[jeśli topic o tym już wystąpił to przepraszam, jednak search nic nie dał]
Chciałbym zapytać się innych graczy Siódemki co sądzą o wyżej wymienonym skillu. W obecnym stanie, jest on chyba najpotężniejszym martial skillem... Jakikolwiek główny przeciwnik, jeśli nie walczy ze zgrają popleczników, nie ma żadnych szans z bohaterem dopóki sam nie ma Grappla na 3... Bo jak można przebić rzutem 3k3 rzut 6k3? (zakładając oczywiście że wróg ma Brawn na 3, co może się też nie zdarzyć, a bohater walczący wręcz raczej rzadko NIE ma Brawna na 3) Nie wiem - jestem nowym graczem w 7th, może nie dostrzegam jeszcze potęgi na przykład active defense'a (którym i tak przeciwnik ma raczej małe szanse się wybronić, jeśli je w ogóle ma bo możemy mieć pierwsi akcję w rundzie, a nie wiadomo czy stać go na poświęcenie dwóch kości akcji żeby z niej skorzystać), ale tak czy siak - skill wydaje się być mocno broken.
Poza tym jeszcze wspomniane już w temacie łamanie kończyn... Jeśli tylko nie uznajemy tego JEDYNIE za dramatic wound'a, to jakie szanse na uniknięcie kolejnych zwarć i złamanych kończyn ma przeciwnik z połamaną nogą, który nawet nie może wstać z ziemi? U nas jak na razie Wrestle jest skillem zabronionym przez MG, z tej prostej przyczyny, że odbiera calusieńki dramatyzm każdej walce 1 na 1, lub ogólnie drużynie przeciwko jednemu przeciwnikowi (ludzkiemu, oczywiście).
Więc pytam - co Wy sądzicie o Zapaśnictwie w 7th Sea i czy korzystacie z niego na sesji?
(do ewentualnych odpowiadających - proszę o niepodawanie sytuacji w stylu "jesteś 200 m od przeciwnika z 30 muszkietami pod ręką i zanim dobiegniesz to zrobi z Ciebie kotlet mielony". Zrobienie porządnego zapaśnika (3 Grapple, 3 Break) kosztuje zaledwie... 14 HP z tego co pamiętam? więc wzięcie sobie za 5 HP też wymaksowanego strzelania z broni palnej nie jest wielkim problemem. Dodatkowo - zapaśnik zwykle ma jak najwyższą wartość Footwork, więc strzelający (jeśli nie ma 3 Finesse i 2/3 Attack (Firearms)) też może mieć mały problem)
Z góry dzięki za odpowiedzi.
K~