Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Exar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 482
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 9:01 am

Bariera, Azlu, Beshilu

pn cze 01, 2009 1:09 pm

Szanowni Państwo!

Czytając wątek o ranach w Warszawie, chciałem spytać Was o wizję bariery w połączeniu Azlu i Beshilu.

Czy Azlu zakleja tylko loci? Czy może zakleja całą barierę, utrudniając np. rzut okiem na drugą stronę?

Czy Beshilu może wygryźć dziurę w barierze tworząc nowe loci? Czy może ją tylko osłabić?

Pozdrawiam,
Exar
 
Awatar użytkownika
Kot
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2551
Rejestracja: wt lut 03, 2004 11:20 am

pn cze 01, 2009 7:54 pm

Exar pisze:
Czy Azlu zakleja tylko loci? Czy może zakleja całą barierę, utrudniając np. rzut okiem na drugą stronę?

Najbardziej lubią Loci, ale to tylko sposób na zajście za skórę Uratha i zwabienie ich w pułapkę. Ich naturą w ogóle jest wzmacnianie Rękawicy, stąd na swoim terytorium i wszędzie gdzie tylko mają okazję, to to robią.

Exar pisze:
Czy Beshilu może wygryźć dziurę w barierze tworząc nowe loci? Czy może ją tylko osłabić?

Podobnie do Azlu, Beshilu postępują zgodnie ze swoją naturą, osłabiając barierę. Ich większa ilość (a mnożą się bardzo szybko) może spowodować powstawanie dziur w Rękawicy (Verges) i wystawienie świata materialnego na wpływy duchów. Zwykle nieprzyjemnych...
 
Awatar użytkownika
Exar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 482
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 9:01 am

śr cze 03, 2009 9:38 am

Nie rozumiem (po przeczytaniu Predators też nie zrozumiałem) jaki biznes mają Uratha w pilnowaniu Azlu. Tak długo jak mają dostęp do locus, tak długo powinni być zadowoleni, że duchy nie przełażą na drugą stronę. Czyż nie?

Czy dziura (Verges) jest czymś w stylu locus, z tym że nie generuje esencji?

Pozdrawiam,
Exar
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

śr cze 03, 2009 10:04 am

Azlu zabijają duchowość miejsc. To również jest brak równowagi - powstają miejsca przytłaczającej apatii, miejsca pozbawione w ogóle Esencji. No i przede wszystkim, Azlu mordują loci, które są Uratha niezbędne do funkcjonowania. Uratha są wszak istotami obu światów.

Verge jest miejscem, gdzie nie ma Bariery, lub gdzie Bariera znika po wykonaniu jakieś czynności / wypowiedzeniu frazy / przyniesieniu przedmiotu - to są tzw. Keyed Verges, zupełnie jak portale w Planescape'owym Sigil.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości