Jak w temacie jaka mechanika waszym zadaniem byłaby najlepsza do poprowadzenia Doctor Who.
Cechy, które taka mechanika musi spełnić to:
- Pozwalać na tworzenie dowolnych, przeczących fizyce wynalazkom.
- Cechować się tym, że raczej łatwo zginąć.
- Posiadać milion sposób na przywrócenie do życia
- Posiadać dość dużą ilość różnych umiejętności, których używania bohater uczy się w czasie gry + dużo umiejętności pokrewnych, potrafisz prowadzić samochód, masz spore szanse, że uda ci się bardzo kiepsko ale jednak polecieć nowoczesnym myśliwcem nadprzestrzennym.
- Duża swoboda w tworzeniu BNów, w tym uniwersum można mieć do czynienia z niemal ze wszystkim o czym sobie pomyślimy.
- Posiadać element promujący improwizację i zaskakujące zachowania.
- Raczej nie posiadać punktów doświadczenia, w świecie doktora jego towarzysze nie stają się silniejsi z każdym nowym odcinkiem, ani nie rozwijają swoich talentów nagle stając się specjalistami, raczej zdobywają dziesiątki nowych umiejętności, dość łatwo na niskim poziomie. Strzelasz kilka razy z łuku i skacze ci strzelanie z łuku na 1 itp
Jakieś pomysły czy jest jeden system, który może to ogarnąć czy raczej trzeba by było połączyć kilka?