Zrodzony z fantastyki

Czy dział 4E powinien zostać usunięty?

Tak
7 (25%)
Nie
21 (75%)
 
Liczba głosów: 28
 
Awatar użytkownika
Królik
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 201
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 8:42 am

4.0 czyli...

wt gru 01, 2009 10:00 pm

Zadanie na dziś. Czym właściwie jest kurna 4.0 ?? Dokończ zdanie.

Ludzie rozumiem że gracie w RPG kilka (-naście?) lat. Ja gram od 6 lat. Może grałem w kilka systemów, stworzyłem swój z banalną mechaniką oraz drugi bez kościowy, szykuje się na LARP’a ale jednak nadal jestem żółtodziobem w RPG. Kurna to czego nie ma 4.0 że nazywacie ją planszówką. Za trudną dla was mechanikę, lekki klimat który bawi ,a nie przygniata, czy to że wspiera battlemate ?? Rozumiem że zaraz zmieszacie mnie z błotem. Ale mam propozycje wypełnijcie ankietę dotyczącą tego działu. Po co on jest jak i tak nikt tu nie pisze, bo kilku staruszków powiedziało że do jest łajno i do tego zbliżać się nie wolno ??
__________________

Poprawiłem pytanie postawione w ankiecie - polska interpunkcja nie zna "dwupytajników". Proponuję również w przyszłości ograniczyć drwiny z innych użytkowników. Nazywanie kogoś "staruszkiem, dla którego mechanika jest za trudna, a klimat za lekki" nie jest specjalnie uprzejme i zdecydowanie nie nastraja pozytywnie do piszącego.
Moderator Zsu-Et-Am

__________________
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 10:13 am przez Zsu-Et-Am, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Malaggar
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3222
Rejestracja: ndz cze 01, 2003 3:36 pm

4.0 czyli...

wt gru 01, 2009 10:18 pm

Po co on jest jak i tak nikt tu nie pisze, bo kilku staruszków powiedziało że do jest łajno i do tego zbliżac się nie wolno ??
Ba! Jeszcze spaliliśmy (my - rpgowe dziady) zestaw podręczników przed siedzibą Amnesty International.

Rany, dawno tak głupiego tematu nie widziałem.
 
Awatar użytkownika
Bajer
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:40 am