Po rotacji jest niezły przestój, więc mało decków jest jeszcze grywalnych, a wypadnięcie Xes. white weenie zabolało najmniej, a praktycznie wcale.
Xolotl pisze:Mam małe pytanie. O co chodzi z tą rotacją? Od jakiegoś czasu znów wsiąkam w Magica, czytuję dużo na tym forum, dużo się dowiaduję i rozumiem praktycznie wszystko, ale zawsze byłem casualowym graczem i nie za bardzo rozumiem taki np tekst
Rusznic pisze:Rozwinę pytanie wyżej.
1. Jeśli przejmę kontrolę nad stworem z aurami, te aury nie są moje, ale oddziałują na kreaturę, tak?
1. b) Więc jeśli przejęty krit ma lifelink pochodzący z aury, oznacza to że wróg będzie się leczył, gdy go zaatakuje?
2. Odwołanie krita, który będzie pod moją kontrolą (karta jest wroga) wyrzuca go do ręki mi, czy wrogowi?
2. b) To samo w razie śmierci. Na czyj cmentarz wraca?
qazwer pisze:1. Co się dzieje jeżeli kretura z 4/4 deathtouchem i trample jest blokowana przez kreaturę 1/1?
qazwer pisze:2. Rozumiem że jeżeli kreatura z protekcją np. przed czarnym która zblokuje czarną kreaturę z deathtouchem przeżywa, tak?
qazwer pisze:3. Czy jeżeli kreatura z protekcją np. przed białym (lub mająca zdolność prewentującą wszystkie obrażenia) zablokuje białą kreaturę z wither to kładzie się na niej counterki czy nie?
qazwer pisze:Prosiłbym również o napisanie czy przed m2010 było inaczej.
polopeg pisze:5. Equp stosuje się tylko wtedy gdy można rzucać sorcery - czyli w jednej z faz głównych gdy stos jest pusty - w fazie walki nie możesz equipować
6. Equip puszcza się jako sorcery - więc tylko gdy stos jest pusty - nie możesz więc w odpowiedzi na czar equipować.
7. Equip jako sorc - w walce nie przeequipujesz - niemniej po deklaracji blokerów np stwór A jest oznaczony jako zablokowany przez stwora C - nie możesz już w żaden sposób sprawić aby stwór A przestał być zablokowanym.
klrk pisze:A ode mnie takie pytanie:
Czy activated ability moze zostac uzyte tylko raz? czy cos ture sie "odnawia" ?