Jeszcze nie tworzyłem postaci do dd5, więc trochę mi to zajęło i nie wiem czy czegoś mocno nie pomyliłem. Dla tego też podsyłam arkusz dla poziomu 1 oraz 7, do którego rozwinąłem postać.
Przy awansowaniu - rzucałem kością na życia - często wypadało powyżej 6 stąd dużo życia. dobierałem kolejne bonusy z tabeli w instrukcji. Niestety nie wiedziałem jak podliczyć bonusy do ataku, inicjatywy... ale to raczej nie problem.
Na 7 poziomie ma już:
Rozmiar: Duży
Atak: 2 ataki po 2k6 (+ str?)/ 2x zionięcie mrozem 3k6 - stożek na 4,5m
Pancerz: 16 (10 + str + dex)
WT: 49
Archetyp: Mag
Magia: 4 znane zaklęcia z 2 poziomu - rzucenie 2, potem odpoczynek
Dodatkowe umiejętności: 2 ataki (wspomanine), możliwość zmiany w humanoida
Z magią wydaje mi się kiepsko więc jeszcze to rozpatruje, choć możliwość zmiany w humanoida (np. przed miastem by nie zwracać uwagi wydaje się dobrym atutem)
W przypadku archetypu fightera:
Rozmiar: Duży - z perspektywą na wielki w late game
Atak: 2x 2k6 (+ str?) / 2x zionięcie mrozem 3k6 - stożek 4,5m / 1 silny atak 2k10 - wyrzucenie mniejszego przeciwnika na 3m w dowolnym kierunku, każde przelecone tak 3m to kolejne 1k6
Pancerz: 17 (12 + str)
WT: 49
Archetyp: Drapieżnik (fighter)
Magia: Brak
Dodatkowe umiejki: 2 ataki (wspomniane), silny cios (wspomniany w atakach)
W przypadku poziomu 11:
Mag:
Rozmiar: Duży
Zdrowie: 89 (szybkie dodawanie połowy KW + konstrukcja)
Walka: 2x 2K6 + 5, 2x zionięcie mrozem stożek na 4,5m 6k6
Pancerz: 16
Umiejętności:
- 2 Ataki
- Czarowanie (5 zaklęć z 3 poziomu - można rzucić tyle ile ma się zionięć)
- Przemiana w humanoida
- Rzuty obronne z mądrości
- Przerażająca postura (frightful presence) - w promieniu 9 metrów rzuty obronne na mądrość, przegrany oznacza przerażenie przez 1min - rzuty obronne co turę
- Dragon senses - pozwala dokładnie zlokalizować przeciwników i przedmioty w zasięgu 3m niekoniecznie muszą być widoczni - szczerze nie wiem po co to
Fighter:
Rozmiar: Duży - perspektywa na wielki
Zdrowie: 89 (szybkie dodawanie połowy KW + konstrukcja)
Walka: 2x 2K6 + 5, 2x zionięcie mrozem stożek na 4,5m 6k6, Mighty bite - 2k10 i rzucenie przeciwnikiem na 3 metry
Pancerz: 17
Umiejętności:
- 2 Ataki
- Możliwość uderzenia przeciwników z zasięgu 3 metrów
- Mighty bite - zamiast dwa razy, uderza się raz z siłą 2k10 i wyrzuca przeciwnika na 3m w dowolnym kierunku. Obrywa 1k6 za każde 3m pokonane w ten sposób
- Przerażająca postura (frightful presence) - w promieniu 9 metrów rzuty obronne na mądrość, przegrany oznacza przerażenie przez 1min - rzuty obronne co turę
- Dragon senses - pozwala dokładnie zlokalizować przeciwników i przedmioty w zasięgu 3m niekoniecznie muszą być widoczni - szczerze nie wiem po co to
http://www.filedropper.com/charactersheet-formfillablehttp://www.filedropper.com/charactershe ... fillable7whttp://www.filedropper.com/showdownload ... fillable17Czego oczekuję od postaci:
No przede wszystkim by nie była kompletnie niepotrzebna XD Chciałbym nią stawiać bardziej pod Role Play i zabawę niż czysto pod walkę. W walce najpewniej będzie musiał stawać w pierwszej linii, jednakże zapewne nie będzie grać pierwszych skrzypiec - na pewno znajdzie się ktoś, kto gra czysto wojownika. Jedynie co mi starczy, to to by mogła sobie poradzić z przeciwnikiem o podobnym poziomie.