Mam nadzieje ze autorom nie bedzie to przeszkadzać. Spis ma za zadanie ułatwienie dostepu do czarów, zamieszczam je wiec tu bez wzgledu na stadium ich zaawansowania (tą kwestie pozostawiam autorom). Zamieszczane beda tylko czary z pierwszych notek w temacie, jeżeli macie je wiec gdzieś pózniej napisane, proszę o wrzucenie ich tam, lub umieszczenie w nowym temacie. W edycji 3,5 niektóre szkoły magii nazywaja sie inaczej niz tu zaznaczono, mianowicie:
oczarowanie - w spisie zaklinanie
odrzucanie - w spisie odpychanie
przemiany - w spisie transmutacja
przywoływanie - w spisie przyzwanie
Czarodziej/Zaklinacz
[hide=Poziom 0]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Przyzwanie
_____Zemsta obywatela - Przyzywa przedmiot którym można rzucić.
Transmutacja
_____Wada wzroku - Zmienia wzrok ofiary.
Zaklinanie
_____Flirt - Poprawia wizerunek czarującego.[/hide]
[hide=Poziom 1]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cieniste okrycie - Podmiot ukrywa sie w cieniu.
_____Niepozorność - Skrywa nieruchomy podmiot.
Przyzwanie
_____Stworzenie potwora I-IX - Tworzy potwora. Czar na poziomach 1-9.
Transmutacja
_____Przylepiec Oldona - Przykleja przedmiot do podłoża.
Wywoływanie
_____Strzała Quincy - Strzała mocy atakująca jeden cel.
Zaklinanie
_____Pobudka - Budzi jedno stworzenie.[/hide]
[hide=Poziom 2]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Parodia dźwieków - Stwarza fałszywe źródła dźwięków.
Transmutacja
_____Evenwooda niepowstrzymana czkawka - Nakłada na podmiot czkawkę utrudniającą mówienie i uniemożliwiając czarownie.
_____Ostry wzrok - Popraiwa wzrok podmiotu.
Uniwersalny
_____Wzmacniacz potęgi - Wzmacnia twój kolejny czar.
Wywoływanie
_____Expeliarmus - Rozbraja i odrzuca przeciwnika.
_____Levicorpus - Niewidzialna pętla podwiesza ofiarę dogóry nogami.
_____Łuk Quincy - Łuk mocy pojawia sie w rekach czarującego.
_____Mobilny łańcuch - Magiczny łańcuch ciągnie czarującego do celu.
_____Półkula ognista - Płomienie raniące wrogów i mogące podpalać przedmioty.
Zaklinanie
_____Kac - Wywołuje efekt upojenia alkoholowego u wrogów.[/hide]
[hide=Poziom 3]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Nekromancja
_____Krwawa mgła - Czar powołuje do istmnienia mgłę z krwi czarującego.
_____Implant z nieżycia - Implant ze zwłok nadaje pewne cechy nieumarłego czarującemu.
_____Wzór bólu - Powoduje ból u ofiary zaklęcia.
_____Zemsta zza grobu - Czarujący zsyła śmierć na tego kto go zabił.
Odpychanie
_____Niezniszczalny - Czar chroni jednorazowo przed otrzymaniem obrażeń.
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.
_____Przesunięcie czaru - Wydłuża zasieg innego czaru.
_____Pułapka umysłowa - Czar przejmuje czar zaklinania i uzywa go przeciw wywołującemu dodatkowo zadając obrażenia. Czar tylko dla czarodzieji.
Przyzwanie
_____Cienista strzała Malavona - Pocisk zadaje obrażenia i spowija cel ciemnością.
Transmutacja
_____Konserwa - Unieruchamia zbroję podmiotu.
_____Mniejsza dłoń mocy - Słabsza odmiana telekinezy.
_____Pomniejsze wstrząsy - Sprowadza chorobę powodującą drgawki.
_____Prawdziwy przylepiec Oldona - Przykleja przedmiot do podłoża. Oderwanie siła jest niemożliwe.
_____Przemiana broni/zbroi/tarczy - Zmienia kształt broni/zbroi/tarczy, bez zmiany właściwości.
_____Zabójcze wyczerpanie - Czar zmienia stłuczenia podmiotu w obrażenia.
_____Żywy włos - Pozwala używać włosów jako 3 ręki, w przypadku niemożliwości urzycia pozostałych dwóch.
Wywoływanie
_____Daleki łuk Quincy - Łuk mocy pojawia sie w pobliżu czarującego i atakuje jego wrogów.
_____Przebłysk - Magiczna energia pozwalająca ranić i odrzucać wrogow.
Zaklinanie
_____Nefariusa wizja śmierci - Potworne wizje nawiedzaja umysł ofiary.[/hide]
[hide=Poziom 4]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Bezsenność - Oślepia ofiarę i nie pozwla jej zasnąć.
_____Powielenie - Tworzy słabszy klon czarującego, który może walczyć i rzucać czary.
Przyzwanie
_____Dławiąca chmurka Tzigara - Chmurka gazu podąża za podmiotem dusząc go.
_____Ściana klajstru = Ściana bądz kałuża przykleja stworzenia, zatrzymując je.
Nekromancja
_____Dziewięciu ludzi - Wzmacnia martwe ciała pozwalając tworzyć silniejsze zombie i szkielety.
_____Krwawa pieczęć - Chroni duszę przed rozdzieleniem z ciałem.
_____Nefariusa wymuszenie krzyku - Wymusza długotrwały krzyk u podmiotów, duszac je.
Transmutacja
_____Lodowa krew - Zamienia krew w lód, chroniąc przed jej wyssaniem.
_____Przejęcie czaru mniejsze - Przejmuje jeden czar poziomu 1-3 rzucony na istotę. Czar dostepny tylko dla czarodziei.
_____Przewodzenie czaru - Odbija czar obszarowy w inne miejsce.
_____Sublimacja i zmiana postaci- czarujacy zmienia stan skupienia materi w granicach mocy zaklęcia.
_____Zemsta gumowego kurczaka - Nadaje gumowym kurczakom zabójcze właściwości.
Wywoływanie
_____Ostateczne duchowe nici marionetek - Czarujący włada swym ciałem siłą swojego umysłu.
Zaklinanie
_____Chciwość - Ofiara czuje nieodpartą potrzebę wzbogacenia się.
_____Grzech: Lenistwo - Ofiara popada w apatie, nic nie robiąc.
_____Potężniejszy kac - Wywołuje silniejszy efekt upojenia alkoholowego u wrogów. Działa na krasnoludy.
_____Urok okręgu - Zmusza ofiarę do ruchu po okręgu.
_____Wymiana doznań - Pozwala na czytanie czarującemu wspomnień podmiotu.
_____Zazdrość - Ofiara odczuwa awersję do innych.[/hide]
[hide=Poziom 5]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cienista podróż Malauga - Przejście przez plan cienia, z cześciowym jego uszkodzeniem.
Odpychanie
_____Kajdany magii - Magiczne kajdany raniące użytkowników magii.
_____Zbroja światła - Powołuje do istnienia zbroję która chroni przed magią cienia, może oślepiać istoty.
Przyzwanie
_____Śieć antymagiczna - antymagiczna sieć oplątuje cel.
_____Wij z błyskawic - Przyzywa węża z błyskawic, aby dla ciebie walczył.
Transmutacja
_____Błyskawiczne przemieszczenie - Pozwala na krótkie wymiarowe skoki.
_____Osłabienie odporności - Obniża odporność na energię.
Uniwersalny
_____Chaotyczny czar Malavona - Wywołuje jeden z przygotowanych czarów czarującego, nie powodując jego utraty.
Wywoływanie
_____Alergia magiczna - Cel pada ofiarą magicznej alergi utrudniającej czarownie.
_____Splot duchowych wstęg - Czarujący włada swym ciałem siłą swojego umysłu, otrzymując RO i szanse unikniecia obrażeń.
_____Strażnica magiczna - Pole mocy strzeże obszar, atakując wybrane cele.
_____Wiekszy łuk Quincy - Potężny łuk mocy pojawia sie w rekach czarującego, pozwalając nieść strzały mocy na znaczne odległości.
Zaklinanie
_____Grzech: Gniew - Ofiara staje sie niezwykle nerwowa i agresywna.
_____Grzech: Obżarstwo - Ofiara je i pije bez umiaru, nie odczuwajac sytości.
_____Litania łgarstw - Ofiary wierzą w to co mówi czarujący, bez wzgledu na prawdę.
_____Trans bitewny - Wprowadza podmiot w stan szału, zwiekszając jego zdolności bojowe.[/hide]
[hide=Poziom 6]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cienista przesłona - Zmniejsza zasieg widzenia ofiary, utrudniając jej trafienia innych.
_____Iluzoryczna słabość - Ofiara wierzy że nagle stała sie słabsza.
Nekromancja
_____Akt nieświętego natchnienia - Zapewnia dodatkowe pd, które mogą zastąpić normalne pd poświecane przy czarowaniu lub tworzeniu.
_____Czarna księga - Czarujący przenosi duszę złej istoty do ksiegi, która zwieksza jego wiedzę.
_____Szale przeznaczenia -Czarujący rzuca swoje życie i życie celu na szale, co prowadzi do śmierci jednej ze stron.
Odpychanie
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa, poteżniejsza - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru kolosalnego.
Przyzwanie
_____Chidori - atak dotykowy mocą (max k8/poz), doładowywany innymi czarami, powodujący obrażenia i krwawnienie.
_____Żuk z ognia - Przyzywa ognistego żuka by dla ciebie walczył.
Transmutacja
_____Demiliska splugawienie umysłu - Czar niszczy umysł ofiary doprowadzajac ja do śmierci.
_____Loteria czarów - Zakłóca czarownianie celu, wywołując losowe efekty.
_____Magnetyczne rozłączenie Neuhi - Magnetyczna moc oddziela od siebie dwie istoty, nieustannie je odpychając.
_____Miazdząca konserwa - Zbroja podmiotu zostaje unieruchomiaona i zadaje obrażenia istocie ja naszącej.
_____Namagnesowanie ciał Neuhi - Magnetyczna moc nieustannie przyciaga do siebie dwie istoty.
_____Zbuntowanie przedmiotu - Ożywia broń by ta atakowała właściciela.
_____Zmiana stanu skupienia - Pozwla zmienić stan skupienia istoty bądz przedmiotu.
Wywoływanie
_____Sectusempra - Magiczne ostrze atakuje wybrany cel.
_____Sfera absolutnego ukrycia - Otaczają cie ciemności i cisza gwarantujące pełne ukrycie.
Zaklinanie
_____Gniew Malavona - Fala negatywnej energi powodująca obrażenia i silne emocje.
_____Nefariusa nawiedzenie - Wizje doprowadzajace podmiot do szaleństwa.
_____Wymieszanie magii - Zmienia losowo czary wywoływane przez ofiarę.
_____Zwierciadło bólu - Cel odczuwa ból zadany innym.[/hide]
[hide=Poziom 7]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Węże cienia - Twoje ręce przekszałcają sie w wielkie cieniste węże.
Odpychanie
_____Chroniące kule mocy Vasharda - Magiczne kule chronią od ataków, pułapek i czarów.
Przyzwanie
_____Labirynt portali - Powołuje do istnienia niewidzialne portale 1/poziom czarującego.
_____Rasengan - Atak dotykowy mocą, zadajacy obrazenia (max k10/poz) i odrzucający ofiarę na duże odległości.
_____Lodowa soczewka - Soczewka skupia promienie slońca i spala cele.
Transmutacja
_____Przejęcie czaru potężniejsze - Przejmuje jeden czar poziomu 1-6 rzucony na istotę. Czar dostepny tylko dla czarodziei.
_____Upotężnienie czaru Elmistera - Wzmacnia czary poziomu 4+ 1/10 poziomów czarującego.
Uniwersalny
_____Wzmocnienie pamieci Malavona - Zapewnia dodatkowe komórki na czary.
Zaklinanie
_____Anichilacja zaklęć - Czary eksplodują w umyśle ofiary.
_____Nefariusa dług wdzięczności - Przyzywa twojego "dłużnika", by ten zapłacił swój dług.[/hide]
[hide=Poziom 8]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cień czaru - Naśladuje czary poziomów 1-5.
Odpychanie
_____Lodowa aura Leriera - Tworzy obszar chłodu, który wzmacnia magię zimna, osłagia zaś maigie i stworzenia ognia.
Przyzwanie
_____Przemieszczające kule - Miniatiurowe latające kule, siejące zamęt w szeregach wroga.
Transmutacja
_____Amnezja - Ofiara zapomina kilka przygotowanych zaklęc. Tylko czarodziej.
_____Niezwykłe połączenie Dagnira - Czarujący łaczy sie z wybraną istotą w nowe stworzenie.
Uniwersalny
_____Nefariusa zablokowanie many - Czar odcina stworzenie od splotu.
Wywoływanie
_____Błękitna kula Nasha - Latająca kula zgniatajaca i dusząca wrogów.
_____Pożoga - Ogniste wichry wokół czarującego ranią istoty w swoim zasiegu zadając k10/2 poziomy obrazeń od ognia.
Zaklinanie
_____Rezygnacja - Zniechęca podmiot do walki z czarujacym.[/hide]
[hide=Poziom 9]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cienisty morderca - Czar powołuje stworzoną z cienia kopię celu (bądz celów), która pragnie zabić orginał.
_____Groza - Dowolne iluzyjne zmiany w granicy zasiegu czaru, mające przestraszyc podmioty.
_____Wiekszy cień czaru - Naśladuje czary poziomów 1-6 z twojej listy, lub 1-4 z dowolnej innej.
Nekromacja
_____Podział dusz - Czar bardziej historyczny, ale może twój MG pozwoli ci go użyć. O tym jak Manshoon sie sklonował.
Odpychanie
_____Wysączenie umysłu - Czarujący wysacza wiedzę z podmiotu, której następnie może używać.
_____Kostka Lecarapsusa - Więzi podmiot, zmuszajac do rozwiązania zagadki, zmienia go.
Transmutacja
_____Montaż/demontaż Lancelota - Skałada ofiarę w prostopadłościan, niszczy konstrukty.
_____Skupienie grawitacji - Podmiot przyciaga przedmioty, które na niego "spadają".
Wywoływanie
_____Cios sturękiego - ofiara otrzymuje k12/poz obrażeń.
_____Obosieczny miecz Xiliara - Broń mocy zabija czarującego i jego ofiarę.
_____Tysiąc strzał Quincy - Wywołuje deszcz świetlistych pocisków mocy, który uderza we wrogów.
Zaklinanie
_____Wymieszanie magii, potezniejsze - Zmienia losowo czary wywoływane przez ofiarę. Czar wybiera rzucający wymieszanie.
_____Wyssanie zaklęć - Wysączar czar ofierze i przekazuje go tobie. Czar tylko dla czarodzieja.
_____Zew przeznaczenia - Włada danym typem stworzeń, zmuszajac je do podróży.
_____Zniszczenie osobowości - Silny obłed, niszczy osobowość i może doprowadzić do śmierci. [/hide]
________________________________________________________________________________________
Kapłan
[hide=Poziom 1]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Przyzwanie
_____Stworzenie potwora I-IX - Tworzy potwora. Czar na poziomach 1-9.
_____Zdjęcie ran - Zdejmuje czary z podmiotu i przekazuje je innemu. Czar posiada kilka wersji, analogicznie jak czary leczenia ran.[/hide]
[hide=Poziom 2]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Nekromancja
_____Implant z nieżycia - Implant ze zwłok nadaje pewne cechy nieumarłego czarującemu.
Transmutacja
_____Evenwooda niepowstrzymana czkawka - nakłada na podmiot czkawkę utrudniającą mówienie i uniemożliwiając czarownie.
Uniwersalny
_____Wzmacniacz potęgi - Wzmacnia twój kolejny czar. Czar na poziomach 2-9. [/hide]
[hide=Poziom 3]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Nekromancja
_____Krwawa mgła - Czar powołuje do istmnienia mgłę z krwi czarującego.
_____Wzór bólu - Powoduje ból u ofiary zaklęcia.
Odpychanie
_____Niezniszczalny - Czar chroni jednorazowo przed otrzymaniem obrażeń.
Wywoływanie
_____Przebłysk - Magiczna energia pozwalająca ranić i odrzucać wrogow.[/hide]
[hide=Poziom 4]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Iluzja
_____Bezsenność - Oślepia ofiarę i nie pozwla jej zasnąć.
Nekromancja
_____Dziewięciu ludzi - Wzmacnia martwe ciała pozwalając tworzyć silniejsze zombie i szkielety.
_____Krwawa pieczęć - Chroni duszę przed rozdzieleniem z ciałem.
Transmutacja
_____Lodowa krew - Zamienia krew w lód, chroniąc przed jej wyssaniem.
_____Mniejsza dłoń mocy - Słabsza odmiana telekinezy.
_____Zabójcze wyczerpanie - Czar zmienia stłuczenia podmiotu w obrażenia.[/hide]
[hide=Poziom 5]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Przyzwanie
_____Dławiąca chmurka Tzigara - Chmurka gazu podąża za podmiotem dusząc go.
Transmutacja
_____Sublimacja i zmiana postaci - Czarujacy zmienia stan skupienia materi w granicach mocy zaklęcia.
_____Zbuntowanie przedmiotu - Ożywia broń by ta atakowała właściciela.
Wywoływanie
_____Potężniejsza fala dźwięku - Tworzy poteżną falę dzwieku zadająca obrażenia (k8/poz max 15k8).
Zaklinanie
_____Trans bitewny - Wprowadza podmiot w stan szału, zwiekszając jego zdolności bojowe.[/hide]
[hide=Poziom 6]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Odpychanie
_____Ochronny płomień - Czary powoduje powstanie świetlistej bariery chroniącej przez żywiołamu i pozwalającej atakować.
Przyzwanie
_____Kamienne więzienie - Chmura gazu więzi w sobie istoty.
Transmutacja
_____Demiliska splugawienie umysłu - Czar niszczy umysł ofiary doprowadzajac ja do śmierci.
Zaklinanie
_____Zwierciadło bólu - Cel odczuwa ból zadany innym.
_____Żywe pociski - Czar nadaje zwykłym pociskom specjalne zdolności (+3 do trafienia i obrażeń)[/hide]
[hide=Poziom 7]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Nekromancja
_____Akt nieświętego natchnienia - Zapewnia dodatkowe pd, które mogą zastąpić normalne pd poświecane przy czarowaniu lub tworzeniu.
Transmutacja
_____Przezorna przemiana Pelora - Zmienia energię czaru (ogień itp.) w energia pozytywną.
Wywoływanie
_____Obietnica spoczynku - Wywołuje obszar pozytywnej energi który przyciąga i niszczy nieumarłych.[/hide]
[hide=Poziom 8]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Zaklinanie
_____Anichilacja zaklęć - Czary eksplodują w umyśle ofiary.
[/hide]
[hide=Poziom 9]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Iluzja
_____Groza - Dowolne iluzyjne zmiany w granicy zasiegu czaru, mające przestraszyc podmioty.
Odpychanie
_____Wyjątkowe błogosławieństwo - Wzmacnia czarującego, chroni przed ranami.
Wywoływanie
_____Cios sturękiego - ofiara otrzymuje k12/poz obrażeń.
_____Obosieczny miecz Xiliara - Broń mocy zabija czarującego i jego ofiarę.[/hide]
Nowe domeny
_____Domena gwałtu - Wiele okrótnych i naprawdę nieprzyjemnych zaklęć.
________________________________________________________________________________________
Druid
[hide=Poziom 1]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Iluzja
_____Modyfikacja śladu - Zmienia istniejące ślady na inne.
Przyzwanie
_____Stworzenie potwora I-IX - Tworzy potwora. Czar na poziomach 1-9.[/hide]
[hide=Poziom 2]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Odpychanie
_____Niezniszczalny - Czar chroni jednorazowo przed otrzymaniem obrażeń.[/hide]
[hide=Poziom 3]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Nekromancja
_____Krwawa mgła - Czar powołuje do istmnienia mgłę z krwi czarującego.
Odpychanie
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.
Transmutacja
_____Iglasty deszcz - Powoduje że z iglastego drzewa spada deszcz ostrych igieł.
_____Pastele - Czar zmienia postrzeganie świata na bardzo kontrastowe, co ułatwia widzenie szczegółów.[/hide]
[hide=Poziom 4]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Nekromancja
_____Krwawa pieczęć - Chroni duszę przed rozdzieleniem z ciałem.
Przyzwanie
_____Dławiąca chmurka Tzigara - Chmurka gazu podąża za podmiotem dusząc go.[/hide]
[hide=Poziom 5]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Iluzja
_____Powielenie - Tworzy słabszy klon czarującego, który może walczyć i rzucać czary.
Transmutacja
_____Lodowa krew - Zamienia krew w lód, chroniąc przed jej wyssaniem.
_____Rozkład materii - Wzmacnia niszczycielski wpływ czasu na przedmioty.
Wywoływanie
_____Alergia magiczna - Cel pada ofiarą magicznej alergi utrudniającej czarownie.
_____Potężniejsza fala dźwięku - Tworzy poteżną falę dzwieku zadająca obrażenia (k8/poz max 15k8).
Zaklinanie
_____Więź natury - Wzmacnia istoty i pozwala im na telepatyczną komunikację.[/hide]
[hide=Poziom 6]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Odpychanie
_____Ochronny płomień - Czary powoduje powstanie świetlistej bariery chroniącej przez żywiołamu i pozwalającej atakować.
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa, poteżniejsza - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru kolosalnego.
Przyzwanie
_____Kamienne więzienie - Chmura gazu więzi w sobie istoty.
_____Lodowa soczewka - Soczewka skupia promienie slońca i spala cele.
Transmutacja
_____Żywe pociski - Czar nadaje zwykłym pociskom specjalne zdolności (+3 do trafienia i obrażeń)[/hide]
[hide=Poziom 7]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Odpychanie
_____Lodowa aura Leriera - Tworzy obszar chłodu, który wzmacnia magię zimna, osłagia zaś maigie i stworzenia ognia.
Transmutacja
_____Niezwykłe połączenie Dagnira - Czarujący łaczy sie z wybraną istotą w nowe stworzenie.[/hide]
[hide=Poziom 9]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Transmutacja
_____Skupienie grawitacji - Podmiot przyciaga przedmioty, które na niego "spadają".[/hide]
________________________________________________________________________________________
Bard
[hide=Poziom 0]________________________________________________________________________________________(Bard)
Przyzwanie
_____Zemsta obywatela - Przyzywa przedmiot którym można rzucić.
Zaklinanie
_____Flirt - Poprawia wizerunek czarującego.[/hide]
[hide=Poziom 1]________________________________________________________________________________________(Bard)
Iluzja
_____Cieniste okrycie - Podmiot ukrywa sie w cieniu.
_____Niepozorność - Skrywa nieruchomy podmiot.
Iluzja
_____Parodia dźwieków - Stwarza fałszywe zródła dzwieków.
Przyzwanie
_____Zdjęcie ran - Zdejmuje czary z podmiotu i przekazuje je innemu. Czar posiada kilka wersji, analogicznie jak czary leczenia ran.
Transmutacja
_____Przylepiec Oldona - Przykleja przedmiot do podłoża.
Zaklinanie
_____Pobudka - Budzi jedno stworzenie.[/hide]
[hide=Poziom 2]________________________________________________________________________________________(Bard)
Transmuacja
_____Evenwooda niepowstrzymana czkawka - nakłada na podmiot czkawkę utrudniającą mówienie i uniemożliwiając czarownie.
_____Konserwa - Unieruchamia zbroję podmiotu.
_____Żywy włos - Pozwala używać włosów jako 3 ręki, w przypadku niemożliwości urzycia pozostałych dwóch.
Uniwersalny
Wywołanie
_____Expeliarmus - Rozbraja i odrzuca przeciwnika.
_____Levicorpus - Niewidzialna pętla podwiesza ofiarę dogóry nogami.[/hide]
[hide=Poziom 3]________________________________________________________________________________________(Bard)
Odpychanie
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.
Transmuacja
_____Pomniejsze wstrząsy - Sprowadza chorobę powodującą drgawki.
Zaklinanie
_____Chciwość - Ofiara czuje nieodpartą potrzebę wzbogacenia się.
_____Grzech: Lenistwo - Ofiara popada w apatie, nic nie robiąc.
_____Zazdrość - Ofiara odczuwa awersję do innych.[/hide]
[hide=Poziom 4]________________________________________________________________________________________(Bard)
Iluzja
_____Bezsenność - Oślepia ofiarę i nie pozwla jej zasnąć.
Nekromancja
_____Szale przeznaczenia -Czarujący rzuca swoje życie i życie celu na szale, co prowadzi do śmierci jednej ze stron.
Transmutacja
_____Mniejsza dłoń mocy - Słabsza odmiana telekinezy.
Zaklinanie
_____Grzech: Gniew - Ofiara staje sie niezwykle nerwowa i agresywna.
_____Grzech: Obżarstwo - Ofiara je i pije bez umiaru, nie odczuwajac sytości.
_____Litania łgarstw - Ofiary wierzą w to co mówi czarujący, bez wzgledu na prawdę.
_____Wymiana doznań - Pozwala na czytanie czarującemu wspomnień podmiotu.[/hide]
[hide=Poziom 5]________________________________________________________________________________________(Bard)
Transmutacja
_____Miazdząca konserwa - Zbroja podmiotu zostaje unieruchomiaona i zadaje obrażenia istocie ja naszącej.
Wywoływanie
_____Alergia magiczna - Cel pada ofiarą magicznej alergi utrudniającej czarownie.
Zaklinanie
_____Trans bitewny - Wprowadza podmiot w stan szału, zwiekszając jego zdolności bojowe.[/hide]
[hide=Poziom 6]________________________________________________________________________________________(Bard)
Nekromancja
_____Akt nieświętego natchnienia - Zapewnia dodatkowe pd, które mogą zastąpić normalne pd poświecane przy czarowaniu lub tworzeniu.
Zaklinanie
_____Zwierciadło bólu - Cel odczuwa ból zadany innym.[/hide]
________________________________________________________________________________________
Tropiciel
[hide=Poziom 3]_____________________________________________________________________________________(Tropiciel)
Odpychanie
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.[/hide]
[hide=Poziom 4]_____________________________________________________________________________________(Tropiciel)
Transmutacja
_____Pastele - Czar zmienia postrzeganie świata na bardzo kontrastowe, co ułatwia widzenie szczegółów.
Zaklinanie
_____Trans bitewny - Wprowadza podmiot w stan szału, zwiekszając jego zdolności bojowe.[/hide]
[b][color=orange]_________________________