VoBono pisze:Statystyki (i nic więcej) Gordona "Czarnowidza" Truth'a. Niepoprawny pesymista, szycha w dość wpływowej gildii Seelish (umysł po niemiecku, ale szzzz). Gilidia jednoczy osoby posługujące się magią, a zajmuje się wypełnianiem zadań dla arystokracji i podobnych osób.
Sam Truth jest pesymistą aż do przesady, śmierci swojej i wszystkich innych oczekuje na każdym kroku. Charakter - CN lub CD, coś w rodzaju Diego z Gothica
. Chciałbym, żeby rzucał czary (nie ważne z jakiej klasy), nie przekroczył 10 poziomu doświadczenia, był obwieszony przedmiotami ochronnymi i był w miarę skuteczny mechanicznie. Przewiduję kilka walk z jego udziałem i wolałbym, żeby je przeżył
.
Gordon "Czarnowidz" Truth, Human Bard 9
Size/Type: Medium Humanoid (human)
Hit Dice: 9d6+27
Initiative: +8
Speed: 30 ft. (6 squares)
Armor Class: 21 (+4 mithral chainshirt, +5 dexterity, +2 natural amor), touch 15, flat-footed 16
Base Attack/Grapple: +6/+5
Attack: Shortbow +12 ranged (1d6+1)
Full Attack: Shortbow +10/+10/+6 ranged (1d6+1), manyshot: +8/+8 ranged (1d6+1)
Space/Reach: 5 ft./5 ft.
Special Attacks: —
Special Qualities: Bardic music, bardic knowledge, countersong, fascinate,
inspire courage +2, inspire greatness
Saves: Fort +6, Ref +8, Will +7
Abilities: Str 8, Dex 20, Con 16, Int 10, Wis 12, Cha 14
Skills: Bluff +14, Concentration +15, Diplomacy +14, Hide +17, Perform +14, Use Magic Device +14
Feats: Improved Initiative, Point Blank Shot, Rapid Shot, Manyshot, Extend Spell
Equipment: Amulet of Natural Armor +2, Gloves of Dexterity +2
Spells per day: cantrips -3 1st level - 4 2nd level - 4 3rd level - 2
Spells known: cantrips: Lullaby, Mage Hand, Light, Prestidigitation, Read Magic, Summon Instrument 1st level: Charm Person, Disguise Self, Grease, Silent Image 2nd level: Alter Self, Heroism, Invisibility, Mirror Image, 3rd level: Dispel Magic, Good Hope, Haste
Pod wpływem nastepujących czarów: Heroism, Good Hope, Haste oraz inspire courage
Size/Type: Medium Humanoid (human)
Hit Dice: 9d6+27
Initiative: +8
Speed: 60 ft. (12 squares)
Armor Class: 22 (+4 mithral chainshirt, +5 dexterity, +2 natural amor, +1 dodge (haste)), touch 16, flat-footed 16
Base Attack/Grapple: +6/+5
Attack: Shortbow +19 ranged (1d6+5)
Full Attack: Shortbow +17/+17/+17/+12 ranged (1d6+5), manyshot: +15/+15 ranged (1d6+5)
Space/Reach: 5 ft./5 ft.
Special Attacks: —
Special Qualities: Bardic music, bardic knowledge, countersong, fascinate,
inspire courage +2, inspire greatness
Saves: Fort +10, Ref +13, Will +11
Skills: Bluff +18, Concentration +19, Diplomacy +18, Hide +21, Perform +18, Use Magic Device +18