Wybaczcie długi czas bez posta, ale coś Polter "migał" się ostatnio. Najpierw dwa dni bez portalu, potem forum po prostu nie działało... No nic. Wklejam wypowiedź, którą napisałem dwa dni temu.
---
Ja walczę już z Fejrzakami na poważnie, ale Into Dreams poprowadzę jeszcze do wersji ONE po polsku i po angielsku (większość baboli już wyłapane dzięki miśkowi ze StoryGames).
Sny pisać trzeba. Im ich więcej, tym lepiej. I tak, można z
Acedianami.
Riders raczej pojawiają się w różnych Snach, tak jak Śniący. To po prostu motyw na kampanię.
Sprites - lepiej "byty". Cytat co prawda opisuje wróżki, no ale technicznie takie tłumaczenie nie bardzo zadziała chyba...
Sennobraz - podoba mi się.
@ KenrylNie wiem czy to błąd, ale w rozdziale drugim przy wieku starczym jest tak (po przetłumaczeniu oczywiście):
Zdolności: 18
Senna Jaźń: 7
Bonus: Mimo braków w zdolnościach (jakim cudem, skoro mają wraz z dziećmi najwięcej
)i Sennej Jaźni, starzy Śniący są najlepiej dostrojeni do Radia Śmierci.
He he he he... Przeczytaj jeszcze raz o
Abilities, strona
22:
"The less points you put in an ability the better.
1 is awesome
6 is weak
And you
have to use all points.
(...)
Final score indicates from what number up your dice rolls will be a success."
Czyli słowem - im więcej, tym gorzej. Dlatego Dzieciaki i starzy mają "najwyższe" pule Abilities do rozdzielenia.
@ KumoNie, nie słyszałem o "Dreamscape 24h RPG".
Bardzo zabawna gierka. I ona powstała w 24 godziny?