Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

Galeria BN Zwyczajnych

śr sty 28, 2009 4:39 pm

Witam. W tym temacie chciałem by tworzący forumowicze umieszczali rozpiski BN, zwyczajnych, nie wyróżniających się niczym specjalnym. Przykładowo Elfi kupiec z dzielnicy Silvermoon. Teoretycznie jego rozpiska nie jest potrzebna, lecz może ktoś będzie potrzebować akurat jakiś mechaniczny szczegół. Wszelkiej maści kupcy, klerycy, strażnicy miejscy, podróżnicy itd.

Gdyby moderacja z tematu zrobiła temat "Przyklejony", edytowałbym pierwszy post umieszczając kolejnych BN.

Teraz zaś żeby nie pozostawić tego tematu samą propozycję umieszczam swojego BNa:


Bruno Witt - krasnolud, ratownik górniczy
Sierżant Kartal Mons - półelfi skorumpowany sierżant straży miejskiej
Kapitan Hector "Rudobrody" Barbarossa - herszt piratów „Złej Wiedźmy”
Gargamelus von Klauf – genialny szaleniec, handalarz eliksirami
Ojciec Markus – pokorny kleryk, opiekujący się wioską, w której mieszka
Katrina Longhorn – charyzmatyczna dyplomatka na usługach kupieckiej gildii
Nagar’htu Kusk – były awanturnik, handlarz rupieci
Wiedźma z pod bramy – stara wieszczka, odstraszająca swym wizerunkiem
Zbig – żebrak, który wiele wie
Sierżant Falkenheyn – niezbyt rozgarnięty wojownik, dowódca straży miejskiej
Josiff – bimbrownik, który uwielbia wszczynać burdy w szynkach
Boen Ognioręki – myśliwy i garbarz z niewielkiej wioski
Jork kieszonkowiec – gibki i zręczny kieszonkowiec
Urshak – półorczy syn plemiennego wodza, który preferuje dyplomację a nie walkę
Roberc Merrymar – oszust i fałszerz
Dorin „Półgłówek” Storm – krasnoludzki górnik po wypadku w kopalni
Worden „Szrama” Backmorrow – oszpecony złodziej i oprawca
Suriel „Broda” Tund – stary, krzykliwy nauczyciel walki wręcz
Nael Rouvtni – urzędnik w świątyni Kelemvora
Verimir Enderun – tchórzliwy zbir, który okrada tylko słabszych na trakcie
Dorn „Łowca” – krasnolud, który zabił niegdyś giganta, legenda i najemnik
Cahmir Haverlad – żołdak, czekający na rozkazy
Mortmier Vernius – posłuszny strażnik świątyni Helma w Neverwinter
Ilsar Czarny – mrocznie wyglądający mag, interesujący się losem duszy po śmierci
Garnish – najemnik, niedźwieżuk z Wrót Zachodu
Loui „Szkodnik” Durum – gnomi inżynier, którego wynalazki często wybuchają
Tallstag – najemnik, chwilowo cierpiący na brak zleceń
Martin z Doliny Radła – ośmioletni goniec
Nosgah – uprzejmy, poczciwy czarodziej, zajmujący się sprzedawaniem eliksirów
Luca „Złotowłosa” – prostytutka z portowej dzielnicy Neverwinter[/code]
Scatty - wykidajło z podrzędnej karczmy
Szordin - drowi żołnierz z Ched Nasad


Bruno Witt

-Mówi się, że kiedy, jeden krasnoludzki górnik ginie, jego duszę zabiera Moradin, gdzie zamienia ją w płonący kawałek węgla, który zasila ogień w jego świętej kuźni…-

Mężczyzna krasnolud tarczowy Fachowiec 5: SW 4; średni humanoid (krasnolud); KW 5k6+10; pw 28; Inic +0; Szyb 6m; KP 12 (+2 Skórznia); Dotykowy 12, Nieprzygotowany 12; Atak wręcz +6 (1k8+3/1k6+3 /x4 Gnomi młot z hakiem); Char PD; SC Cechy krasnoluda; MRO Wytrw +4, Ref +1, Wola +6; S 17, Bd 14, Zr 10, Int 13, Rzt 14, Cha 11.
Umiejętności i atuty: Leczenie +7, Nasłuchiwanie +7, Przeszukiwanie +8, Spostrzegawczość +7, Sztuka przetrwania +10, Używanie lin +6, Wiedza (górnictwo) +8, Wspinaczka +8, Wyzwalanie się +5, Zawód (Ratownik górniczy) +9; Biegłość w broni egzotycznej (Gnomi młot z hakiem), Skupienie na umiejętności (Sztuka przetrwania). Wzrost 132cm, Waga 68kg.

Bruno jest brązowookim krasnoludem tarczowym, o czarnej brodzie i włosach. Krzepki, nawet pulchniutki brodacz o przyjemnym spojrzeniu jest żartobliwym krasnoludem, niechętnym do nadmiernego spożywania alkoholu, z racji wykonywanej profesji. Bruno często przebywa w dolnej części miasta Mithrilowa Hala, tam gdzie mieści się jego dom. Jeśli nie ma go w tym miejscu, można go spotkać w okolicach kopalni. Jako ratownik górniczy, prawie zawsze nosi przy sobie swój sprzęt, bo kiedy nadejdzie nagła potrzeba, nie będzie musiał marnować czasu na przygotowania, a będzie mógł od razu ruszyć na akcję ratunkową.



Co aktywni użytkownicy forum myślą o takim pomyśle?
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 7:50 pm przez Nefarius, łącznie zmieniany 4 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Helldog
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 568
Rejestracja: sob sie 18, 2007 4:33 pm

Re: Galeria BN Zwyczajnych

śr sty 28, 2009 5:03 pm

Nefarius pisze:
Co aktywni użytkownicy forum myślą o takim pomyśle?

Heh. Daleko mi do aktywnego użytkownika, ale powiem tyle - dobry pomysł. Pozwoli się wykazać tym co mają pewne pomysły, lecz nie są zbyt zdolni w pisaniu skomplikowanych historii (mówię tu o sobie).

Postaram się coś napisać.
 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

śr sty 28, 2009 5:26 pm

Sierżant Kartal Mons

-Powiem ci jedno, synu, czasem warto przymknąć oczy. Skoro sprawiedliwość jest ślepa, to czemu ty nie możesz?

Mężczyzna półelf księżycowy Zbrojny 3: SW 2; średni humanoid(półelf); KW 3k8+3; pw 20; Inic +2; Szyb 9m; KP 15(+2 zręczność; +3 ćwiekowana skóra), Nieprzygotowany 13; Atak wręcz +2(1k8-1, 19-20/x 2 długi miecz); Char NZ; SC Cechy półelfa; MRO Wytrw +3, Ref +3, Wola +4; S 9; Zr 14; Bd 11; Int 13; Rzt 12; Cha 12
Umiejętności i atuty: Dyplomacja(mk) +3, Zastraszanie +7; Półsłówka(mk) +3; Wyczucie pobudek(mk) +3; Twardość, Żelazna wola; Wzrost 176 cm, Waga 60 kg.
(premie z atutów wliczone w statystyki)

Kartal to szczupły, szarooki półelf piastujący stanowisko sierżanta straży miejskiej w dowolnym dużym mieście. Jako osoba ze złej dzielnicy ma dobre kontakty z gildią(ami) złodziei. Nie jest zaskakujący fakt, że Kartal bierze "drugą pensję", za przymykanie oczy na niektóre wydarzenia, choć jest wystarczająco wyrachowany i przebiegły, by uniknąc złapania na gorącym uczynku. Ponadto jest zapalonym hazardzistą i nie stroni od kobiet, alkoholu czy narkotyków.
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 1:57 pm przez Vindreal, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

śr sty 28, 2009 6:39 pm

Pomysł fajowy, jak będę miał czas też jakiś dorzucę :)
Rozumiem że nie muszą być koniecznie niskopoziomowi 1-5?
 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

pn lut 09, 2009 11:06 pm

Jakaś posucha w tym temacie, a ja akurat mam świeżego BNa, "nieco" inspirowany pewnym filmem* :wink:




Kapitan Hector "Rudobrody" Barbarossa

-Ruszać się, zawszone małpy! Do żagli! Ściągnąć brasy, szybciej, leniwe szczury z zęzy! Do balist! Hahaha! Przebijmy się na szersze wody!

Mężczyzna człowiek Fachowiec 3/Wojownik 4/Łotrzyk 1: SW 7; średni humanoid(człowiek); KW 3k6+6 plus 4k10+8 plus 1k6+1; pw 47; Inic +7; Szyb 9m; KP 16(+3 zręczność; +3 pierścień ochrony), Nieprzygotowany 13; Atak wręcz +10(1k6+6, 18-20/x 2 sejmitar+1) lub dystansowy +7(1k10, x3 pistolet skałkowy); Char CN(CZ);SA: Ukradkowy atak +1k6; MRO Wytrw +7, Ref +7, Wola +6; S 16; Zr 16; Bd 14; Int 14; Rzt 10; Cha 12
Umiejętności i atuty:
Blef +12; Dyplomacja +7; Pływanie +13; Profesja(żeglarz) +12; Rzemiosło(kartografia) +10; Stosowanie liny +7; Wiedza(wojna) +8; Wyczucie pobudek +6; Zastraszanie +7; Zauważanie +8
Zogniskowanie umiejętności(Profesja[żeglarz]); Poprawiona inicjatywa; Zogniskowanie umiejętności(Rzemiosło[kartografia]); Biegłość w broni egzotycznej(broń palna), Zogniskowanie broni(sejmitar); Oburęczność; Specjalizacja w broni(sejmitar).
Wyposażenie: Sejmitar +1; Pistolet skałkowy**; róg z prochem; woreczek z 10 kulami; pierścień ochrony+3; wisiorek silnej woli +2; eleganckie ubranie; kapelusz z piórem; galeon.
Premie z ekwipunku wliczone w statystyki.

Hector to pozbawiony skrupułów łotr, choć pozujący na gentelmana i inteligenta. Jako kapitan wykazuje się odwagą godną prawdziwego szaleńca, bez wahania płynąc w najdziksze sztormy i szkwały, choć jest już mniej skory do osobistego prowadzenia akcji abordażowych. Posłuch na pokładzie swego galeonu, „Złej Wiedźmy”, wymusza krzykiem i sprawiedliwym podziałem łupów, zgarnianych podczas napadów na jednostki handlowe.
Hector najczęściej do walki rusza z sejmitarem w dłoni, sytuacje patowe rozstrzygając strzałem z pistoletu. W przypadku gdy to jego statek jest abordażowany, Barbarossa oddaje strzał do wroga skaczącego na linie, po czym przeładowuje pistolet i tak przygotowany rusza do boju.


*Chodzi oczywiście o "Piratów z Karaibów".
**Podręcznik Mistrza Podziemii.

Corric: obaj BN poprawieni, zgodnie z sugestiami.
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 10:37 pm przez Vindreal, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Mordin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 34
Rejestracja: śr cze 20, 2007 1:36 pm

wt lut 10, 2009 8:43 pm

To też postać stworzona na wzór pewnej bajki... Ale co tam :) Mam nadzieje tylko że dobrze rozpisana, bo tak sobie w czeluściach dysku leżała zapomniana.

Gargamelus von Klauf.

"Jak ja nie nawidze ..."

Mężczyzna człowiek; Czarordziej 6 / Łotrzyk 2: SW 8; średni humanoid (człowiek); KW 6k4 plus 2k6 (25pw); Init +2; Sz 9m; KP=14 (+2 Zr, +1 pierścień, +1 karwasze) Dotykowy 12, Nieprzygotowany 12; Atak wręcz +4 (1k4-1, 19-20/x2 mistrzowski sztylet); SA: Podstępny atak +1k6; SC: Wykrywanie pułapek, Uchylanie; Char NZ; MRO Wyt +2, Ref +7, Wola +6; S 8, Zr 14, Bd 10, Int 19, Rzt 13, Cha 12; Języki: illuskański, chondathski, orkowy;

Umiejętności i Atuty: Blefowanie +5, Fałszerstwo +6, Ciche poruszanie się +5, Czarostwo +13, Koncentracja +9, Odcyfrowanie zapisków +15, Otwieranie zamków +4, Rzemiosło (alchemia) +18, Szacowanie +6, Wiedza (tajemna) +10, Wiedza (plany) +9, Wiedza (miejscowa) +7, Wyczucie pobudek +5, Zastraszanie +3, Zbieranie informacji +5, Zręczna dłoń +4; Kosmopolityzm, Skupienie na umiejętności (Rzemiosło(Alchemia)), Przywołanie chowańca, Zapisanie zwoju, Warzenie eliksirów, Wyciszenie Czaru, Skupienie na czarze (Oczarowanie);

Czary na dzień (4/4/4/4 ST= 13+poz. Czar, ST=14+poz czar. Oczarowania)
0 – Czytanie magii, Wykrycie magii x2, Światło
1 – Magiczna broń, Hipnoza, Identyfikacja, Zbroja maga
2 – Gracja kota, Siła byka, Spryt lisa, Splendor orła
3 – Sugestia, Latanie, Języki, Kula ognista

Księga czarów
0 – wszystkie,
1 – Magiczna broń, Magiczna aura, Hipnoza, Identyfikacja, Magiczny pocisk, Zbroja maga, Odporność na żywioły, Zauroczenie osoby, Przebranie, Ochrona przed dobrem, Ochrona przed prawem, Uśpienie;
2 – Gracja kota, Spryt lisa, Splendor orła, Siła byka, Widzenie w ciemnościach, Otumanienie potwora, Wykrycie myśli
3 – Kula ognista, Sugestia, Latanie, Języki

Ekwipunek: Mistrzowski Sztylet, Obręcz Inteligencji +2, Perła mocy 1, Karwasze pancerza +1, Pierścień ochrony +1, Laboratorium alchemiczne, Księga czarów, 7 sz;

Azrael, Chowaniec kot, magiczne zwierzę, SW - ; KW=8k8 (10 pw), Init +2, Sz 9m, KP=18 (+3 naturalny, +2 rozmiar, +2 Zr), dotyk 14, nieprzygotowany 12; Atak/ zwarcie +4/-8, 2 pazury +8 (1k2-4) oraz ugryzienie -3 wręcz (1k3-4); SC węch, widzenie w słabym świetle, czujność, doskonalsze uchylanie, więź empatyczna, wspólne czary, przekazywanie czarów dotykowych, rozmawianie z panem, rozmawianie ze zwierzętami; Wyt +2, Ref +7, Wol +6; S3, Zr 15, Bd 10, Int 8, Rzt 12, Cha 7

Umiejętności i Atuty: Ciche poruszanie się +8, Nasłuchiwanie +3, Skakanie +10, Spostrzegawczość +3, Ukrywanie się +16*, Wspinaczka +6, Zachowanie równowagi +10; Finezja w broni (pazury), Ukradkowość,

Mieszka samotnie na uboczu wioski (uznany za wariata) w zrujnowanej chacie, prowadząc sprzedaż eliksirów własnej produkcji. Wszystko co wydaje na poszukiwania jakiś niebieski malutkich stworzeń. Nie kryje się z tym, wypytuje wręcz wszystkich co go odwiedzają czy takowych nie widzieli. Jednak nie jest on głupcem... Wręcz przeciwnie. Potrafi odrużnić prawdę od kłamstwa. Sam też posuwa się do kłamstw i oszustw byle tylko ośiągnąc swój cel odnajdując znienawidzone przez niego niebieskie istoty...


Odp: Azrael dlatego bo w pierwowzoze miał tak na imię. A co do charaktru sie zgadzam ... NZ
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 10:17 pm przez Mordin, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

wt lut 10, 2009 9:25 pm

BN mi się podoba, od razu widać inspirację, choć dobre :).
Mordin pisze:
Char CZ

Tego bym się przyczepił. Dałbym mu bardziej NZ albo PZ, no, może ze wskazaniem na to pierwsze ;).
Mordin pisze:
Azrael, Chowaniec kot

Dlaczego nie Klakier? :P
Vindreal pisze:
Kapitan Hector "Rudobrody" Barbarossa

Teraz ten na warsztat ;).
Vindreal pisze:
Fachowiec 3/Wojownik 4

IMO poziom łotrzyka wskazany. Choćby dla snaek attack, którego używało ponad 80% piratów :)
Vindreal pisze:
-Ruszać się, zawszone małpy! Do żagli! Ściągnąć brasy, szybciej, leniwe szczury z zęzy! Do balist! Hahaha! Przebijmy się na szersze wody!

:D
Ten też jest fajny, pewnie go wykorzystam na którejś sesji. Już wiem, na której :).
Vindreal pisze:
Mężczyzna półelf księżycowy Zbrojny 3: SW 2; średni humanoid(półelf); KW 3k8+3; pw 15

Za mało pw. Powinno być 20. 8+1+4+1+5+1 = 20.

Do krasnala uwag nie mam.

BTW, pomysł fajny. Pewnie niedługo sam coś wrzucę :).
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

wt lut 10, 2009 10:02 pm

Fajny pomysł, dorzucę się. Na razie jedna postać, może wykombinuję więcej.

Ojciec Markus

Mężczyzna człowiek; Adept 2: SW 1; średni humanoid (człowiek); KW 2k6 (7 PW); Inicjatywa +0; Sz 9m; KP 11(+1 Zr) Dotykowy 11, Nieprzygotowany 10; Atak wręcz +0 (1k6-1, 20/x2 drąg); SC brak; Char ND; MRO Wytrw +0 Ref +1 Wola + 5; S 9, B 11, Zr 13, In 12, Rzt 14, Ch 12, Języki: Wspólny, Elfi
Umiejętności i atuty:
Leczenie +8, Wiedza(Religia) +4, Czarostwo +6, Dyplomacja +3, Skupienie na umiejętności(Leczenie), Zapisanie Zwoju
Wzrost 170 cm, Waga 70 kg
Wyposażenie: Drąg, szata, święty symbol, 2 zwoje
Leczenia Lekkich Ran
Przygotowanie czary Adepta:
0- Stworzenie wody, Naprawa, Oczyszczenie jedzenia i wody
1- Leczenie lekkich ran, Błogosławieństwo

Ojciec Markus to skromny duchowny z małej wioski, która nie może sobie pozwolić na pełnoprawnego kapłana. Pomimo swoich skromnych możliwości, robi co może, by ułatwić życie tym, którymi się opiekuje. Czasami udziela też skromnego leczenia poszukiwaczom przygód w zamian za pieniądze, których wieś potrzebuje.
Ten BN jak sądzę będzie pasował do każdego settingu do D&D za wyjątkiem tych najbardziej udziwnionych.
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 7:12 pm przez M0rt, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

czw lut 12, 2009 10:02 pm

Mordin pisze:
KW 6k4 plus 2k6 (20pw)

25 pw.
Vindreal pisze:
Fachowiec 3/Wojownik 4/Łotrzyk 1: SW 6

SW 7 :P
Vindreal pisze:
Corrick: obaj BN poprawieni, zgodnie z sugestiami.

Mordin pisze:
Odp: Azrael dlatego bo w pierwowzoze miał tak na imię. A co do charaktru sie zgadzam ... NZ

Dzięki za wzięcie pod uwagę moich spostrzeżeń - nie robię tego, żeby się poznęcać, ale aby ulepszyć tych "zwyczajnie niezwyczajnych BNów". :)

No i nasz nowy...:
M0rt pisze:
Ojciec Markus

M0rt pisze:
KW 2k6 (6 PW)

9 pw.
M0rt pisze:
Inicjatywa +0

+1.
M0rt pisze:
Atak wręcz +4

A to skąd? Wg tego, co wiem, powinno być +0. +1 za klasę i -1 za siłę.

Będzie przydatny, tylko popraw te malutkie błędy ;).
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

czw lut 12, 2009 10:14 pm

Corrick pisze:
9 pw.


Myślałem, że BNi nie dostają maksymalnych PW na pierwszym poziomie?

+1.


Fakt, po prostu gdzieś w trakcie zmieniłem mu Zr na wyższą, ale inicjatywa została.

A to skąd? Wg tego, co wiem, powinno być +0. +1 za klasę i -1 za siłę.


:? Nie mam pojęcia skąd mi się to wzięło...
Poprawiłem te dwie rzeczy, ale co do tych PW to nie jestem pewien.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

czw lut 12, 2009 10:38 pm

M0rt pisze:
Myślałem, że BNi nie dostają maksymalnych PW na pierwszym poziomie?

Jak wszyscy, to wszyscy ;). Ja zawsze daję BNom max na pierwszej kości i nikt się nie czepia :).
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

pt lut 13, 2009 3:45 pm

Wzór na PW BNów to mediana kości na poziom. Dlatego Ojciec Markus powinien mieć 2*(3,5)=7 pw.
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

pt lut 13, 2009 7:12 pm

Ano rzeczywiście. Zasadniczo popieram dawanie BNom maksymalnych PW na pierwszym poziomie i lepszych statystyk, ale tutaj starałem się trzymać zasad. Tak więc PW będzie miał ów BN 7.
 
Awatar użytkownika
Mordin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 34
Rejestracja: śr cze 20, 2007 1:36 pm

pt lut 13, 2009 8:46 pm

Do męskiego towarzystwa dorzucam kobietę.

Katrina Longhorn

"Nigdy nie mów twemu rozmówcy, że coś jest nie możliwe. A najważniejsze to potrafić słuchać."

Kobieta człowiek;Czarodziej Oczarowania 1/Łotr 2; SW=3; KW=1k4 plus 2k6 (11 pw); Init +4, Sz 9m, KP 13 ( +3 Zr ) dotyk 13, nieprzygotowany 10; Bazowy atak +1; sztylet +2 wręcz 1k4+1 19-20/x2 lub mistrzowska kusza ręczna +5 dystansowy 1k4 19-20/x2 ; SA: Podstępny atak +1k6, SC: Wykrywanie pułapek, Uchylanie; Wytr +0, Ref +6, Wol +4, S 13, Zr 17, Bd 10, Int 18, Rzt 14, Cha 16; Cha N;

Umiejętności i Atuty: Blefowanie +9, Czarostwo +8, Dyplomacja +10, Koncentracja +4, Przeszukiwanie +5, Rzemiosło (pisanie) +8, Odcyfrowanie zapisków +6, Wiedza (tajemna) +8, Wiedza (historia) +6, Wiedza (szlachta i władcy) +7, Wiedza (religia) +6, Wyczucie pobudek +9, Występy (lutnia) +4, Zastraszanie +9, Zbieranie informacji +7; Negocjowanie, Skupienie na czarze (oczarowanie), Przywołanie chowańca, Zapisanie zwoju, Sugestywność;

Czary dziennie (5/3 ST=14+poz. Czaru; ST=15+poz czaru (szkoła oczarowań); zakazane szkoły: nekromancji i wywoływania)
0-2x Wykrycie magii, Czytanie magii, Otumanienie, Wiadomość
1-Zauroczenie osoby, Rozumienie języków, Hipnoza

Księga czarów
0- wszystkie
1-Hipnoza, Zauroczenie osoby, Rozumienie języków, Identyfikacja, Zbroja maga, Uśpienie, Tarcza, Ochrona przed chaosem/prawem/dobrem/złem

Ekwipunek: sztylet, kij, mistrzowska ręczna kusza, Perła mocy czar. 1 poz., Płaszcz odporności +1, 150 sz;

Jest wysoką, pewną siebie kobietą, o kasztanowych włosach i niebieskich oczach. Nigdy nie potrafiła przywyknąc do nauki w akademi. Świednie czuła się za to przy rozwiązywaniu konfliktów ludzkich. Jej umięjętności negocjacji dostrzegła w końcu gildia kupiecka, która wysyła zawsze ją do trudnych spraw. Częściej można ją spotkać w podróży. Jest osobą bezstroną, nie szukająca kożyści. Wypełnia każde powieżone jej zadanie.
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2009 9:15 am przez Mordin, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pt lut 13, 2009 9:16 pm

Mordin pisze:
Katrina Longhorn

Coś wysokie atrybuty ma. Losowane?
Mordin pisze:
KP 15 (+1 rozmiar, +4 Zr

Mordin pisze:
Zr 17

Pardon?

Powiem tak - pomimo kilku drobnych błędów, które tu wymieniłem i przepakowanych statystyk, BN jest jak najbardziej okey. :) Dobrze dobrane czary i nie najgorszy ekwipunek, dopełniają całości.
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

pt lut 13, 2009 9:41 pm

Mordin pisze:
Do męskiego towarzystwa dożucam kobietę.

Co najwyżej dorzucasz.
[/grammar nazi]
Mordin pisze:
S 13, Zr 17, Bd 10, Int 18, Rzt 14, Cha 16

Strasznie mocne statsy jak na "zwyczajnego" BNa. Zmniejsz wszytstko o 2 do 4 i będzie okej.
Mordin pisze:
Przeszukiwanie +5, Rzemiosło (pisanie) +8, Odcyfrowanie zapisków +6
Mordin pisze:
Występy (lutnia) +4

A po co to negocjatorce? Wywalić, dzięki temu będzie można bez szkody zmniejszyć Inta.

Bo BN fajny, ale mechanicznie trochę mija się z celem tematu - zbyt silny ;)
 
Awatar użytkownika
Mordin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 34
Rejestracja: śr cze 20, 2007 1:36 pm

pt lut 13, 2009 10:33 pm

Dzieki za wyszukanie błędów :) Mi osobiście umyka co nieco zawsze :P

Co do statystyk to ja je zostawiam, bo to że ma je wysokie o niczym jeszcze nie świadczy. jest poprostu zdolna. Ona nie szuka przygód tylko wypełnia zlecone jej zadania. Co do umiejętności też je bym zostawił. Bo do negocjacji po pierwsze trzeba sie odpowiednio przygotować teoretycznie, czyli wyszukać i dowiedzieć się co nieco z kim rozmawiać będziemy. A pisanie to jej np. dodatkowe zajęcie. Pozatym każdy z nas ma kilka nie potrzebnych umiejętności :)

@Corric: Tak zalicza się. Tak samo jak umiejętność babć do budzenia nieznajomych na odpowiednim przystanku słowami "Przepraszam. Pan tu wysiada"
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2009 9:19 am przez Mordin, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pt lut 13, 2009 10:46 pm

Mordin pisze:
Pozatym każdy z nas ma kilka nie potrzebnych umiejętności

Zasypianie w pociągu podczas powrotu z konwentu pod to podchodzi? :P

Jeszcze jeden błąd:
Mordin pisze:
Wytr +1, Ref +7, Wol +5

Wg moich obliczeń: Wytrw +0, Ref +6, Wola +4.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

ndz lut 15, 2009 9:26 pm

Nagar’htu Kusk

-Podobno żadna kupiona pamiątka nie jest warta więcej, niż ta, którą zdobędziemy sami..-

Mężczyzna półork Wojownik 2/Fachowiec 1: SW 2; średni humanoid (półork); KW 2k10+4 plus 1k6+2; pw 23; Inic +1; Szyb 9m; KP 11 (+1 Zr); nieprzygotowany 10, dotykowy 11; Atak wręcz +4 (1k6+2 Drewniana laga), lub +4 wręcz (1k4+2 Sztylet); Char CN; SC cechy półorka; MRO Wytrw +5, Ref +1, Wola +2; S 14, Bd 15, Zr 13, Int 10, Rzt 11, Cha 9.

Umiejętności i atuty: Blef +3, Jeździectwo +3, Pływanie +4, Wiedza (miejscowa) +2, Zastraszanie +2, Zawód (handlarz) +6; Skupienie na broni (długi miecz), Skupienie na umiejętności (Zawód [handlarz]), Potężny atak, Uniki.

Nagar’htu, bardziej znany jako Nagar, jest handlarzem i kupcem, na targowisku w Neverwinter. Ten posępny i poważny mężczyzna o łysej czaszce, ubiera się w ubrania osoby o przeciętnym zarobku. Nie należy do ludzi bogatych, lecz lubi jak za takiego się go bierze. Za dnia handluje starymi pamiątkami po dawnych czasach, kiedy pracował jako najmita-ochraniarz. Każdego, z kim rozmawia, prosi, by odszukał mu jego ukochany miecz długi, który zgubił kiedyś w okolicy Wulkanu Neverwinter. Korzystając z kłamstw, zachęca do kupowania jego rupieci, które zdobył podczas dawnych czasów awanturnika. Można go czasem spotkać gdzieś przy bramach wjazdowych do miasta, szukając klientów którzy dopiero wchodzą do miasta. Jest spokojny i bardzo gadatliwy.
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

ndz lut 15, 2009 9:35 pm

Nefarius doskonała robota, takich BN'ów chce się spotykać na handlowisku po męczącej przygodzie. To są włąśnie BN tła - zauważalni, oryginalni i zapamiętywalni, chociaż tak nieistotni. Brawo dla ciebie i wszystkich innych twórców!
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

ndz lut 15, 2009 9:58 pm

Dziękuję za pochwałę :) W wolnym czasie, pewnie stworzę kolejnych przeciętniaków.


Wiedźma z pod bramy

-Podejdź, wędrowcze, powiem Ci, co czeka Cię na szlaku…-

Kobieta człowiek Czarodziej (mistrz poznania) 3: SW 3; średni humanoid (człowiek); KW 3k4-3; pw 5; Inic +0; Szyb 6m*; KP 12 (+2 Zr), nieprzygotowany +10, dotykowy +12; Atak +1 wręcz (1k6 Stara laska), lub +1 dotykowy czarem; Char CN; SC chowaniec; MRO Wytrw +0, Ref +3, Wola +4; S 11, Bd 9, Zr 14, Int 17, Rzt 12, Cha 8.

Umiejętności i atuty: Czarostwo +11, Koncentracja +7 Odcyfrowywanie zapisków +11 Wiedza (tajemna) +14, Wiedza (miejscowa) +11, Zawód (wróżka) +11; Skupienie na umiejętności (Zawód [wróżka]), Skupienie na umiejętności (Wiedza [tajemna]), Skupienie na czarze (poznanie).

Czary: 4/3/2; Znane czary: 0 poziom: Wykrycie magii, Promień mrozu, Światło; 1 poziom: Identyfikacja, Niewidoczny służący, Magiczny pocisk; 2 poziom: Wykrycie myśli, Zlokalizowanie przedmiotu, Szepczący wiatr. ST czarów ST = 13 + poziom czaru (ST =15, dla czarów z szkoły poznania). Zabroniona szkoła: Nekromancja.

Chowaniec: Ptaszysko Kruk

* Szybkość Wiedźmy z pod bramy to 6m, z racji ułomności, jaką jest kulenie, na lewą nogę.

Wiedźma z pod bramy, to stara kobieta, która kiedyś była dobrze zapowiadającą się adeptką magii poznania. Niestety, jej pociąg do starszych mężczyzn, zrujnował jej nauczyciela i mentora, oraz ją i jej przyszłość. Od wielu lat, przesiaduje kilkanaście metrów za bramą miasta Silvermoon, zaczepiając podróżnych i gwarantując im możliwość poczytania w ich przyszłości. Jej nietypowy wygląd oraz zapach, spowodował, że nazwano ją Wiedźmą z pod bramy, zaś niegrzeczne dzieci straszy się jej wizerunkiem, przekazując niezwykłe historie, o kobiecie kolejnym pokoleniom w mieście.
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

ndz lut 15, 2009 10:23 pm

Zbig

- Kopsnij panie nieco grosza...

Zbig
Mężczyzna Człowiek Plebejusz 2: SW 1;
średni humanoid (człowiek);
KW 2k4+2; pw 7;
Inic +0; Szyb 9m;
KP 11 (+1 przeszywanica); nieprzygotowany 11, dotykowy 10;
Atak wręcz +0 (maczuga 1k6-1) lub dyst. +1 (maczuga 1k6-1, 5*3m)
Podstępny Atak +1k6, znajdywanie pułapek;
Char N; MRO Wytrw +1, Ref +0, Wola +1;
S 9, Bd 12, Zr 11, Int 10, Rzt 13, Cha 8.
Umiejętności i atuty: Nasłuchiwanie +6, Spostrzegawczość +6, Sztuka Przetrwania* +2**, Wiedza(lokalna)* +1, Wyczucie pobudek* +2; Czujność, Krzepa***.
* umiejętności międzyklasowe
** ranga 2,5
*** nie wliczone

Ekwipunek: śmierdzące ubranie (jak przeszywanica), maczuga, stalowa łyżeczka, blaszana miseczka, 2k4 sm

Zbig to jeden z wielu żebraków, jacy spacerują po ulicach. Żyje z dnia na dzień z jałmużny, którą uda mu się zebrać.

Ludzie zwykle nie zwracają uwagi na osoby pokroju Zbiga, toteż słyszy i widzi on różne rzeczy...


***
BN przewidziana jako humorystyczny akcent / informator (żule wiedzą wiele). Poza tym, zawsze chciałem rozpisać menela :P

Celowo nie podałem opisu fizycznego czy ewentualnej maniery - ludzie zwykle nie zwracają uwagi na faktyczny wygląd i zachowanie żuli, póki nie zaczną rzeczywiście im się przyglądać... "Widzisz żebraka" to tak, jak np. "widzisz drzewo".
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 9:16 pm przez Varmus, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Szarlih
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 906
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 3:04 pm

pn lut 16, 2009 9:32 am

Varmus - dobra robota z żebrakiem, brakuje mi u niego tylko jednej rzeczy: Umiejętności Wiedza (lokalna).
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pn lut 16, 2009 4:14 pm

Nefarius pisze:
+1 dotykowy czarem

+3 dotykowy na dystans, z tego względu, że jest to normalny atak dystansowy, do którego wlicza się premię ze Zręczności.
Nefarius pisze:
Chowaniec: Ptaszysko Kruk

Dałbym jej raczej ropuchę albo nietoperza, tak dla podtrzymania stereotypów :). Ale to tylko sugestia, z którą każdy sobie poradzi samemu ;).
Chyba wszystko. :)

Dobra robota, panowie ;).
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

pn lut 16, 2009 4:34 pm

No to może teraz ja jakiegoś następnego BNa sklecę. Lubię tak kombinować. Nawiasem mówiąc, to nie wiem, czy na taką wróżbiarkę lepiej nie pasowałby adept zamiast czarodzieja. Ale zasadniczo dobra robota.

Sierżant Falkenheyn

-Baczność! W lewo zwrot!

Sierżant Falkenheyn
Mężczyzna Człowiek Wojownik 2: SW 2
Średni Humanoid (Człowiek)
KW 2k10+4; PW 15
Inic +1; Szyb 6m
KP 18 (+5 Mw napierśnik, +2 tarcza, +1 Zr); Nieprzygotowany 17, dotykowy 11
Atak wręcz +7 (Mw Miecz Długi 1k8+3) lub dyst +3 (lekka kusza 1k8)
Char PN; MRO Wytrw +5, Ref +1, Wola +1
S 16, Bd 14, Zr 12, Int 10, Rzt 12, Cha 12
Umiejętności i Atuty: Zastraszanie +3, Skakanie +5, Wyczucie pobudek +3, Dyplomacja +2 Potężny Atak, Negocjowanie, Rozszczepienie, Skupienie na broni(Długi Miecz)

Sierżant Falkenheyn to dowódca posterunku straży miejskiej w dość dużym mieście. Ma pod sobą dość sporą grupę ludzi. Nie jest zbyt bystry, ale jest dobrym wojownikiem, potrafiącym stawić czoła poszukiwaczom przygód. Jego ludzie szanują go i wykonują jego rozkazy. Jest nieufny i podejrzliwy, ale jeśli BG zdobędą jego zaufanie, może się okazać bardzo pomocny, jako że wie więcej, niż mogłoby się wydawać.
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 4:57 pm przez M0rt, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

pn lut 16, 2009 4:52 pm

M0rt trochę z dobry ekwipunek jak na zwykłego mieszkańca miasta. No i miecz długi zadaje k8, nie k10 obrażeń.
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

pn lut 16, 2009 4:56 pm

Co do tego miecza to racja, poprawię to, ale ten BN to nie jest zwykły mieszkaniec miasta tylko doświadczony sierżant straży. W sumie może powinienem mu nawet dać wyższą rangę, nie jestem pewien. Dwa mistrzowskie przedmioty wydają się w sam raz.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pn lut 16, 2009 5:02 pm

M0rt pisze:
W sumie może powinienem mu nawet dać wyższą rangę, nie jestem pewien.

Wystarczy ranga sierżanta, nie róbmy drugopoziomowego kapitana, proszę Was... :P
M0rt pisze:
Dwa mistrzowskie przedmioty wydają się w sam raz.

Zdecydowanie ;).
 
M0rt
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:23 pm

pn lut 16, 2009 5:11 pm

Corrick pisze:
M0rt pisze:
W sumie może powinienem mu nawet dać wyższą rangę, nie jestem pewien.

Wystarczy ranga sierżanta, nie róbmy drugopoziomowego kapitana, proszę Was... :P


To już zależy od settingu czy upodobań MG jeśli się nie gra w konkretnym settingu, w jednym drugopoziomowy wojownik to coś normalnego, w innym już będzie zarezerwowany dla BG i większych szych. Toteż powiedzmy po prostu, że ranga pana Falkenheyna jest dowolna w zależności od widzimisię. :razz:
 
Awatar użytkownika
Varmus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1443
Rejestracja: śr sty 18, 2006 5:52 pm

pn lut 16, 2009 9:18 pm

VoBono, poprawione zgodnie z sugestią. Nie wie wiele, ale coś tam zawsze wie :P

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości