Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 12:21 am

Zapraszam was do mojej pierwszej sesji tu na forum. Po latach uczestniczenia jako gracz dałem się namówić na prowadzenie.

Zacznijmy od mechaniki.

- Liczba postaci: 4 - 6, ale nie obrażę się jak będzie więcej. Jak się znajdzie jedna osoba... to będzie najwyżej solówka.
- Poziom: 6, Gestalt.
- Wszystkie podręczniki oficjalnie wydane przez WotC (brak dragonów itp.
- point buy 32
- rasy i szablony: dostępne wszystkie, które mają określony jakiś LA.
- Awansy: szybkie, co główną misję.
- Karty: proszę na google docs. Ze względu na wadę wzroku, bardzo proszę o prosty format, gdyż korzystam z udźwiękowienia ekranu. Jeśli chcecie wiedzieć co jest dobrym formatem, skopiujcie sobie kartę do notatnika, i zobaczcie czy da się to czytać, tak linijka po linijce ;) z góry dziękuje, gdyż ułatwi mi to życie nieco.
Do tego w miarę możliwości, proszę o podawanie źródeł przy atutach, czarach i egzotycznych przedmiotach, a także rozpiskę użytych sztuczek, i dlaczego działają jak uważacie, że działają ; )
Kartę proszę nazwać w ten sposób: NAZWA SESJI - NICK GRACZA - NAZWA POSTACI, czyli moja karta byłaby Krew i Ogień - Ehran - Bezimienny".
- Historia postaci. Starczy kilka słów. Ale lubię czytać, więc jeśli chcecie i lubicie pisać powieści... nie krępujcie się. Postacie, które przypadną mi do gustu dostaną jakiś prezencik lub dwa. Wymagane punkty na karcie: bóg patron, języki, krótki opis charakteru/moralności/ambicji/celów postaci.

Prezenty od MG:
- Darmowy LA: 6.

Rebuild:
By gra była ciekawa, pozwalam na pewien rebuild co misję. Nie, nie ten z PHB2. Po prostu, nijako budujecie nową postać. Nie wolno zmieniać abilities, rasy i szablonów. Resztę, czyli klasy, atuty, umiejki możecie przydzielać na nowo, tak jakbyście robili nową postać.

Wymagania dla PrC
Wiem, że istnieje wiele opcji, by wejść na PrC szybciej. Dlatego ułatwię wam sprawę.
- Ignorujecie wymagania atutów.
- Jeśli klasa jest nie czarująca, ignorujecie wymagania umiejek.
- Ignorujecie wszelkie wymagania czysto fabularne i charakteru, pozwalam na obudowanie mechaniki nową fabułą pasującą do waszej postaci.

Zakazane opcje i zmiany (Lista może podlec rozwinięciu):
Oczekuję mechanicznie silne postacie, jednak, kilka ograniczeń musi być.
- LA dla stworów typu antropomorfik podnosi sie o +4.
- Dopuszczone są Tauric i Symbiotic Creatures, z tą jednak uwagą, iż nałożone, na potworka szablony podnoszą całkowity koszt LA postaci. Innymi słowy sztuczka z darmowymi szablonami nie działa, a za szablony trzeba zapłacić, ale można zbudować hybridową postać.
- jakikolwiek dostęp do życzeń i cudów jest zabroniony (myślę tu głównie o sztuczkach z przywołaniem, niektórych przedmiotach, lub zabawą w magic circle lub/i highten spell).
- Astral projection i inne opcje, by nie zużywać swoich zasobów, np. thought bottle są niedostępne.

Mechanika:
Jest dość ważna. Oczekuję mocnych postaci. Jeśli jednak nie masz talentu do mechaniki, też nie problem. Napisz kim chciałbyś grać, ktoś, albo ja, albo jeden z innych graczy na pewno ci pomoże.

Motyw przewodni:
Istnieją dwa motywy przewodnie kampani. Gracze wcielają się we władców małego lenna i muszą rozwiązać kilka tajemnic i problemów z jakimi boryka się królestwo. A także zadbać o swoje dziedzictwo.
Drugim głównym motywem jest wojna bogów. W imię jednej z wielu nowych frakcji gracze będą wysyłani na różne misje. Ale i tu gracze nie są jedynie pionkami. Będzie możliwość zmiany frakcji lub w późniejszych etapach nawet odebrania boskiej mocy jednemu z pokonanych bóstw.
Nim wszystko się skończy Toril spłynie krwią lub strawią go płomienie.

Bardzo lubię jak gracze przejawiają inicjatywę. Zapraszam was do kreowania świata. Jeśli nie pisałem, że w wiosce brakuje kuźni, a gracz o takiej napisze i odrazy przedstawi kowala wraz z bliższą i dalszą rodziną, to się nie obrażę, wręcz przeciwnie. W bardzo rzadkich wypadkach jednak muszę dla dobra rozgrywki zachować sobie prawo weta.

Dialogi:
Ważniejsze będziemy rozgrywać. Ale mniej ważne będziemy streszczać, i opisywać jedynie konsensus.

Czas i posty
Mój post minimum raz na tydzień, ale raczej dużo częściej. Zaczynamy za 2 tygodnie, czyli: 11 marca, lub wcześniej, jeśli dostanę karty.

Konwencja:
Ci co mnie znają już wiedzą. Będzie dość mroczno, krwawo i ciężko. Ale przez to wszystko będzie się przebijało słońce i czasem nawet pojawi się tęcza.

A teraz przejdźmy do fabuły. Mimo iż kładę pewien nacisk na mechanikę, to fabuła jest mi równie ważna. A może i nawet ważniejsza.

Zacznijmy od podległej wam krainy.



Jeden lub kilku z was jest dziedzicami starego i szlachetnego rodu. Z powodów jakie jeszcze wspólnie ustalimy, albo nic o tym nie wiedzieliście, albo żyliście na wygnaniu, nie odwiedzając rodzinnych ziem od co najmniej 20 lat. mimo to ktoś o was pamiętał, a władca tej krainy oddał wam pod władanie ziemie którymi wasz ród władał od dziada pradziada. A przynajmniej jego część, gdyż potwory i sąsiedzi już rozkradły część ziem.
Chciałbym by co najmniej jeden gracz obrał tę ścieżkę.
Trzeba też wybrać rodowe nazwisko, nazwać krainę i miasteczko. A jeśli ktoś chce, również twierdzę.



Główna część początkowej rozrywki będzie się odgrywać właśnie na tych ziemiach. Ale misje zlecone od waszych patronów zaprowadzą was w najprzeróżniejsze odległe miejsca.
Na nadanym wam lenie sprawujecie władzę absolutną, choć z jej egzekwowaniem może być problem. Żyjący tu chłopi to chłopi pańszczyźniani, czyli nie wiele więcej niż niewolnicy. Mieszczanie to wolni ludzie, ale podlegli waszym prawom.
Jedynie ziemia czarodzieja z Thai oraz klasztor białego płomienia wymykają się częściowo spod waszej władzy. Posiadają oni pisma, podpisane przez starego lorda, waszego poprzednika, oddające im te ziemie w wieczystą dzierżawę.
Możecie z tej krainy zrobić rai na ziemi lub kolejne piekło. Możecie puścić wszystko z dymem, pozwolić by pola porosłych chwasty a ludzi sprzedać do niewoli. Możecie wprowadzić sprawiedliwe rządy i obdarować każdego wieśniaka garncem złota. Zostawiam wam tu wiele swobody i zapraszam do kreowania pejzażu tej skromnej małej krainy.
Oczywiście, prócz tego, co opisałem na waszych ziemiach jest jeszcze kilka miejsc, o których dowiecie się dopiero później, a które być może warto odwiedzić.


A teraz przejdźmy do wojny bogów.





Streszczenie:
W niebiosach doszło do wojny. lathander, wraz z kilkoma sojusznikami, z których wiecie jedynie o Helmie i niebianach, zaatakował na Mystrę i Azutha, zabijając obydwu.
Kilkoro bogów przyłączyło się do bitwy po tej czy tamtej stronie. Zabierając ze sobą również swych popleczników, w tym i postacie graczy. By odpowiedzieć na zawołanie swego patrona postać gracza nie musiała być aktywna w kościele danego bóstwa lub mieć wcześniej bezpośredni kontakt ze swym bogiem. Wystarczyło odpowiedzieć na, że tak to ujmę pospolite wezwanie do broni.
Pod czas bitwy straciło życie również kilkoro innych bogów. Jednak nie wszystkim bogom, było dane dołączyć się do walki, nawet jeśli chcieli, część nie potrafiła się przebić przez barierę powstałą wokół domeny Mystry, część najzwyczajniej niczego nie zauważyła, a część nie była pewna co robić. zatem liczba boskich denatów jest stosunkowo mała. Jak na razie.
Na pewno zginął też Tempus. Martwi bogowie już nie odpowiadają na zawołania swych wiernych i nie obdarzają ich czarami.
Śmierci Mystry towarzyszyła fala wstrząsów, która przetoczyła się przez splot. Sprowadzając na Toril liczne katastrofy. Wybuchały wulkany, ogromne fale uderzyły o brzegi lądów. Kilka artefaktów wybuchło. Tu i ówdzie zatrzęsła się ziemia. Niemniej, katastrofa nie była absolutna i globalna. Plugawy rytuał wykonany przez Lathandera pozwolił mu przejąć część splotu na siebie. Dzięki czemu skończyło się jedynie na stosunkowo małych wstrząsach mocy.
W chwili triumfu Lathandera ktoś dźgnął go w plecy. Bez wątpienia inny bóg. I ukradł mu serce Azutha. Uciekający Velsharoon zaś porwał cząstkę Mystry i uciekł wraz z postaciami gracza na Toril. Chowając się przed wzrokiem Lathandera w strefie martwej magi, na odludnych mokradłach. Tam teraz liże swe rany.

Tymczasem na planach zapewne dalej toczy się wojna.
Na Tor ilu kościół Lathandera ogłosił, iż ich pan zwie się od teraz Białym Płomieniem Sprawiedliwości i że jest jedynym prawowitym bogiem bogów. Już od kilku lat kościół ten wzmożenie zbierał zbrojnych. Teraz ci fanatycy o gorejących sercach, a niekiedy i widocznym białym płomieniu w ślepiach ruszyli przeciw wszelkiemu złu. Pierwszymi ich ofiarami stali się pozbawieni wsparcia swych bogów kapłani Mystry, Azutha, Velsharoona oraz Tempusa. Albo konwertowali na wiarę Lathandera albo ginęli na stosach oddani oczyszczającym płomieniom.
Powołany został zbrojny zakon o nieco przydługiej nazwie: Zakon Białego płomienia sprawiedliwości jedynego boga. Z tego powodu zwykle mówi się na niego zakonem białego płomienia lub po prostu zwie się jego przedstawicieli białymi płaszczami, gdyż rycerze tego bractwa noszą jedynie białe zbroje i szaty. Jedynie na hełmach lub na czole malują złoty dysk płomiennego słońca.
Pod skrzydła tego szlachetnego boga spływają również zwykli chłopi i mieszczanie, tworząc braci ubogich. Uzbrojeni w dzidy i rzeźnickie tasaki, ubrani w brudne łachmany przemierzają w towarzystwie rycerzy zakonu krainy by tępić wszelkie zło i herezję. Ci ludzie są tak fanatycznie oddani, że na znak swej wiary wypalają sobie znak słońca na swych czołach. a całe swe ziemskie bogactwo oddają kościołowi.

Velsharoon wskrzesił lub uzdrowił Postacie graczy, przekonując do służby dla siebie.
Pozostawiam graczom, by zaproponowali swych bogów patronów, za których wezwaniem stawili się do walki. Gracze przy tym nie będą mieli pewności, po której stronie ich patron walczył, a Velsharoon oczywiście będzie twierdził, iż po stronie Mystry i jego.
Patroni graczy nadal obdarowują ich czarami, o ile ci czerpią swe zaklęcia od nich, oczywiście, zatem można przypuszczać, że nadal żyją.
Nie wszystkie postacie musiały brać udział w bitwie bogów.
Istnieje druga opcja rozpoczęcia gry, mianowicie w grupie dziedziców małego lenna opisanego powyżej. Grupa ta słyszała krzyk Mystry, może nawet szept swego patrona, ale nie chcieli bądź nie potrafili odpowiedzieć na wezwanie.
Obydwie grupy wystartują osobno, ale szybko się spotkają.


To tyle na początek.
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2013 1:12 pm przez Ehran, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 1:33 am

Dziękuję za zaproszenie to po pierwsze :) po drugie jak słyszę Gestalt to od razu przychodzi mi na myśl koncept postaci Kapłana\maga w służbie boga skrynów wychowanego w Candelkeep. Sam nie jestem pewien do której opcji by bardziej pasował generalnie nagłe szlachectwo i wioska do zarządzania zdaje mi się fajniejsza. Czy pozwoliłbyś na stworzenie małej organizacji ? Nazwała by się Wielka Biblioteka Torilu i miała by na celu wprowadzenie biblioteki w Krainach z okresu średniowiecza\renesansu w 19 wieczne podejście do czytelnika i zbiorów

Zastanawiam się czy można by wprowadzić mała zmianę do świata? Nie wiem czy kojarzysz sesje Cicha Noc 2 Dreamwalkera? Praktycznie jedyną zmianą byłoby to że oprócz istnienia w\w wspomnianej Biblioteki Twierdza Zentów byłaby przejęta przez śmiertelnego syna Maski o Fozul by nie żył. Jak ci bardzo Zenci potrzebni do fabuły to nie ma problemu po prostu podoba mi się pomysł z tym jak zabiłeś Mystrę i chciałem go włączyć do swojego prywatnego kanonu AU nad którym pracuję od jakiegoś czasu :D

Aha z gótu zastrzegam że będę potrzebował pomocy w mechanice
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 8:41 am

Brilchan pisze:
Czy pozwoliłbyś na stworzenie małej organizacji ? Nazwała by się Wielka Biblioteka Torilu i miała by na celu wprowadzenie biblioteki w Krainach z okresu średniowiecza\renesansu w 19 wieczne podejście do czytelnika i zbiorów

Oczywiście. Zrób krótki opis, albo i długi jak wolisz. I włączymy ją do rozgrywki.


Brilchan pisze:
Zastanawiam się czy można by wprowadzić mała zmianę do świata? Nie wiem czy kojarzysz sesje Cicha Noc 2 Dreamwalkera? Praktycznie jedyną zmianą byłoby to że oprócz istnienia w\w wspomnianej Biblioteki Twierdza Zentów byłaby przejęta przez śmiertelnego syna Maski o Fozul by nie żył.
Jak ci bardzo Zenci potrzebni do fabuły to nie ma problemu


Niestety, nie śledziłem tej sesji o której mówisz. Jeśli chcesz bym coś z tego włączył daj mi jakieś streszczenie i opis owych zdarzeń, a zobaczę czy i jak da się to wpleść w świat.
Ogólnie, to jestem otwarty na propozycje i życzenia tego typu. Kampanię mam rozpracowaną schematycznie do samego końca, a pierwsze starcia i questy i postaci już całkiem dokładnie. Ale zawsze jest miejsce na wprowadzenie czegoś ekstra.
 
slann
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4982
Rejestracja: pt paź 14, 2005 10:35 am

Re: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 9:01 am

O to to.
Echran+motto Targaryenów+Gestalt+Lenno.
Wchodzę!
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 9:32 am

Jak Ehran wie ja mam w zasadzie gotową postać do sesji. Przynajmniej od strony mechanicznej, fabularnie zostało mi jeszcze dużo do opowiedzenia ;)

Zatem uchylając rąbka tajemnicy ja na pewno będę startował po stronie boskich wybrańców. Będę grał druidem - świętym wybrańcem Ubtao, który od swego tajemniczego patrona otrzymał szczególne posłannictwo na te ostateczne czasy. Jakie? To się okaże, zresztą w świecie boskich intryg i kataklizmów nie ma rzeczy pewnych, a te które się nimi wydają okazują się być pozorem, ułudą lub zasłoną dla głębszej prawdy.

Od strony mechanicznej kilka słów, ponieważ mechanika ma być ważna. Jako druid z pełnym rozwojem spellcastingu druida mogę oczywiście pełnić każdą rolę w drużynie. Jednak zbudowałem postać zdecydowanie pod primary melee i single target damage z bardzo dużym potencjałem defensywnym. Do tego stopnia, że nie proponuję tutaj konkurować ;) W normalnych okolicznościach (czytaj poza strefą martwej magii) postać powinna być w stanie uśmiercić każdego nie-boskiego, nie-epickiego przeciwnika w zasięgu jej ataków ciągu jednej rundy, jednocześnie pozostając odporną na większość ataków i efektów. Do tego wymaksowany wisdom i charyzma czynią z niej idealnego, choć nieco nietypowego negocjatora i osobę od interakcji społecznych (co będzie zapewne nieco zabawne zważywszy na jej zwierzęcą formę ;) ).

Jakie zatem są słabości czy braki postaci do uzupełnienia? W strefie martwej magii jej przegiętość drastycznie maleje. Choć w sumie w martwej magii trudno o godnego przeciwnika, bo większość magicznych patentów nie działa, to jednak warto się będzie zastanowić nad naszym podejściem do radzenia sobie w strefie martwej magii, zwłaszcza, że Ehran nie bez powodu pisze o niej w kilku miejscach wprowadzenia. Z mojej strony mogę co najwyżej zaoferować, że mój animal companion nawet w martwej magii powinien roznieść każdego gorzej zoptymalizowanego woja, ale brak wild shape'a i czarów boli bardziej.

Po drugie postać jest nieefektywna względem bardzo licznych grup przeciwników. Jasne, pewnie wytłucze wszystkich po kolei w liczbie do 2 przeciwników na rundę, ale zdecydowanie nie mam w swoim repertuarze efektywnego AoE damage. Przydałoby się też coś/ktoś do kontrolowania pola walki i debuffowania przeciwników (zarówno masowe, jak i single target), bo choć druid jest do tego ok, to jak pisałem będę szedł w stronę profilu melee fightera i większość czarów pójdzie w tym kierunku. Analogicznie, uzupełniającą wartość taktyczną w teamie ze mną będą miały postacie w stylu ranged damage, volley, blaster etc, żeby dorwać kluczowych wrogów pozostających z jakichś powodów poza moim zasięgiem. Generalnie każdy dobrze zrobiony arcane caster albo dwóch może wnieść masę synergii w tych wszystkich obszarach.

Pytanie do Ehrana - czy gracze mogą / powinni udostępnić sobie nawzajem karty postaci przed rozgrywką czy raczej nie?
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 10:07 am

Agnostos pisze:
Pytanie do Ehrana - czy gracze mogą / powinni udostępnić sobie nawzajem karty postaci przed rozgrywką czy raczej nie?

Myślę, że to dobry sposób. Mam nadzieję, że pomoże to wam nieco zbalansować drużynę i pomóc sobie nawzajem, tzn niech ci z silniejszymi postaciami pomogą tym z słabszymi.
Z drugiej jednak strony, niech to nie będzia zachęta dla reszty by czuła że musi osiągnąć poziom Agnostosa ;) Jego postać skłoniła mnie do poważnego przemodelowania wyzwań ;)

Raczej nie przewiduję, byście walczyli między sobą. Będzi kilka zagrań wprowadzających pewne ehm napięcie wewnątrz grupy, ale nie chciałbym by wyszła z tego mechaniczna szamotanina między graczami.
 
Awatar użytkownika
Dark_Archon_
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 692
Rejestracja: sob gru 29, 2007 2:29 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 10:51 am

Bym z wielką chęcią dołączył, pewnie wykorzystałbym swoją koncepcję skrytobójcy, jednakże gestalt i inne zmiany oraz wymagania powodują, że muszę w całości jeszcze raz przeanalizować wszystko. Do kiedy można się zgłaszać? W czwartek jeszcze mam dość ciężki egzamin, także nie będę miał wiele czasu wcześniej, żeby cokolwiek ogarnąć.
Do którego poziomu planujesz doprowadzić postacie?
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2013 10:52 am przez Dark_Archon_, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 11:09 am

Dark_Archon_ pisze:
Bym z wielką chęcią dołączył, pewnie wykorzystałbym swoją koncepcję skrytobójcy, jednakże gestalt i inne zmiany oraz wymagania powodują, że muszę w całości jeszcze raz przeanalizować wszystko. Do kiedy można się zgłaszać? W czwartek jeszcze mam dość ciężki egzamin, także nie będę miał wiele czasu wcześniej, żeby cokolwiek ogarnąć.

Chciałbym wystartować za 2 tygodnie. Ale jeśli będzie taka konieczność, to poczekamy. Istnieje też możliwość dołączenia później.

Dark_Archon_ pisze:
Do którego poziomu planujesz doprowadzić postacie?

Co najmniej do ~16. Ale zobaczymy jak nam pójdzie i jak się sesja rozwinie. Mam cichą nadzieję, że uda sie dobić do epickich poziomów, choć... nie widziałem by się to komuś na forum udało.
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 11:25 am

Wszystko co trzeba by wiedzieć jest na ostatniej stronie sesji ja-jestem-cicha-noc-2-vt58338-330.html Ale na wypadek gdyby nie chciało ci się czytać skrót w kilku zdaniach:



Ten cały chaos z czarem gasnącego słońca mógłby być dla Pana Poranka dodatkową motywacją do zwariowania :P. Fajnie byłoby jakbyś mógł się zgodzić to wtedy twoja sesja trafiłaby do mojego kanonu razem z A więc Wojną. Dodatkowo wydarzenia z Krwi i Ognia ładnie tłumaczyłby powstanie nowego królestwa oraz czemu Król Paladyn Alexander ma taką moc bo można by go powiązać z Białym Płomieniem W wolnej chwili opiszę w kilku słowach Wielką Bibliotekę Torilu :) i parę zdań o tym kapłanie którym chcę grać
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2013 11:31 am przez Brilchan, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 12:35 pm

Brilchan pisze:
Ten cały chaos z czarem gasnącego słońca mógłby być dla Pana Poranka dodatkową motywacją do zwariowania :P. Fajnie byłoby jakbyś mógł się zgodzić to wtedy twoja sesja trafiłaby do mojego kanonu razem z A więc Wojną. Dodatkowo wydarzenia z Krwi i Ognia ładnie tłumaczyłby powstanie nowego królestwa oraz czemu Król Paladyn Alexander ma taką moc bo można by go powiązać z Białym Płomieniem W wolnej chwili opiszę w kilku słowach Wielką Bibliotekę Torilu :) i parę zdań o tym kapłanie którym chcę grać

Nie chce za dużo mieszać. I nie chcę w tą kampanię wciągać postaci graczy i wątków z innej sesji bez, że tak to ujmę, pozwolenia danych osób.
Dlatego nie. Ale.... za mgłą gdzieś w tle mogło się coś z tego wydarzyć. Ale w sesji nie będzie bezpośrednich odniesień do tamtych wydarzeń.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 8:37 pm

Ja wszystkim chciałbym polecić Ehrana - świetny jako gracz, mechanikę dedeków zna doskonale, ma rewelacyjne pomysły. Bardzo liczyłem na tę sesję, niestety, nie będę mógł zagrać. Brak mi kompletnie czasu na wszystko, a nie chcę zaniedbać moich graczy i współgraczy. Ehran, powodzenia! Może mi się uda dołączyć w trakcie :)
 
Altaris
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1175
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 4:24 pm

Re: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 9:29 pm

Ja bardzo chętnie bym zagrał. Pomysłu na postać jeszcze nie mam, ale coś wymyślę na pewno.
W razie czego zawsze mogę Shiva rozwinąć i przemycić do tej kampanii :P
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

pn lut 25, 2013 10:20 pm

PPPP pisze:
niestety, nie będę mógł zagrać. Brak mi kompletnie czasu na wszystko, a nie chcę zaniedbać moich graczy i współgraczy. Ehran, powodzenia! Może mi się uda dołączyć w trakcie :)

To wielka szkoda... liczyłem na ciebie. No i byłeś jednym z tych, którzy mnie zmotywowali do załorzenia tej sesji. To zatem "twoja wina" ;)
Błagać nie będę ale.... błaaaaaagggggaaaaammmmm ;)

Jak by co to zawsze się miejsce dla ciebie znajdzie. Jak nie teraz to mam nadzieję później.
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 1:04 pm

Ehran pisze:
Nie chce za dużo mieszać. I nie chcę w tą kampanię wciągać postaci graczy i wątków z innej sesji bez, że tak to ujmę, pozwolenia danych osób.
Dlatego nie. Ale.... za mgłą gdzieś w tle mogło się coś z tego wydarzyć. Ale w sesji nie będzie bezpośrednich odniesień do tamtych wydarzeń.


Spoko rozumiem nie ma problemu, zresztą moje alter ego będzie na innym planie odgrodzonym od Torilu właściwie w alternatywnej rzeczywistości więc nic nie wyczuję, Izuel zniknął w dniu wojny między bogami a całość utrzymuje przy życiu tylko pewien Krasnoludzki kupiec Duglas Whiteshield. Sama biblioteka nie da rady za bardzo pomóc mojej postaci bo będą zbyt zajęci utrzymaniem młodej i niezbyt lubianej organizacji w Całości :) ale jej ideały będą ważne dla postępowania postaci

I teraz pytanie czy wolisz klasyczny opis organizacji jak W 3.5 czy może będzie ci ciężko czytać ? Wygląda to mniej więcej tak ale mogę to zapisać w jednym zdaniu jeżeli będzie ci wygodniej
Kwatera główna:
Członkowie:
Hierarchia:
Przywódcy:
Religia:
Charakter:
Tajność:
Symbol:



Moja postać to Arnendi kapłan\Mag Deneir. Jest przywódcą "Księgożerców" siostrzanej organizacji W.B.T. zajmującej się wyszukiwaniem rzadkich woluminów do Księgozbioru biblioteki. Chciałbym skorzystać z opcji "zganiony szlachcic" wydaje mi się że byłoby to ciekawe dla tej postaci mam już nawet kilka rysunków jeden to portret postaci który zrobiła dla mnie koleżanka a którego nie mogę w tej chwili odnaleźć a drugi to symbol organizacji który postać mogła by przejąć jako swój herb szlachecki http://lastinn.info/avatars/brilchan.gi ... 1337548556

Dzisiaj postaram się usiąść i rozpisać porządnie historie postaci :)
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 2:04 pm

OK, skoro MG pozwala to przesyłam mechaniczny opis mojej postaci.

Alergików z góry ostrzegam, że produkt zawiera bynajmniej nie śladowe ilości powergamingu ;)

Ale jednocześnie uspokajam, że Ehran powinien być w stanie koncept każdej postaci dociągnąć do jeszcze lepszego poziomu i z tego co wiem jest chętny zaoferować swą pomoc ;)
Ja również oferuję moją pomoc. Postaramy się, żeby wszystkie postacie były epickie na miarę naszych oczekiwań. I możliwości :)

https://docs.google.com/file/d/0B_NUbkZ ... sp=sharing
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2013 2:05 pm przez Agnostos, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 2:29 pm

Brilchan pisze:
ale jej ideały będą ważne dla postępowania postaci

i to jest to co się liczy ;)

Brilchan pisze:
I teraz pytanie czy wolisz klasyczny opis organizacji jak W 3.5 czy może będzie ci ciężko czytać ? Wygląda to mniej więcej tak ale mogę to zapisać w jednym zdaniu jeżeli będzie ci wygodniej

Jak ci wygodniej. Ja mam problem w sumie jedynie z dokumentami, w które wprowadzono takie ehm, bardziej fikuśne formatowanie, głównie chodzi o tabelki.


Agnostos pisze:
Alergików z góry ostrzegam, że produkt zawiera bynajmniej nie śladowe ilości powergamingu ;)

Muszę sobie to zdanie gdzieś zapisać ;)

Ale tak na poważnie. Chciałbym pozostałych graczy uspokoić. Do przejścia kampani wystarczą też mniej przekąbinowane postacie.
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 2:51 pm

Ehran pisze:
Jak ci wygodniej. Ja mam problem w sumie jedynie z dokumentami, w które wprowadzono takie ehm, bardziej fikuśne formatowanie, głównie chodzi o tabelki.


Mam nadzieje że nie robię zbytniej afery ? :) Po prostu chcę żeby ci było wygodniej miałem koleżankę słabowidzącą w LO i pamiętam jak się męczyła z tekstem. Czyli rozumiem że ten format z D&D będzie OK ? Tak jak mówię postaram się dziś rozpisać :D
 
Awatar użytkownika
Dark_Archon_
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 692
Rejestracja: sob gru 29, 2007 2:29 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 3:19 pm

@Agnostos

Tylko przeczytałem rasę i już się przeraziłem :D Nawet nie pytam o jakąś logiczną, fabularną spójność tej postaci :) Jak Cię trafic, nie mając wymaksowanej premii do ataku?

Mam tylko takie zapytanie do Ciebie, rozumiem, że atut Natural Bond używasz, by zniwelować kary do efektywnego poziomu druida związane z wyborem towarzysza, tak?
Mógłbyś iść w dalej w prestiżówkę Beastmaster, albo coś takiego, co zwiększa liczbę towarzyszy :)

Btw. Takie mam jeszcze parę pytań.

Ile mamy kasy na start?
Jakie wymagania po zmianach będzie miał Telflammar Shadowlord z Unaproachable East? Niby klasa czarująca i powinna wymagać umiejek, ale chyba to miało dotyczyć fullcasterów, więc chciałbym wyjaśnić.
Jak to jest jakbym chciał mieć LA większe od 2? Mam ten nadmiarowy poziom odjąć od jednej tylko strony gestalta, czy od obu? Dla lepszego rozeznania, chodzi mi o szablony Shadow [Lords of Madness] i Shadow-walker [Unaproachable East].
I pytanie fabularne - startując w grupie dziedziców, muszę startować jako dziedzic, przyjaciel dziedzica, czy coś w tym stylu, czy mogę na przykład być szpiegiem (szefem szpiegów :) ) wysłanym, żeby delikwenta odnaleźć i od jakiegoś czasu podróżującym z nim?
Jeszcze jak z flawami, traitsami itp.?

A i ma ktoś może pomysł z czym rozwijać Shadowlorda w gestalcie? :) Z jakimś czaromiotem, jakąś klasą typu swordsage, czy może czymś z pełnym BAB?
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2013 3:53 pm przez Dark_Archon_, łącznie zmieniany 4 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 3:25 pm

Dark_Archon_ pisze:
Tylko przeczytałem rasę i już się przeraziłem :D Nawet nie pytam o jakąś logiczną, fabularną spójność tej postaci :) Jak Cię trafic, nie mając wymaksowanej premii do ataku?


Widać że nie znasz Agnostosa z tego co widziałem jego postaci i sesje historia postaci będzie zakręcona ciekawa i logiczna :D sam nie wiem jak on to robi ale robi :wink:
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 4:05 pm

Dark_Archon_ pisze:
Jak Cię trafic, nie mając wymaksowanej premii do ataku?

1) Wyrzucić 20 na kostce :)
2) Używać True Strike lub analogicznych efektów
3) Używać ataków, które nie wymagają testu ataku

Ehran wymyśli jeszcze kilka, nie będę mu ułatwiał życia ;)

Dark_Archon_ pisze:
Mógłbyś iść w dalej w prestiżówkę Beastmaster, albo coś takiego, co zwiększa liczbę towarzyszy

Beastmaster jest bezużyteczny dla druida i osłabia go w porównaniu do progresji czystego druida. Dodatkowy animal companion nie jest warty utraty progresji czarów i wild shape. Jedyna prestiżówka dla druida, która jest mocniejsza od czystego druida to Planar Shepherd. Jeszcze nie zmodyfikowałem karty, ale zamierzam w niego pójść. Po to substytucja na knowledge (planar). Poza tym Ehran wspominał mi, że dla celów przyspieszenia walk chce wprowadzić ograniczenie co do liczby companionów /cohortów / minionów. Przynajmniej tych permanentnych.

Dark_Archon_ pisze:
Ile mamy kasy na start?

Miała być bodaj dwukrotność normalnej, czyli 26k.

Dark_Archon_ pisze:
Mam ten nadmiarowy poziom odjąć od jednej tylko strony gestalta, czy od obu?

IMO od jednej się odliczało.

Dark_Archon_ pisze:
A i ma ktoś może pomysł z czym rozwijać Shadowlorda w gestalcie? Z jakimś czaromiotem, jakąś klasą typu swordsage, czy może czymś z pełnym BAB?

Moja opinia jest taka, że wszystko bez pełnego progresu sensownej listy czarów po co najmniej jednej stronie gestalta będzie mechanicznie mocno odstawało.

Brilchan pisze:
Widać że nie znasz Agnostosa z tego co widziałem jego postaci i sesje historia postaci będzie zakręcona ciekawa i logiczna sam nie wiem jak on to robi ale robi

Możę napiszę kiedyś poradnik: "Jak napisać ciekawą i spójną historię dla postaci, której rasa rozpisana jest na dwie linijki" ;)
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2013 4:21 pm przez Agnostos, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Dark_Archon_
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 692
Rejestracja: sob gru 29, 2007 2:29 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 4:32 pm

Agnostos pisze:
Beastmaster jest bezużyteczny dla druida i osłabia go w porównaniu do progresji czystego druida.

Spoko :) Taka to luźna propozycja była, jeszcze nie jestem na tyle zaawansowany w powergamerstwie :)

A tak z ciekawości, ile będziesz miał AC dotykowe i nieprzygotowany? Z tych Twoich premii trudno mi coś wywnioskować.

Agnostos pisze:
Możę napiszę kiedyś poradnik: "Jak napisać ciekawą i spójną historię dla postaci, której rasa rozpisana jest na dwie linijki" ;)

Przeczytałbym na pewno :D
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 4:54 pm

Dark_Archon_ pisze:
Tylko przeczytałem rasę i już się przeraziłem :D Nawet nie pytam o jakąś logiczną, fabularną spójność tej postaci :) Jak Cię trafic, nie mając wymaksowanej premii do ataku?

Na historię też czekam. a co do trafienia... myślę, że ciężko go trafić nawet jak się wymaksuje atak. tak jako ciekawostka, on sam sie by nie trafił. Ale są też inne możliwości by mu zaszkodzić. Już mam mały zbiur... ale za wszelkie sugestie (na pw) będę wdzięczny ;)
No i tak nieludzka forma będzie czasem problemem.

Dark_Archon_ pisze:
Ile mamy kasy na start?

tyle co na tym poziomie, czyli : 6th 13,000 gp

Dark_Archon_ pisze:
Jakie wymagania po zmianach będzie miał Telflammar Shadowlord z Unaproachable East? Niby klasa czarująca i powinna wymagać umiejek, ale chyba to miało dotyczyć fullcasterów, więc chciałbym wyjaśnić.

Jako klasy czarujące rozumiem te klasy co podnoszą poziom jakiejś wcześniejszej klasy czarującej (np arcymag, red wizard), albo daje samemu dojście do czaró (jak np Ur-Priest).
Wymagania wyglądały by zatem tak, no chyba, że rezygnujemy z czarów jakie ta klasa daje.




Ale, jeśli chcesz, to pozwalam na odrzucenie tych czarów, i tym samym wymóg umiejętności również odpada.


Dark_Archon_ pisze:
Jak to jest jakbym chciał mieć LA większe od 2? Mam ten nadmiarowy poziom odjąć od jednej tylko strony gestalta, czy od obu? Dla lepszego rozeznania, chodzi mi o szablony Shadow [Lords of Madness] i Shadow-walker [Unaproachable East].

Odejmujemy od jednej strony. Lub rozkładamy na strony.
Czyli, przykładowo bierzesz jakiś szablon lub rasę z 6LA.
odejmujesz od tego najpierw darmowe 2 LA, masz nadal 4 LA.
Nakładasz to na jedną ze stron, tak że masz np wojownik 6 / czarodziej 2 albo rozdzielasz wedle woli i masz np wojownik 4 / czarodziej 4 albo wojownik 5 / czarodziej 3
do woli.

Dark_Archon_ pisze:
I pytanie fabularne - startując w grupie dziedziców, muszę startować jako dziedzic, przyjaciel dziedzica, czy coś w tym stylu, czy mogę na przykład być szpiegiem (szefem szpiegów :) ) wysłanym, żeby delikwenta odnaleźć i od jakiegoś czasu podróżującym z nim?

Jestem otwarty na wszystkie ciekawe pomysły, a ten na pewno taki jest. Tak, możesz być szpiegiem. Dla mnie są głównie ważne 2 punkty. Macie się znać od jakiegoś czasu, i nie było was w tych krainach od około 20 lat.
Choć miło by było, gdyby osoby startujące w grupie dziedzica, w jakiś sposób faktycznie pragneli tego lenna. Obojętnie z jakiego powodu, byle by chcieli to lenno zatrzymać pod swą kontrolą, a nie porzucic je przy pierwszej lepszej okazji. Choć ta "miłość" do tej ziemi może się rozwinąć z czasem. Kraina sama w sobie będzie dość sympatyczna i da się lubić.

Dark_Archon_ pisze:
Jeszcze jak z flawami, traitsami itp.?

standartowo, 2 flaws i 1 trait.


Agnostos pisze:
1) Wyrzucić 20 na kostce :)

acha, no tak, czy wspominałem, że nadciąga na was 20 tysięczna armia? Wszystko to matematycy. Stwierdzili, że co 20t go trafi ;)

Agnostos pisze:
Poza tym Ehran wspominał mi, że dla celów przyspieszenia walk chce wprowadzić ograniczenie co do liczby companionów /cohortów / minionów. Przynajmniej tych permanentnych.

Porzuciłem ten pomysł. mimo to proszę o nie spamowanie pola walki ;)


Agnostos pisze:
Miała być bodaj dwukrotność normalnej, czyli 26k.

Ten pomysł został również porzucony. zatem 13 tys gp


Agnostos pisze:
Moja opinia jest taka, że wszystko bez pełnego progresu sensownej listy czarów po co najmniej jednej stronie gestalta będzie mechanicznie mocno odstawało.

przychylam się do tej opini.

Agnostos pisze:
Możę napiszę kiedyś poradnik: "Jak napisać ciekawą i spójną historię dla postaci, której rasa rozpisana jest na dwie linijki" ;)

hehe, przyda się. Bo opisy typu "magiczny eksperyment", "kaprys bogów" jakoś już się oklepały ;)
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2013 6:18 pm przez Ehran, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Dark_Archon_
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 692
Rejestracja: sob gru 29, 2007 2:29 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 5:47 pm

Ehran pisze:
Zostaje: Feats: Blind-Fight, Dodge, Mobility, Spring Attack.

Heh, liczyłem właśnie, że tego nie będzie, bo mi nie pasuje :D Z czarów raczej zrezygnuję.

Kasy trochę mało, ale się spróbuje nakraść, żeby było więcej :P
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 6:00 pm

Ehran pisze:
acha, no tak, czy wspominałem, że nadciąga na was 20 tysięczna armia? Wszystko to matematycy. Stwierdzili, że co 20t go trafi

Właśnie z taką intencją podawałem ten punkt jako pierwszy. Wbrew pozorom nie jest to takie głupie, a już na pewno może być bardzo skuteczne. Poza tym z generatorami rzut kilkoma tysiącami kości zajmuje najwyżej kilka kliknięć :)

Testowałem kostnicę i max input to 999d20 :D

Ehran pisze:
Ten pomysł został również porzucony. zatem 13 tys gp

A to pech! Wiesz, że ta zmiana zrujnuję moją AC do ledwie 40?!

Ehran pisze:
hehe, przyda się. Bo opisy typu "magiczny eksperyment", "kaprys bogów" jakoś już się oklepały

Zaraz wykończę moją historię, w której wszystkie najdziwniejsze aspekty postaci łączą się w zgrabną całość ;) Do kategorii "magiczny eksperyment" i "kaprys bogów" możesz dodać "wybraniec kapryśnego boga" ;)

Dark_Archon_ pisze:
A tak z ciekawości, ile będziesz miał AC dotykowe i nieprzygotowany?

W karcie jest podane (użyłem nietypowych skrótów)
dotyk 44
nieprzygotowany 46
Ale spoko, po obniżeniu budżetu przez Ehrana spada o 11 :(
 
Awatar użytkownika
Dark_Archon_
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 692
Rejestracja: sob gru 29, 2007 2:29 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 6:05 pm

Chodziło mi o jednoczesne nieprzygotowanie i dotyk :)

Btw. Czy w wariancie czarodzieja Immediate Magic z PHB2 opcję Abrupt Jaunt muszę brać jako specjalista conjurer, czy mógłbym może jako iluzjonista, odpowiednio naciągając otoczkę fabularną? :)
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2013 6:10 pm przez Dark_Archon_, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 6:23 pm

Dark_Archon_ pisze:
Heh, liczyłem właśnie, że tego nie będzie, bo mi nie pasuje :D Z czarów raczej zrezygnuję.

Przepraszam bardzo za zamieszanie. Atuty nie są wymagane i odpadają. Jakoś tak z rozmachy je oznaczyłem, a przecież pisałem w wprowadzeniu że odpadają...

Agnostos pisze:
Testowałem kostnicę i max input to 999d20 :D

no ja mam tez napisane przezemnie lokalny generator kości, tam mogę i podać kilka milionów kostek ;)

Agnostos pisze:
A to pech! Wiesz, że ta zmiana zrujnuję moją AC do ledwie 40?!

hehe, wątpię byś tą zmianę tak na prawdę odczuł.


Dark_Archon_ pisze:
Btw. Czy w wariancie czarodzieja Immediate Magic z PHB2 opcję Abrupt Jaunt muszę brać jako specjalista conjurer, czy mógłbym może jako iluzjonista, odpowiednio naciągając otoczkę fabularną? :)

no takie zmiany będziemy uzgadniać każdorazowo z osobna.
Ale w tym wypadku się zgadzam.
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 6:41 pm

Dobra, historia postaci i krótki opis motywacji jak świeże bułeczki trafiły na półki:

https://docs.google.com/file/d/0B_NUbkZ ... sp=sharing
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 6:45 pm

Ja jednak dzisiaj nie dam rady spróbuje jak najszybciej
 
Awatar użytkownika
Ehran
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1854
Rejestracja: pt paź 17, 2008 8:33 pm

[DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 7:15 pm

Agnostos, całkiem ładnie wkomponowałeś się w opisaną wojnę bogów.
 
slann
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4982
Rejestracja: pt paź 14, 2005 10:35 am

Re: [DnD 3.5 Gestalt FR 18+] Krew i Ogień

wt lut 26, 2013 7:19 pm

A ja zrobię coś normalnego... zrobię... obiecuję.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości