Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Ryoga
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 598
Rejestracja: ndz maja 09, 2004 10:56 pm

Re: [T2] White Weenie

pt paź 09, 2009 7:36 pm

Dostaje +1/+1 od samego siebie jak wejdzie do gry.
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Re: [T2] White Weenie

pt paź 09, 2009 7:49 pm

Zauważ Gizmoo, że po prostu jeśli Kazandu wchodzi do gry, aktywuje się jego abilitka. Ryoga ma rację, dostaje counterka +1/+1 od razu, stanie się 2/2.
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: [T2] White Weenie

pt paź 09, 2009 7:59 pm

A nie uważasz, że na karcie powinno być w takim wypadku napisane "when Kazandu Blademaster enters the battlefield"?

A jest "Whenever ".
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

[T2] White Weenie

pt paź 09, 2009 8:04 pm

Bo jest jeszcze napisane 'another ally'.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

[T2] White Weenie

pt paź 09, 2009 8:48 pm

Gizmoo - czytanie = tech. Sam się triggeruje, tak jak inne ally z tego typu zdolnościami.



EDYTA - no i mnie ładnie zdublowali.
 
Awatar użytkownika
Michax
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 8:40 pm

[T2] White Weenie

pt paź 09, 2009 11:06 pm

Dokladnie.
Zastanawiam sie tylko, co sie stanie, jeśli wejdzie Kazandu - czy dostanie wtedy dwa counterki? bo kazandu jest i "kazandu blademasterem", i Ally....
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

[T2] White Weenie

sob paź 10, 2009 1:40 am

"another"
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 1:46 am przez Hezor, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Xolotl
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 166
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 10:33 am

Re: [T2] White Weenie

sob paź 24, 2009 3:57 pm

Ostatnio zastanawiałem się nad własnym deckiem WW, ale oczywiście casualowym:P Nie sądziecie, że teraz po rotacji i wypadnięciu Preeminent Captaina WW w standardzie straciło tak ogromnie dużo, że nie warto tym grać? Ten niewielki kithkin w czwartej turze na spółkę z Captain of the Watch masakrował przeciwnika. A teraz to jest lipa totalna...
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

[T2] White Weenie

sob paź 24, 2009 4:32 pm

Nie. Jak wchodzi do gry, to odrazu dostej ten counter, czyli jest 2/2. Jak wejdzie następny to wtedy jest 3/3 :)
EDIT: sporo się pojawiło postów :)
Co do siły WW - dostał ten deck Conqueror's Plague, bardzo fantastyczną opcję. I jeszcze Brave the Elements, który także siada genialnie.
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 4:34 pm przez 27383, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

[T2] White Weenie

ndz paź 25, 2009 12:10 pm

Thoctar pisze:
Nie. Jak wchodzi do gry, to odrazu dostej ten counter, czyli jest 2/2. Jak wejdzie następny to wtedy jest 3/3 :)
EDIT: sporo się pojawiło postów
Łe tam, to zaledwie 2 tygodnie były :P
 
Tirisfal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 1:38 am

Re: [T2] White Weenie

śr gru 30, 2009 11:44 pm

Ja złożyłem taki oto deck

Cards (62)

Creatures(26):
3x Soul Warden
4x Elite Vanguard
4x Kor Skyfisher
4x Knight of the White Orchid
2x Veteran Armorsmith
4x Veteran Swordsmith
4x Kazandu Blademaster
2x Captain of the Watch

Other(16):
2x Ajani Goldmane
2x Honor of the Pure
4x Harm's Way
2x Brave the Elements
2x Journey to Nowhere
2x Oblivion Ring

Lands:
18x Plains
1x Marsh Flats
1x Emeria, the Sky Ruin

Sideboard
4x Celestial Purge
2x Tempest of Light
2x Safe Passage
1x Coat of Arms
2x Brave the Elements
2x Rhox Pikemaster
2x Veteran Armorsmith (tutaj będzie Conqueror's albo martial

Jak widać bardzo podobny do decku Michaxa. Wiem Elżbietki to wspaniała rzecz, ale chwilowo finanse nie pozwalają.

Chcę złożyć deck grający w t2, co więcej mam zamiar jechać na turniej. I tu moje pytanie, w wielu rozpiskach widziałem brak Harm's Way co o tym sądzicie. No i zamierzam stać się w najbliższej przyszłości posiadaczem 2x Martial Coup oraz 2xConqueror's Pledge Co sądzicie o tych kartach (zamierzam je sidować ze sobą) i za co możnaby je wrzucić. Jeden Marsh Flats bo akurat miałem ;) a odsyca deck, Emeria bo raczej nie powinna wadzić a może się czasem zdecydowanie przydać. Leci już do mnie również 3ci honor, nad 4tym się zastanawiam ale nie jestem do niego przekonany.

No i wkrótce zamierzam dokupić Path of Exile chwilowo zamiast nich journey i oblivion. Jakie jeszcze propozycje do takiego decku?
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 11:48 pm przez Tirisfal, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

[T2] White Weenie

czw gru 31, 2009 11:36 am

Veteran Swordsmith do wywalenia. W to miejsce do kompletu honor of the pure oraz Brave the elements w mainie. Soul Wardenka nie potrzbna. W to miejsce Kor Duelist. Zamiast Skyfishera, który tu nic nie robi komplecik White Knight
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

Re: [T2] White Weenie

czw gru 31, 2009 12:01 pm

Creatures(26):

4x White Knight
4x Elite Vanguard
4x Steppe Lynx
4x Knight of the White Orchid - to można zastąpić Kor Cartographer, zależy od przeciwników.
3x Kor Hookmaster - to najchętniej bym zastąpił z 3x Veteran Swordsmith.
3x Kor Skyfisher
4x Kazandu Blademaster

Other(14):
4x Brave the Elements - to graj jako odpowiedź na targetowane removale.
2x Elspeth, Knight-Errant - to możesz zastąpić Eldrazi Monument, jednak pamiętaj planeswakera jest trudniej usunąć.
4x Honor of the Pure - to jest must have w WW.
4x Path to Exile - to bardzo chętnie wymieniam na Journey to Nowhere, nie daje landa przeciwnikowi, co mnie osobiście bardzo irytuje :P

Lands(20):
11x Plains
4x Marsh Flats
4x Arid Mesa
1x Emeria, the Sky Ruin (możesz dorzucić jeszcze jedną do maina, jednak czasem zdarza się, że ten tapnięty ląd boli strasznie i zdarzyło mi się nawet przegrać ze dwa razy przez emerię)

Sideboard(15):
2x Ajani Goldmane
1x Elspeth, Knight-Errant
2x Oblivion Ring
2x Celestial Purge
4x Devout Lightcaster
2x Kor Sanctifiers
2x Pithing Needle

Zagraj czymś takim i zobacz jak Ci idzie.

aha
Thoctar pisze:
Conqueror's Plague
- Conqueror's Pledge, bardzooooooooo często! spotykam się, że wasze nazwy kart są błędne i tag mtg nie działa! Poprawcie się, jak nie pamiętacie nazw kart to sobie sprawdzajcie. :stupid:
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 12:15 pm przez WilliamWolfes, łącznie zmieniany 6 razy.
Powód:
 
Tirisfal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 1:38 am

Re: [T2] White Weenie

czw gru 31, 2009 2:14 pm

Specu pisze:
Veteran Swordsmith do wywalenia. W to miejsce do kompletu honor of the pure oraz Brave the elements w mainie. Soul Wardenka nie potrzbna. W to miejsce Kor Duelist. Zamiast Skyfishera, który tu nic nie robi komplecik White Knight



Kor Duelist vs Soul Warden przecież nie mam żadnych equipów a wardenka czasem naprawde potrafi uratować skórę. Już chyba lepszy wybór to Akrasan Squire , Court Homunculus albo Steppe Lynx. tylko ciężko się zdecydować.

Kor Skyfisher no kurcze lubie gościem cofnąc orchida po kolejnego ląda, albo capitana dla więcej tokenów w late, albo landa jeśli nie wrzucałem wtedy wchodzi jakby za 1 mana. Dużo możliwości. Dodatkowo narazie przydaje się do przerzucania journey i oblivion na inne krity jak trzeba. No i ma lota to też zaleta. Ale zobaczę myślę że narazie zdejmę 2 i wrzuce 2 white knight.

Swordsmith wszystkich wyrzucić? to mimo wszystko szybszy, mocniejszy atak. mógłbym wyrzucić dwa i dwa harm's way za 2 brave.


William pisalem że Elżbietki ze względów finansowych narazie odpadają a Ty chcesz żebym dorzucił 8 fetchy :). Nie ma szans niestety.
Ale racja że warto wrzucić Devout Lightcaster na side to na pewno i Kor Sanctifiers
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

[T2] White Weenie

czw gru 31, 2009 4:16 pm

Tirisfal pisze:
Kor Skyfisher no kurcze lubie gościem cofnąc orchida po kolejnego ląda, albo capitana dla więcej tokenów w late


W jakim Late? jak nie zabijesz do 5-6 tury to przegrałeś, bo albo nie masz sposobu na przebicie się przez blokerów przeciwnika, albo przeciwnik skutecznie kontroluje stół. Cofanie CotW jest najgorszym co można zrobić. Skyfisher służy w formacie do cofania na rekę zagranego z unearth Hellspark Elemental czy innych sybkich stworków poświęcanych po zadaniu obrażeń.

Tirisfal pisze:
Dodatkowo narazie przydaje się do przerzucania journey i oblivion na inne krity jak trzeba.


Obecnie jest tendencja że jesli kreatura wchodzi na stol odpala sie jakiś trigger, a takie operowanie enchantmentami i to własnymi zawsze powoduje resolve takich umiejętności. Raczej to nie jest dobre, a raz połozony O-ring czyinnyuprzykrzacz ma tylko za zadanie spowolnić przeciwnika.

Tirisfal pisze:
Swordsmith wszystkich wyrzucić? to mimo wszystko szybszy, mocniejszy atak. mógłbym wyrzucić dwa i dwa harm's way za 2 brave.


Świetnie... popatrz teraz na to ile kostuje Weaponsmith. CMC=3. Za to samo możesz w 3 turze rzucić Honor of the Pure + jednomanowy drop/Brave/Harm's way. masz o wiele lepsze wykożystanie mana, co skutkuje uniwersalnością i potencjalem który możesz wykożystać. po kilku grasz przeciwnik musi sie poprostu liczyć z tą często jedna wolną mana na jakieś zagranie.
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

[T2] White Weenie

czw gru 31, 2009 7:05 pm

Tirisfal pisze:
William pisalem że Elżbietki ze względów finansowych narazie odpadają a Ty chcesz żebym dorzucił 8 fetchy :). Nie ma szans niestety.
Ale racja że warto wrzucić Devout Lightcaster na side to na pewno i Kor Sanctifiers

No to wsadź sobie 4x Terramorphic Expanse miej dwie emerie na kontrole i reszta plainsy. I naprawdę przydałby ci się ten Eldrazi Monument, jak to cudo Ci wejdzie to masz już z górki.

Ogólnie rzecz biorąc to jak nie stać Cie na Monumenty czy Elżbietki oraz fetche to WW nie pogra nic ciekawego IMO.

Dodam z doświadczenia, że dużo lepiej jest grać już Brave the Elements niż Harm's Way, chyba, że masz oba w decku to świetna sprawa (ofc jak możesz sobie na to pozwolić by mieć dwa komplety).

Kor Sanctifiers to must have w każdym mono białym decku! Najlepiej w saidzie, choć widziałem, że ludzie czasem grają w mainie - ja też czasem tak gram. Bo po prostu większość ludzi na turnieju ma jakieś enchanty lub artefakty, które grają niezwykle ważną rolę.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

[T2] White Weenie

pt sty 01, 2010 3:58 am

WilliamWolfes pisze:
Dodam z doświadczenia, że dużo lepiej jest grać już Brave the Elements niż Harm's Way


Świeta prawda. Protekcja daje nie tylko niwalowanie obrażen, ale również odparcie takich zagrożeń jak targetowanie, co jest bardzo ważne w naporowych taliach.

WilliamWolfes pisze:
Kor Sanctifiers to must have w każdym mono białym decku!


Kolejna prawda z
WilliamWolfes pisze:
Bo po prostu większość ludzi na turnieju ma jakieś enchanty lub artefakty, które grają niezwykle ważną rolę.

ważywszy na fakt że nie masz w formacie Disenchant czy innego twardego destroyu emchantmentów/atrefaktów

Może inaczej... W ostatecznoąści masz solidna kreatuę. Kicker musisz traktowac zawsze sytuacyjnie, ale dzięki takiej karcie masz lepsze wykozystanie slotów. Format T2 nie jest najszybszy, więc 4 tura to nie tragedia, a często 4-turowy artegakt przy delikatnej akceleracji jest gamebreakerem na którego warto kisic odpoweidz, nawet jeśli jest to wskazana kreatura...
 
Tirisfal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 1:38 am

Re: [T2] White Weenie

pt sty 01, 2010 6:22 pm

Hmm no prawda jest w tym co piszecie. Spróbuje tak włożyć.
Więc mam pytanie którą z krit za jedną manę uważacie za najlepszą, Soul Warden, Court Homunculus, Steppe Lynx, Akrasan Squire
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

[T2] White Weenie

pt sty 01, 2010 6:52 pm

Tirisfal pisze:
Więc mam pytanie którą z krit za jedną manę uważacie za najlepszą, Soul Warden, Court Homunculus, Steppe Lynx, Akrasan Squire


Ja w ogóle nie rozumiem dlaczego creature jak Court Homunculus tutaj wymieniasz? Perzcież to się ma nijak do WW.

Soul Warden jest bardzo ciekawą opcją, grałem nią, ale są znacznie potężniejsze karty.
Akrasan Squire - Exalted to bardzo kusząca umiejętność, jednak na szczęście wielu graczy, ludzie się kusili na używanie takowych. Tą kartę gra się jedynie w WW z Ranger of Eos oraz całą ekipa jedno manowych soldierów.
Steppe Lynx to jest puki co niekwestionowany Książe w bieli! Ta kreatura roznosiła na strzępy banty, jundy i inne. Ta karta to must have w WW przy przynajmniej 4 fetchach/expansjach.

Miałem taką sytuację wczoraj:
Moja ręka: Plains, Plains, Arid Mesa, Steppe Lynx, Kor Duelist, Adventuring Gear, Trusty Machete.
Pierwsza tura: Plains i Lynx
Druga tura: Mesa, z której wyciągłem Palinsa, i Duelist + Gear na stół, na koniec atak za 4
Trzecia tura: Gear na Lynxa i Plains na stół + Maczeta i znwó atak za 4..

Nie pamiętam co pociągłem, pewnie jakiś Plainsy i jakiś equipment, jednak w turze 4 Duelist dostał w pysk removalem :], ale przeciwnik był na +-8hp. Lynx sprawdza się niewiele gorzej w taliach bez EQ (po prostu wali ciut słabiej :P )

LYNX! LYNX! LYNX!
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

[T2] White Weenie

pt sty 01, 2010 7:05 pm

Ja wiem czy Lynx? Ja sobie składam Soldiery bez fetchy - raz ze względu na ograniczone finanse, dwa ze względu na Captain of the Watch, który nie wejdzie szczególnie szybko, gdy będziemy odsysali sobie librę z lądów. Mój deck będzie nieco podobny do tego tworu:

4 Kor Hookmaster
4 Captain of the Watch
4 Elite Vanguard
4 Veteran Armorsmith
4 Kor Skyfisher
4 Kazandu Blademaster
4 Honor of the Pure
3 Conqueror's Pledge
4 Brave the Elements
3 Ajani Goldmane
19 Plains
3 Emeria, the Sky Ruin

Ofkoz z maina wyleci Kor Skyfisher i Kor Hookmaster. Pewnie wlecą za to jakieś Akrasan Squire i Path to Exile, względnie dobrane pod meta Celesial Purge.
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

[T2] White Weenie

pt sty 01, 2010 9:30 pm

Thoctar pisze:
Ofkoz z maina wyleci Kor Skyfisher i Kor Hookmaster. Pewnie wlecą za to jakieś Akrasan Squire i Path to Exile, względnie dobrane pod meta Celesial Purge.


No oczywiście, że jeżeli grasz casualowo i nie będziesz grał fetchy to przy tym składzie, co masz AS zajmie miejsce Lynxa, ponieważ już nie da rady wykorbić lynxa do takich rozmiarów.

Ta twoja talia wygląda bardzo przyzwoicie i dobrze, że dodałeś, że dodasz jakiś removal, bo bez tego deck nie pociągnie :]

Zmieniłbym Conqueror's Pledge z, 3 na 4 bo robi piękną grę, szczególnie jak masz na stole Honor of the Pure, a jeszcze lepiej Armament Master z jakimś EQ.

Jednej rzeczy nie rozumiem, dlaczego 3 emerie?

Poza tym chłopaki, 99% moich gier to mecze rankingowe i mój deck jest do tego przystosowany, a raczej do tego w jakimś środowisku gram (spotykam sam Jundy i Wampiry) i dlatego też proszę mi wybaczyć jak coś piszę to często zapinam, że sporo użytkowników gra casualowo.

Pozdrówka :)
 
Tirisfal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 1:38 am

Re: [T2] White Weenie

pt sty 01, 2010 11:41 pm

W takim razie jeszcze jedno pytanie czy warto grać na 3 fetchach i 4 expansjach? do tego 12 plainsów i 1 emeria.

Chwilowo deck wyglądałby tak:
Creatures

Cards (60)

Creatures(22):
4x Steppe Lynx
4x Elite Vanguard
4x Knight of the White Orchid
2x Veteran Armorsmith
2x Kor Sanctifiers
4x Kazandu Blademaster
2x Captain of the Watch

Other(18):
2x Ajani Goldmane
4x Honor of the Pure
4x Brave the Elements
2x Conqueror's Pledge
2x Eldrazi Monument
4x Journey to Nowhere
/albo 4x Path to Exile
Jedno z dwoch przy czym wszyscy sie zachwycaja Pathami wiec chyba sie na to zdecyduje

Lands:
12x Plains
3x Marsh Flats
4xTerramorphic Expanse
1x Emeria, the Sky Ruin

Sideboard
4x Celestial Purge
2x Tempest of Light
3x Devout Lightcaster
2x Kor Sanctifiers
2x White Knight
2x Martial Coup


Martwi mnie "tylko" 22 krity. ale sądze że Conqueror's mi to wynagrodzi. Chciałem znaleźć jeszcze miejsce dla dwóch whit knightów na main, ale nie mam pojęcia gdzie ;)
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

[T2] White Weenie

pt sty 01, 2010 11:47 pm

W miejsce Kor Sanctificers, która to karta jest typowo sajdową opcją.
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

[T2] White Weenie

sob sty 02, 2010 11:00 am

Tirisfal pisze:
Creatures(22):
4x Steppe Lynx
4x Elite Vanguard
4x Knight of the White Orchid
2x Veteran Armorsmith
2x Kor Sanctifiers
4x Kazandu Blademaster
2x Captain of the Watch


Twój creature base bardzo mi się podoba. Sprawdź jak taki deck będzie się sprawdzał na stole z różnymi deckami - zagraj przeciw Jund i Vampirom.

Tirisfal pisze:
Other(18):
2x Ajani Goldmane
4x Honor of the Pure
4x Brave the Elements
2x Conqueror's Pledge
2x Eldrazi Monument
4x Journey to Nowhere
/albo 4x Path to Exile


Przydało by Ci się mieć co najmniej 3 Conqueror's Pledge - poświęcił bym w to miejsce jednego Brave the Elements. Co do Path a Journey. Jak masz komplet Path to graj nimi, jednak pamiętaj to daje ląd przeciwnikowi. Ja wiele razy cierpiałem z tego powodu podczas walk przeciw Jundom. Waliłem z Path w powiedzmy B Elfa lub Licha a tu kolo dostawał ten jeden brakujący ląd do Dragona i miałem pozamiatane.

A jeszcze jedno, co do mana base wydaje mi się, że szybciej Ci się będzie grać jak wywalisz 3 Expansje i zastąp je 3 Plainsami.

Thoctar pisze:
W miejsce Kor Sanctificers, która to karta jest typowo sajdową opcją.

Nie zgadzam się, prawie każda turniejowa talia posiada niezwykle ważne enchanty/artefakty, więc jak kolega ma miejsce w mainie na dwa takie to pięknie, tylko, żeby się nauczył nimi grać :P

Tirisfal pisze:
2x Tempest of Light
- po co ci to? Wsadź sobie jeszcze dwa White Knight i przydał by Ci się Luminarch Ascension - na to akurat Thoctar zwrócił mi uwagę! Wielkie dzięki za to :)
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 11:45 am przez WilliamWolfes, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

[T2] White Weenie

sob sty 02, 2010 11:12 am

Nie zgadzam się, prawie każda turniejowa talia posiada niezwykle ważne enchanty/artefakty, więc jak kolega ma miejsce w mainie na dwa takie to pięknie, tylko, żeby się nauczył nimi grać :P

No nie zgodzę się do końca. Jund (zarówno wersja Aggro, jak i Saito Jund) i Boros nie grają mainowo na żadne artefakty. Podobna sytuacja jest z Autrian Control (URW), Grixis Control, Red Deck Wins i wampirami (chociaż te czasami pogrywają na monumencie). Ważny artefakt (czyt. Eldrazi Monument) spotyka się jeszcze w Mono Green, ale popularność tego decku zależy chyba od meta danego środowiska (u mnie na około 25-30 graczy nie ma żadnego MGA). Jest jeszcze w Junku Behemoth Sledge, ale z Junkiem i tak mamy mocno do tylu, więc zniszczenie tego młotka dużo nie pomoże ;)

Jeśli posłuchasz się Wiliama i wyjmiesz Ekspansje (sam nie wiem czy jest sens na nich grać) to wyjmij także Steppe Lynx i spróbuj wrzucić za to np. Akrasan Squire. Warto też byłoby zrobić miejsca dla trzeciego Captain of the Watch oraz dobić do kompletu Veteran Armorsmith. Grałbym także na trzech sztukach Brave the Elements, bo dwa dobrane na startową rękę nie są fajne.

Jednak zanim posłuchasz się naszych rad spróbuj potestować wszystkie opcje ;)
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 11:13 am przez 27383, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

[T2] White Weenie

sob sty 02, 2010 11:46 am

4 fetche w decku wystarczą dla komplety Lynxa, jednak każdy gra jak lubi, ja go uwielbiam, bo nigdy nikt go nie niszczy na początku, a potrafi rąbnąć tak mocno, że ludzie go potem przeklinają, widziałem sytuacje, jak zamiast Kor Duelist niszczono mi Lynxa po mocnym ataku, a w mojej turze zakładałemTrusty Machete i waliłem w kalte za 6 8) , a poza tym wszystkim, to ładnie bloknąć jakiegoś byczka critem 0/1 i sprewentować sobie 4,5 i więcej hp.

Thoctar pisze:
popularność tego decku zależy chyba od meta danego środowiska

o to też mi chodzi od samego początku, gracz musi wyczuć środowisko, pograć trochę i wtedy będzie wiedział czy w mainie czy side. :)

Thoctar pisze:
Jednak zanim posłuchasz się naszych rad spróbuj potestować wszystkie opcje

Dokładnie tak jak mówi Thoctar :)
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 11:47 am przez WilliamWolfes, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Tirisfal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 1:38 am

Re: [T2] White Weenie

sob sty 02, 2010 11:46 pm

No to będę testował. Zobaczymy jak będzie. Dopiero mam zamiar zacząc grać w turniejach t2, dotychczas tylko pre grałem, więc nie spodziewam się łatwych początków. Dzięki za rady, na pewno z nich skorzystam

Pozdrawiam

EDIT: A mam jeszcze takie pytanie

- po co ci to? Wsadź sobie jeszcze dwa White Knight i przydał by Ci się Luminarch Ascension - na to akurat Thoctar zwrócił mi uwagę! Wielkie dzięki za to


Z jakiego powodu Luminarch Ascension i na jakie decki oplaca się to wrzucić w WW

Pomyślałem też że dobrze by było dorzucić na SB 2xVeteran Armorsmith, narazie skłaniam się do opcji 2 w main. Na SB przeciw wszystkim control z mass spalaniami
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 1:20 am przez Tirisfal, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

[T2] White Weenie

ndz sty 03, 2010 9:24 am

Luminarch Ascension świetnie działa na wszelkie kontrole - szczególnie na TurboFoga. Na Austrian Control i Grixis Control też powinno siadać, chociaż w tych przypadkach nie testowałem za szczególnie.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

[T2] White Weenie

ndz sty 03, 2010 12:56 pm

Thoctar pisze:
Luminarch Ascension świetnie działa na wszelkie kontrole - szczególnie na TurboFoga


Wytłumacz bo nie widzę. Kładziesz w 2 turze i czekasz do 6 na pierwszego aniołka. Za nim zadasz oppowi (który ma zazwyczaj w asortymencie Wall of Denial), przewinie cię, cofnie na rękę Ascesję, albo wystawi coś dużego ze shroudem, z czym sobie nie poradzisz...

Jest to moje zdanie, jeśli się myle - popraw.
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

[T2] White Weenie

ndz sty 03, 2010 1:37 pm

Za nim zadasz oppowi (który ma zazwyczaj w asortymencie Wall of Denial), przewinie cię, cofnie na rękę Ascesję, albo wystawi coś dużego ze shroudem, z czym sobie nie poradzisz...

Żaden Turbofog nie gra na Wall of Denial. Żaden Turbofog nie ma w sobie czegoś, co mogłoby cofnąć na rękę Ascenzję. Niby cztery tury to dużo, ale pamiętaj, że Turbofog nie przewija aż tak szybko. PRzeciwnik będzie nadszarpnięty pewnie wcześniej, a Ascenzja tylko pomoże w dobiciu go. Właściwie jedyna karta, która zaboli Luminarch Ascension ze strony foga, to Phitning Needle, ale ją wsajdowuje się często dopiero w trzeciej grze, bo kierowca przewijarki nie zawsze jest pewien, czy ta Ascenzja jest grana.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości