Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Venomus
Z-ca szefa działu
Z-ca szefa działu
Posty: 358
Rejestracja: czw sie 11, 2005 10:29 pm

śr sty 23, 2008 11:39 pm

Większość (czytaj: Jade i Seth) zajmuje się pisaniem tekstów dla serwisu SW a RG odszedł( nieporozumienia z Sarinem). Tylko ja się ostałem...ale co ja mogę :wink:
 
Awatar użytkownika
SethBahl
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3331
Rejestracja: sob lip 09, 2005 12:17 am

czw sty 24, 2008 12:31 am

Venomus, nie siej wrogiej propagandy, co? :>

RG, odszedł nie przez nieporozumienia z Sarinem, tylko przez nieporozumienia generalnie (może z S. też, kto go tam wie).

Olki nie ma, bo się uczy poza miejscem zamieszkania i pisze dla mnie, co skutecznie eliminuje ją z "gry".

Martinusowi siadł komp.

Ja prowadzę dział i studiuję. Może i czas bym znalazł, żeby pogadać... tylko po co? O czym tu gadać, jak wszystko już obgadane? :>
 
RG

czw sty 24, 2008 4:13 pm

Venomus pisze:
SW a RG odszedł( nieporozumienia z Sarinem).


SethBahl pisze:
RG, odszedł nie przez nieporozumienia z Sarinem, tylko przez nieporozumienia generalnie (może z S. też, kto go tam wie).

Korekta - z Sarinem miałem dobry kontakt, z nim się nie pokłóciłem. Odszedłem z kilku powodów, których tu wymieniać nię będę bo sensu już nie ma.


SethBahl pisze:
Może i czas bym znalazł, żeby pogadać... tylko po co? O czym tu gadać, jak wszystko już obgadane? :>

Jak widzisz Venomus, nie ma o czym gadać. A jak zaczniesz wałkować stare topici, to zaraz ktoś Ci posta wywali, od spamerów wyzwie itp. Więc po kiego czorta tu siedzieć?? Totalna porażka z tym działem. Pustka, wszystko zarośnięte zielskiem i pełno pajęczyny z kurzem.
 
Awatar użytkownika
SethBahl
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3331
Rejestracja: sob lip 09, 2005 12:17 am

czw sty 24, 2008 4:42 pm

Już, poszczekałeś sobie? To idź spamuj gdzie indziej. Jak będziesz spamował z sensem to nikt Ci złego słowa nie powie. Promise ;].
 
RG

czw sty 24, 2008 6:19 pm