Tenebris:
Zew PółnocyW imieniu Stowarzyszenia Tenebris serdecznie zapraszamy na naszego
nowego, surviwalowego LARPa, dzięki któremu gracze po raz kolejny będą
mieli szansę przeniesienia się na fantastyczny kontynent Tebronu. Gra
rozpocznie się
w sobotę 17 grudnia o godz. 17:00 i potrwa aż do
wczesnych godzin porannych dnia następnego. Teren gry tym razem
znajdzie się w granicach Stołecznego Miasta Poznania, bliższe
szczegóły wkrótce
Przed pięcioma miesiącami, podczas starcia złowrogich popleczników
Rybiego Króla ze zjednoczonymi siłami Elfów i Ludzi, obrońcy Tebronu
pojmali żywcem Amuryckiego Szamana. Ze względu na zagrożenie, jakie
stwarzał dla wszystkich żywych istot, wydrążono dla niego w skale
głęboki loch, w którym za magicznie zapieczętowanymi wrotami, pod
nieustanną strażą, miał spędzić resztę swego nędznego żywota.
Jego los zdawał się być przesądzony...aż do pewnego zimowego poranka,
kiedy wartownicy odkryli otwarte na oścież wrota lochu. Wewnątrz
spoczywały zmasakrowane ciała strażników z nocnej zmiany. Po jeńcu nie
było śladu.
Kiedy przerażeni żołnierze przybiegli co sił w nogach do obozu
sprzymierzonych, w obrębie palisady panował chaos. Mieszkańców fortu
obiegła już wieść o innym, równie dramatycznym wydarzeniu. Z
laboratorium alchemicznego zginęła prastara amurycka Księga,
przechowywana tam wraz z z całą dokumentacją i zbiorem naukowych
opracowań na jej temat. Jedyny świadek tego rabunku, młody adept
piromancji, został zaatakowany w środku nocy, kiedy samodzielnie
studiował najnowsze wyniki badań nad artefaktem. Kiedy konfratrzy
odnaleźli go nad ranem, student był ciężko ranny i w szoku, ale jego
zeznanie nie pozostawiało wątpliwości - Księga trafiła w ręce
zbiegłego Szamana, a on sam opuścił obóz przed paroma godzinami. To
właśnie na jej pożółkłych ze starości stronnicach zaklęta była wiedza
umożliwiająca Guślarzowi odprawienie szeregu mrocznych rytuałów,
prowadzących do przyzwania śmiercionośnego Rybiego Króla - Amura...
Awatar Cuthberta niezwłocznie powołała drużynę śmiałków, w skład której weszło:
- dwoje elfickich Tropicieli
- trzech Żołnierzy sił zbrojnych Cesarstwa Arche
- Gwardzista Ksieżyca
- ranny Piromanta i czuwający nad jego stanem Herbalista
- elficki Czarodziej
- Kapłanka Sybilli
- Templariusz Cuthberta
- Paladyn wraz z Trubadurem
- dwóch Krasnoludzkich Artylerzystów
- Traper
- Awanturnik
- Łowca Przygód
- Amuryta
- Kurier
Aby podkreślić niezwykłą rangę pościgu, na czele wyprawy stanął sam
Admirał Gwiezdnej Floty. Członków drużyny różniło wszystko, ale
jednoczył wspólny cel - dopadnięcie Szamana Amurytów, odebranie mu
śmiercionośnej Księgi i dostarczenie go przed oblicze Cuthberta -
żywego lub martwego.
Trop prowadził na północ.Wszystkich zainteresowanych udziałem w grze prosimy o wybranie jednego
z wyżej wymienionych wakatów i zgłoszenie chęci uczestnictwa
wysyłając maila na adres [email protected]. Deklaracje
składane poprzez PW lub na forach internetowych nie będą uważane za
wiążące. Ze względu na charakter imprezy liczba graczy nie powinna
przekroczyć dwudziestu, dlatego zachęcamy do szybkiego obsadzania
wolnych miejsc. Ponieważ gra będzie się toczyła również w godzinach
nocnych, przy bardzo surowych warunkach pogodowych, kierujemy nasze
zaproszenie przede wszystkim do graczy pełnoletnich. Osoby
niepełnoletnie, które ukończyły 15 lat, mogą wziąć udział w LARPie
jedynie za zgodą rodziców i w towarzystwie pełnoletniego opiekuna.
Koszt akredytacji to 10zł, w cenie wejściówki organizatorzy gwarantują
smaczny prowiant, gorący napój i miejsce przy ogniskach.
Do zobaczenia na Północy!!!