Brat_Draconius pisze:Wspomniałeś coś o ścieżkach, co one dają? I czemu kojarzą mi się z Midnight?
Brat_Draconius pisze:Wychodzę z założenia, że ta klasa ma być mordercą w walce bronią białą. Co zrobiłeś by to zapewnić?
Brat_Draconius pisze:Scieżki to bardzo dobry pomysł, rozumiem, że premie będą rosły wraz z awansem postaci tak?
Brat_Draconius pisze:Będą takie bonusy dla tej klasy?
Brat_Draconius pisze:No i wiem, że to raczej pytanie do tematu o ekwipunku ale jakie będą standardowe "narzędzia mordu" dla szermierza?
Brat_Draconius pisze:Co rozumiesz poprzez "miecz" czy chodzi ci o standardową definicję czy może dowolną broń sieczno-kłującą lub kłująco-sieczną albo i inną?
Brat_Draconius pisze:Niech sięgają do "Trójcy" ale daj jakieś zasady co do tego jak funkcjonują w mechanice monoostrza i tego typu wynalazki oraz upgrade dla broni białej.
Brat_Draconius pisze:To by było chyba wszystko co do szermierza na chwilę obecną.
Brat_Draconius pisze:To może cosik o ścieżkach dla psionika i o nim samym? Trochę było o tym mówione ale przez pryzmat zasad psioniki a nie samej klasy.
Brat_Draconius pisze:Mam jednak wrażenie, że zapominasz o Firestarterach Encu.
Brat_Draconius pisze:Pisałeś o biegłościach unikatowych czy też mistrzowskich. Rozumiem, że będą do atuciki exclusive dla psionika tak?
Brat_Draconius pisze:Można też pomyśleć jak używanie poszczególnych mocy odbija się na wyglądzie espera.
Brat_Draconius pisze:A co do DeDekowości takich rzeczy to imo to nie jest złe. Psionik powinien mieć wybór czy zamanifestuje swoją moc z "efektami" czy tylko z samym skutkiem.
Brat_Draconius pisze:To czemu nie rozbić biegłości mistrzowskich na czeladnicze, mistrzowskie oraz arcymistrzowskie?
4) Mistrz niewolnictwa - coś podobnego do dedekowego prestiża (Thrall Master?). Miałby pewną liczbę podwładnych, niemal niewolników, z których umiejętności mógłby korzystać podczas gry przywołując ich i wydając im rozkazy.
Ivelio pisze:W BoVD był taki npc Cośtam Cesarz, który chodził z przyczepionym dziećmi na łańcuchach do swojej zbroi. Można by zrobić coś podobnego
Ivelio pisze:Odnośnie tego psiona ognia czy coś, to imho za bardzo podobny do maga żywiołłów z KiK.
A co odnośnie tej prestiżówki żołnierza?
ShadEnc pisze:Ivelio pisze:Odnośnie tego psiona ognia czy coś, to imho za bardzo podobny do maga żywiołłów z KiK.
Znam tą klasę i muszę powiedzieć, że psion będzie zupełnie inny. Choćby dlatego, że manipulacja różnymi formami energii będzie co prawda jedną z jego umiejętności, ale nie jedyną.A co odnośnie tej prestiżówki żołnierza?
Żołnierz jest klasą podstawową.
Ivelio pisze:A możesz zdradzić jakieś pałery psiona?
Ivelio pisze:Miałem na myśli prestiżówke bodaj kosiarz czy coś takiego
Mam pytanko jak mniej więcej będą wygłądały klasy Łowcy nagród i stróża prawa?
ShadEnc pisze:Łowca nagród jest aktualnie rozpisywany - będzie koncentrował się na ogólnie pojętej sile charakteru (premie do zastraszania, wykrywania kłamstw, odporność na strach, itp. w tym np. możliwość zastraszenia jednym słowem), kontaktach
Drakestar pisze:końcu będe miał swojego bezdusznego i bez uczuciowego łowcę
Drakestar pisze:Może Mistrz broni białej arcaiczne lub coś w ten deseń?
ShadEnc pisze:to równie dobrze szermierz może być wojownikiem z dwuręcznym toporem
ShadEnc pisze:Z pewnością nie będziemy robić z niego komandosa i obdarzymy go zdolnościami przydatnymi w innych okolicznościach, niż fizyczne potyczki.
ShadEnc pisze:Jeśli jeden z graczy stworzy sobie kupca i będzie chciał dołączyć do drużyny żołnierzy, bez wątpienia będzie miał problem - jednak sądzę, iż wybierając klasę o tak odmiennym profilu względem pozostałych, gracz nie powinien narzekać na niewielkie możliwości podczas sesji.
Qball pisze:Mam nadzieję że jego umiejki bedą bardziej skupione na interakcjach społecznych.
Qball pisze:Gracz prowadzący kupca może czuć się zepchnięty na drugi plan i nieakceptowany z powodu swojego wyboru.
ShadEnc pisze:Moim zdaniem to wręcz idealne rozwiązanie.
ShadEnc pisze:Myślę, że rozwiązaniem jest podporządkowanie się obranej przez ekipę konwencji.