pt sie 21, 2009 1:45 pm
Hmmm, Mon ma najwierniejszych, dzięki nim w ogóle egzystuje w fandomie. Myślę, że raczej oni powinni zająć się stworzeniem porządnej (czyli liczącej te 30stron), skoro twórcy sobie odpuścili.
Niestety, mechanika mona ma trochę więcej błędów, niż te które wymienił Feniks, po szczegóły odsyłam do podanego linka. Jak już mówiłem, nie chcę tutaj dyskutować na ten temat. Sprawa była tyle razy wałkowana, że nie widzę sensu robić tego po raz kolejny, a na dodatek może jeszcze z tego flejm wyniknąć, a po co to komu?
Teraz na temat samej modyfikacji
Pochodzenia chyba najprościej zrobić. Właściwie trzeba tylko dopasować umiejętności, przy czym zakładam że cechy narodowe zostaną zastąpione przez zagrywki. Nieco inaczej ma się sprawa z Nordyjczykami. W zamian za regenerację utratę dwóch poziomów splugawienia
Profesję, chyba zostają wszystkie, choć zastąpiłbym mnicha uczonym
Umiejętności, Przede wszystkim wyleciałoby parkur, może zamienione na życie mieszczańskie, pod które podchodziłoby też handlowanie i tym podobne sprawy. Zgodnie z duchem setingu za obchodzenie się ze zwierzętami powinno odpowiadać dominowanie ducha. W pozostałych przypadkach wystarczą tylko zmiany nazw
Losowanie. Jako, że z założenia gramy szlachcicami, i wychowywani byliby z grubsza tak samo, to proponuję by opiekunów zastąpić,,, karierą? Przy czym, dodałbym tutaj coś o upadku. W przypadku drogi życiowej, proponuję, żeby zmienić nieco przedziały wiekowe. Przy czym zaproponowałbym by sugerowanym był wiek dojrzały (30-45 lat, 5 wydarzeń, test wymagający.). Z wiadomych przyczyn tabelę trzeba by było nieco przerobić
Manewry i socjotechniki. Zostawić tak, jak są, tylko nazwy zmienić. Parę dodać, parę odiąć.
Zagrywki, jak powyżej.
Egzarchowie. Egzarchów zastąpić Patronami. Nie jestem tylko pewien, czy nie trzeba by było wprowadzić nowych cnot, lepiej oddających ducha karianizmu
Magię naturalną proponuję zrobić za pomocą bardziej wyspecjalizowanego, i minimalnie mniej niebzspiecznego wiedźmiarstwa.
Proponuję, by szkoły szermiercze dawały po trzy manewry, w tym jeden unikalny dlaniej
Nie mam pojęcia z sojusznikami i majętnościami
Ostatnio zmieniony pt sie 21, 2009 2:48 pm przez
slann, łącznie zmieniany 1 raz.