Zrodzony z fantastyki

 
Suchanke
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: sob cze 08, 2013 4:56 pm

[MORDHEIM] Jakie figurki do Kislevu?

sob cze 08, 2013 5:18 pm

Hej! Chciałbym zacząć grać w Mordheim i po przeczytaniu podręcznika zdecydowałem się grać Kislewczykami. Jestem początkujący jeścli chodzi o gry bitewne ale grałem trochę w D&D i czasem zdarzy mi się zagrać w jakąś planszówkę. Jednak wracając do tematu nigdzie nie umiem znaleźć odpowiednich figurek do tej bandy. Proszę Was więc o pomoc w tej sprawie. PS: Jak przeglądałem forum to nigdzie nie natrafiłem na podobny temat.
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

[MORDHEIM] Jakie figurki do Kislevu?

ndz cze 09, 2013 5:02 pm

Oficjalnych modeli nigdy nie było, używało się modeli z bitewniaka, problem z nimi dziś jest taki, ze też już ich nie produkują, są więc trudno dostępne i drogie. Trzeba więc użyć albo ich, albo pobawić się w konwersje przy użyciu mas modelarskich, czy innych modeli zbliżonych klimatem.
 
wujass
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 40
Rejestracja: pn lis 05, 2007 10:25 am

[MORDHEIM] Jakie figurki do Kislevu?

pn cze 10, 2013 11:35 pm

Nie żyje skala 1:72. Kozacy firmy Orion/Zvezda . Piechota polska firmy Mars, moskiewcy strzelcy Zvezda ;)
 
Awatar użytkownika
Squid
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 706
Rejestracja: wt maja 09, 2006 2:22 pm

[MORDHEIM] Jakie figurki do Kislevu?

wt cze 11, 2013 2:07 am

Skala 1:72 będzie dobrze wyglądać tylko wtedy, jeśli wszyscy gracze będą w niej grali (co, biorąc pod uwagę ceny figurek, brzmi jak dobry pomysł, jeśli cała grupa do grania w Mordheim nie ma jeszcze swoich band). Jeśli nie, Kislewici okażą się liliputami przy żołnierzach Imperium czy Bretonii.
 
wujass
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 40
Rejestracja: pn lis 05, 2007 10:25 am

[MORDHEIM] Jakie figurki do Kislevu?

wt cze 11, 2013 5:07 pm