Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

wt cze 17, 2008 1:49 am

Znacznie ułatwi to przygotowywanie się do akcji. I chyba o to chodzi - by łowcy mieli jakieś przewagi, ale nie były one w widoczny sposób nadnaturalne. Po prostu opatrzność nad nimi czuwa.


Zgadzam się, łowcy mają być dobrze wyszkolonymi, świetnie obeznanymi ze swoją pracą śmiertelnikami, ze wszystkimi plusami długo wykonywanego fachu zabójcy potworów przy jednoczesnym zachowaniu minusów bycia jednak tylko człowiekiem.
 
Awatar użytkownika
Kot
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2551
Rejestracja: wt lut 03, 2004 11:20 am

wt cze 17, 2008 7:59 am

Gruszczy pisze:
Ale Pogromcy są przedstawieni w podręczniku jako w jasny sposób negatywne, łatwą popadające w Butę postaci. Oni nienawidzą magii, dlatego ją niszczą. Efekty działania łowcy są zaś ze wszech miar szlachetne

Ale spójrz jak opisano Banisherów w podręcznikach - oni sami uważają się za obrońców ludzkości. Z łowcami może być podobnie. Inna sprawa, że statystycznie rzecz biorąc równie często walczą oni z potworami, co ze swoimi nieświadomymi sprzymierzeńcami w tej walce. Jak dla mnie, typowy przejaw ludzkiej głupoty i fanatyzmu - zagrzebać się po uszy w walce z istotami nadnaturalnymi i nie zauważyć, że niektóre z nich nie są wcale takie złe.

Offtopic zaśmiecający temat został usunięty. Proszę o trzymanie się tematu.
Moderator Szczur
 
Awatar użytkownika
Armand de Morangias
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 628
Rejestracja: pn kwie 25, 2005 9:32 pm

wt cze 17, 2008 12:16 pm

Coraz bardziej mnie ten Hunter ciekawi. Sporo spoilerów już poszło, a wciąż żadnych jasnych informacji o splatach, powerach itp. Jak na razie mowa raczej o "heroic mortals" niż o nowym typie nadnaturali.
 
Awatar użytkownika
Adira
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 79
Rejestracja: czw maja 08, 2008 11:47 pm

wt cze 17, 2008 4:14 pm

http://hellishhumor.com/pictures/best_p ... phy_12.jpg

Hunter Endowments. Exactly like that! :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

wt cze 17, 2008 4:35 pm

Tekst za to o organizacjach łowców mi sie nie do końca podoba, wolę jednak widzieć łowców jako osobne komórki pomagające sobie od czasu do czasu, niż jako część wielkiego układu.

Coraz bardziej mnie ten Hunter ciekawi. Sporo spoilerów już poszło, a wciąż żadnych jasnych informacji o splatach, powerach itp. Jak na razie mowa raczej o "heroic mortals" niż o nowym typie nadnaturali.


Tak właśnie widziałem łowców u siebie więc opisy idą po mojej myśli, czekam na więcej.
 
Awatar użytkownika
Armand de Morangias
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 628
Rejestracja: pn kwie 25, 2005 9:32 pm

wt cze 17, 2008 11:01 pm

Zakładając na moment, że hunterzy będą mortalami lub prawie mortalami (a tak się to chwilowo zapowiada), pomysł, że są znacznie lepiej od superów zorganizowani, wydaje mi się logiczny i potrzebny. Logiczny, bo ludziom znacznie łatwiej jest podróżować - wchodząc do nowego miasta, nie są z góry traktowani jak intruzi przez różne krwiożercze bestie czy innych magów. Potrzebny, bo nie mając supermocy Hunterzy muszą górować nad nadnaturalami wiedzą, sprzętem oraz liczbą - a wszystko to krajowa organizacja zapewni lepiej niż dowolnych trzech ludzików.
 
Awatar użytkownika
dorotaboo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 3:53 pm

ndz sie 17, 2008 1:06 am

mam, mam, mam (cieszy się jak dziecko :))
o jakości wydania się nie wypowiem bo to wersja pdf; ilustracje jak na mój gust takie sobie, ale może w wersji papierowej zrobią lepsze wrażenie
ogólne odczucia:
- działanie grupowe rządzi
- nowe merity i taktyki nie są tak przegięte, jak można było się spodziewać po zapowiedziach WW
- frakcje ciekawe, pozwalają stworzyć mimo wszystko różnorodne postacie
- i wreszcie rozumiem dlaczego supernaturale mogą się ludzi czasami bać ;)

reasumując - podoba mi się; uważam, że bardzo wartościowy podręcznik
 
Awatar użytkownika
Farindel
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:58 pm

ndz sie 17, 2008 12:06 pm

Dorotaboo, dzięki za pierwsze opinie. Może jakaś recka? Czekam z niecierpliwością, bo narazie spojlery White-Wolfa jakoś mnie szczególnie nei przekonały.
 
Awatar użytkownika
markós
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 309
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 3:13 pm

ndz sie 17, 2008 4:33 pm

Prosimy więcej :p
Czy jest standard 5-5 (nie licząc Odmieńca)?
Jak się prezentują zabawki Łowców?
Czy jest jakaś zapowiedź następnego systemu?
 
Awatar użytkownika
dorotaboo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 3:53 pm

pn sie 18, 2008 1:02 am

Farindel pisze:
Może jakaś recka? .

napisana, zobaczymy czy redakcja uzna to za "poczytalne" dla użytkowników serwisu

markós pisze:
Prosimy więcej :p
Czy jest standard 5-5 (nie licząc Odmieńca)?
Jak się prezentują zabawki Łowców?
Czy jest jakaś zapowiedź następnego systemu?

ad1:
więcej? nie wiem jednak czy można wrzucać opisy nowych zabawek lub meritów - może to popsuć przyjemność czytania tym, którzy książkę zakupią
ad2.
??? możesz rozwinąć?
(jeśli chodzi o opisane organizacje jest ich sumarycznie 12)
ad3.
zabawki w sensie tzw. endowments (jak to tu tłumaczyć? talenty?zdolności?) są ok - bez przegięć, nie zastąpią mocy supernaturali a liczba jaką postać posiada jest najczęściej limitowana
ad4
systemu czy dodatku?
w linii Hunter the Vigil powinno wyjść Witch Finders;
 
soul31
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 141
Rejestracja: śr paź 11, 2006 9:47 am

pn sie 18, 2008 9:11 am

Jest zapowiedż geist.

Zabawki hunterów wykupywane są normalnie za punkty atutów.

Zabawki te mają tylko grupy 3rd tier. Po jednej kategorii na grupę.

Są następujące kategorie zabawek

Castigation - rytuały demoniczne , bardzo potężne ale jak wyrzucisz wyjątkowy sukces dostajesz chorobę psychiczną ( nie tymczasowo! ). Castigation nie jest generalizowane kropkami możesz mieć jeden rytuał na kropkę castigation. Przykład przyzwanie chowańcó piekielnych (najlepiej działa w tych złych miejscach - ot choćby miejscach morderstw). Przyzywanie ogni piekielnych za lethale płacimy 1sw za agravki sami dostajemy agravke i płacimy 2 sw. W końcu to są ognie piekielne a nie normalny ogień.

Benediction - rytuały świętych. Jest ich bardzo dużo ale jak działają zależy od tego jaki jesteś święty. Czyli czy jesteś naprzykład księdzem i jaką masz moralność. Bardzo duży bonus dostaje się (+5) kiedy się je odprawia w dzień danego świętego. Możesz ich mieć ile chcesz ale działają słabo gdyż w ich puli zawsze jest benediction. Nie są generalizowane kropkami. Przykład sukcesy powodują że zadajemy agravki nadnaturalom w wysokości sukcesów. Jak się sukcesy kończą broń łamię się. Albo redo satana - egzorcyzm.

Relics - potężne relicty aktywowane punktami siły woli. Naprzykład głowa gadająca która pozwala wyciągnąc informację od trupa

Advanced armory - sprzęt popmagający walczyć z przeciwnikami nadnaturalnymi. Granaty świetlne. Działo. Google pozwalające widzieć duchy itp.

Elixir - jednorazowe potężne elixiry. Jak wyrzucisz porażkę to tak jakbyś wypił truciznę. Przykład krokodyle łzy pozwalają wyglądać postaci jak słaniająca umierają postać. Idealne do zasadzek

Thaumatology - chirurgia + części nadnaturali. Pazurki wyrastające znikąd skradziona regeneracja wilkołaków i tym podobne.

Gracze mogą też tworzyć własne endowments . Z listy efektów . Za punkty pd. Jak chcesz żeby było tańsze dokładasz jakąś listę wad. Uzycie każdego z tych przedmiotów kosztuje 2 sw chyba że wykupi się zaletę buy out wtedy kosztuje 1 sw.
 
Awatar użytkownika
Kot
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2551
Rejestracja: wt lut 03, 2004 11:20 am

pn sie 18, 2008 9:35 am

Bah... Jak na razie nic ciekawego. Znowu konwencja w stylu 'ogień zwalczaj ogniem', plus demoniczne moce i true faith?
 
Awatar użytkownika
markós
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 309
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 3:13 pm

pn sie 18, 2008 9:55 am

A mi się podoba :D
I widać będzie nowy Wraith ;)
 
soul31
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 141
Rejestracja: śr paź 11, 2006 9:47 am

pn sie 18, 2008 10:11 am

Pewno dostanę za to bana ale wkleje wam jak wygląda ta reklama geist.

Mi nie mówi ona nic. Ale ma ghostly feel :>

http://img178.imageshack.us/img178/5374 ... entch6.jpg
 
Awatar użytkownika
dorotaboo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 3:53 pm

pn sie 18, 2008 11:03 am

MacKotek pisze:
Znowu konwencja w stylu 'ogień zwalczaj ogniem', plus demoniczne moce i true faith?

z czystej ciekawości - a czego się można spodziewać po systemie jakby nie było o inkwizycji? ;)

w miarę wolnego czasu postaram się wrzucić kilka nowości które pokazały się w HtV

risk willpower - ponieważ siła woli staje się niejako ludzką odpowiedzią na wampirzą moc krwi, wilkołaczą essence itp wprowadzono opcję, iz po "dopaleniu" rzutu siłą woli przy uzyskaniu sukcesów gracz nie traci punktu który zaryzykował

profesje - w pierwszej chwili był niesmak - nowe D&D; jednak po wybraniu profesji, otrzymujemy dwie niejako "ulubione" umiejętności (dodatkowe można wykupić) - pojawia się "professional training" - i trenując można w swoich wybranych specjalizacjach być po prostu mistrzem - sumarycznie podoba mi się, bo oddaje fakt, że ludzie potrafią byc specjalistami w jednej bardzo wąskiej dziedzinie

taktyki - obrazują system działania grupowego, aby jakąś zastosować wszyscy w drużynie muszą ją umieć - może to być bardzo pomocne w drużynach które mają problem z układaniem planu ;) [taka taktyka niejako wymusza określone działanie, a nie rzucanie się "kupą mości panowie, kupą" na przeciwnika)

mała innowacja w zakresie przyznawanych pd - poza indywidualnym doświadczeniem są przyznawane "pdki" na grupę graczy - drużyna kolegialnie podejmuje decyzję co z nimi robi - każdemu po równo i hulaj dusza..., bonus dla tego jednego który zużył swoje endowments dla dobra drużyny aby je odkupił..., czy pula wspólna aby kiedy pojawi się ktoś nowy nauczyć go taktyk

Wprowadzono niejako levele świata ;)
Gracze i Mg przed kampanią wybierają sobie poziom na którym będzie rozgrywana saga
- poziom 1
Supernaturale niezorganizowani, brak organizacji zrzeszających łowców, wersja light – polujemy na przypadkowego gangrela hasającego po lasach
- poziom 2
Supernaturale zorganizowane, jest 12 przykładowych organizacji zrzeszających łowców (całe szczęście, ze nie trzeba wszystkich wprowadzać w sadze – byłoby tłoczno) – wersja normal – Książe się wkurzy jak ubijemy nieostrożnego wampira gdzieś w mieście…. Pewnie ktoś będzie nas wtedy szukał…
- pozom 3
Pełna konspiracja, wszelkie teorie spiskowe sa możliwe, paranoja kluczem do przetrwania
Jest 6 organizacji zrzeszających łowców, pojawiają się endowmenty; pomiędzy organizacjami łowców i supernaturali trwa walna na śmierć i życie/lub nieżycie – pełen hardcore

Podział ten może być błogosławiony przy grze z nieznaną wcześniej drużyna/MG; uniknie się sytuacji kiedy robimy postać „klimatyczną” która jednak nic nie umie a MG wyciąga najcięższe działa jakie przewidziała mechanika


Co do samych endowsmentów to moim zdaniem najmocniejsze ma Benediction – ale tych najpotężniejszych (wskrzeszenie, leczenie) gracz nie może używać na sobie :)
Z uwagi na bonus (+5) kiedy używa się ich w dniu świętego patrona mały rotfl:
„Głos nosferatu donosi: Miłościwie panujący książe ogłasza, że nie bierze żadnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób przebywających na terenie ulic miasta, w dniu XX, z uwagi na przewidywane pojawienie się dużej ilości łowców”. Zupełnie przypadkowo dzień XX to dzień patrona „rytuału” stworzenia tarczy czy broni zadającej poważne obrażenia ;)
 
Awatar użytkownika
Kot
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2551
Rejestracja: wt lut 03, 2004 11:20 am

pn sie 18, 2008 12:58 pm

dorotaboo pisze:
z czystej ciekawości - a czego się można spodziewać po systemie jakby nie było o inkwizycji?

Szczerze mówiąc, spodziewałem się więcej po tym systemie. Stary Hunter też był o polowaniu na nadnaturale, a grało się właśnie takimi istotami. Teraz można grać demonicznymi czarnoksiężnikami zwalczającymi zło... Taaak. Materiał co najwyżej na BNa, jak dla mnie.

dorotaboo pisze:
ale tych najpotężniejszych (wskrzeszenie, leczenie)

Bez komentarza. Magowie nie potrafią wskrzeszać... Pewien pułap został osiągnięty... =='
Spróbuję jeszcze samemu się przekonać, jak Rebel będzie miał podręczniki. Ale szczerze wątpię, aby mi się spodobała powtórka z Reckoning.
 
Awatar użytkownika
Adira
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 79
Rejestracja: czw maja 08, 2008 11:47 pm

pn sie 18, 2008 1:27 pm

MacKotek pisze:
Szczerze mówiąc, spodziewałem się więcej po tym systemie. Stary Hunter też był o polowaniu na nadnaturale, a grało się właśnie takimi istotami.

W nowym jest sidebar o hipokryzji takiego podejścia.

Teraz można grać demonicznymi czarnoksiężnikami zwalczającymi zło... Taaak.

No tak, przecież czytałeś podręcznik wnikliwie :roll:

Bez komentarza. Magowie nie potrafią wskrzeszać... Pewien pułap został osiągnięty... =='

Tak, dużo wcześniej, przez potrafiące wskrzeszać wilkołaki. :razz:

Poza tym, Dar Łazarza kosztuje kropkę Siły Woli, można go użyć tylko przez tyle minut od zgonu, ile ma się Benediction (1-5?), a do tego osoba wraca do życia bardzo mocno przez to przeżycie straumatyzowana, automatycznie otrzymując trwałe poważne zaburzenie psychiczne.

I co, nadal przepakowane? W porównaniu z magami Śmierci, którzy wyrywają ludziom dusze i pakują je do słoików po marmoladzie? Litości.

Spróbuję jeszcze samemu się przekonać, jak Rebel będzie miał podręczniki.

Dziś mają wejść do inwentarza sklepu, są na magazynie.

[quote] Ale szczerze wątpię, aby mi się spodobała powtórka z Reckoning./quote]
Na pewno jeśli się nastawisz na nią, to tylko ją zobaczysz. Ja widzę zupełnie odmienny, pasujący do reszty nWoDu system. Ale, wolna wola.
 
Awatar użytkownika
Adira
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 79
Rejestracja: czw maja 08, 2008 11:47 pm

pn sie 18, 2008 1:28 pm

MacKotek pisze:
Szczerze mówiąc, spodziewałem się więcej po tym systemie. Stary Hunter też był o polowaniu na nadnaturale, a grało się właśnie takimi istotami.

W nowym jest sidebar o hipokryzji takiego podejścia.

Teraz można grać demonicznymi czarnoksiężnikami zwalczającymi zło... Taaak.

No tak, przecież czytałeś podręcznik wnikliwie :roll:

Bez komentarza. Magowie nie potrafią wskrzeszać... Pewien pułap został osiągnięty... =='

Tak, dużo wcześniej, przez potrafiące wskrzeszać wilkołaki. :razz:

Poza tym, Dar Łazarza kosztuje kropkę Siły Woli, można go użyć tylko przez tyle minut od zgonu, ile ma się Benediction (1-5?), a do tego osoba wraca do życia bardzo mocno przez to przeżycie straumatyzowana, automatycznie otrzymując trwałe poważne zaburzenie psychiczne.

I co, nadal przepakowane? W porównaniu z magami Śmierci, którzy wyrywają ludziom dusze i pakują je do słoików po marmoladzie? Litości.

Spróbuję jeszcze samemu się przekonać, jak Rebel będzie miał podręczniki.

Dziś mają wejść do inwentarza sklepu, są na magazynie.

Ale szczerze wątpię, aby mi się spodobała powtórka z Reckoning.

Na pewno jeśli się nastawisz na nią, to tylko ją zobaczysz. Ja widzę zupełnie odmienny, pasujący do reszty nWoDu system. Ale, wolna wola.
 
Awatar użytkownika
dorotaboo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 3:53 pm

pn sie 18, 2008 1:35 pm

dodatkowo chciałam zauwazyć, że nie ma absolutnie żadnego przymusu wprowadzania endowmentów - mozna zostać niejako na "drugim levelu świata" - są organizacje łowców ale ekwipunek bierzemy z armory
 
Awatar użytkownika
markós
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 309
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 3:13 pm

pn sie 18, 2008 2:10 pm

Na youtube jest już pełno trailerów do nowego łowcy. Nie są złe, choć większośc amatorka :razz:

http://www.youtube.com/watch?v=khtg8pr- ... re=related tu z grafikami ;)
 
Awatar użytkownika
sskellen
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 254
Rejestracja: czw mar 31, 2005 10:24 am

śr wrz 10, 2008 10:16 pm

Mnie osobiście hunter nie urzekł, wskrzeszenia i inne pierdoły to przeginka, ale podręcznik o witch finders to jest super lekturka. Ci którzy pytali wcześniej o wojnę hunter vs. mag mają wszystko jak na dłoni. Imo dodatkowo śiwat magów/wiedźm nie jest przedstawiony jak w Magu, jest bardziej zróżnicowany, bardziej hmm prymitywny?

Dla lubiących grę mortalami to Hunter i WF to super zestaw.
 
Awatar użytkownika
Gruszczy
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2775
Rejestracja: wt sty 20, 2004 10:25 pm

śr wrz 10, 2008 10:39 pm

sskellen, zdradz cos: jak mortale sobie radza z Przebudzonymi?
 
Awatar użytkownika
sskellen
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 254
Rejestracja: czw mar 31, 2005 10:24 am

śr wrz 10, 2008 11:06 pm

Hmm jak zauważyłem na tym forum często omawiana jest mechanika etc. mnie to osobiście słabo kręci więc mogę tylko udzielić wyjaśnień w kwestii tzw. "klymatu".

Ja widzę dwie strony konfliktu jako "zagubionych". Hunterzy nie mogą się odnaleźć w świecie gdzie są nadnaturalni, a witch nie zawsze radzi sobie z mocą.

Dodatkowo u hunterze jest nacisk czy zabijając nadnaturala staję się mordercą itd itp.

WF burzy imo postrzeganie magów, to całkiem inne spojrzenie na sztukę niż w Mag'u. Posiadacze daru są często osobami przypadkowymi, członkami sekt, psycholami, satanistami, Atlantyda i górnolotne idee to inna pieśń.

Powtórzę się ale dla mnie H:tV i WF + podstawka to superowy setting bez konieczności wplatania innych nadnaturali.

Natomiast moc=zasoby=możliwości niektórych grup hunterów są hmm.... duże.
 
Awatar użytkownika
Teukros
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 475
Rejestracja: pt maja 16, 2003 11:39 am

czw wrz 11, 2008 6:56 pm

Świeżo po lekturze wrażenia bardzo pozytywne! Pomimo wydania Huntera jako osobnego systemu, skłonny jestem traktować go jako pewną całość z Second Sight i pozostałymi materiałami nie dotyczącymi bezpośrednio istot nadnaturalnych. Opisane w podręczniku organizacje znakomicie nadają się do "samodzielnego" wykorzystania, niekoniecznie zawsze w starciu z siłami nadnaturalnymi (np. bardzo ciekawy motyw antynazistowski w opisie Lojalistów Thule). Niezbyt potężne ale ciekawe moce w połączeniu z niską magią z Second Sight pozwalają na wprowadzenie mistyki nie przytłaczającej swoją potęgą. Ogólnie, jestem bardzo zadowolony - Hunter to coś w sam raz dla mnie.
 
Awatar użytkownika
Farindel
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 56
Rejestracja: pn gru 19, 2005 5:58 pm

czw wrz 11, 2008 7:50 pm

Dzięki za wasze opinie. A więc dodatek Witch Finders nie traktuje w ogóle o walce Hunterów z Przebudzonymi? Czy wspominia i o tym ale równierz o konfrontacjach z innymi użytkownikami magii wszelkiej rodem z Second Sight?
 
mathix
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: pn sie 25, 2008 12:53 pm

sob wrz 13, 2008 10:07 am

Noo w końcu będzie okazja, żeby sobie zagrać w klimatach serialu Supernatural. Akurat zaliczam się do osób, których gra ludźmi kręci bardziej niż nadnaturalami. Z tego co czytałem, nie będzie oddzielnego template'a, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby gracz stał się jednym z tych, na których poluje. Może nawet będzie można dorzucić do teamu takiego Alucarda? :)

Jeśli panowie z WW nie skopali w głupi sposób statystki zasad, to gra może dawać dużo przyjemności.
 
Awatar użytkownika
wild beast
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 785
Rejestracja: czw wrz 25, 2003 3:58 pm

śr wrz 17, 2008 3:23 pm

Ja jestem właśnie w lekturze podstawki. :) Powiem krótko - Lubisz "Supernatural", "Millenium", "Buffy" czy cokoliwek innego zajmującego się polowaniem na "potwory", pokochasz system. :)

Co do Witchfinders - słyszałem że jest wspaniały jak nie Lubisz Awakening, ale tylko niezły jak chciałbyś pozac jak Łowcy walczą z Przebudzonymi. :?
 
soul31
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 141
Rejestracja: śr paź 11, 2006 9:47 am

śr wrz 17, 2008 8:28 pm

Dobra to pytanie do tych co mają ten podręcznik bo czytam czytam i wyczytać nie mogę. Ile punktów do mysteries ma taka standardowa witch? Bo z jakiego tiera korzysta to zależy od gnosis i ile może mieć typów mysteries . Ale ile ma takiego time? I proszę o podanie gdzie jest to napisane.

Co do nie tylko magowie jest atut gifted który pozwala dać pojedyńczy czar z jakiegoś mysteries ale jak się go używa to się migreny i tym podobne przy wyższych tier danego mysteries. Telekineza? Proszę bardzo. Lekko główka zaboli. Wróżenie z kart , proszę bardzo nic się nie stanie. Manipulacja czasu? - o to już możesz zacząć krwawić.
 
Awatar użytkownika
Kot
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2551
Rejestracja: wt lut 03, 2004 11:20 am

ndz wrz 21, 2008 4:25 am

soul31 pisze:
Ile punktów do mysteries ma taka standardowa witch? Bo z jakiego tiera korzysta to zależy od gnosis i ile może mieć typów mysteries . Ale ile ma takiego time?

Napisz to po ludzku. Argh... Co za slang.
 
Awatar użytkownika
NoOne3
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1908
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 4:42 pm

ndz wrz 21, 2008 9:41 am

Teraz widać co się dzieje na sesjach nWoDa pod nieobecność polskich podręczników. :shock:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości