ok. i tak zrobie! DZIĘKI.
A może tak ciutke czarodzieja?
I prestiżówke dodać jakąś n.p.Mistyczny Łucznik?
To tak jakbyś robił woj19/ wiz 1
erman pisze:(słyszałem że w 3.0 ma może ktoś mi powiedzieć dokładniej)
BlackRafael pisze:a czrmu nie wij20/wiz5?
Ginden pisze:BlackRafael pisze:a czrmu nie wij20/wiz5?
Bo to bez sensu? Albo robisz maga, albo wojownika. Albo orasz pole wołem, albo koniem.
Forumowicz pisze:Ginden pisze:BlackRafael pisze:a czrmu nie wij20/wiz5?
Bo to bez sensu? Albo robisz maga, albo wojownika. Albo orasz pole wołem, albo koniem.
Albo orasz pole gishem .
Forumowicz pisze:Ginden pisze:BlackRafael pisze:a czrmu nie wij20/wiz5?
Bo to bez sensu? Albo robisz maga, albo wojownika. Albo orasz pole wołem, albo koniem.
Albo orasz pole gishem .
Ginden pisze:(limit cytatów )Ale on nie jest powergamerem.
BlackRafael pisze:No niby tak, ale ja chciałbym być elfem i dlatego przydałby się czarodziej żeby nie mieć kar A pozatym mam pytanka: lepiej kusza czy łuk? Lepiej zwinność czy siła?(łotrzyk, tropiciel, wojownik?(może być mix dwóch)
BlackRafael pisze:No niby tak, ale ja chciałbym być elfem i dlatego przydałby się czarodziej żeby nie mieć kar
Zireael pisze:A do kuszy nic nie dodasz.
BlackRafael pisze:Lepiej zwinność czy siła?(łotrzyk, tropiciel, wojownik?(może być mix dwóch)
Laveris de Navarro pisze:Zireael pisze:A do kuszy nic nie dodasz.
Mechanizm powtarzalny? Co jak co, ale można z tego Manyshota (Wielostrzał) czy Szybki Strzał zastosować.
Forumowicz pisze:Ale do gisha nie trzeba być jakimś powergamerem. Core i seria complete powinna wystarczyć. Ja to mogę podać mniej więcej bez zaglądania do podręczników, a z pewnością powergamerem nie jestem: 1 woj/3 wizard/5 abjurant champion/10 eldritch knight, czyli magiczny rycerz/1 spellsword. Bazowea premia do ataku wynosi +18, a mamy czary jak 18 czarodziej. Nie jest źle
Laveris de Navarro pisze:BlackRafael pisze:No niby tak, ale ja chciałbym być elfem i dlatego przydałby się czarodziej żeby nie mieć kar
Kar z czego?
Laveris de Navarro pisze:BlackRafael pisze:Lepiej zwinność czy siła?(łotrzyk, tropiciel, wojownik?(może być mix dwóch)
Zwinność przede wszystkim, jeśli chcesz mieć strzelca. Siła się przyda się najwyżej tylko do wartości 18 (dowolnie uzyskana. Może to być nawet "12" bazowe i "6" tymczasowe), bo dotąd można zmontować usprawnienie "potężne" refleksyjnego łuku. Acz z drugiej strony męczenie się w celu uzyskania tylko 4 pkt obrażeń (no, 12 podczas krytyka) to nie jest coś znaczącego.
łotrzyk, tropiciel, wojownik?może być mix dwóch
BlackRafael pisze:Z ulubionej klasy
BlackRafael pisze:A dalej?
BlackRafael pisze:Laveris de Navarro pisze:BlackRafael pisze:No niby tak, ale ja chciałbym być elfem i dlatego przydałby się czarodziej żeby nie mieć kar
Kar z czego?Z ulubionej klasy
Nie będziesz miał kar, chyba że będziesz miał np. 15 wojwonik/5 łotrzyk. To jest tak, że normalna postać w takim ustawieniu: 15 woj/5 czaordziej (przykład), miała by kary, ale elf nie ma, bo czarodziej się "nie liczy" przy multiclassowaniu. Woj 20 nie ma kar, niezależnie od ulubionej klasy. Przeczytaj sobie w Podręczniku Gracza "wieloklasowość".Dark_Archon_ pisze:Forumowicz pisze:Ale do gisha nie trzeba być jakimś powergamerem. Core i seria complete powinna wystarczyć. Ja to mogę podać mniej więcej bez zaglądania do podręczników, a z pewnością powergamerem nie jestem: 1 woj/3 wizard/5 abjurant champion/10 eldritch knight, czyli magiczny rycerz/1 spellsword. Bazowea premia do ataku wynosi +18, a mamy czary jak 18 czarodziej. Nie jest źle
Obawiam się, że ten build jest nielegalny.
Przepraszam coś mi się z tymi cytatami pokręciło. I muszę przyznać, goracepapu, że stworzyłeś build, który jest dosyć... hmm... oryginalny. Po co brać tyle jednopoziomowych postaci? Mam nadzieję, że to żart...
Wojownik1/Tropiciel1/Czarodziej 1/ zaklinacz 1/ Mnich 1/ łotrzyka 1/druid 1/barbarzyńca 1/paladyn 1/wieśniak 11
Nie wiem co wybrać
BlackRafael pisze:A czy gra taką postacią nie będzie zbyt trudna dla początkującego?
Zireael pisze:A ten leśny strzelec był przerabiany na 3.5? Może jest w jakiejś innej książce?
Vindreal pisze:Mam wrażenie, że w wypadku tej prestiżówki sami Wizardzi doszli do wniosku, że stworzyli potwora i w 3.5 go sobie odpuścili. W końcu krytyk w przedziale 17-20/x 5 dla łuku lub 15-20/x 4 dla kuszy może być lekką przesadą (ostre strzały, poprawiony krytyk i zwiększenie mnożnika).