Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

Kompendium zaklęć

czw paź 19, 2006 8:57 pm

Mam nadzieje ze autorom nie bedzie to przeszkadzać. Spis ma za zadanie ułatwienie dostepu do czarów, zamieszczam je wiec tu bez wzgledu na stadium ich zaawansowania (tą kwestie pozostawiam autorom). Zamieszczane beda tylko czary z pierwszych notek w temacie, jeżeli macie je wiec gdzieś pózniej napisane, proszę o wrzucenie ich tam, lub umieszczenie w nowym temacie. W edycji 3,5 niektóre szkoły magii nazywaja sie inaczej niz tu zaznaczono, mianowicie:
oczarowanie - w spisie zaklinanie
odrzucanie - w spisie odpychanie
przemiany - w spisie transmutacja
przywoływanie - w spisie przyzwanie


Czarodziej/Zaklinacz

[hide=Poziom 0]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Przyzwanie
_____Zemsta obywatela - Przyzywa przedmiot którym można rzucić.
Transmutacja
_____Wada wzroku - Zmienia wzrok ofiary.
Zaklinanie
_____Flirt - Poprawia wizerunek czarującego.[/hide]

[hide=Poziom 1]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cieniste okrycie - Podmiot ukrywa sie w cieniu.
_____Niepozorność - Skrywa nieruchomy podmiot.
Przyzwanie
_____Stworzenie potwora I-IX - Tworzy potwora. Czar na poziomach 1-9.
Transmutacja
_____Przylepiec Oldona - Przykleja przedmiot do podłoża.
Wywoływanie
_____Strzała Quincy - Strzała mocy atakująca jeden cel.
Zaklinanie
_____Pobudka - Budzi jedno stworzenie.[/hide]

[hide=Poziom 2]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Parodia dźwieków - Stwarza fałszywe źródła dźwięków.
Transmutacja
_____Evenwooda niepowstrzymana czkawka - Nakłada na podmiot czkawkę utrudniającą mówienie i uniemożliwiając czarownie.
_____Ostry wzrok - Popraiwa wzrok podmiotu.
Uniwersalny
_____Wzmacniacz potęgi - Wzmacnia twój kolejny czar.
Wywoływanie
_____Expeliarmus - Rozbraja i odrzuca przeciwnika.
_____Levicorpus - Niewidzialna pętla podwiesza ofiarę dogóry nogami.
_____Łuk Quincy - Łuk mocy pojawia sie w rekach czarującego.
_____Mobilny łańcuch - Magiczny łańcuch ciągnie czarującego do celu.
_____Półkula ognista - Płomienie raniące wrogów i mogące podpalać przedmioty.
Zaklinanie
_____Kac - Wywołuje efekt upojenia alkoholowego u wrogów.[/hide]

[hide=Poziom 3]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Nekromancja
_____Krwawa mgła - Czar powołuje do istmnienia mgłę z krwi czarującego.
_____Implant z nieżycia - Implant ze zwłok nadaje pewne cechy nieumarłego czarującemu.
_____Wzór bólu - Powoduje ból u ofiary zaklęcia.
_____Zemsta zza grobu - Czarujący zsyła śmierć na tego kto go zabił.
Odpychanie
_____Niezniszczalny - Czar chroni jednorazowo przed otrzymaniem obrażeń.
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.
_____Przesunięcie czaru - Wydłuża zasieg innego czaru.
_____Pułapka umysłowa - Czar przejmuje czar zaklinania i uzywa go przeciw wywołującemu dodatkowo zadając obrażenia. Czar tylko dla czarodzieji.
Przyzwanie
_____Cienista strzała Malavona - Pocisk zadaje obrażenia i spowija cel ciemnością.
Transmutacja
_____Konserwa - Unieruchamia zbroję podmiotu.
_____Mniejsza dłoń mocy - Słabsza odmiana telekinezy.
_____Pomniejsze wstrząsy - Sprowadza chorobę powodującą drgawki.
_____Prawdziwy przylepiec Oldona - Przykleja przedmiot do podłoża. Oderwanie siła jest niemożliwe.
_____Przemiana broni/zbroi/tarczy - Zmienia kształt broni/zbroi/tarczy, bez zmiany właściwości.
_____Zabójcze wyczerpanie - Czar zmienia stłuczenia podmiotu w obrażenia.
_____Żywy włos - Pozwala używać włosów jako 3 ręki, w przypadku niemożliwości urzycia pozostałych dwóch.
Wywoływanie
_____Daleki łuk Quincy - Łuk mocy pojawia sie w pobliżu czarującego i atakuje jego wrogów.
_____Przebłysk - Magiczna energia pozwalająca ranić i odrzucać wrogow.
Zaklinanie
_____Nefariusa wizja śmierci - Potworne wizje nawiedzaja umysł ofiary.[/hide]

[hide=Poziom 4]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Bezsenność - Oślepia ofiarę i nie pozwla jej zasnąć.
_____Powielenie - Tworzy słabszy klon czarującego, który może walczyć i rzucać czary.
Przyzwanie
_____Dławiąca chmurka Tzigara - Chmurka gazu podąża za podmiotem dusząc go.
_____Ściana klajstru = Ściana bądz kałuża przykleja stworzenia, zatrzymując je.
Nekromancja
_____Dziewięciu ludzi - Wzmacnia martwe ciała pozwalając tworzyć silniejsze zombie i szkielety.
_____Krwawa pieczęć - Chroni duszę przed rozdzieleniem z ciałem.
_____Nefariusa wymuszenie krzyku - Wymusza długotrwały krzyk u podmiotów, duszac je.
Transmutacja
_____Lodowa krew - Zamienia krew w lód, chroniąc przed jej wyssaniem.
_____Przejęcie czaru mniejsze - Przejmuje jeden czar poziomu 1-3 rzucony na istotę. Czar dostepny tylko dla czarodziei.
_____Przewodzenie czaru - Odbija czar obszarowy w inne miejsce.
_____Sublimacja i zmiana postaci- czarujacy zmienia stan skupienia materi w granicach mocy zaklęcia.
_____Zemsta gumowego kurczaka - Nadaje gumowym kurczakom zabójcze właściwości.
Wywoływanie
_____Ostateczne duchowe nici marionetek - Czarujący włada swym ciałem siłą swojego umysłu.
Zaklinanie
_____Chciwość - Ofiara czuje nieodpartą potrzebę wzbogacenia się.
_____Grzech: Lenistwo - Ofiara popada w apatie, nic nie robiąc.
_____Potężniejszy kac - Wywołuje silniejszy efekt upojenia alkoholowego u wrogów. Działa na krasnoludy.
_____Urok okręgu - Zmusza ofiarę do ruchu po okręgu.
_____Wymiana doznań - Pozwala na czytanie czarującemu wspomnień podmiotu.
_____Zazdrość - Ofiara odczuwa awersję do innych.[/hide]

[hide=Poziom 5]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cienista podróż Malauga - Przejście przez plan cienia, z cześciowym jego uszkodzeniem.
Odpychanie
_____Kajdany magii - Magiczne kajdany raniące użytkowników magii.
_____Zbroja światła - Powołuje do istnienia zbroję która chroni przed magią cienia, może oślepiać istoty.
Przyzwanie
_____Śieć antymagiczna - antymagiczna sieć oplątuje cel.
_____Wij z błyskawic - Przyzywa węża z błyskawic, aby dla ciebie walczył.
Transmutacja
_____Błyskawiczne przemieszczenie - Pozwala na krótkie wymiarowe skoki.
_____Osłabienie odporności - Obniża odporność na energię.
Uniwersalny
_____Chaotyczny czar Malavona - Wywołuje jeden z przygotowanych czarów czarującego, nie powodując jego utraty.
Wywoływanie
_____Alergia magiczna - Cel pada ofiarą magicznej alergi utrudniającej czarownie.
_____Splot duchowych wstęg - Czarujący włada swym ciałem siłą swojego umysłu, otrzymując RO i szanse unikniecia obrażeń.
_____Strażnica magiczna - Pole mocy strzeże obszar, atakując wybrane cele.
_____Wiekszy łuk Quincy - Potężny łuk mocy pojawia sie w rekach czarującego, pozwalając nieść strzały mocy na znaczne odległości.
Zaklinanie
_____Grzech: Gniew - Ofiara staje sie niezwykle nerwowa i agresywna.
_____Grzech: Obżarstwo - Ofiara je i pije bez umiaru, nie odczuwajac sytości.
_____Litania łgarstw - Ofiary wierzą w to co mówi czarujący, bez wzgledu na prawdę.
_____Trans bitewny - Wprowadza podmiot w stan szału, zwiekszając jego zdolności bojowe.[/hide]

[hide=Poziom 6]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cienista przesłona - Zmniejsza zasieg widzenia ofiary, utrudniając jej trafienia innych.
_____Iluzoryczna słabość - Ofiara wierzy że nagle stała sie słabsza.
Nekromancja
_____Akt nieświętego natchnienia - Zapewnia dodatkowe pd, które mogą zastąpić normalne pd poświecane przy czarowaniu lub tworzeniu.
_____Czarna księga - Czarujący przenosi duszę złej istoty do ksiegi, która zwieksza jego wiedzę.
_____Szale przeznaczenia -Czarujący rzuca swoje życie i życie celu na szale, co prowadzi do śmierci jednej ze stron.
Odpychanie
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa, poteżniejsza - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru kolosalnego.
Przyzwanie
_____Chidori - atak dotykowy mocą (max k8/poz), doładowywany innymi czarami, powodujący obrażenia i krwawnienie.
_____Żuk z ognia - Przyzywa ognistego żuka by dla ciebie walczył.
Transmutacja
_____Demiliska splugawienie umysłu - Czar niszczy umysł ofiary doprowadzajac ja do śmierci.
_____Loteria czarów - Zakłóca czarownianie celu, wywołując losowe efekty.
_____Magnetyczne rozłączenie Neuhi - Magnetyczna moc oddziela od siebie dwie istoty, nieustannie je odpychając.
_____Miazdząca konserwa - Zbroja podmiotu zostaje unieruchomiaona i zadaje obrażenia istocie ja naszącej.
_____Namagnesowanie ciał Neuhi - Magnetyczna moc nieustannie przyciaga do siebie dwie istoty.
_____Zbuntowanie przedmiotu - Ożywia broń by ta atakowała właściciela.
_____Zmiana stanu skupienia - Pozwla zmienić stan skupienia istoty bądz przedmiotu.
Wywoływanie
_____Sectusempra - Magiczne ostrze atakuje wybrany cel.
_____Sfera absolutnego ukrycia - Otaczają cie ciemności i cisza gwarantujące pełne ukrycie.
Zaklinanie
_____Gniew Malavona - Fala negatywnej energi powodująca obrażenia i silne emocje.
_____Nefariusa nawiedzenie - Wizje doprowadzajace podmiot do szaleństwa.
_____Wymieszanie magii - Zmienia losowo czary wywoływane przez ofiarę.
_____Zwierciadło bólu - Cel odczuwa ból zadany innym.[/hide]

[hide=Poziom 7]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Węże cienia - Twoje ręce przekszałcają sie w wielkie cieniste węże.
Odpychanie
_____Chroniące kule mocy Vasharda - Magiczne kule chronią od ataków, pułapek i czarów.
Przyzwanie
_____Labirynt portali - Powołuje do istnienia niewidzialne portale 1/poziom czarującego.
_____Rasengan - Atak dotykowy mocą, zadajacy obrazenia (max k10/poz) i odrzucający ofiarę na duże odległości.
_____Lodowa soczewka - Soczewka skupia promienie slońca i spala cele.
Transmutacja
_____Przejęcie czaru potężniejsze - Przejmuje jeden czar poziomu 1-6 rzucony na istotę. Czar dostepny tylko dla czarodziei.
_____Upotężnienie czaru Elmistera - Wzmacnia czary poziomu 4+ 1/10 poziomów czarującego.
Uniwersalny
_____Wzmocnienie pamieci Malavona - Zapewnia dodatkowe komórki na czary.
Zaklinanie
_____Anichilacja zaklęć - Czary eksplodują w umyśle ofiary.
_____Nefariusa dług wdzięczności - Przyzywa twojego "dłużnika", by ten zapłacił swój dług.[/hide]

[hide=Poziom 8]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cień czaru - Naśladuje czary poziomów 1-5.
Odpychanie
_____Lodowa aura Leriera - Tworzy obszar chłodu, który wzmacnia magię zimna, osłagia zaś maigie i stworzenia ognia.
Przyzwanie
_____Przemieszczające kule - Miniatiurowe latające kule, siejące zamęt w szeregach wroga.
Transmutacja
_____Amnezja - Ofiara zapomina kilka przygotowanych zaklęc. Tylko czarodziej.
_____Niezwykłe połączenie Dagnira - Czarujący łaczy sie z wybraną istotą w nowe stworzenie.
Uniwersalny
_____Nefariusa zablokowanie many - Czar odcina stworzenie od splotu.
Wywoływanie
_____Błękitna kula Nasha - Latająca kula zgniatajaca i dusząca wrogów.
_____Pożoga - Ogniste wichry wokół czarującego ranią istoty w swoim zasiegu zadając k10/2 poziomy obrazeń od ognia.
Zaklinanie
_____Rezygnacja - Zniechęca podmiot do walki z czarujacym.[/hide]

[hide=Poziom 9]_____________________________________________________________________________(Czarodziej/Zaklinacz)
Iluzja
_____Cienisty morderca - Czar powołuje stworzoną z cienia kopię celu (bądz celów), która pragnie zabić orginał.
_____Groza - Dowolne iluzyjne zmiany w granicy zasiegu czaru, mające przestraszyc podmioty.
_____Wiekszy cień czaru - Naśladuje czary poziomów 1-6 z twojej listy, lub 1-4 z dowolnej innej.
Nekromacja
_____Podział dusz - Czar bardziej historyczny, ale może twój MG pozwoli ci go użyć. O tym jak Manshoon sie sklonował.
Odpychanie
_____Wysączenie umysłu - Czarujący wysacza wiedzę z podmiotu, której następnie może używać.
_____Kostka Lecarapsusa - Więzi podmiot, zmuszajac do rozwiązania zagadki, zmienia go.
Transmutacja
_____Montaż/demontaż Lancelota - Skałada ofiarę w prostopadłościan, niszczy konstrukty.
_____Skupienie grawitacji - Podmiot przyciaga przedmioty, które na niego "spadają".
Wywoływanie
_____Cios sturękiego - ofiara otrzymuje k12/poz obrażeń.
_____Obosieczny miecz Xiliara - Broń mocy zabija czarującego i jego ofiarę.
_____Tysiąc strzał Quincy - Wywołuje deszcz świetlistych pocisków mocy, który uderza we wrogów.
Zaklinanie
_____Wymieszanie magii, potezniejsze - Zmienia losowo czary wywoływane przez ofiarę. Czar wybiera rzucający wymieszanie.
_____Wyssanie zaklęć - Wysączar czar ofierze i przekazuje go tobie. Czar tylko dla czarodzieja.
_____Zew przeznaczenia - Włada danym typem stworzeń, zmuszajac je do podróży.
_____Zniszczenie osobowości - Silny obłed, niszczy osobowość i może doprowadzić do śmierci. [/hide]

________________________________________________________________________________________

Kapłan

[hide=Poziom 1]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Przyzwanie
_____Stworzenie potwora I-IX - Tworzy potwora. Czar na poziomach 1-9.
_____Zdjęcie ran - Zdejmuje czary z podmiotu i przekazuje je innemu. Czar posiada kilka wersji, analogicznie jak czary leczenia ran.[/hide]

[hide=Poziom 2]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Nekromancja
_____Implant z nieżycia - Implant ze zwłok nadaje pewne cechy nieumarłego czarującemu.
Transmutacja
_____Evenwooda niepowstrzymana czkawka - nakłada na podmiot czkawkę utrudniającą mówienie i uniemożliwiając czarownie.
Uniwersalny
_____Wzmacniacz potęgi - Wzmacnia twój kolejny czar. Czar na poziomach 2-9. [/hide]

[hide=Poziom 3]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Nekromancja
_____Krwawa mgła - Czar powołuje do istmnienia mgłę z krwi czarującego.
_____Wzór bólu - Powoduje ból u ofiary zaklęcia.
Odpychanie
_____Niezniszczalny - Czar chroni jednorazowo przed otrzymaniem obrażeń.
Wywoływanie
_____Przebłysk - Magiczna energia pozwalająca ranić i odrzucać wrogow.[/hide]

[hide=Poziom 4]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Iluzja
_____Bezsenność - Oślepia ofiarę i nie pozwla jej zasnąć.
Nekromancja
_____Dziewięciu ludzi - Wzmacnia martwe ciała pozwalając tworzyć silniejsze zombie i szkielety.
_____Krwawa pieczęć - Chroni duszę przed rozdzieleniem z ciałem.
Transmutacja
_____Lodowa krew - Zamienia krew w lód, chroniąc przed jej wyssaniem.
_____Mniejsza dłoń mocy - Słabsza odmiana telekinezy.
_____Zabójcze wyczerpanie - Czar zmienia stłuczenia podmiotu w obrażenia.[/hide]

[hide=Poziom 5]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Przyzwanie
_____Dławiąca chmurka Tzigara - Chmurka gazu podąża za podmiotem dusząc go.
Transmutacja
_____Sublimacja i zmiana postaci - Czarujacy zmienia stan skupienia materi w granicach mocy zaklęcia.
_____Zbuntowanie przedmiotu - Ożywia broń by ta atakowała właściciela.
Wywoływanie
_____Potężniejsza fala dźwięku - Tworzy poteżną falę dzwieku zadająca obrażenia (k8/poz max 15k8).
Zaklinanie
_____Trans bitewny - Wprowadza podmiot w stan szału, zwiekszając jego zdolności bojowe.[/hide]

[hide=Poziom 6]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Odpychanie
_____Ochronny płomień - Czary powoduje powstanie świetlistej bariery chroniącej przez żywiołamu i pozwalającej atakować.
Przyzwanie
_____Kamienne więzienie - Chmura gazu więzi w sobie istoty.
Transmutacja
_____Demiliska splugawienie umysłu - Czar niszczy umysł ofiary doprowadzajac ja do śmierci.
Zaklinanie
_____Zwierciadło bólu - Cel odczuwa ból zadany innym.
_____Żywe pociski - Czar nadaje zwykłym pociskom specjalne zdolności (+3 do trafienia i obrażeń)[/hide]

[hide=Poziom 7]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Nekromancja
_____Akt nieświętego natchnienia - Zapewnia dodatkowe pd, które mogą zastąpić normalne pd poświecane przy czarowaniu lub tworzeniu.
Transmutacja
_____Przezorna przemiana Pelora - Zmienia energię czaru (ogień itp.) w energia pozytywną.
Wywoływanie
_____Obietnica spoczynku - Wywołuje obszar pozytywnej energi który przyciąga i niszczy nieumarłych.[/hide]

[hide=Poziom 8]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Zaklinanie
_____Anichilacja zaklęć - Czary eksplodują w umyśle ofiary.
[/hide]

[hide=Poziom 9]______________________________________________________________________________________(Kapłan)
Iluzja
_____Groza - Dowolne iluzyjne zmiany w granicy zasiegu czaru, mające przestraszyc podmioty.
Odpychanie
_____Wyjątkowe błogosławieństwo - Wzmacnia czarującego, chroni przed ranami.
Wywoływanie
_____Cios sturękiego - ofiara otrzymuje k12/poz obrażeń.
_____Obosieczny miecz Xiliara - Broń mocy zabija czarującego i jego ofiarę.[/hide]

Nowe domeny
_____Domena gwałtu - Wiele okrótnych i naprawdę nieprzyjemnych zaklęć.

________________________________________________________________________________________

Druid

[hide=Poziom 1]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Iluzja
_____Modyfikacja śladu - Zmienia istniejące ślady na inne.
Przyzwanie
_____Stworzenie potwora I-IX - Tworzy potwora. Czar na poziomach 1-9.[/hide]

[hide=Poziom 2]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Odpychanie
_____Niezniszczalny - Czar chroni jednorazowo przed otrzymaniem obrażeń.[/hide]

[hide=Poziom 3]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Nekromancja
_____Krwawa mgła - Czar powołuje do istmnienia mgłę z krwi czarującego.
Odpychanie
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.
Transmutacja
_____Iglasty deszcz - Powoduje że z iglastego drzewa spada deszcz ostrych igieł.
_____Pastele - Czar zmienia postrzeganie świata na bardzo kontrastowe, co ułatwia widzenie szczegółów.[/hide]

[hide=Poziom 4]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Nekromancja
_____Krwawa pieczęć - Chroni duszę przed rozdzieleniem z ciałem.
Przyzwanie
_____Dławiąca chmurka Tzigara - Chmurka gazu podąża za podmiotem dusząc go.[/hide]

[hide=Poziom 5]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Iluzja
_____Powielenie - Tworzy słabszy klon czarującego, który może walczyć i rzucać czary.
Transmutacja
_____Lodowa krew - Zamienia krew w lód, chroniąc przed jej wyssaniem.
_____Rozkład materii - Wzmacnia niszczycielski wpływ czasu na przedmioty.
Wywoływanie
_____Alergia magiczna - Cel pada ofiarą magicznej alergi utrudniającej czarownie.
_____Potężniejsza fala dźwięku - Tworzy poteżną falę dzwieku zadająca obrażenia (k8/poz max 15k8).
Zaklinanie
_____Więź natury - Wzmacnia istoty i pozwala im na telepatyczną komunikację.[/hide]

[hide=Poziom 6]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Odpychanie
_____Ochronny płomień - Czary powoduje powstanie świetlistej bariery chroniącej przez żywiołamu i pozwalającej atakować.
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa, poteżniejsza - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru kolosalnego.
Przyzwanie
_____Kamienne więzienie - Chmura gazu więzi w sobie istoty.
_____Lodowa soczewka - Soczewka skupia promienie slońca i spala cele.
Transmutacja
_____Żywe pociski - Czar nadaje zwykłym pociskom specjalne zdolności (+3 do trafienia i obrażeń)[/hide]

[hide=Poziom 7]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Odpychanie
_____Lodowa aura Leriera - Tworzy obszar chłodu, który wzmacnia magię zimna, osłagia zaś maigie i stworzenia ognia.
Transmutacja
_____Niezwykłe połączenie Dagnira - Czarujący łaczy sie z wybraną istotą w nowe stworzenie.[/hide]

[hide=Poziom 9]_______________________________________________________________________________________(Druid)
Transmutacja
_____Skupienie grawitacji - Podmiot przyciaga przedmioty, które na niego "spadają".[/hide]

________________________________________________________________________________________

Bard

[hide=Poziom 0]________________________________________________________________________________________(Bard)
Przyzwanie
_____Zemsta obywatela - Przyzywa przedmiot którym można rzucić.
Zaklinanie
_____Flirt - Poprawia wizerunek czarującego.[/hide]

[hide=Poziom 1]________________________________________________________________________________________(Bard)
Iluzja
_____Cieniste okrycie - Podmiot ukrywa sie w cieniu.
_____Niepozorność - Skrywa nieruchomy podmiot.
Iluzja
_____Parodia dźwieków - Stwarza fałszywe zródła dzwieków.
Przyzwanie
_____Zdjęcie ran - Zdejmuje czary z podmiotu i przekazuje je innemu. Czar posiada kilka wersji, analogicznie jak czary leczenia ran.
Transmutacja
_____Przylepiec Oldona - Przykleja przedmiot do podłoża.
Zaklinanie
_____Pobudka - Budzi jedno stworzenie.[/hide]

[hide=Poziom 2]________________________________________________________________________________________(Bard)
Transmuacja
_____Evenwooda niepowstrzymana czkawka - nakłada na podmiot czkawkę utrudniającą mówienie i uniemożliwiając czarownie.
_____Konserwa - Unieruchamia zbroję podmiotu.
_____Żywy włos - Pozwala używać włosów jako 3 ręki, w przypadku niemożliwości urzycia pozostałych dwóch.
Uniwersalny
Wywołanie
_____Expeliarmus - Rozbraja i odrzuca przeciwnika.
_____Levicorpus - Niewidzialna pętla podwiesza ofiarę dogóry nogami.[/hide]

[hide=Poziom 3]________________________________________________________________________________________(Bard)
Odpychanie
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.
Transmuacja
_____Pomniejsze wstrząsy - Sprowadza chorobę powodującą drgawki.
Zaklinanie
_____Chciwość - Ofiara czuje nieodpartą potrzebę wzbogacenia się.
_____Grzech: Lenistwo - Ofiara popada w apatie, nic nie robiąc.
_____Zazdrość - Ofiara odczuwa awersję do innych.[/hide]

[hide=Poziom 4]________________________________________________________________________________________(Bard)
Iluzja
_____Bezsenność - Oślepia ofiarę i nie pozwla jej zasnąć.
Nekromancja
_____Szale przeznaczenia -Czarujący rzuca swoje życie i życie celu na szale, co prowadzi do śmierci jednej ze stron.
Transmutacja
_____Mniejsza dłoń mocy - Słabsza odmiana telekinezy.
Zaklinanie
_____Grzech: Gniew - Ofiara staje sie niezwykle nerwowa i agresywna.
_____Grzech: Obżarstwo - Ofiara je i pije bez umiaru, nie odczuwajac sytości.
_____Litania łgarstw - Ofiary wierzą w to co mówi czarujący, bez wzgledu na prawdę.
_____Wymiana doznań - Pozwala na czytanie czarującemu wspomnień podmiotu.[/hide]

[hide=Poziom 5]________________________________________________________________________________________(Bard)
Transmutacja
_____Miazdząca konserwa - Zbroja podmiotu zostaje unieruchomiaona i zadaje obrażenia istocie ja naszącej.
Wywoływanie
_____Alergia magiczna - Cel pada ofiarą magicznej alergi utrudniającej czarownie.
Zaklinanie
_____Trans bitewny - Wprowadza podmiot w stan szału, zwiekszając jego zdolności bojowe.[/hide]

[hide=Poziom 6]________________________________________________________________________________________(Bard)
Nekromancja
_____Akt nieświętego natchnienia - Zapewnia dodatkowe pd, które mogą zastąpić normalne pd poświecane przy czarowaniu lub tworzeniu.
Zaklinanie
_____Zwierciadło bólu - Cel odczuwa ból zadany innym.[/hide]

________________________________________________________________________________________

Tropiciel

[hide=Poziom 3]_____________________________________________________________________________________(Tropiciel)
Odpychanie
_____Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.[/hide]

[hide=Poziom 4]_____________________________________________________________________________________(Tropiciel)
Transmutacja
_____Pastele - Czar zmienia postrzeganie świata na bardzo kontrastowe, co ułatwia widzenie szczegółów.
Zaklinanie
_____Trans bitewny - Wprowadza podmiot w stan szału, zwiekszając jego zdolności bojowe.[/hide]

[b][color=orange]_________________________
Ostatnio zmieniony sob cze 06, 2009 5:59 pm przez Namrasit, łącznie zmieniany 97 razy.
 
bidzin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 5:08 pm

czw paź 19, 2006 9:05 pm

Myślę, że to dobry pomysł. Przynajmniej każdy będzie miał jakiś spis i łatwy dostęp do czarów. No i nie będzie musiał wertować tych wszystkich stron.
Jeśli chodzi o moje czary, to wsadzaj bez pytania ;).
 
Awatar użytkownika
Radnon
Szef działu
Szef działu
Posty: 4461
Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:35 pm

czw paź 19, 2006 9:33 pm

Bardzo dobry pomysł i warty realizacji. Mam nadzieję, że uda Ci się umieścić w nim wszystkie czary jakie się pojawiły na forum. Dobrze by było gdybyś jeszcze podzielił je na odpowiednie klasy postaci (czyli kapłan, czarodziej i tak dalej).

Poza tym po zakończeniu pracy warto byłoby przykleić ten temat aby nie zniknął gdzieś w odmentach dalszych stron forum.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

czw paź 19, 2006 10:35 pm

A może ktoś sie podejmnie spisania czarów od innych klas :P. W sumie troche tego jest, a w tamim wypadku zajmnie to mniej czasu (przynajmniej mi :P).
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

czw paź 19, 2006 10:51 pm

Bardzo mi się pomysł podoba tym bardziej, że moje czary też tutaj są. Dobra robota, i gratuluję pomysłowości i inicjatywy. To forum potrzebuje więcej takich ludzi (nie narzekam na tych, którzy już są, po prostu pomysł genialny).


EDIT chociaż mój epicki czar nie powinien się na liście tej znajdowac, gdyż, nie dokończony jest a raczej niedopracowany. Do usunięcia jego nie namawiam i nie nalegam, lecz delikatnie sugeruję.

Pozdor Nefarius.
 
Awatar użytkownika
d6
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 313
Rejestracja: pt mar 03, 2006 12:32 pm

pt paź 20, 2006 10:51 pm

Duże +1 dla xiliara, widzę też, że spis ewoluuje z godziny na godzinę. ;) Podłączam się pod to, jak będę miał więcej czasu (przypuszczalnie, odległe kiedyś).
 
Awatar użytkownika
Mortismerius
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 67
Rejestracja: sob gru 17, 2005 9:48 pm

sob paź 21, 2006 12:15 am

+1 Świetny pomysł. Mam jednak nadzieję, że zapału starczy na wszystkie strony :)
Ja przeciw znalezieniu się na liście kilku moich czarów zupełnie nic nie mam (jak na razie widzę "Zniszczenie osobowości") ba, nawet będę wdzięczny.
Życzę więc powodzenia, gdyż zadanie istnie tytaniczne.
Ach, swoją drogą: może kiedyś przyjdzie też kolej na potwory wg SW? :razz:

Pozdrawiam
Mortismerius
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

sob paź 21, 2006 8:39 pm

Ok, narazie ukończone. Spis nie zawiera tylko czarów z tematu "Nowe czary". Nie wiem wolicie odnośniki do tamtych (to zrobie ja) czarów czy zawarcie ich w nowych tematach (to oczywiście raczej wy :P) ?
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

wt paź 24, 2006 3:25 pm

Temat przyklejam, jednocześnie zmieniając jego nazwę na wzór podobnej instytucji z dnd.pl, aby po Fuzji nie występowały niepotrzebne rozdźwięki. Przy okazji sugeruję rozszerzenie spisu również na inne klasy czarujące.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

wt paź 24, 2006 8:56 pm

Ale zrobić to w tym temacie czy osobny temat dla każdej (tak jak np teraz jest z kapłanem). W sumie to dla reszty robi sie szybciej bo zdecydowanie mniej czarów jest :)
 
Awatar użytkownika
Zsu-Et-Am
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 9825
Rejestracja: sob cze 26, 2004 11:11 pm

sob lis 04, 2006 1:55 pm

W jednym wątku. Nie ma sensu się rozdrabniać, tym bardziej jeśli w przyszłości dojdą zaklęcia dla innych jeszcze klas.
 
Awatar użytkownika
Qball
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 643
Rejestracja: śr lis 02, 2005 11:43 pm

pn lis 06, 2006 4:51 pm

Pomysł genialny i popieram Zsu - zrób, jeśli oczywiście masz chęć, listy dla innych klas w tym wątku. Umieść poprostu grubą krechę pod tym co jest i walnij listę dla innej klasy. To się bardzo przyda przy przeszukiwaniu tego forum :spoko: .
 
Awatar użytkownika
Renald
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 444
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 5:55 pm

wt lis 07, 2006 8:36 am

Osobiście pozwolę sobie przyłączyć się do gratulacji, bo choć Kompendium Zaklęć pojawiło się na forum już jakiś czas temu, to co mi szkodzi sprawić komuś przyjemności przychylną uwagą. Zwłaszcza, że osoba do której ją kieruję porządnie się napracowała ;). Tak więc szczere gratulacje xiliar za cierpliwość i pomysł. Spis bardzo dobry a przeglądanie tematu na forum w stylu MtG jest naprawde miłe dla wzroku (wystarczy się tylko przyzwyczaić).

Gwoli ścisłości: Czar Dziewięciu ludzi pozwala na "ulepszenie" szkieletów i żywych trupów sprawiając, że po ożywieniu będą potężniejsi i szybsi. On ich nie tworzy.

Jeszcze raz wielkie gratulacje.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

wt lis 07, 2006 11:07 am

No dziekuję za docenienie :D. Własnie dodałem czary kapłańskie i druidzkie, jezeli macie zastrzezenia co do czytelności to piszczeie, jak macie uwagi co do swoich czarów też piszcie (niektóre opisy sa dosć długie, a ja ich tak znów dokładnie nie czytam). W planie napewno bedą jeszcze czary barda, tropiciela, wróżki i skrytobójcy (pare tam było) innych nie widziałem (no jeszcze jakiś Rcc czy coś takiego ale nie wiem co to jest)
 
bidzin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 5:08 pm

wt lis 07, 2006 3:14 pm

Mam jedno zastrzeżenie. Coś za dużo tych linii pomarańczowych, bo temat teraz jest na dwa suwaki - na długość i na szerokość. Poza tym praca jak najbardziej warta gratulacji.
Mam też takie pytanie, co dalej? Tzn. xilliar zrobi te spisy, ale przecież forum nie zatrzymało się w czasie i nowe czary bedą dochodzić, tak więc czy autor tego tematu będzie zdany na wieczną pracę i przeszukiwanie forum, czy może zostanie to kompendium bardziej z automatyzowane?
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

wt lis 07, 2006 3:34 pm

Diva pisze:
Mam jedno zastrzeżenie. Coś za dużo tych linii pomarańczowych, bo temat teraz jest na dwa suwaki - na długość i na szerokość. Poza tym praca jak najbardziej warta gratulacji.
Mam też takie pytanie, co dalej? Tzn. xilliar zrobi te spisy, ale przecież forum nie zatrzymało się w czasie i nowe czary bedą dochodzić, tak więc czy autor tego tematu będzie zdany na wieczną pracę i przeszukiwanie forum, czy może zostanie to kompendium bardziej z automatyzowane?


Linie sa skrócone (ja miałem pod operą bez suwaka wczesniej).

Co do aktualizacji, sadze ze jak bedzie skończone to czasem ktos z góry zawsze moze coś tutaj dołożyć. Ale bede sie starał dodawac nowe czary (choć ostanio sie nie pojawiają)
 
Awatar użytkownika
amnezjusz
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 1634
Rejestracja: pn sie 15, 2005 9:33 pm

wt lis 07, 2006 3:48 pm

Brawa za inicjatywę i stworzenie takiej listy :) Jedna rzecz mi się nie podoba. Zapisana małą trzcionką nazwa klasy koło poziomu zaklęcia (napisy sa po prostu za małe).
Można by również pomyśleć o takim indeksie dla klas i potworów (może kiedyś sie za to wezmę...no chyba że ktoś mnie uprzedzi ;)).

W każdym razie jeszcze raz brawa, xilliar, odwaliłeś kawał dobrej roboty :)
 
Awatar użytkownika
Rayen
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 262
Rejestracja: sob mar 18, 2006 1:18 pm

wt lis 07, 2006 4:23 pm

Bardzo dobry pomysł! Choć nie wiem, czy wsadzanie każdego napotkanego czaru na forum tutaj to dobry pomysł. W końcu niektóre są niedopracowane. Ale to kwestia czepiania się. Jednak jeśli chodzi o sam pomysł i wykonanie komendium to duże brawa (choć nazwy klas są wręcz mikroskopijne).
 
Awatar użytkownika
M.S.
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3035
Rejestracja: sob gru 24, 2005 7:42 pm

wt lis 07, 2006 5:38 pm

Znakomity pomysł! :) Dzięki Twojej pracy szukanie zaklęć przestanie być dla mnie loterią, lecz łatwo i prosto mogę znaleźć interesujące mnie zaklęcie. Brawo! :cool:

Mam jedno pytanie. - Dlaczego w zaklęciach trzeciopoziomowych brakuje Prawdziwego Przylepca Oldona? Wiem, że wspomniałeś o nim wcześniej, ale i tak wypadałoby go dopisać, dobrze? ;) Poza tym, pełna wersja pierwszopoziomowej wersji tego zaklęcia brzmi: Przylepiec Oldona. :razz:
Ostatnio zmieniony wt lis 07, 2006 10:20 pm przez M.S., łącznie zmieniany 1 raz.
 
bidzin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 5:08 pm

wt lis 07, 2006 6:59 pm

Wiem, że wspomniałeś o nim wcześniej, ale i tak wypadałoby godopisać, dobrze?


Ja też mógłbym się do tego doczepić. No wiesz, jeśli kogoś interesuje, np. czar 6-poziomowy, to nie będzie patrzył, czy w jakiejś innej wersji wspomniano o nim, tylko uzna, że takowego nie ma (no chyba, że przeczyta od początku do końca kompedium).
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

wt lis 07, 2006 11:40 pm

Hmm..no ok powrzucam czary na odpowiednie poziomy, chyba nie zaszkodzi :D. Bedzie wyglądało że ich wiecej :D.

A M.S. poprawiłem tak jak sugerowałeś (narazie pierwotną wersję)

Rayen pisze:
W końcu niektóre są niedopracowane. Ale to kwestia czepiania się. Jednak jeśli chodzi o sam pomysł i wykonanie komendium to duże brawa (choć nazwy klas są wręcz mikroskopijne).


No jak już pisałem to tylko spis, oceny czarów zostały dokonane w innych miejscach :D.

A co do tych małych literek, ich założenie bylo takie ze maja pomagać w orientacji w poście, nie wiem zwiekszyć je? Czy moze usunąć ?
 
Awatar użytkownika
Radnon
Szef działu
Szef działu
Posty: 4461
Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:35 pm

śr lis 08, 2006 12:06 am

Przyznaję, że jestem pod wrażeniem. Od początku chwaliłem plan spisu ale nie sądziłem, że jego efekt będzie tak dobry i profesjonalny. Kolory ładnie dobrane a sam układ bardzo czytelnie się prezentuje. Moje szczere gratulacje. Mam nadzieję, że temat od czasu do czasu będzie aktualizowany.
Mimo to mam dwie uwagi:
1. Wspomniane dodatkowe określenia klas. W obecnej chwili są stanowczo za małe. Warto je powiększyć lub wywalić. Druga możliwość będzie chyba lepsza bo tak naprawdę ich rola jest niewielka a w obecnej wersji kiepsko ją spełniają. Powiększone mogłyby natomiast zamazać obraz całości. Krótko mówiąc jestem za wyrzuceniem.
2. Jak widać mamy dokładny spis zaklęć czarodzieja/zaklinacza, druida i kapłana. Wydaje mi się, że idąc dalej warto byłoby dodać także czary dla pozostałych klas. Nie ma tego dużo ale o ile pamiętam pojedyncze zaklęcia dla tropiciela, paladyna czy barda (jak również klas forumowych takich jak np. Wróżka Divy) znalazły się na stronach twórczości forumowej. Pracy nie będzie z nimi dużo a całość stanie się znacznie bardziej kompletna i profesjonalna.

Na koniec chciałbym jeszcze raz pogratulować. Jestem ciekawy czy ta inicjatywa się przyjmie i wkrótce także w pozostałych działach pojawią się podobne tematy.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

czw lis 09, 2006 11:39 pm

Heh własnie ukończyłem czary barda i przyznam ze zdziwiło mnie ze aż tyle ich (tak myslałem ze bedzie z 3-5). Ale reszty jest juz naprawde mało, wiec wkrótce powinno to wszystko zostać ukończone, no chyba ze dołożycie coś w miedzyczasie :P.
 
Awatar użytkownika
smiechan
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 389
Rejestracja: śr sty 11, 2006 5:40 pm

pt lis 10, 2006 2:09 pm

No to do czegoś się przyczepić trzeba ;)
A oto lista znalezionych literówek (wg kolejności w jakiej wystąpiły):

Evenwooda niepowstrzymana czkawka - Nakłada na podmiot czkawkę utrudniającą mówienie i uniemożliwiając czarownie.

Powinno być "czarowanie"
Ostry wzrok - Popraiwa wzrok podmiotu.

"poprawia"
Poziom 2 (...) Wywołanie

"Wywoływanie"
Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi.

"energii"
Prawdziwy przylepiec Oldona - Przykleja przedmiot do podłoża. Oderwanie siła jest niemożliwe.

"siłą"
Poziom 3 (...) Transmuacja

"Transmutacja"
Cienista strzała Malavona - Pocisk zadaje obrazenia i spowija cel ciemnością.

"obrażenia"
Bezsenność - Oślepia ofiarę i nie pozwla jej zasnąć.

"pozwala"
Ściana klajstru = Ściana bądz kałuża przykleja stworzenia, zatrzymując je.

Jest =, powinno być "-"
Sublimacja i zmiana postaci- czarujacy zmienia stan skupienia materi w granicach mocy zaklęcia.

"materii"
Potężniejszy kac - Wywołuje silniejszy efekt upojenia alkoholowego u wrogów. Działa na kroasnoludy.

"krasnoludy"
Szale przeznaczenia -Czarujący rzuca swoje życie i życie celu na szale, co prowadzi do śmierci jednej ze stron.

brak spacji po myślniku
Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa, poteżniejsza - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru kolosalnego.

"energii"
Chidori - atak dotykowy mocą (max k8/poz), doładowywany innymi czarami, powodujący obrażenia i krwawnienie.

Napisałbym maks. zamiasta max.
Demiliska splugawienie umysłu - Czar niszczy umysł ofiary doprowadzajac ja do śmierci.

"ją"
Loteria czarów - Zakłóca czarownianie celu, wywołując losowe efekty.

"czarowanie"
Miazdząca konserwa - Zbroja podmiotu zostaje unieruchomiaona i zadaje obrażenia istocie ja naszącej.

"Miażdżąca"
Zmiana stanu skupienia - Pozwla zmienić stan skupienia istoty bądz przedmiotu.

"Pozwala"
Wymieszanie magii - Zmienia losowo czary wywoływane przez ofiarę. Potężniejsza wersja czaru (poziom 9), pozwala wybietać czary.

"wybierać"
Sublimacja i zmiana postaci - Czarujacy zmienia stan skupienia materi w granicach mocy zaklęcia.

"materii"
Ochronny płomień - Czary powoduje powstanie świetlistej bariery chroniącej przez żywiołamu i pozwalającej atakować.

"żywiołami"
Demiliska splugawienie umysłu - Czar niszczy umysł ofiary doprowadzajac ja do śmierci.

"ją"
Przezorna przemiana Pelora - Zmienia energię czaru (ogień itp.) w energia pozytywną.

"w energię"
Groza - Dowolne iluzyjne zmiany w granicy zasiegu czaru, mające przestraszyc podmioty.

"przestraszyć"
Domena gwałtu - Wiele okrótnych i naprawdę nieprzyjemnych zaklęć.

"okrutnych" :>
Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.

"energii"
Ochronny płomień - Czary powoduje powstanie świetlistej bariery chroniącej przez żywiołamu i pozwalającej atakować.

"żywiołami"
Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa, poteżniejsza - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru kolosalnego.

"potężniejsza"
Niezwykłe połączenie Dagnira - Czarujący łaczy sie z wybraną istotą w nowe stworzenie.

"się"
Skupienie grawitacji - Podmiot przyciaga przedmioty, które na niego "spadają".

"przyciąga"
Poziom 2 (...) Transmuacja

"Transmutacja"
Evenwooda niepowstrzymana czkawka - nakłada na podmiot czkawkę utrudniającą mówienie i uniemożliwiając czarownie.

"czarowanie"
Ochrona przed żywiołami - przedmiotowa - Chroni wybrany przedmiot przed działaniem danego typu energi. Maksymalnie przedmiot rozmiaru wielkiego.

"energii"
Poziom 3 (...) Transmuacja

"Transmutacja"
Bezsenność - Oślepia ofiarę i nie pozwla jej zasnąć.

"pozwala"
Grzech: Gniew - Ofiara staje sie niezwykle nerwowa i agresywna.

"się"
Grzech: Obżarstwo - Ofiara je i pije bez umiaru, nie odczuwajac sytości.

"odczuwając"
Miazdząca konserwa - Zbroja podmiotu zostaje unieruchomiaona i zadaje obrażenia istocie ja naszącej.

"Miażdżąca", "ją", "noszącej"

Poza tym graty za cierpliwość :D.
 
bidzin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 5:08 pm

pt lis 10, 2006 3:37 pm

Jeśli chodzi o wady, to nadal jest rozszerzona niepotrzebnie notka (niewygodnie się czyta na dwa suwaki) i brak potężniejszej wersji zaklęcia Wymieszanie magii na poziomie 9 (przy tej słabszej wersji powinno być napisane "wybierać", a nie "wybietać").
 
Awatar użytkownika
von Trupka
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1571
Rejestracja: śr sie 24, 2005 10:22 am

pt lis 10, 2006 4:46 pm

Diva pisze:
Jeśli chodzi o wady, to nadal jest rozszerzona niepotrzebnie notka

Poszperaj w opcjach przeglądarki. U mnie, na operze, wszystko miści się na jednej szerokości ekranu.
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

wt sty 30, 2007 3:28 pm

Ehhh...dodane zostały nowe czary, z 8 chyba tych które sie ostatnio (:P) pojawiły, twórcy są proszeni o zapoznanie sie ze streszczeniami i jak coś zgłoszenia uwag. Wiece ja czasem czytam tylko pierwsze zdania :P
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pt lip 13, 2007 10:47 pm

... Do panów moderatorów...
Rozdzielcie temat na czary konkretnych klas (głównie cza/zak, kap, dru i brd), bo obecna ilość czarów jest przytłaczajaca.
 
Alpha-Omega
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 8:11 am

pn wrz 17, 2007 2:53 pm

Jezus, z tego co widzę, to kompendium jest straszliwie nieaktualne! Czy jeszcze ktoś je w ogóle uaktualnia?
 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

pn wrz 17, 2007 10:44 pm

Ja dałem za wygraną po fuzji... 8 nowych stron z czarami to strasznie dużo, przeczytac to wszystko wymaga wiele czasu (którego obecnie nie mam), nie mówiąc już o tym że przy takiej ilości należałoby zrobić osobne listy czarodzieji, kapłanów itp, bo po prostu w jednej się nie zmieszczą (a i funkcjonalniejsze by to było).

Może jak znajdę jeszcze kiedyś tyle czasu....

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości