) ? Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
10/39 HP; Surge Value: 9; Surges: 6/13 Regeneration 6 while bloodied. +3 shield bonus to REF and AC.
Karta postaci //Dwarf Stoneblood zapewnia +2 do temp hp XP: 1679
Free Action -> Nature's Wrath w Irontooth Standard Action -> Strength of Stone w Irontooth: [23+1(marked)=24 vs. AC 21], hit: [10 dmg] ; Irydia: +4 temp hp
Kapłan odmówił rozpaczliwą modlitwę do swojego boga, który i tym razem nie zawiódł go. Jego sojusznicy zostali opleceni siatką boskiej mocy, która zasklepiła kilka głębszych ran Thordana. Zanward zrobił krok w tył by jego sojusznicy mogli jeszcze bardziej się wycofać. Moce mężczyzny powoli się wyczerpywały...
2 hp healed Minor action -> Healing Word (Thordan): 9+4 healed Move action -> Shift (AA-5) Standard action -> Righteous Brand when enemy in range
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 7:42 pm przez Arkhir, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
Łucznicy nadal ostrzeliwali swoich wrogów z zawziętością. Irydia odbijała większość ataków bez większych problemów swoją stalową tarczą. Odczuwała już jednak coraz większe zmęczenie. System magiczny podtrzymujący jej życie ucierpiał już znacznie w tym starciu.
Hobgobliny nagle uskoczyły za ścianę, kryjąc się przed wzrokiem drużyny. Kwestią czasu pozostaje tylko, aż pojawią się ponownie wykorzystując element zaskoczenia...
Hobgoblin
Hobgoblin 1 Standard Action - Longbow Attack (Mikel): [10] -2 (cover) = 8 vs. AC Missed.
Move Action - Walk [AH-10]-->[AK-7]-->(?) Stealth: [19] -5 (move 2+ sqr) = 14 Hidden to Erdan and Mikel.
Hobgoblin 2 Standard Action - Longbow Attack (Irydia): [26] -2 (cover) = 24 vs. AC Damage: [11] Irydia becomes bloodied. H2 grants H3 a +2 bonus to his next ranged attack roll vs. Irydia.
Move Action - Walk [AF-7]-->(?) Stealth: [18] Hidden to Mikel, Erdan and Irydia.
Hobgoblin 3 Move Action - Shift [AD-3]-->[AD-2]
Standard Action - Longbow Attack (Irydia):[14] -2 (cover) +2 (H3) = 14 vs. AC Missed.
(BR) Longbow (standard; at-will) ? Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
AC 18; Fortitude 17, Reflex 15, Will 14 1. 87 damage 2. 98 damage
Skullthumper (standard; encounter) ? Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
23/39 HP; Surge Value: 9; Surges: 5/13 Regeneration 6 while bloodied. +3 shield bonus to REF and AC.
Karta postaci //Dwarf Stoneblood zapewnia +2 do temp hp XP: 1679
Thordan ciężko oddychał. Raz, że był poważnie ranny i tylko dzięki wsparciu towarzyszy nie wybrał się jeszcze do krainy wiecznych łowów. Dwa, że był zły, baardzo zły...
Z rykiem poderwał się z ziemi, raz za razem ciężkie ciosy spadały na ciało zmutowanego goblina - Myślałeś, że mnie pokonasz? Mnie?! Miałeś szansę, teraz moja kolej! - krzyczał krasnolud w gniewie.
Move Action -> Stand Up Standard Action -> Crushing Surge w Ironteeth: [22 vs. AC 21], hit: [11 dmg] ; Thordan: +10 temp HP Free Action -> Combat Challenge w Ironteeth
Stalowy kieł tańczył dalej. Atak za atakiem powoli osłabiał obronę drużyny. Nie było nadal widać po nim poważniejszych ran. Wydawał z siebie tylko jeszcze bardziej zacięty świsty i sapał. Jego czerwone oczy nadal pragnęły krwi...
Ironteeth
Immediate Interupt (Thordan) - Combat Challenge Attack (Ironteeth): [27]vs. AC Damage: [17] Standard Action - Double Swing Attack (Irydia): [13] -2 (marked) = 11 vs. AC Missed. Attack (Thordan): [24] vs. AC Damage: [13]
(BR) Longbow (standard; at-will) ? Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
AC 18; Fortitude 17, Reflex 15, Will 14 1. 87 damage 2. 98 damage
Skullthumper (standard; encounter) ? Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
20/39 HP; Surge Value: 9; Surges: 5/13 Regeneration 6 while bloodied. +3 shield bonus to REF and AC.
Karta postaci //Dwarf Stoneblood zapewnia +2 do temp hp XP: 1679
Czarodziej usłyszał krzyki zza pleców i niemalże od razu zaczął się wycofywać, osłaniając się falą gromu wycelowaną w hobgoblina skradającego się zza krasnoluda. Magiczna energia wybuchła odsuwając wgłąb korytarza przeciwnika.
Hobgoblin pushed to [AD0] Hobgoblin takes 4 fire damage. //w zasadzie kiedy zacznie się jego tura, ale od razu dmg odpiszę; dmg jak od ataku miniona na tym poziomie jakby ktoś był ciekaw czemu akurat 4.
(BR) Longbow (standard; at-will) ? Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
AC 18; Fortitude 17, Reflex 15, Will 14 1. 87 damage 2. 98 damage
Skullthumper (standard; encounter) ? Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
20/39 HP; Surge Value: 9; Surges: 5/13 Regeneration 6 while bloodied. +3 shield bonus to REF and AC.
Karta postaci //Dwarf Stoneblood zapewnia +2 do temp hp XP: 1679
Erdan Chociaż czarownik dwoił się i troił kule energii omijały upragniony cel. Na szczęście jedna zrykoszetowała od ściany odłamując kawałki muru i trafiła mutanta, niestety już nie z pełną siłą.
Kapłan wyprowadził dwa żałośnie niecelne ciosy w kierunku mutanta. Już miał z rezygnacją opuścić ostrze gdy wstąpiły w niego nowe siły. Chwycił rękojeść i ze zdwojoną mocą natarł na Żelaznozębego. Ostrze raz po raz spadało na jego zmutowany korpus, raniąc go dotkliwie i zbijając jego gardę na bok. -Uważajcie na hobgobliny, tam są! - rzucił jeszcze wskazując na kierunek, z którego mogą za chwilę paść strzały.
2 hp healed Move action -> Shift (AC-4) Standard action -> War Priest's Strike (Ironteeth): 20, [30] vs 21 AC -> 25+1(extra critical dice)+2(shifting) radiant damage, Ironteeth grants CA until end of next Zanward's turn AP(+1 attack rolls and defenses): Standard action -> Righteous Brand (Ironteeth): [20], 16 +1(Veteran's armor)+2(CA) vs 21 AC -> 13+2(shifting) damage, Thordan gains a +4 power bonus to attack rolls against Ironteeth until end of next Zanward's turn Minor action -> Transfer Shield of Gods bonus to Zanward
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 10:28 pm przez Arkhir, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
Znaward ociekając krwią podszedł do przeciwnika. Jego oczy posiadały dziwny odcień. Wściekłość, która wypełniała jego organizm potrzebowała ujścia. Musiała zostać w końcu wyzwolona.
Jego przeciwnik był już gotowy do kolejnego kontrataku. Dwa stalowe topory szybowały bezwładnie w powietrzu, szukając krwi. Kapłan boga wojny był jednak szybszy. Jego furia przerodziła się w boską karę. Seria ciosów rozharatała brzuch stwora. Piruet. Odskok. Finta. Ręka Stalozębnego opadłą nieruchoma na ziemię. Kolejny cios.
- Apsss... Apsss?... - stwór sapnął tylko ostatni raz, gdy został śmiertelnie ugodzony. Dla niego było to już koniec. Jednak walka trwała nadal.
Łucznicy obrali za cel wysuniętego na czoło krasnoluda, zasypując go gradem strzał...
Standard Action - Longbow Attack (Thordan): [21] -2 (cover) = 19 vs. AC Missed.
Hobgoblin 2 Move Action - Walk (?)-->[AF-7] Stealth: [15] Hidden to Mikel, Erdan.
Standard Action - Longbow Attack (Thordan): [23] vs. AC Damage: [10] H2 grants H3 a +2 bonus to his next ranged attack roll vs. Thordan. Thordan becomes bloodied.
Hobgoblin 3 Move Action - Shift [AD0]-->[AE0]
Standard Action - Longbow Attack (Thordan): [10] +2 (H2) vs. AC Missed.
(BR) Longbow (standard; at-will) ? Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
AC 18; Fortitude 17, Reflex 15, Will 14 1. 87 damage 2. 98 damage
Skullthumper (standard; encounter) ? Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
Thordan widząc padającego goblina nie marnował czasu na wznoszenie okrzyków zwycięstwa. Zostało jeszcze trzech przeciwników.
- Na was przyszła pora, obszczy-majtki! - zawołał i ruszył na jednego z hobgoblinów. Ciosu topora co prawda uniknął ale Thordan bacznie mu się przyglądał wypatrując okazji do kolejnego ataku.
Regeneration -> +6 hp Move Action -> Move na AE-1 Standard Action -> Crushing Surge w Hobgoblin 3: [10 vs. AC 17], miss ; Thordan: +6 temp hp Free Action -> Combat Challenge w Hobgoblin 3
Mikel ruszył szturmem tuż za wojowniczym krasnoludem. Krasnal pobiegł w lewo, podczas gdy czarodziej obstawiał jego plecy. Wbiegł w wąskie rozwidlenie i wspiął się tryumfalnie na zwłoki niedźwieżuka, skąd posłał falę gromu w stronę przerażonego hobgoblina.
Nierówne podłoże utrudniało złapanie równowagi, a rzucanie zaklęcia było i tak już zajmującym zajęciem. Czar uleciał gdzieś w powietrze nie czyniąc nikomu szkody.
Move action --> Move to AE-6
Standard action --> Thunderwave at AF-7:AH-9 (vs. FORT) vs. Hobgoblin 2 [Rzut w Kostnicy: 8] - miss
Irydia wyskoczyła z korytarza i potężnym cieciem zagarnęła czającego się zza załomem muru hobgoblina. Brocząc krwią wróg zatoczył się odsłaniając plecy dla kolejnego atakującego.
Shift EA -7 markowanie Thorn strike hobgos 2 pull na EA -6 [Rzut w Kostnicy: 23] +1 za markowanie Obrażenia [Rzut w Kostnicy: 13] Warforged resolve 3+1THP plus 3+1 HP bo bloodied
Erdan widząc, że jego towarzysze przechodzą do ofensywy samemu też wyszedł z korytarza. Jeden z hobgoblinów już po chwili przekonał się o sile czarów czarownika kiedy mieniąca się kolorami tęczy kula energii eksplodowała tuż koło jego ramienia.
Move Action -> Move na AE-4 Standard Action -> Chaos Bolt w Hobgoblin 3: [20 vs. Will 13], hit: [18 dmg]
Kapłan doskoczył do zamroczonego hobgoblina, wymachując dziko mieczem. Szeroki młyniec zmienił się w precyzyjny cios, który rozciął aortę humanoida. Rycząc dziko i przeraźliwie, maszkara padła na ziemię tryskając fontanną krwii na ścianę.
Regeneration -> 2 hp healed Move action -> Walk na AD-7 Standard action -> Righteous Brand (H2): 17 vs 17 AC -> 14+2 (shifting) damage AP(+1 to attack rolls and defenses): Invigorating Assault (H2): 27+1(Veteran's armor) -> 12+2(shifting) damage; Irydia gains 3 temp. hp H2 dead
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 6:03 pm przez Arkhir, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
Walka dobiegła końca. Ostatni hobgoblin, który został przy życiu, szybko uległ i nie sprawił drużynie większego problemu. Pobojowisko pozostawione po walce, przypominało krwawą łaźnię.
Eksperymenty Kereela i władza, którą dysponował była naprawdę potężna. Mimo to ugięła się kolejny raz pod naporem mieczy i toporów. Jednak nurtujące pytanie, dlaczego były prowadzone tu wykopaliska, nadal pozostawało bez odpowiedzi...
Dzięki słonecznemu berłu pomieszczenie nie było spowite mrokiem. Dopiero kiedy bitewna wrzawa opadła w pełni, awanturnicy mieli wystarczająco dużo czasu, by przyjrzeć się pomieszczeniu. Koksowniki tliły się niewielkim ogniem. Porozrzucane pod ścianą stare włócznie były kompletnie przerdzewiałe. Znajdowało się wśród nich także kilka innych przedmiotów, także w stanie korozji. Przy jednej ze ścian po prawej stronie, stały pakunki oraz skrzynie. W samym centrum pomieszczenia, w specjalnym wgłębieniu, umiejscowiona była wielka drewniane skrzynia, wzmocniona metalowymi płatami z ogromną stalową kłódką. Dwie rampy prowadziły nieco wyżej z pomieszczenia i nie były zabezpieczone przed upadkiem z góry.
AC 17; Fortitude 13, Reflex 15, Will 13 1. 0 damage Hidden to Erdan and Mikel. 2. 43 damage Hidden to Mikel, Erdan and Irydia. [color=red3. 59 damage[/color]
(BR) Longbow (standard; at-will) ? Weapon Ranged 20/40; +9 vs. AC; 1d10 + 4 damage, and the hobgoblin archer grants an ally within 5 squares of it a +2 bonus to its next ranged attack roll against the same target.
Hobgoblin Resilience (immediate reaction, when the hobgoblin archer suffers an effect that a save can end; encounter) The hobgoblin archer rolls a saving throw against the effect.
AC 18; Fortitude 17, Reflex 15, Will 14 1. 87 damage 2. 98 damage
Skullthumper (standard; encounter) ? Weapon //B1, B2 used Requires morningstar and combat advantage; +5 vs. Fortitude; 1d12 + 6 damage, and the target is knocked prone and dazed (save ends).
Predatory Eye (minor; encounter) //B1, B2 used The bugbear warrior deals an extra 1d6 damage on the next attack it makes with combat advantage. It must apply this bonus before the end of its next turn.
Used powers: Action Point (E) Healing Word (E) x2 Healer's Mercy (E) Divine Fortune (E) Longtooth Shifting (E) Shield of Gods (D) Oath of Enmity (E) War Priest's Strike (E)
Used magic items powers: Luckblade Greatsword +1
Drużyna otrzymuje 1250 xp (po 250 xp każdy). Drużyna osiąga kamień milowy.
Thordan Walka zdecydowanie należała do wyczerpujących. Krasnolud otarł się o śmierć i całe jego ciało wyczerpane śmiertelnym pojedynkiem z goblinem prosiło o chwilę odpoczynku.
Gdy już wojownik odzyskał część utraconych sił jego oczy aż zaszkliły się na widok wielkiej skrzyni a na twarz wypłynął uśmiech. Z radosnym okrzykiem - Skarbyy!! - Thordan rzucił się w kierunku skrzyni by sprawdzić jej zawartość.
2x regeneration -> +12 hp Short rest -> -2 hs, + 17 hp