Morphius pisze:wracam do przeginania Krasnoludów na tym co jest dostępne :]
tak więc wróciłem i spłodziłem ostatecznie coś takiego:
Władcy Przestrzeni ver. 1.0
Postaci:
Calazar de Vela *1
Baltasar *1
Gracia Salazar de Vela *1
Inigo *3
Leanor *3
Gealeotto Sinibaldi *1 (niezależne)
Statki:
el Landon del Mundos *1
el protector *1
los Geminis *1
Krasnoludzka fluita *3
Karawela krasnoludzkich odkrywców *3
Krasnoludzki Galeon *3
Galeon*3 (niezależne)
Barka*3 (niezależne)
Załogi:
Krasnoludzcy żeglarze *1
Załoga Abordażowa *3
Miejsca
Forteca *1
Stocznia *1
Dżungla *1
Bagno *1
Port Gwiezdny*2
Faktoria Handlowa *3
Akcje:
Gwiezdne manowce*3
Klęska żywiołowa*3
Krasnoludzki charakter*3
Pod pełnymi żaglami*3
Zdani na własne siły*2
Salwa Burtowa*3
Szał Bojowy*2
Postaci: 11 (w tym 8 kapitanów)
Statki: 17
Oddziały: 4
Miejsca: 9
Akcje: 19
RAZEM: 60
karty rzadkie: 9 (z czego sporą część można z powodzeniem zastąpić)
Komentarz:
Talia ta jest stworzona do panowania w przestworzach. Duża liczba statków ma pomóc: najpierw odkryć odpowiednie światy i zdobyć przewagę w przestrzeni (aż 8 dopałek i kilka kart do przenoszenia statków) na zasadzie niszczenia każdego statku który się pojawi (rzucamy wszystko inne i odpowiednio dużą flotą uderzamy we wrogie statki, w razie problemów pomagając sobie manowcami), a potem systematyznie niszczyć kryształy przeznaczone na odkrywanie światów przeciwnika odkrywając w międzyczasie nasze. Priorytetem jest wygrywanie wszystkiego i za wszelką cenę na poziomie gwiezdnych bitew, ale na wszelki wypadek jest tu też kilka kart do obrony przed ewentualną inwazją. Podstawowym załorzeniem gry postaciami jest nie wysyłanie ich pod żadnym pozorem do ambasady - nie mają szans w pojedynkach z innymi frakcjami, a w ten sposób blokują ręke taliom nastawionym na pojedynki. Wygrywamy oczywiście przez eksplorację, wspomagając się w miarę możliwości wynikami bitew gwiezdnych. Akcji politycznej używany w ostatecznej ostateczności, bo jak już wspomniałem - przed wycieczką do ambasady można praktycznie zamawiać trumnę.
O Leosil
Paaj
Meur
Terra Nova
Azticom
Cirimaf
Halug
Koar
Gaaj
Yukor
Sarian
Vekeve
Teu Viis
Tavalb
Xeocen
Cenya
Neas
Amidawa
Johaor
Lban Zabadi
karty rzadkie: 5
Komentarz:
Wybierałem światy spełniające jedno z dwóch kryteriów (albo oba na raz): duża produkcja za stosunkowo małą cenę lub duży współczynnik szczęścia. Ze względu na duży współczynni eksploracji Smoczych Krasnali i wielką flotę będę mógł w miarę sprawnie dostosować odkrywane światy do aktualnych potrzeb Docelowo: najpierw duża produkcja żeby można było szybko wystawić sporą flotę, a potem, po zdobyciu przewagi w przestrzeni wykorzystanie tej produkcji do odkrywania światów z dużym współczynnikiem szczęścia.
Wersja nietestowana, napisana przez osobę która nawet kart do KGK nie widziała na oczy, a więc rozwojowa. Zapraszam do oceny i dyskusji - niech osoby twierdzące że krasie to leszcze traktują to jako wyzwanie
pozdrawiam
Michał Bugajski
ps. jesli moderator uzna to za stosowne, to mozna by w zasadzie wydzielić od tego punktu nowy temat - coś w stylu "fanklub Smoczych Krasnoludów" z przeznaczony do dyskusji o tej przezacnej rasie
Pisanie postow jeden pod drugim jest dopuszczalne jedynie wowczas, gdy miedzy postami jest 48 godzin odstepu. W innym przypadku nalezy uzywac funkcji Edytuj. - Seji
Tak, admin wydzielił do innego tematu, bo FAQ to bynajmniej nie był. Postaraj się pisać na temat albo zakładaj nowe wątki. - neishin