Przede wszystkim na dzień dobry będziesz potrzebował codexu. Ten właśnie co wyszedł nowy, więc będzie go można na spokojnie używać przez najbliższe 4-5 lat
.
Rzecz nr 2 to gwardziści. Duuuuużo gwardzistów. 100 to solidna ilość, ale na pewno na niej się nie skończy jeśli masz zamiar grać tą armią na poważnie(j)
. Tym bardziej, że nowy obecny codex pozwala grać żywą falą lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.
Oczywiście od piechoty się zaczyna, ale pojazdy to drugie serce tej armii. Lemany ( w ilości 5-6, albo i więcej ), sentiniele, manticory, chimery, valkirie - niemal muszą być. A problem mnogości wariantów najlepiej rozwiązać magnesowaniem broni. Tym bardziej, że praktycznie każdy z nich jest użyteczny.
A co na razie sobie odpusciić - beneblada, kawalerią, ogryny i tauroxy.