Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Balgator
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 514
Rejestracja: wt sie 26, 2003 5:23 pm

Którą konsolę wybrać?

wt paź 06, 2009 9:39 pm

Noszę się z zamiarem zakupu konsoli. Niestety jestem zielony w temacie i nie wiem, która - na chwilę obecną - konsola przedstawia sobą lepszy współczynnik jakość/cena/miodność.

Z tego co się orientuję Xbox 360 ma wiele więcej tytułów gier do zaoferowania niż PS3 ale ma tendencję do psucia się (słyszałem plotkę o często przepalających się procesorach graficznych).

PS3 zaś prezentuje sobą lepszą jakość graficzną niż Xbox 360 ale ma dużo mniejszą ilość gier do zaproponowania. Ponadto gry na PS3 są droższe niż na Xbox. Słyszałem też, że jest możliwość, na podobieństwo Wii, wykorzystać kamerę w PS3, która rozpoznaje obiekt trzymany w ręce i który może być wykorzystany w grach, jak pilot znany z Wii.

Obie konsole mają coś na podobieństwo połączenia internetowego. Umożliwia to grę pomiędzy innymi użytkownikami. Jak to wygląda w praktyce?

Co jest lepszym rozwiązaniem - telewizor lcd, powiedzmy od 26" do 32" czy monitor z podobnymi przekątnymi?

Na co pozwalają mi konkretne typy konsol. Jak wygląda sytuacja z dostępnością gier i odtwarzaniem kopii zapasowych ?
 
Awatar użytkownika
Jerry2k
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 5:08 pm

Którą konsolę wybrać?

śr paź 07, 2009 12:18 am