<!--QuoteBegin-ggapin+-->
ggapin pisze:<!--QuoteEBegin-->Witam... mam zamiar poprowadzić mały alternative star wars, w którym to Yavin IV zostaje zniszczony, rabelia zdławiona a Imperator nadal rządzi żelazną ręką (...Mocy
). Powraca również Thrawn, a Luka chyba "piorun"
trafił. I prosiłbym o sugestie względem tego co zrobić z Jedi, czy pozostawić ich klase jako możliwość wyboru, czy może lepiej stworzyć podobną klase np. Fallen Jedi, w końcu nie wszystkim się chciało pracować z Lordem Viadro i Imperatorem, niektórzy mogli od nich uciec i szkolić sie sami... acha zbliża się również okres inwazji Vongow...
<br />
<br />Czekam na sugestie...
<br />Nie ma szans by klasa Jedi była, w takim wypadku, dostępna od początku. Podobnie było zresztą w okresie rebelii, gdzie podręcznik stwierdzał iż niemożliwe jest posiadanie tej klasy od pierwszego poziomiu (np. Luke). Jeśli dopuszczasz istnienie Jedi, którzy przetrwali czystkę (Kam Solusar, Vima Da Boda itd.), to wówczas gracze, jeśli szczęście im dopisze i znajdą takich Jedi, będą mogli rozpocząć trening (oczywiście jeśli ci dawno zapomiani Jedi będą chcieli mieć uczniów
).
<br />Klasy
Fallen Jedi nie musisz tworzyć (choć oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie). Wystarczy obecnym Jedi:
<br />a) dodać nieco Punktów Ciemnej Strony
<br />B) dać im klasę
Dark Side Marauder
<br />c) dać im inną klasę, nie dotyczącą użytkowania Mocy. np.
Scoundrel czy
Soldier, by odzwierciedlić ich odejście od drogi Jedi i kroczenie inną ścieżką.
<br />Jeśli nie dopuszczasz Jedi z
Expanded Uniwerse i unznajesz tylko wersję filmową (Luke jako ostatni Jedi), to od razu możesz powiedzieć swoim graczom, że klasy Jedi, podstawowe i prestiżowe, nie są dopuszczane
.