Suldarr'essalar pisze:Telepatic Cloak -> Concealment daje ukrycie przed jednym zmysłem za 2pp. Zmysłów jest w sumie 5 (wzrok liczy się podwójnie), ale zmysł tactile można "ogłupić" jedynie niematerialnością. Ty masz 8 rang, więc powinieneś wybrać jakich zmysłów dotyczy moc, lub dać 10 rang, żeby dotyczyło wszystkich.
A można mieć więcej rang w mocach niż wynosi power level?
Suldarr'essalar pisze:Psychic Shield -> Premie do will kosztują 1pp na rangę, więc cała moc kosztuje 4pp. Permanent flaw (-1pp/rank) możesz dodać tylko do mocy, które są continious (+1pp/rank), więc koszt pozostaje 4pp.
Dodatkowo, sustained możesz wzmacniać poprzez EE, a mocy permanentnych nie.
Masz rację to do zmiany, Pernament w Enhanced Trait to extra z +0 do kosztu.
Suldarr'essalar pisze:Telepatic Camuflage -> Podobnie jak z Concealment iluzja ma różny koszt w zależności od ilości zmysłów na jakie oddziałuje. za 1pp/rank masz jeden zmysł. Jeśli chcesz oddziaływać na wszystkie zmysły, potrzebujesz 5rang. Wybrałeś zmysł, na który oddziałuje Twoja moc?
Racja, to jest do wyrzucenia. Bezsens dublować moce.
Suldarr'essalar pisze:Mental Paralysis -> Affliction pozwala wybrać jeden stan na każdym z 3 poziomów. Rozumiem, że masz wybrane ale nie są zapisane na karcie?
Jeszcze tego nie wybrałem. Ciągle się zastanawiam. Bo w jednej wersji tej mocy chodzi o wsadzenie przeciwnikowi najgorszych możliwych stanów ograniczając się do pierwszych dwóch stopni. Zaś w wersji mind cotrol chodzi o to by przy trzecim stopniu (controlled) pozostały dwa wcześniejsze pozwalały mu coś zrobić. Moc ta wykorzystywana będzie fabularnie np.: zmusić jakiegoś strażnika by otworzył drzwi i wpuścił do środka Jean, czego normalnie by nie zrobił.
Suldarr'essalar pisze:To samo w kwestii rzutu obronnego.
Patrz niżej w kwestii rzutu obronnego.
Suldarr'essalar pisze:
Nie chcę tej wersji Psychic Blasta, bo jest za drogi.
Suldarr'essalar pisze:Force Blast -> Będzie podobnie do Psychic Blast w okolicach 4pp za rangę.
Zwykły Blast to 2pp.
Suldarr'essalar pisze:Po pierwsze zmieniasz defense, co zwiększa koszt o +1,
Po pierwsze nie zmieniam jej. Gdybym zmieniał, to by nie było to po stronie flawów.
Dodaję dodatkową defense przeciwko tej mocy. W tej wersji mocy można to tłumaczyć na dwa sposoby. Albo Jean siłą woli popycha w stronę przeciwnika niewidzialną siłę, której nożna unikać lub/i przeciwstawić się siłą woli. Albo w stronę przeciwnika mknie nierealna siła i przeciwnik ma szansę na spostrzeżenie tej nierealności i na jej unikniecie, jeśli nadal będzie wierzył w to co widzi. Coś a'la scena walki z supermutantem z Resident Evil 2 lub 3, gdzie mentalnie byłą tworzona siła, która niszczyła wszystko na swojej drodze.
W każdym bądź razie nie jest to wersja, w której mentalnie łączę się z umysłem przeciwnika i próbuję go zniszczyć.
Suldarr'essalar pisze:dodajesz efekt Area Burst co jest kolejnym +1.
Zgadza się
Suldarr'essalar pisze:Dodatkowo, jeśli efekt nie ma Extra: Ranged, to w zasadzie możesz atakować wszystkich w 30ft., od siebie. Nie wiem, czy to było zamierzone.
Było zamierzone.
Suldarr'essalar pisze:Protective Aura -> jak Psychic Shield.
Wolę swoją wersję mocy.
Suldarr'essalar pisze:Oczywiście MG ma ostatnie słowo. Ja tylko podaje to co mówi SRD
A ja tego systemu nie znam i chodzi o to byście wyłapali błędy. Bo potem MG będzie chciał zacząć sesję, a ja z tysiącem byków na karcie, ciągle w niej grzebię.
Za to źle zrozumiałem moc Senses. Skoro mam tam 8 rang, to muszę wybrać odpowiednie zdolności.