Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Awatar użytkownika
Supr
Moderator
Moderator
Posty: 117
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 10:50 pm

pn sie 29, 2005 4:16 pm

czera8 pisze:
Myśle, że pludem Puzo jest to, że on żył w tych wspaniałych dla mafii czasach.


Nie wiem, co to za argument w dyskusji, bo:

Raymond Chandler (1888-1959)
Mario Puzo (1921-1999)

...jeśli mówisz o czasach prohibicji...
 
Awatar użytkownika
czera8
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 62
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 12:09 pm

pn sie 29, 2005 4:17 pm

a no tak racja, tutaj jest argument na plus Chandlera, nie znam się na wszystkim. Zwracam honor w tym przypadku.
 
Awatar użytkownika
tymon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 26
Rejestracja: pt lip 01, 2005 2:33 pm

pn sie 29, 2005 9:52 pm

-Imie Róży
-Ojciec chrzestny
-Opowieści niesamowite
-Pieśń lodu i ognia
-Czarna Kompania
-Saga o Twardokęsku
-Proces
-Krzyżowcy
-Jesień średniowiecza
-Miasteczko Salem
-Narrenturm t.1 i 2(na razie...)
-Fundacja
-Księga Nowego Słońca
-Lalka
-Władca Pierścieni
-Trzej muszkieterowie
-Hrabia Monte Christo
-Rozmowy z katem

Taaa to by było na tyle jesli chodzi o książki wazne dla mnie - to tylko oczywiscie te co przychodza mi do głowy bez zastanowienia:) Każda z nich odkrywała po kawałeczku przede mną to co ukrywa świat:P Puzo pokazał mi czym jest prawdziwa przyjaźn i wierność zasadom .Od Eco wzielo się moje zamiłowanie do literatury , a Dumas że na kumplach mozesz zawsze polegac:P
Ostatnio zmieniony czw wrz 01, 2005 10:03 am przez tymon, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Wojteq
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1934
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:00 am

pn sie 29, 2005 10:40 pm

Hmm była taka jedna książka. Znalezona w czeluściach biblioteki jeszcze w podstawowej szkole bodajże trylogia.
Nie pamiętam tytułu więc liczę na Was.