Zrodzony z fantastyki

 
votex
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: ndz lis 03, 2013 1:44 pm

Gruul ramp

pn lis 11, 2013 9:38 pm

Chciałbym złożyć deck gruul ramp'a
Format - modern
Budżet - 100zł-150zł

Więc tak:

Landy:
forest x14
mountain x10

Kreatury:
voyaging satyr /lub radha, heir to keld x4 (Nie wiem które z tych kreatur bardziej się przyda)
Ghor-clan rampager x4
Deus of calamity x4
Ruric Thar, the Unbowed x4
skarrg goliath x4
Sakura-Tribe Elder x4

Sorcery/Instant
giant growth x4
Search for Tomorrow x4
Rampant Growth x4

Tak sądzę, że powinienem zamienić dwa titan's strength na 2 shock ponieważ co jeśli mój przeciwnik wystawi kreature unblocable tak jak np. Jhessian Infiltrator
Ostatnio zmieniony ndz lis 17, 2013 3:02 pm przez votex, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Gruul ramp

śr lis 13, 2013 6:01 pm

Hmmm... musisz się zastanowić co właściwie chcesz składać. Jeśli rampę to potrzebujesz:

1) 2 komplety sorcery które dają Ci możliwość wykładania/szukania landów z biblioteki.
2) kreatury do 3 mana, które przy wejściu wkładają landy z ręki/libry do gry
3) 10-15 kreatur które wygrają Ci grę.

To jest rampa. Mało w niej wyrafinowania, ale od 2 do 4 tury musisz mieć dodatkowe land dropy, tak, żeby w 4 turze mieć minimum 6 (a najlepiej 8) landów w grze i wkładać pudzianów do gry, którzy zdążą zrobić Ci grę z np szybkim aggro.

Inne podejście do kontrukcji decku powoduje że deck przestaje być rampą, tylko budżetowym gruulem z Rampą zamiast fetchy.
 
votex
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: ndz lis 03, 2013 1:44 pm

Gruul ramp

śr lis 13, 2013 8:53 pm

Czyli mam znaleźć takie kreatury jak np. zhur-taa ancient
Ostatnio zmieniony śr lis 13, 2013 8:53 pm przez votex, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Gruul ramp

śr lis 13, 2013 9:48 pm

votex pisze:
Czyli mam znaleźć takie kreatury jak np. zhur-taa ancient


Zdecydowanie za drogie w manie względem słabych umiejętności, w dodatku kreatura. Słaba kopia Mirari's Wake

Skuteczność rampy zależy tylko i wyłącznie od tego jakie kreatury masz dostępne. Do akceleracji potrzebujesz:
4xSearch for Tomorrow
4xDawntreader Elk - blok i tutor
4xSakura-Tribe Elder - blok i tutor

Do tego możesz dać oczywiście Rampart Growth, ale nie dokładałbym do kompletu.

W takiej talii musisz móc grać dookoła kontr, którymi mogą sypać przeciwnicy (ale też do wystawiania droższych kreatur, dzięki czemu de facto zabezpieczasz się przed kontrami w Twoje win cony). W tym celu potrzebujesz:
4xSummoning Trap
2-3xTooth and Nail - bardzo mile widziany uzupełniacz, ponieważ możesz dzięki niemu postawić na bardzo dobre minicombo - Triskelion + Mephidross Vampire, które radzi sobie praktycznie z każdym aggro, co jest bardzo potężnym rozwiązaniem. Dzięki Toothowi, możesz mieć po jednej karcie w decku, bo i tak ich wprowadzisz.

Reszta to kreatury, które zapewniają wygraną. Słodzić nie będę - jest to najdroższa część decku i w zależności od tego co tu umieścisz, tak skuteczny będzie deck.
Ostatnio zmieniony śr lis 13, 2013 9:49 pm przez Specu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
votex
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: ndz lis 03, 2013 1:44 pm

Gruul ramp

pt lis 15, 2013 7:49 pm

Niestety pomyliłem się ponieważ miałem na myśli kartę Burning-Tree Emissary.
Jednak jak teraz o tym myślę uważam, że ta karta lepsza jest do aggro :)
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Gruul ramp

pt lis 15, 2013 10:52 pm

Tak, fajny stworek z fixowaniem many., ale w tym decku sie nie przyda

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości