Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

śr lut 18, 2009 3:26 pm

Josiff
-Kiedyś to były karczmy... I mniej tych przyjezdnych, tfu, zaraze jeszcze jaką przytargajom! No, chluśniem!

Mężczyzna Człowiek Plebejusz 1/Wojownik 1: SW 1;
średni humanoid (człowiek);
KW 1k4+1 plus 1k10+1; pw 11 ; Inic +0; Szyb 9m; KP 10; nieprzygotowany 10, dotykowy 10; Atak wręcz +5(widły[dwuręcznie] 1k6+6 x2) lub +4(1k3+4S); Char N; MRO Wytrw +5, Ref +0, Wola +1; SC: Pijacki szał(jak szał barbarzyńcy, z tą różnicą, że aktywuje się samoczynnie, po nieudanym teście przeciw efektom upicia)
S 18, Zr 10, Bd 12, Int 8, Rzt 13, Cha 8.
Umiejętności i atuty: Profesja(bimbrownik) +7, Zastraszanie +1; Zogniskowanie umiejętności(profesja[bimbrownik]); Wielka wytrwałość, Poprawiona walka bez broni;
Ekwipunek: zeszmacone ubranie, manierka z samogonem, widły, sztuka złota.
"Włości": zapuszczona chałupa, zarośnięte pole.


Josiff to wykwalifikowany bimbrownik. Jest niepiśmiennym prymitywem, który uwielbia prać innych po mordach, zwłaszcza po przetestowaniu na sobie własnych wyrobów. Całymi dniami przesiaduje przed swoją zapuszczoną chałupą i albo wlewa w siebie mętny samogon ze zgniłego ziarna, lub w karczmie, gdzie okłada przejezdnych za krzywe spojrzenie, na jego osobę. W chwilach wolnych od tych męczących zajęć gapi się na pole i kombinuje, jak by tu zrobić lepszego mózgotrzepa. Za to inni mieszkańcy jego wsi kombinują, jakby się tu pogonić Josiffa ze wsi. Nawet przygotowali taczki, ale wolą nie ryzykować pobicia...

BN nadający się do wszczęcia rozróby w karczmie, lub konkursu w piciu na umór. Najczęściej zaczyna się od drugiego i kończy pierwszym :wink: Do użycia raczej w mniejszych wsiach, lub siołach.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 11:16 am przez Vindreal, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Helldog
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 568
Rejestracja: sob sie 18, 2007 4:33 pm

śr lut 18, 2009 6:39 pm

Boen Ognioręki

Mężczyzna człowiek Łowca 3: SW 3; średni humanoid (człowiek); KW 3k8; pw 16; Init +8; Szybkość 9 m; KP 14 (+2 Zręczność, +2 skórznia); Dotykowy 12, Zaskoczony 12; Atak wręcz +4 (długa włócznia 1k8+1 /x3) lub Atak dystansowy +5 (kusza ciężka 1k10 19-20/x2 36 m); Char ND; SC cechy człowieka, ulubiony wróg (zwierze) +2, dzika empatia, Styl Walki - łucznictwo; MRO Wytrw +3 Ref +5 Wola +4; S 13 Zr 14 Bd 10 Int 12 Rzt 16 Cha 12.
Umiejętności i atuty: Wspinaczka +5, Rzemiosło (kowalstwo) +4, Skakanie +5, Wiedza (geografia) +7, Wiedza (natura) +7, Nasłuchiwanie +7, Zawód (myśliwy) +9, Jeździectwo (koń) +7, Spostrzegawczość +8, Przetrwanie +8; Tropienie (b), Ukrwiony*, Szybkie przeładowanie, Szybki strzał (b), Odporność (b), Ulepszona inicjatywa. Wzrost 179 cm, Waga 72 kg.

* - podręcznik Przewodnik Gracza po Faerunie

Boen to młody mężczyzna o kruczo-czarnych, krótkich włosach, oraz piwnych oczach ślniących mądrością. Jako syn kowala zna się trochę na wyrobie broni, jednak jego pasją są polowania. Boen jest myśliwym, który dostarcza mięso i skóry swojej wiosce, oraz patroluje jej okolice w poszukiwaniu nieproszonych gości.
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 8:42 pm przez Helldog, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

śr lut 18, 2009 7:30 pm

Helldog pisze:
SC cechy człowieka, ulubiony wróg (zwierze) +2, dzika empatia

Nie ma podanego ulubionego stylu walki.
Vindreal pisze:
Josiff

Widać inspirację Pilipiukiem i Kubą Wędrowyczem, ale ok :).
Vindreal pisze:
KW 1k4+1 plus 1k8+1; pw 10

1k4+1 plus 1k10+1; pw 11;

Chyba wszystko ;).
 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

śr lut 18, 2009 8:26 pm

Brat Corrick zawsze czuwa :wink:
Insirację? Ja tą postać tworzyłem po lekturze któregoś z opowiadań. :)
A błąd z pw wynikał z tego, że początkowo miał być zbrojnym. Dzięki za przyuważenie.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

śr lut 18, 2009 8:33 pm

Vindreal pisze:
Brat Corrick zawsze czuwa ;)

xD
No ba, ktoś to musi robić :P
Vindreal pisze:
A błąd z pw wynikał z tego, że początkowo miał być zbrojnym. Dzięki za przyuważenie.

Nie ma za co - taka, powiedziałbym, praca ;).
 
wybraniec
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 73
Rejestracja: pn lis 24, 2008 11:21 pm

śr lut 18, 2009 8:38 pm

Jork, kieszonkowiec

(potrąca przechodząc) - O przepraszam szanownego pana, panią, elfa... to ja może już pójdę...

Mężczyzna człowiek łotrzyk 3: SW 3: średni humanoid (człowiek); KW 3k6+3, PW 15; Ini + 7; szyb 9m; KP 14 (+3Zr +1skórzana), NP 11, DT 13; atak wręcz sztyletem +5 (1k4, kłute); SC Uchylenie, wykrycie pułapek, wyczucie pułapek +1; Char CN; MRO Wt +2 Ref +6 Wol +1; S 11 Zr 16 Bud 12 Rzt 11 Int 12 Cha 11, 161 cm, 52 kg, wariant bez ukradka.
Atuty: Bieg, Ulepszona inicjatywa, zwinne palce, skupienie na umiejętności (zręczna dłoń), finezja w broni.
Umiejętności: Zręczna dłoń 12(6+3+3), Zwinność 8(5+3), Blef 5, Spostrzeganie 6, Nasłuchiwanie 6, Otwieranie zamków 11(6+3+2), Przeszukiwanie 5(4+1), Ciche poruszanie się 6(3+3), Ukrywanie 6(3+3), Przebranie 6, unieszkodliwiania mechanizmów 5(2+1+2), Wiedza (lokalna) 6(5+1). (premie uwzględnione, prócz synergii)

Wygląd: Dawno niestrzyżony i nieogolony mężczyzna w typowym dla regionu ubraniu, mocno wytartym, połatanym i miejscami zabrudzonym. Chudy i niezbyt wysoki, ktoś kto nie przyciąga wzroku gdy mijamy go na ulicy.

Występowanie: Ulice większych miast, prawdopodobnie potrąci najlepiej (najzamożniej) wyglądającego bohatera i będzie się starał ukraść mu sakiewkę. Gdy zostanie zauważony zacznie uciekać ile sił w nogach.
Jork czasem też włamuje się do mieszkań, lub pokoi w karczmie, zwykle też ma oczy szeroko otwarte, więc zdarza się, że usłyszy coś czego nie powinien wiedzieć. Może stanowić źródło informacji dla bohaterów o tym co dzieje się w mieście.
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 8:59 pm przez wybraniec, łącznie zmieniany 3 razy.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

śr lut 18, 2009 8:45 pm

wybraniec pisze:
ni eogolony

Nieogolony.
wybraniec pisze:
psucie mechanizmów

To po polsku nazywa się "unieszkodliwianiem mechanizmów".
wybraniec pisze:
Ukrywanie 6 Przebranie 6

Brak przecinka pomiędzy :P

Swoją drogą, lepiej by to wyglądało z plusami przy modyfikatorach umiejętności.

Tak się poprzyczepiałem, dla ułatwienia czytelności postaci :)
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

pt lut 27, 2009 1:43 pm

Urshak
-Przecież można to załatwić inaczej…-

Mężczyzna półork Barbarzyńca 6: SW 6; średni humanoid (półork); KW 6k12+6; pw 48; Szyb 12m; Inic +2; KP 12 (+2 Zr) Dotykowy 12, Nieprzygotowany 10; Atak wręcz +9/+3 (1k12+3 plus 1k6 od mrozu Gor’trush), lub wręcz +10/+4 (1k8+3 Topór ręczny); SA szał, SC Specjalne cechy półorków; Char CN; MRO Wytrw +6, Ref +4, Wola +2; S 16 Zr 14 Bd 13 Int 14 Rzt 10 Cha 10.
Umiejętności i atuty: Jeździectwo +8, Nasłuchiwanie +8, Pływanie +7, Postępowanie z zwierzętami +3, Rzemiosło (Zakładanie wnyków) +6, Skakanie +3, Sztuka przetrwania +9, Wspinaczka +8, Zastraszanie +9; Skrwawienie*, Skupienie na broni (wielki topór), Szarża na oślep**.
Ważniejszy ekwipunek Gor’trush (Wielki topór mrozu).

*Rasy Faerunu
** Przewodnik gracza po Faerunie

Urshak to półorczy potomek plemiennego przywódcy orków, klanu Gęstej mgły. Jest on najmłodszym potomkiem orczego przywódcy, z ludzką szamanką, która od kilku lat żyje w orczym plemieniu, jako plemienna czarownica. Półork ten znacznie się wyróżnia od swoich pobratymców. Kompani gardzą nim, gdyż półork próbuje przekonać ojca do polityki nie wojującej. Zielonoskóry uważa, że powinni zawrzeć pakt z barbarzyńskimi ludami Północy, by zwiększyć swoje szanse przeciwko innym orkom i cywilizowanym miastom, które są zagrożeniem zarówno dla barbarzyńców jak i orków.

Urshak to średniego wzrostu półork o ludzkich rysach twarzy, z jednym wystającym kłem. Ma krótko ścięte włosy, kilka srebrnych kolczyków w uszach, oraz szary odcień skóry. Nie ma na sobie żadnej zbroi, a jedynie niedźwiedzie futro. W ręku trzyma trzonek sporych rozmiarów topora.
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

pt lut 27, 2009 3:48 pm

Roberc Merrymar

Niziołek Mężczyzna Fachowiec 2/Łotrzyk 1 : SW 2
Mały Humanoid (Niziołek)
KW 3k6+0;PW 10
Inicjatywa +3; Szybkość 6m
KP 14(+3 Zr, +1 rozmiar)[w skórzni 15], Nieprzygotowany 10, Dotykowy 13
Atak Wręcz +5 (Miecz Krótki 1k4-1) lub dystansowy +5 (Lekka kusza 1k6)
SC Cechy niziołka, Podstępny atak 1k6, Wykrywanie Pułapek
Char NZ, MRO Wytrw +1, Ref +6, Wola +4
S 8, BD 10, Zr 16, Int 16, Rzt 10, Cha 14
Umiejętności i Atuty
Blefowanie +8 Ciche Poruszanie Się +5 Dyplomacja +8 Fałszerstwo +9 Nasłuchiwanie +4 Przebieranie +8 Przeszukiwanie +3 Spostrzegawczość +2 Szacowanie +11 Wyczucie pobudek +9 Ukrywanie się +5 Zbieranie informacji +7, Skrupulatność, Finezja w Walce
Ekwipunek: Ubranie, MW szkło powiększające, MW zestaw narzędzi fałszerza, skórznia(ukryta w szafie z ubraniami), krótki miecz, lekka kusza, 20 bełtów, worek płątonogi(wszystkie ukryte w sklepie)

Roberc został wygnany ze swojej wioski na oszustwa i kradzieże. Nie przejął się tym jednak specjalnie, ponieważ w wielkim mieście ludzi czekało na niego o wiele więcej wspaniałych możliwości. Zajął się fałszerstwem i oszustwem, a obecnie skupuje od złodziei trefny towar i odsprzedaje go tym, których nie obchodzi legalność tego, co kupują.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

pn mar 16, 2009 3:34 pm

Dorin „Półgłówek” Storm

Mężczyzna krasnolud (tarczowy) Fachowiec 2: SW 1; średni humanoid (krasnolud); KW 2k6+4; pw 13; Szyb 6m; Inic +1; KP 13 (+1 Zr, +2 Skórznia) Dotykowy 11, Nieprzygotowany 12; Atak wręcz +4 (1k6+3 Kilof [Ciężki nadziak]); SC Specjalne cechy krasnoluda; Char PN; MRO Wytrw +2, Ref +1, Wola +4; S16; Zr 12, Bd 14, Int 10, Rzt 12, Cha 10; Znane języki Wspólny, krasnoludzki.
Umiejętności i atuty: Jeździectwo +6, Nasłuchiwanie +6, Pływanie +8, Przeszukiwanie +6, Wspinaczka +8, Zawód (górnik) +6. Skupienie na umiejętności (Zawód [górnik]).

Dorin to siedemdziesięcioletni górnik, z Mithrilowej Hali, który cierpi na rzadką przypadłość wśród górników. Po urazie głowy, zachorował na schorzenie, przez które nie rozpoznaje twarzy swoich znajomych, przez co przyległa do niego ksywka półgłówek, choć nie ma to wiele wspólnego z jego intelektem, mimo, że nie jest wielki. Krasnolud ten jest przykładnym górnikiem, często przebywa w górnym mieście cytadeli.
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

pn mar 16, 2009 5:05 pm

Heh, nie ma to jak inspiracje polskimi filmami :) zapomniałeś dodać, że lubiany i sznowany w światku przestępczym :)
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

wt mar 17, 2009 4:43 pm

Worden „Szrama” Backmorrow
-Chodź no tu, pokaż co tam masz na sobie…-

Mężczyzna człowiek Łotrzyk 1 / Wojownik 1: SW 2; średni humanoid (człowiek); KW 1k6+2 plus 1k10+2; pw 15; Szyb 9m; Inic +2; KP 15 (+2 Zr, +3 Ćwiekowana skórznia) Nieprzygotowany 13, Dotykowy 12; Atak wręcz +5 (1k6+3 Laga), lub wręcz +4 (1k4+3 Sztylet); SA Podstępny atak +1k6; SC Wykrywanie pułapek; Char CZ; MRO Wytrw +4, Ref +4, Wola +1; S 16, Zr 14, Bd 14, Int 14, Rzt 12, Cha 8.
Umiejętności i atuty: Blefowanie +4, Ciche poruszanie +6, Nasłuchiwanie +6, Otwieranie zamków +6, Przeszukiwanie +7, Spostrzegawczość +6, Szacowanie +7, Ukrywanie się +6, Wiedza (miejscowa) +5, Wyczucie pobudek +4, Zastraszanie +4, Zręczna dłoń +6, Zwinność +6. Ruchliwość, Skupienie na broni (Pałka), Uniki.

Worden to typowy zbir z pod bramy, siedzący w biedniejszej dzielnicy Neverwinter. Mężczyzna jest znany w półświatku przestępczym za brutalnego złodzieja i oprawcę, który ma sporo na sumieniu. Jego skroń zdobi wielka blizna, którą pozostawiła mu niegdyś zaatakowana przez niego elfka. Ten dryblas nie lubi dużo mówić, za to lubi błyszczące przedmioty i swoją drewnianą pałkę. Kiedy zagraża mu niebezpieczeństwo nie stroni od ciosów nożem.



Suriel „Broda” Tund
-Nie tak! Złap w ten sposób i pchnij!-

Mężczyzna człowiek Wojownik 2 / Fachowiec 1: SW 2; średni humanoid (człowiek); KW 2k10+2 plus 1k6+1; pw 21; Inic +1; KP 16 (+1 Zr, +5 Kolczuga [lub 18 z tarczą]), Dotykowy 11, Nieprzygotowany 15; Atak wręcz +5 (1k8+3 Długi miecz 19-20 x2), lub wręcz +5 (1k6+3 Topór ręczny x3), lub wręcz (1k8+3 Długa włócznia x2), lub +4 (1k8 Długi łuk); Char ND; MRO Wytrw +5, Ref +1, Wola +3; S16, Zr 12, Bd 14, Int 14, Rzt 12, Cha 10.
Umiejętności i atuty: Jeździectwo +8, Spostrzegawczość +7, Sztuka przetrwania +9, Rzemiosło (nauczyciel) +9, Wiedza (taktyka i wojna) +9, Zastraszanie +8; Bezpośredni strzał, Doskonalsze rozbrojenie, Doskonalsze uderzenie tarczą, Walka z wierzchowca, Wyszkolenie w walce

Suriel, zwany przez uczniów Brodą, lub Brodatym, jest emerytowanym wojownikiem i awanturnikiem. Mężczyzna to mało charyzmatyczny nauczyciel, który wiecznie krzyczy i się wydziera. Prawie zawsze jest niezadowolony, lecz nauczyciel z niego nie najgorszy. Szkoli młodych strażników w Targos, w walce wręcz mieczem, toporkiem, włócznią, oraz strzelec z niego niezły. Za zarobione przez to pieniądze przesiaduje wieczorami w gospodzie gospodzie pije na umór tanie i niedobre piwo.
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 12:31 pm przez Nefarius, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

pt mar 20, 2009 12:31 pm

Nael Rouvtni
-Każdy kiedyś umrze… No, prawie każdy…-

Mężczyzna człowiek Kapłan (Jergala) 2: SW 2; średni humanoid (człowiek); KW 2k8; pw 12; Inic +1 Szyb 9m; KP 11 (+1 Zr) Nieprzygotowany 10, Dotykowy 11; Atak wręcz +2 (1k6+1 Krótki miecz 19-20x2), lub +2 Dotykowy czarem; SA Odpędzenie nieumarłego; Char PN; MRO Wytrw +3, Ref +1, Wola +7; S 12, Zr 13, Bd 10, Int 16, Rzt 18, Cha 14.
Umiejętności i atuty: Czarostwo +8, Dyplomacja +7, Koncentracja +5, Leczenie +9, Wiedza (religia) +8, Wiedza (tajemna) +8, Wiedza (plany) +7, Wiedza (historia) +6, Zawód (urzędnik pogrzebowy) +9; Dodatkowe odpędzenie.
Czary kapłana: 4/3+1; ST czarów Naela to ST=14 + poziom czaru; Wybrane domeny Przeznaczenie, Spoczynek; Przygotowane czary: 0 poziom: Naprawa, Oczyszczenie jedzenia i wody, Światło, Wykrycie magii. 1 poziom: Błogosławieństwo, Leczenie lekkich ran, Tarcza wiary, Wykrycie nieumarłych.

Nael to starszy człowiek, który już kilka lat pracuje w świątyni Kelemvora, w Waaterdeep. Mężczyzna to poczciwy i anemiczny urzędnik, który zajmuje się urzędniczymi sprawami związanymi z umieralnością w mieście. Czasami uczestniczy w ceremoniach pochówku, a bardzo rzadko prowadzi modły. Wyparty przez młodych kleryków, poczciwie sprawuje swoją rolę za biurkiem w świątyni.
 
Awatar użytkownika
Pavel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 276
Rejestracja: pn lip 09, 2007 4:44 pm

pt mar 20, 2009 1:48 pm

Dawno mnie tu nie było. Kilka BNów zwyczajnych to bardzo ciekawy pomysł. ;)

No to może i ja coś dorzucę:

Varimir Enderun
"Sakieweczkę poproszę... Tak pańską!"

Mężczyzna człowiek Łotrzyk 1/ zbrojny 1: SW 2; średni humanoid (człowiek); KW 1k6 +1 plus 1k8 +1; pw 9; Inic +6; Szyb 9m; KP 15 (+2 Zr) Nieprzygotowany 13, Dotyk 12; Atak wręcz +2 (1k4+1 Sztylet 19-20/x2); SA \: Ukradkowy Atak +1k6; Char CZ; MRO Wytrw +3, Ref +4, Wola -1; S 12 Zr 15 Bd 12 Int 9 Rzt 9 Cha 11
Umiejętności i Atuty:Ciche Poruszanie +7, Nasłuchiwanie +4, Przebieranie +5, Ukrywanie +7, Zastraszanie +5, Zauważanie +4; Poprawiona Inicjatywa

Varimir to w średnim wieku człowiek, któremu w życiu zdecydowanie się nie udało. Stoi przy głównym trakcie i czeka na nie spodziewającego się samotnego podróżnego. Obrabia z czego się da po czym ucieka. Człowiek ten tak naprawdę boi się walki, jest tchórzliwy i słaby ale dobrze zna okoliczne tereny.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

pt mar 20, 2009 1:56 pm

Dorn „Łowca”
-Gigant? Gdzie?! Graaa!-

Mężczyzna krasnolud (tarczowy) Tropiciel 1 / Wojownik 3: SW 4; średni humanoid (krasnolud); KW 1k8+3 plus 3k10+9; pw 35; Inic +1; KP 17 (+2 Zr, +5 Napierśnik), Nieprzygotowany 15, Dotykowy 12; Atak wręcz +8 (1k12+3 plus 1k6 od ognia Wielki magiczny topór płomieni x3), lub +6 (1k10 Ciężka kusza), lub +7 (1k8+3 Topór bojowy x3), lub +7 (1k6+3 Toporek ręczny x3); SC Specjalne cechy krasnoludów; SA Ulubiony wróg (giganty), Tropienie, Więź z dziczą; Char N; MRO Wytrw +7, Ref +5, Wola +1; S16, Zr 14, Bd16, Int14, Rzt 10, Cha 8.
Umiejętności i atuty: Jeździectwo (kuc bojowy) +7, Leczenie +5, Nasłuchiwanie +7, Spostrzegawczość +7, Sztuka przetrwania +7, Wiedza (geografia) +7, Zastraszanie +4, Zawód (najemnik) +5; Doskonalsza szarża byka, Potężny atak, Skupienie na broni (wielki topór), Uniki.
Ważniejszy ekwipunek: Wielki topór płomieni.

Dorn to legenda wśród najemników. Ten krasnolud, w trakcie jednej z swoich wypraw z młodości wraz z dwójką złotych krasnoludów zabił burzowego giganta. Od tamtej pory powrócił do miasta jako bohater i pogromca tych olbrzymów. Jest często wynajmowany jako najemnik i ochroniarz. Kiedy ktoś opowiada o tym, że widział w okolicy jakiegoś giganta ogłasza, że niebawem go zgładzi, lecz nigdy jakoś nie opuszcza miasta.
 
Awatar użytkownika
Pavel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 276
Rejestracja: pn lip 09, 2007 4:44 pm

pt mar 20, 2009 2:01 pm

Nefarius pisze:
Wielki topór płomieni.


Czy w podręczniku MP do niestety 3.0 nie pisze że broń z jakimkolwiek usprawnieniem musi być przynajmniej +1? Nie wiem czy w 3.5 też tak jest.
 
Awatar użytkownika
Pavel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 276
Rejestracja: pn lip 09, 2007 4:44 pm

pt mar 20, 2009 2:45 pm

Dobra nieistotne. ;) Ja się biorę za następnych BNów. Dziwne, że nikt nie pomyślał o zwykłym szeregowym.

Cahmir Haverlad
Rrrwaa Mać! Znowu grochówka!?"

Mężczyzna człowiek Zbrojny 2: SW 2; średni humanoid (człowiek); KW 2k8 +2; pw 14; Inic +0; KP 16 (+2 Duża Drewniana Tarcza, +4 Zbroja Łukowska), Nieprzygotowany 16; Atak wręcz +4 (1k8+2 Długi miecz 19-20/x2); Char N; MRO Wytrw +4, Ref +0, Wola +0; S 15; Zr 10 Bd 12 Int 10 Rzt 10 Cha 12
Umiejętności i atuty:Jeździectwo (koń) +5, Zastraszanie +6; Uniki

Cahmir jest zwykłym żołnierzem. Z powodu braku wykształcenia i problemów z pracą oraz przez własną głupotę, trafił do ochotniczego pułku do walki z orkami. Aktualnie zajmuje się rżnięciem w kości, jedzeniem tego co aktualnie dają i próbą przeżycia.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

pt mar 20, 2009 5:30 pm

Mortimer Vernius – strażnik świątyni Helma
-Gdzie w brudnych butach? To święte miejsce…-

Mężczyzna człowiek Paladyn 1 / Wojownik 1: SW 2; średni humanoid człowiek; KW 1k8+1 plus 1k10+1; pw 15; Inicjatywa +1; KP 19 (+1 Zr, +6 Zbroja kryta, +2 Duża stalowa tarcza) Nieprzygotowany 18, Dotykowy 11; Atak wręcz +6 (1k10+2 Mistrzowsko wykonany miecz półtoraręczny); SA Ugodzenie zła; SC Aura dobra, Wykrycie zła; Char PD; MRO Wytrw +5, Ref +1, Wola +1; S 14, Zr 12, Bd 12, Int 12, Rzt 13, Cha 16.
Umiejętności i atuty: Dyplomacja +8, Jeździectwo +6, Koncentracja +6, Leczenie +6, Rzemiosło (strażnik) +6, Wyczucie pobudek +3, Wiedza (religia) +6; Biegłość w broni egzotycznej (miecz półtoraręczny), Doskonalsze uderzenie tarczą, Skupienie na broni (miecz półtoraręczny).
Ważniejszy ekwipunek: Mistrzowsko wykonany miecz półtoraręczny, Złoty symbol Helma.

Mortimer, to szlachetny mąż i wojownik na służbie w kościele Boga Strażników. Mężczyzna stoi od rana do południa przed głównym wejściem do świątyni Helma w Neverwinter. Ten rycerz zawsze wykonuje dane mu rozkazy i z pokorą je przyjmuje. Nigdy nie odzywa się pytany i dba o porządek zarówno w, jak i obok świątyni. Jego twarz można zobaczyć tylko po służbie, ponieważ zawsze w czasie pracy jest w pełnym opancerzeniu.
 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

pt mar 20, 2009 6:14 pm

Ilsar Czarny
-Śmierć... Największa z tajemnic... Cieszy mnie fakt, że kiedyś ją poznam!

Mężczyzna człowiek Czarodziej 5/Blady Mistrz 1: SW 6; średni humanoid (człowiek); KW 6k4; pw 31; Inic +0; KP 14 (+1 zręczność; +2 kościana kolczuga; +1 pierścień ochrony), Nieprzygotowany 13; Atak wręcz +5 (1k4+2, 19-20 /x2 sztylet) lub +5 (1k6+3, x2 kostur); Char N; MRO Wytrw +3, Ref +2, Wola +6; S 14, Zr 12, Bd 10, Int 16, Rzt 10, Cha 9
Umiejętności i atuty: Czarostwo +12, Koncentracja +9, Wiedza(religia) +14, Wiedza(tajemna)+12, Leczenie +6; Zogniskowanie czaru(nekromancja), Zogniskowanie czaru (wywoływanie), Zogniskowanie umiejętności(wiedza[religia]), Stworzenie różdźki, Zogniskowanie umiejętności(leczenie)
Ekwipunek: sztylet, kostur, ubranie, plecak, mikstura leczenia lekkich ran.
Księga czarów:
4/4/3/2 ST czarów: 13+ poziom czaru (15+ poziom czaru dla czarów ze szkół nekromancji i wywoływania); Zakazane szkoły: iluzje.
W księdze czarów Ilsara znajdują się czary ze szkół nekromancji, wywoływania i transmutacji.

Ilsar to postawny, ciemnowłosy mężczyzna w sile wieku. Na ciemnych szatach nosi pancerz z kości, przez który wygląda dość niepokojąco. Sam zainteresowany nie jest krwiożerczym potworem, na jakiego wygląda. Jest mędrcem, którego fascynuje tajemnica życia po śmierci. Mimo przerażającego wyglądu jest cichy i nieco nieśmiały. W razie ataku postara się osłabić przeciwnika, po czym obić do nieprzytomności i uciec.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 11:14 am przez Vindreal, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

pt mar 20, 2009 6:30 pm

Garnish
-Płacisz i masz!-

Mężczyzna średni humanoid (Niedźwieżuk) Łotrzyk 2 / Wojownik 5: SW 9; średni humanoid (niedźwieżuk); KW 3k8+9 plus 2k6+6 plus 5k10+15; pw 83; Init +3, Szyb 6m; KP 23 (+5 Napierśnik, +3 Zr, +2 Duża stalowa tarcza, +3 Naturalny pancerz) Dotykowy 13, Nieprzygotowany 17; Atak Wręcz +16/+11 (1k12+9 Wielki topór bojowy +2), lub wręcz +11/+6 (1k6+5 Krótki miecz), lub na dystans +9/+4 (1k8 Długi łuk); SC Specjalne cechy niedźwieżuków, Podstępny atak, Wykrywanie pułapek, Uchylanie; Char NZ; MRO Wytrw +8, Ref +10, Wola +3; S 20, Zr 16, Bd 16, Int 12, Rzt 12, Cha 8. Wzrost 194cm, Waga 104kg.
Umiejętności i atuty: Blefowanie +8, Fałszerstwo +5, Nasłuchiwanie +9, Przeszukiwanie +9, Szacowanie +10, Spostrzegawczość +10, Ukrywanie się +8, Wiedza (miejscowa) +8, Wspinaczka +6, Zastraszanie +8, Zawód (najemnik) +14. Doskonalsza szarża byka, Potężny atak, Skupienie na broni (Wielki topór), Skupienie na umiejętności (Zawód [najemnik]), Specjalizacja w broni (Wielki topór), Żelazny chwyt.
Ważniejszy ekwipunek: Wielki topór bojowy +2, Mikstura leczenia średnich ran, Mikstura leczenia ciężkich ran, Mikstura siły byka.


Garnish to jeden z wielu humanoidalnych potworów, które swobodnie poruszają się po Wrotach Zachodu. Jako najemnik miejscowej gildii uznaje zasadę, że wszystko można kupić za pieniądze, za odpowiednie pieniądze oczywiście. Ten wielkolud jest dobrze zbudowany i umięśniony. Jego masywna budowa oraz wieloletni trening pozwoliły mu, dzierżyć wielki topór bojowy, jedną ręką, dzięki czemu może on używać tarczy. Ten brutalny, lecz usłuchliwy najemnik specjalizuje się w ochronie przeróżnych osób, oraz karawan. Potrafi dobrze liczyć, więc nie da się go oszukać, płacąc złotem. Jak na standardy swojej rasy ma poziom intelektu odrobinę wyższy od rasowych kuzynów, przez co zna się trochę na taktyce. Na ulicy nie warto go zaczepiać, bo nie zawaha się użyć siły, chyba, że w bliskiej okolicy stoi straż pilnująca porządku, wtedy obiecuje oponentowi rychłą śmierć i zemstę. Można go spotkać w gildii, gdzie nocuje i ćwiczy, lub w przeróżnych karczmach, gdzie pije i szuka zaczepki.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

sob mar 21, 2009 10:32 pm

Loui „Szkodnik” Durum
-Uważaj! Wybuchnie!...-

Mężczyzna gnom Czarodziej 3: SW 3; mały humanoid (gnom); KW 3k4+6; pw 17; Inic +2; Szyb 6m; KP 14 (+1 Rozmiar, +2 Zr, +1 Magiczny amulet ochrony) Dotykowy 14, Nieprzygotowany 12; Atak +4 dotykowy czarem; SC specjalne cechy gnoma, chowaniec; Char ND; MRO Wytrw +3, Ref +3, Wola +4; S 10, Zr 14, Bd 14, Int 16, Rzt 12, Cha 12.
Umiejętności i atuty: Czarostwo +8, Koncentracja +7, Rzemiosło (zielarz) +8, Wiedza (tajemna) +8, Zawód (alchemik) +6, Zawód (wynalazca) +6; Stworzenie cudownego przedmiotu, Warzenie eliksirów.
Czary czarodzieja: 4/3/2; ST czarów „Szkodnika” = ST13 + poziom czaru; Znane czary: 0 poziom: Dłoń maga, Otwarcie/Zamknięcie, Wiadomość. 1 poziom: Hipnoza, Identyfikacja, Rozumienie języków. 2 poziom: Lustrzane odbicie, Zlokalizowanie przedmiotu, Przyzwanie roju.
Chowaniec: Ropucha Lucjan.

Ten czarodziej to znany w Silvermoon, alchemik i twórca, przedziwnych przedmiotów. Jest znany z tego, że wynalazki, które tworzy często eksplodują. Ludzie mijający go na ulicy najczęściej widzą go z brudną od sadzy twarzą.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

ndz mar 22, 2009 7:02 pm

Tallstag
- Ej! Nie możesz mieć asa kier, bo ja go mam! -

Tallstag mężczyzna człowiek Wojownik 3; SW 3; średni humanoid (człowiek); KW 3k10+6; pw 26; Inic: +4; KP 18 (+4 Zr, +4 mithrilowa koszulka kolcza), dotyk 14, nieprzygotowany 14; Bazowy atak: +3; Zwarcie: +5; Atak: +9 dystansowy (1k8+2/x3, mistrzowski potężny refleksyjny łuk długi [+2]) lub +5 wręcz (1k8+2/19-20/x2, długi miecz); SA: brak; SC: brak; Char: N; MRO Wytrw +5, Ref +5, Wola +1; S 14, Zr 18, Bd 14, Int 10, Rzt 10, Cha 8.
Umiejętności i atuty: Jeździectwo +6, Rzemiosło (hazard) +8, Wspinaczka +4, Zastraszanie +3; Bezpośredni strzał, Skupienie na broni (długi łuk refleksyjny), Skupienie na umiejętności (Rzemiosło [hazard]), Strzelanie z wierzchowca, Walka z wierzchowca.
Ekwipunek: Mithrilowa koszulka kolcza, mistrzowski refleksyjny potężny łuk długi [+2], 40 strzał, koń z wojskowym siodłem, długi miecz, eliksir pobłogosławienia broni, gracji kota, leczenia średnich ran, widzenia w ciemności, pas na eliksiry, zestaw szachów, warcabów, talia kart, 10 sz.

Tallstag to mężczyzna w średnim wieku, który służy w kompani najemniczej „Blady Świt” w Przesmyku Vilhon. Tak się składa, że ostatnimi czasy kompania jest bezrobotna, gdyż większość jej członków kuruje się w szpitalu po ostatniej potyczce z orkami. Tallstag umila sobie czas, przesiadując w karczmach, siedzibach gildii i burdelach, gdzie pije, gra w karty, szachy lub warcaby, lub umila sobie czas towarzystwem pięknych kobiet.

Gdy tylko towarzysze wrócą i/lub znajdzie się dobrze płatne zadanie, Tallstag momentalnie siądzie na swojego wierzchowca i wróci do tego, co potrafi dobrze robić - strzelania z łuku z bezpiecznej odległości i wysokości.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

wt mar 24, 2009 11:01 am

Martin z Doliny Radła
-Już się robi!-

Mężczyzna człowiek Plebejusz 1: SW 1/2; mały humanoid (człowiek); KW 1k4+1; pw 2; Szyb 6m; KP 13 (+2 Zr, +1 rozmiar), Dotykowy 13, Nieprzygotowany 11; Atak dystansowy +3 (1k3 Proca x2); MRO Wytrw +1, Ref +2, Wola +1; S 10, Zr 14, Bd 12, Int 10, Rzt 12, Cha 12.
Umiejętności i atuty: Blefowanie (mk) +3, Nasłuchiwanie +5, Pływanie +4, Postępowanie z zwierzętami +5, Skakanie +4, Spostrzegawczość +5, Wspinaczka +4, Zawód (goniec) +5; Bieg, Uniki.

Ten ośmioletni chłopak, to sierota, z miasta Doliny Radła. Dziecko pracuje jako goniec, przekazując informacje pomiędzy przeróżnymi osobami. Za swoje usługi nie liczy sobie zbyt wiele pieniędzy, bo zaledwie srebrnik, lub dwa, w zależności od dystansu, jaki musi przebiec. Młodzieniec ma na sobie postrzępione ubrania, które kiedyś gdzieś znalazł. Dużo się śmieje i lubi z swojej procy strzelać do ptaków.
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 4:50 pm przez Nefarius, łącznie zmieniany 1 raz.
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

śr mar 25, 2009 4:02 pm

Martin powinien mieć SW 1/2, bo klasy BN liczą się jakby miały o poziom mniej. Nie, żeby to robiło jakąś różnicę w przypadku plebejusza, ale... :razz:
 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

sob maja 16, 2009 3:41 pm

Nosgah
Hmm hmm... Jak się zdaje odwar ma nieco złą barwę... Hmm hmm...

Mężczyzna człowiek Czarodziej 4: SW 4, średni humanoid(człowiek), KW 4k4-4, pw 7, Szyb 6m, KP 12 (+2 karwasze pancerza), Dotykowy 10, Nieprzygotowany 12; Atak +0 (1k4-2 /19-20, x2 sztylet);SC: Chowaniec(kruk), sędziwy; Char ND; MRO Wytrw +0, Ref+1, Wola +8; S 6, Zr 10, Bd 8, Int 19, Rzt 18, Cha 15.
Umiejętności i atuty: Alchemia+13, Czarostwo+11, Koncentracja+6, Wiedza (tajemna)+11, Wiedza(Historia)+4, Występy(snucie opowieści)+5; Zogniskowanie umiejętności(alchemia), Zogniskowanie czaru(transmutacja), Warzenie eliksirów.
Wyposażenie: sztylet, szata czarodzieja, spiczasty kapelusz, księga czarów, 1k4 eliksirów z czarami 1 poziomu, 1k3 eliksirów z czarami 2 poziomu, różdżka magicznego pocisku(3 poziom czarującego, 11 ładunków).
Czary na dzień 4/4/3
Zapamiętane:
Sztuczki: Czytanie magii x3, światło
1 poz: Identyfikacja x3, Zbroja maga
2 poz: Lisi spryt, Kocia zręczność, Wytrzymałość.
W księdze czarów Nosgaha znajdują się wszystkie czary ze szkół wieszczenia i transmutacji z poziomu pierwszego, a ponadto Dryfujący Dysk Tensera, oraz Lisi spryt, Kocia zręczność, Wytrzymałość i Bycza siła.

Nosgah to stary siwobrody mag, który mieszka w skromnym domku w niewielkiej wsi. Jest dobrym sąsiadem i szanowanym obywatelem tej niewielkiej społeczności. Zawsze ma dobre słowo dla każdego i parę dobrych rad w znadrzu. Przyczynia się też do zwiększenia bogactwa osady, ponieważ prowadzi mały sklepik z eliksirami. W ciągu dnia na ogół siedzi w swym labolatorium, jednak wieczorami zawsze zagląda do karczmy "Pod Tańczącą Kozą" na kufelek piwa i by podzielić się z ludźmi paroma historyjkami.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 11:15 am przez Vindreal, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

Re: Galeria BN Zwyczajnych

pt paź 09, 2009 8:04 pm

Luca „Złotowłosa”

-Jaka tam kurwa? Po prostu kobieta wyzwolona...-

Kobieta człowiek fachowiec 1 / kapłan (Sune) 1: SW 2; średni humanoid (człowiek); KW 1k6+1 plus 1k8+1; pw 12; Inic +1; Szyb 9m; KP 11 (Nieprzygotowany 10, Dotykowy 11); Atak wręcz +0 (1k4-1 19-20/x2 zardzewiały sztylet), lub dotykowy czarem +1; Char ND; SA Odegnanie nieumarłego; MRO Wytrw +3, Ref +1, Wola +6; S 8, Zr 13, Bd 12, Int 13, Rzt 14, Cha 16.
Umiejętności i atuty: Czarostwo +6, Dyplomacja+8, Koncentracja+6, Nasłuchiwanie+7, Leczenie+7, Szacowanie+6, Wiedza (religia)+6, Zawód (prostytucja)+10, Wyczucie pobudek +6, Występy +10; Skupienie umiejętności (Występy), Skupienie umiejętności (Zawód [Prostytucja]).
Czary kapłańskie: 3/2+1; ST czarów Luci to ST=14+poziom czaru.

Luca to trzydziestoletnia prostytutka z portowej dzielnicy Neverwinter. Jest dość atrakcyjna i otwarta na różnorakie propozycje. Żyje pełnią życia i niczego nie żałuje. Wyznaje Sune i uważa, że to dogmaty jej bogini nakazują cieszyć się seksualnymi zabawami. Dziewka zna tajemnice wielu ważnych osób, którzy niegdyś korzystali z jej usług.


Ożywiam ten temat :) W pierwszym poście wrzucam również listę gotowych BNów.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

Re: Galeria BN Zwyczajnych

sob paź 10, 2009 8:46 pm

Scatty
-Szukasz guza?-

Mężczyzna człowiek łotrzyk 1 / wojownik 1: SW 2; średni humanoid (człowiek); KW 1k6+2 plus 1k10+2; pw 15; Szyb 9m; KP 14 (+3 Ćwiekowana skórznia, +1 Zr) Nieprzygotowany 13, Dotykowy 11; Atak wręcz +5 (1k6+3/x2 pałka), lub wręcz +4 (1k4+3 19-20/x2 sztylet); Char NZ; SA podstępny atak +1k6; SC Wykrywanie pułapek; MRO Wytrw +4, Ref +3, Wola +0; S 17, Zr 13, Bd 15, Int 13, Rzt 9, Cha 7.
Umiejętności i atuty: Blefowanie+4, Ciche poruszanie+6, Nasłuchiwanie+5, Otwieranie zamków+6, Spostrzegawczość+5, Szacowanie+3, Wiedza (miejscowa [Neverwinter]+10, Zastraszanie+4, Zawód+5, Zbieranie informacji+4; Skupienie na broni (pałka), Skupienie na umiejętności (Wiedza miejscowa [Neverwinter]), Uniki.

Scatty to niezbyt przystojny ale skuteczny w swym zawodzie wykidajło z podrzędnej karczmy w Neverwinter. Ten drab spogląda na każdego z pod byka, obserwując bogatszych klientów i czekając aż urżną się w trupa by wyprowadzając ich z lokalu przy okazji okraść. Zna kilku ważnych członków miejscowych gildii złodziei i często wystawia bogatszych klientów. Zna się na otwieraniu karczemnych pokoi i potrafi wydobyć informacje z każdego klienta odpowiednią siłą argumentów.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 8:47 pm przez Nefarius, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zireael
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3534
Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:11 pm

Re: Galeria BN Zwyczajnych

pt paź 16, 2009 5:48 pm

Szordrin
~Jestem tylko zwykłym żołnierzem, malla yathrin~

Mężczyzna drow Zbr2, SW 4, średni humanoid (elf), KW 2k8+2, pw 10, Init +2, Szyb 6 m, KP 19 [21] dotyk 12 nieprzygotowany 17 [19]; atak +5 wręcz (miecz krótki 1k6+2 [+4]/19-20/x2) lub +4 dystansowy (kusza ręczna 1k4/19-20/x2); SC cechy drowa; Char NZ; MRO Wytrw +4 Ref +2 Wola +1; S 15 Zr 14 Kon 12 Int 12 Rzt 13 Cha 10.
Umiejętności i atuty: Zastraszanie +5, Skakanie +7, Wspinaczka +7; Zogniskowanie broni (miecz krótki)
Zdolności czaro podobne 1/dzień: ciemność, tańczące światła, ogień faerie
Ekwipunek: miecz krótki drowiej produkcji, kolczuga drowiej produkcji, mistrzowska kusza ręczna, mistrzowska duża stalowa tarcza, 2 eliksiry leczenia lekkich ran, bełty, 20 sz.
Region: Menzoberranyr
Języki: elfi, podwspólny, migowy drowów

W nawiasach kwadratowych statystyki w polu faerzress.

Szordrin jest tylko prostym żołnierzem z Ched Nasad. Walczył przez wiele lat dla domu D'dgttu. Dzięki temu, że akurat pełnił służbę w patrolu przy bramie, udało mu się przeżyć upadek miasta w 1371 RD. Jego ciało znaczy kilka blizn. Jest niestety zbyt biedny, by się ich pozbyć. Mieszka razem ze swoją partnerką w slumsach u dołu miasta.
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 5:49 pm przez Zireael, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Shillelagh wielder
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 12, 2009 10:34 pm

Re: Galeria BN Zwyczajnych

sob paź 17, 2009 8:05 pm

Zireael pisze:
miecz krótki drowiej produkcji, kolczuga drowiej produkcji


Z tego co wiem to broń magiczna mająca jakąś moc musi mieć umagicznienie przynajmniej +1. Ponadto oręż/pancerz drowiej produkcji to moc równowarta umagicznieniu +1. Sprecyzuj co miałeś na myśli pisząc "drowiej produkcji", bo nie uwierzę że zbrojny 2. poziomu ma w ekwipunku broń wartą 8310sz i pancerz warty 4300sz. Poza tym wydaje mi się że premie do ataku są źle policzone.

Zireael pisze:
Ekwipunek: miecz krótki drowiej produkcji, kolczuga drowiej produkcji, mistrzowska kusza ręczna, mistrzowska duża stalowa tarcza, 2 eliksiry leczenia lekkich ran, bełty, 20 sz.


Zireael pisze:
Jego ciało znaczy kilka blizn. Jest niestety zbyt biedny, by się ich pozbyć.


Mając taki sprzęt jest zbyt biedny?
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

Re: Galeria BN Zwyczajnych

sob paź 17, 2009 8:21 pm

Shillelagh wielder pisze:
Zireael pisze:
miecz krótki drowiej produkcji, kolczuga drowiej produkcji


Z tego co wiem to broń magiczna mająca jakąś moc musi mieć umagicznienie przynajmniej +1. Ponadto oręż/pancerz drowiej produkcji to moc równowarta umagicznieniu +1. Sprecyzuj co miałeś na myśli pisząc "drowiej produkcji", bo nie uwierzę że zbrojny 2. poziomu ma w ekwipunku broń wartą 8310sz i pancerz warty 4300sz. Poza tym wydaje mi się że premie do ataku są źle policzone.


Zireael to kobieta.

Zireael pisze:
Ekwipunek: miecz krótki drowiej produkcji, kolczuga drowiej produkcji, mistrzowska kusza ręczna, mistrzowska duża stalowa tarcza, 2 eliksiry leczenia lekkich ran, bełty, 20 sz.


Zireael pisze:
Jego ciało znaczy kilka blizn. Jest niestety zbyt biedny, by się ich pozbyć.


Mając taki sprzęt jest zbyt biedny?


Co ma sprzęt do ilości pieniędzy. Miał pieniądze, ale zamiast w operacje plastyczne wolał zainwestować w ekwipunek.
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 8:22 pm przez Nefarius, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości