Zrodzony z fantastyki

 
Silvermoon
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 7:22 pm

Nowicjusz szuka rady-jaki system gier bitewnych wybrać

śr wrz 10, 2008 8:09 pm

Witam!

Jestem nowicjuszem i chciałbym zacząć zabawę w świecie gier bitewnych, tylko nie wiem co mam wybrać. Szukałem i natknąłem się na parę systemów i najbardziej mnie zaciekawiły dwa: WARHAMMER FB i KONFRONTACJA.

Nie wiem na który mam się zdecydować. Wiadomo oba światy mają własna ciekawą historię, rozgrywkę, "magię" i swoich fanów.

Wiem mniej więcej o podstawach sytemu, ale poza tym nic więcej. Nigdy nie widziałem na oczy jak toś gra (no może na youtubie, ale nic z tego nie wywnioskowałem) i w swoim mieście nie mam możliwości dowiedzieć się więcej.
Drodzy forumowicze i zagożali taktycy, czy dowódcy swoich armii , pomożecie mi?

1. Chciałbym wiedzieć (mniej więcej) jakie możliwości posiada system gry np. różnorodność taktyk, cechy postacji, rodzaje jednostek, wady i zalety itp.

2. Ile powinna liczyć moja armia.

3. ile mniej więcej musiałbym wydać na pierwszą grywalną armię. Do WFB i Konfrontacji (nie licząc podręczników, farb i narzędzi).

4. Jaka wielkość maty wystarczyłaby na przeprowadzenie bitwy

5. Jak wyglądają figurki w rzeczywistości (rozmiar, stylistyka, szczegóły)

6. I może ktoś zna jakąś stronę gdzie mógłbym zobaczyć bitwy np. z turnieju
:D
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

sob wrz 13, 2008 9:03 pm

O konfrontacji niewiele wiem, ale moge ci sporo powiedzieć nieco o batlu :) .

Silvermoon pisze:
1. Chciałbym wiedzieć (mniej więcej) jakie możliwości posiada system gry np. różnorodność taktyk, cechy postacji, rodzaje jednostek, wady i zalety itp.