Heremita pisze:Chcemy odpowiednio wykorzystać stre schemty do stworzenia czegoś ciekawego.
Heremita pisze:Ale cóż morze racja, iż zawcześnie rzuciliśmy się na szeroka wodę ogłaszając się na tak wielkim forum.
Smutne, iż negatywna krytka ogranicza się w sumie do podejścia:
Ha... i tak wam się nie uda.
Chavez pisze:A kiedy bedzie wszystko w jednym pdfie zeby sobie sciagnac i na spokojnie poczytac.
Niestety zostały jednogłosnie wyrzucone przy moim cichym sprzeciwie:(
Nawet nie mam powodu, by zaglądać na stronkę, bo na razie nic mnie nie zachęca
zegarmistrz pisze:I tu się mylisz. Zachęcanie akurat wyszło im świetnie. Każdy, kto wejdzie do tego działu zobaczy temat Awatar i bez czytania pomyśli: O jaka żywa dyskusja! To musi być dobry system. Ba! Nawet nam ta nazwa wryje się w pamięć.
Arioch pisze:Zaraz, zaraz - przeciez kazdy chociaz raz powinien stworzyc swojego fantasy heartbreakera, nieprawdaz? :lol:Natomiast jeśli ktoś nie jest w stanie na takie pytania odpowiedzieć w ogóle, znaczy, że sam nie wie do czego zmierza. Jeśli nie wie, do czego zmierza i czego chce, to nic dobrego z tego nie będzie.
Heremita pisze:To jest czysty kolor, ja pytalem o co co robia gracze, za co sa nagradzani i jak mechanika wspiera wybory graczy / swiat. Nie ostrzymalem zadnej konkretnej odpowiedzi. Nie interesuje mnie kolor, interesuja mnie konkrety :wink:Poszukiwasze przygód mogą zostać wplatni w między-Domowe intrygi - dla bardziej doświadczonych:]
Zagłębienie się w polityke, układy czy szpegostwo.
Walaczyć na garanicy kontynentu, gdzie egzystują najbardziej makabryczne potwory. Zsyłani są tam zdeprawowani, wojskowi, zboczeńcy, szaleńcy, sadyści czy osobnki chcące jak najbardziej wspomóc ludzkość walcząc z największym złem oraz postacie niewygodne politycznie, które mogą się przydać ze waględu na wartośc bojową.
jak na razi niech zostaną odkryte tylko dwie:p.
Heremita pisze:1. O czym jest wasza gra? (Drozdal)
Świat Fantasy osadzony w realiach postapokalipsy.
wóda pisze:EDIT: jeszcze jedna uwaga - skoro Wasze forum ma byc rowniez zrodlem informacji o systemie, to nie moze byc dostepne do czytania tylko po rejestracji. Ja mam taki zwyczaj, ze nie rejestruje sie na forach, bez uprzedniego przestudiowania sporej ich czesci i orzeczenia czy warto. Oczywiscie blokade pisania bez rejestracji rozumiem- chcecie ograniczyc spam.
wóda pisze:do jakich zrodel [ksiazki, filmy, komiksy, gry] moga siegac potencjalni gracze i MG by lepiej poczuc 'klimat' swiata i poszczegolne jego aspekty.
Heremita pisze:Nie dosc ze iluzjonistycznymi dysfunkcjami mnie tutaj karmisz to jeszcze z ortografia jestes na bakier. Juz wiem ze to system nie dla mnie - po prostu kolejny "fantasy heartbreaker" (ktory moze nawet tym sie nie okazac). Dlaczego nie dla mnie? Bo nie wydaje mi sie aby granie marionetkami, ktore nie maja na nic wplywu (a tylko im sie wydaje ze maja - bo od utwierdzania ich w tej iluzji jest MG) ma jakikolwiek sens.Za optymalna sytuacje uwarzam kiedy gracze sądzą, iz mogą wszystko, a żeczywiście są kontrolowani przez MG
Heremita pisze:To nie bylo uogolnienie, to byl przyklad bardzo charakterystycznego stylu prowadzenia.Ojejku... Użyłem zbyt duzego uogulnienia.
Heremita pisze:Ja nazwalem twoja koncepcje po imieniu. Co rozumiesz pod pojeciem "opowiesci"?Taką mam mniej więcej koncepcje prowadzenia, choć na ogół daje ponieść swobodnie opowieść graczom
Heremita pisze:Jak na razie nie widzielismy jeszcze zadnej probki tego systemu, wiec wnioski wyciagalem z tego co napisales wczesniej. Sa systemy ktore mozna prowadzic iluzjonistycznie i istnieja takie ktorych MG iluzjonista nie poprowadzi za zadne skarby (wlasnie poprzez mechanike ktora na to nie pozwala).Dodałem to tak na marginesie. Przecierz to zależy od tego kto prowadzi, a nie od systemu.
Heremita pisze:Kazdy ma prawo do swojego zdania.Tak więc twoja wypowiedz wydaje mi sie z lekka idiotyczna.
Heremita pisze:To jest odpowiedz conajmniej wymijajaca :PCo do tego co gracze robią w grze. Powininienem dodać także, iz tyle na ile pozwala także świat, a możliwości jest wiele.
Heremita pisze:Skoro jest to kolejny system fantasy, co co wyroznia go sposrod dziesiatek (jezeli nie setek) systemow dostepnych na rynku? Dlaczego ludzie chcacy grac "poszukiwaczami przygod" maja wlasnie siegnac po Awatara a nie na przyklad Warhammera czy DnD?Jak pewnie zauważyliście Wink jest to kolejny system z typu fntasy. Gramy oczywiście poszukiwaczami przygód, a Awatar ma owe przygody uatrakcyjnić.