Postacie:
- o Baetan Mac Cernach*
o Maelodor Ó Amalgaid*
o Figin Mac Niall x2
o Gorman Mac Duin x2
o Loingsech Mac Loch
o Cathassach Ó Selbach*
o Gilla Mochutu Mac Aed x2
o Caissene Ó Margreg
o Piarag Ó Piarag
o Cernach Ó Mael Muire*
o Altun Ashugh*
- o Sztylet z nadmetalu x2
o Miecz z nadmetalu
o Zbroja Zakonu Ziemi
- o Atak z zaskoczenia x2
o Bohaterskie Poświęcenie
o Szał Bojowy x2
o Naczelny Architekt
o Żarliwa wiara
o Niezłomność
o Czarne oszczerstwa
o Niespodziewane opóźnienie
o Miażdżące Zwycięstwo x2
o O wysokie stawki
o Żelazna dyscyplina x2
- o Karaka x2
o Galeon x2
o Imperialna koga x2
o Imperialny holk
o Imperialna galeota
o Krążownik Ziemi*
- o Żyzne pola x2
o Wieś
o Bazar
o Wierni poddani x3
o Lazaret
o Akademia Wojskowa
o Port Gwiezdny
- o Rycerze Ziemi*
o Kaznodzieja
o Kawaleria x2
o Piechota x2
o Strzelcy x2
Ręka mi podeszła i już w pierwszej turze Karaka hulała po światach. Szybkie odkrywanie światów i lokacji po kilku turach dało mi zyski w wysokości 20-30 kryształów. W ambasadzie czaił się Cernach Ó Mael Muire i killował każdego kto się pojawił w ambasadzie - podczas gdy wszystkie 9 okrętów szalało po orbitach. W końcowej fazie mogłem spokojnie czekać na polityczne zwycięztwo lecz aby przetestować talie do końca postanowiłem dokonać inwazji. Bohaterskie poświęcenie Krążownika Ziemi i akcja świata macierzystego dało mi przewage w wysokości 48 do 37 i dosłownie starłem Astonie w popiół.
Kilka przemyśleń co do rozszerzenia tali na gre w trybie multiplayer - konieczne dołączenie Stoczni do decku aby odzyskać Krążownik Ziemi gdy już zniszczymy go podczas inwazji na przeciwnika (chociaż nie ma to i tak większego znaczenia - pewnie będziemy mieli tyle punktów polityki że nikłe będą szanse na ich utrate).
Polityka jest dla głupców - tylko odkrywanie planet i brutalna siła inwazji daje nam zyski finansowe i polityczne
A jakie są wasze decki i pomysły na wykorzystanie ich w walce?
Pisz na temat. Jeżeli nie ma już takiego tematu - załóż nowy! - Wasz ukochany moderator.