Zrodzony z fantastyki

 
Phyrexia
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 14, 2013 9:01 pm

Forge of Fury dla czteropoziomowych postaci

czw mar 14, 2013 9:09 pm

Hej,
Chcę poprowadzić Forge of Fury / Kuźnia Gniewu dla mojej pięcioosobowej drużyny. Wszyscy, oprócz jednego zaklinacza, są na 4. poziomie. Z tego co przeczytałem w opisie przygody, to jest przygotowana dla czteroosobowej drużyny postaci 3. poziomu, ale podobno można w łatwy sposób dostosować ją do wyższych poziomów. Jestem początkującym MG i chciałbym spytać, w jaki konkretnie sposób mam zwiększyć trudność tej przygody? Proszę o odpowiedzi konkretnie dla tej przygody.

Z góry dzięki :)
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

Forge of Fury dla czteropoziomowych postaci

pt mar 15, 2013 10:58 pm

Jeśli jesteś leniwy i nie chcesz grzebać się w zasadach, arbitralnie przyznaj wszystkim imiennym przeciwnikom, takim jak Ulfe Wspaniały, dodatkową kostkę wytrzymałości (ok. +6 pw), a także podnieś ich premie do ataku (i ew. rzuty obronne) o jeden. Pozostałe cechy możesz pozostawić bez zmian. W spotkaniach, w których występuje po kilka bezimiennych potworów danego typu (np. 2 orkowie, 4 żądlaki), dodaj po jednym potworze tego samego rodzaju (żeby było 5 żądlaków, 3 wilki itp.). W wypadku ważniejszych postaci niezależnych z poziomami klasowymi możesz zechcieć dodać kolejny poziom klasowy, co może się wiązać z nowymi czarami itp. korzyściami. Powodzenia!
 
Phyrexia
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 14, 2013 9:01 pm

Forge of Fury dla czteropoziomowych postaci

sob mar 16, 2013 1:43 am

O panie, takiej dokładnej odpowiedzi to się nie spodziewałem O_O. Dzięki wielkie! Konkretna pomoc :).
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

Forge of Fury dla czteropoziomowych postaci

sob mar 16, 2013 3:00 am