Zrodzony z fantastyki

 
ZateQ
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 11, 2014 6:00 pm

Karty dla początkującego. Co wybrać ?

ndz maja 11, 2014 6:02 pm

Witam.
Jestem początkującym graczem w Magic The Gathering i nie wiem co kupić na początek. Na początek chcę powiedzieć że zamierzam tylko grać z bratem i z przyjaciółmi więc chciałbym jakiś zestaw składający się z dwóch tali.

Czy jeśli kupię Magic 2014 Deck Builder's Toolkit złoże z niego dwie talie ?
Czy lepszym rozwiązaniem będzie Fat Pack Journey into NYX ?
Czy kartami z poprzednich edycji można grać w nowej edycji ? (chodzi mi o to czy jest możliwość złożenia tali połączenia kart ze starych edycji z nowymi)
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Karty dla początkującego. Co wybrać ?

pn maja 12, 2014 6:08 pm

Hej

Na start najlepiej jest kupić event deck. Są to dość dobrze zrobione, gotowe talie do gry, które można później modernizować. Do takich modernizacji dorze jest zaopatrzyć się we wspomnianego Dec Builder's kit'a. Jest to o tyle dobre rozwiązani, że dostajesz spory zestaw grywalnych kart i kilka boosterów z losowymi kartami. Dzięki temu masz po proerwsze zestaw najpopularniejszych kart, ponadto wadium do wymian itp.

W temacie rozbudowy talii, to wszystko zależy od ustaleń. Jeśli ustalisz z kolegami że możecie używać dowolnych kart, to robisz talię z czego masz albo z tego co możesz zdobyć. Ustalenia jednak mogą być różne.

Z doświadczenia wiem, że najpopularniejszym sposobem gry (nie tylko towarzyskiej) jest tzw. T2 (Standard), czyli granie wg najpopularniejszego sankcjonowanego turniejowo sposobu. Dokładne zasady masz tutaj: http://www.wizards.com/magic/magazine/a ... frstandard