Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

LARP wolsungowy. R-Kon

czw mar 03, 2005 9:58 pm

Pradawna Loża Oświeconych Misteriów – LARP wolsungowy

A więc dotarło do Ciebie zaproszenie na nasze... zgromadzenie? Przyznam, że nie spodziewałem się, że też należysz do loży. Ale w sumie, czemuż się dziwić. W naszym wspaniałym dziewiętnastym wieku, czasach rozumu i nowoczesnej magii tajne stowarzyszenia mają się lepiej niż kiedykolwiek. Znudzeni przemysłowcy, spirytyści, zmanierowani artyści, politycy, sklepikarze z aspiracjami, nihiliści, wykształceni magowie, księża i zakonnicy, przestępcy i policjanci – wszyscy mogą należeć do którejś z naszych... nieformalnych grup. Moda na spirytyzm opanowała całą socjetę. Elfy, krasnoludy, ludzie – wszyscy ulegają jej z taką samą łatwością.
A dziś wielki dzień – spotykamy się przecież, by wybrać Mistrza Wszechloży. Trudno o bardziej napiętą atmosferę, całkiem zresztą słusznie. Od tego wyboru zależy nie tylko los Loży, ale i całego państwa. Bo któż tak naprawdę pociąga za sznurki, do czyjej muzyki tańczą aktorzy na scenie wielkiej polityki? Tyle sprzecznych interesów, tyle wzajemnych zależności, tyle dumy i uprzedzeń... Jakie by nie były twoje plany na dziś, musisz zadbać, by mieć oczy szeroko otwarte, nerwy ze stali i pewną rękę.
Ach... i jeszcze drobnostka... znasz hasło, prawda?


Zapraszam wszystkich na R-kon i na LARP wolsungowy, który odbędzie się w nocy z soboty na niedzielę. Będzie tajnie, okultystycznie, spirytystycznie i wręcz masońsko :-) Oraz oczywiście spiskowo.
 
Awatar użytkownika
Fungus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 871
Rejestracja: śr paź 08, 2003 3:54 pm

czw mar 03, 2005 11:04 pm

Oh, to ten? W takim razie bede musial przyjechac na R-kon :-)
Pytanie ktore mnie nurtuje: czy bedziecie testowac owa niesamowita okultystyczna mechanike czarow polegajaca na odwzorowaniu niestabilnosci rzeczywistosci? :>
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

pt mar 04, 2005 6:53 am

Far-Mazon pisze:
czy bedziecie testowac owa niesamowita okultystyczna mechanike czarow polegajaca na odwzorowaniu niestabilnosci rzeczywistosci? :>


Owszem, ale ciii... to tajna, spiskowa i masońska mechanika. Nie chcemy, żeby niewtajemniczeni się dowiedzieli przed czasem, prawda? :-)
 
Awatar użytkownika
Fungus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 871
Rejestracja: śr paź 08, 2003 3:54 pm

pt mar 04, 2005 11:33 am

Oczywiscie ze nie <zlowiesczy smiech> ;-)
Teraz nie pozostalo nic innego jak zbierac na bilet od odleglego Rzeszowa :-)
 
Lenartos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1805
Rejestracja: czw lis 06, 2003 6:25 pm

pt mar 04, 2005 8:40 pm

Garnku. Najdroższy. Grallu walijski Ty mój.

Mam po co na Rkon jechać :D
Ostatnio zmieniony pn mar 07, 2005 1:44 pm przez Lenartos, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Szczur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3991
Rejestracja: ndz mar 16, 2003 8:48 pm

pn mar 07, 2005 11:09 am

I słusznie, i słusznie. A Fungusowi będzie trzeba pociąć postać, bo będzie miał za dużą przewagę jako znający (i wytrenowany w mechanice) :razz:
(to tak jak z Wojewodą na moim LARPie - w papier/kamień/nożyce wymiatał ku wkurzeniu 6 osób chcących mu po kolei wypatroszyć umysł :razz: )
 
Lenartos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1805
Rejestracja: czw lis 06, 2003 6:25 pm

pn mar 07, 2005 1:45 pm

Te, Garnek, a będzie można grać swoją (wiesz którą) postacią?
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

pn mar 07, 2005 3:05 pm

Silencer pisze:
Te, Garnek, a będzie można grać swoją (wiesz którą) postacią?


Można a nawet należy :-) Tylko się zjaw, bo inaczej będę musiał oddać rolę komuś innemu...
 
Awatar użytkownika
Wojewoda
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 902
Rejestracja: wt paź 28, 2003 9:21 pm

pn mar 07, 2005 5:04 pm

Garnek! Zrobić ci numer i przyjechać? :D

A mechanika na larpie Szczura była niczego sobie, wreszcie Get pokazał innym nadnaturalom gdzie ich miejsce :)
 
Awatar użytkownika
Fungus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 871
Rejestracja: śr paź 08, 2003 3:54 pm

pn mar 07, 2005 7:11 pm

Przesadzasz Szczur, znajomosc mechaniki wcale nie pomaga. I wcale nie jestem dobry ani wytrenowany ;-)
Zreszta, czy ja wybieram przepakowane postacie? :>
 
Lenartos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1805
Rejestracja: czw lis 06, 2003 6:25 pm

pn mar 07, 2005 8:19 pm

Zaraz,z zaraz, jak można być przepakowanym przy grze w papier, nożyce i kamień?

...

o, już wiem - przyniosę kamień, nożyce i papier od świrologa dający mi nietykalność w wypadku użycia któregoś z pozostałych dwóch przedmiotów ;P
 
Awatar użytkownika
Azirafael
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 245
Rejestracja: czw mar 25, 2004 11:44 am

pn mar 07, 2005 8:40 pm

Znajdzie się dla mnie miejsce na Larpie, prawda, prawda, prawda?? Bo ja nie wiem jak, ale do wściekłej marchewki, przyjadę!

To wszystko min. przez przekaz podprogowy!

Szczur nie ciesz się - to też Twoja wina!

[offca] Wojewoda - na Larpie Szczurzastego mi się chyba w końcu udało (nie oszukiwałeś akurat wtedy, prawda ^^ :P) wpakować się w umysł Twojej postaci... i tam zostałam, jak Cię ten ******* Władca Cieni kręgosłupa pozbawił -_-' [i offca poszła]
 
Awatar użytkownika
Szczur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3991
Rejestracja: ndz mar 16, 2003 8:48 pm

wt mar 08, 2005 10:39 am

Far-Mazon pisze:
Przesadzasz Szczur, znajomosc mechaniki wcale nie pomaga.


Ale wytrenowanie już tak - wyobraź sobie co by było gdyby były testy sporne z MG przy tej mechanice :>

Silencer -> zobaczyłbyś co się działo to byś przestał wątpić :P

Znajdzie się dla mnie miejsce na Larpie, prawda, prawda, prawda??


Ależ oczywiście, mamy nawet rolę specjalnie dla Ciebie ;P
Bardzo się ciesze, że to też moja wina. I nie, akurat wtedy nie oszukiwalem :)
 
Awatar użytkownika
Fingrin
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 214
Rejestracja: śr maja 19, 2004 11:16 pm

wt mar 08, 2005 12:11 pm

Nie będzie mnie na LARPIE Wolsungowym. :( Płacz i zgrzytanie zębów.
Rzeszów daleko za daleko, nie starczy mi węgla do parowozu. A na piechotę trochę daleko:P
Ach czemu niecni Wotańscy agenci pozbawili nas Wolsungowego Larpa na Kulce?
...hmmm, chwileczkę, to ja ostatnio byłem Wotańskim agentem.... hmmm... i na dodatek coś mnie ugryzło i zamieniłem się w wilkołaka..

Dobra dość narzekań, mam nadzieję , że załapię się na jakiegoś innego Larpa Wolsungowego.
Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Szczur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3991
Rejestracja: ndz mar 16, 2003 8:48 pm

wt mar 08, 2005 3:09 pm

Na Konkrecie będzie jeden i jeszcze na ConQueście kolejny :>
 
Awatar użytkownika
Wojewoda
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 902
Rejestracja: wt paź 28, 2003 9:21 pm

wt mar 08, 2005 4:08 pm

Wiesz Szczur, na Konkrecie to ja liczę na cały blok wolsungowy, w którym chętnie umoczę palce :razz:
 
Awatar użytkownika
Fungus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 871
Rejestracja: śr paź 08, 2003 3:54 pm

wt mar 08, 2005 5:07 pm

Szczurze, a ja moge liczyc na jakas ciekawa role? :>
Wytrenowanie tak, pomaga, ale ja sie nie zaliczam do takich, niestety ;-)
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

wt mar 22, 2005 11:54 am

No i po Rkonie. LARP oceniam jako bardzo udany :-)
Było dużo tajnie, spirytystycznie, bardzo emocjonująco choć z przymróżeniem oka.
Bardzo przyczyniła się do tego mechanika oparta o Jengę. Wieża z klocków obrazowała równowagę Astralu - każdy czar trochę ją naruszał. Spirytysta, chcący rzucić zaklęcie, musiał wyjąć od jednego do pięciu klocków. Jeśli wieża się zawaliła, następowało wyładowanie maniczne - ze skutkami bardzo nieprzyjemnymi.

Zanim podumuję całego LARPa, przedstawię główne tajne stowarzyszenia, których przedstawiciele radzili o losach Wotanii.

Pradawna Loża Oświeconych Misteriów
Hasło: Wieży mej magii nie wzniosę na piasku.
Odzew: Lecz jedynie na wiedzy i wiekami uświęconych misteriach.

Pradawna Loża Oświeconych Misteriów jest najstarszą tajną organizacją świata. Profani mogą śmiać się i ubliżać, lecz prawdą jest, iż Loża jest bezpośrednim spadkobiercą wiedzy, którą Dawni Bogowie wykradli Zapomnianym Prastarym Bóstwom. Wiedzy, którą plemię Olbrzymów wykradło bogom. Po upadku dumnych Olbrzymów, sekretne misteria zostały powierzone najgodniejszym ze śmiertelników. Przysięgli oni nigdy nie dopuścić, by wiedza wpadła w niepowołane ręce. Od mileniów stoją za każdym tronem, delikatnie kierując losami świata, chroniąc ludzkość przed chaosem i nienazwaną grozą.
Loża przez tysiąclecia swojej historii zebrała nieprzebrane mrowie Prawdziwych Imion duchów i demonów i oplotła astralne królestwa siecią paktów i zobowiązań.
Odpowiedzialna misja Loży nie jest łatwa. Tylko najlepsi mogą zostać dopuszczeni do prawdziwych Tajemnic. Dlatego każdy z członków Loży musi nieustannie dowodzić swojej potęgi a współbracia są czasem najzagorzalszymi wrogami.

Wrogowie i przyjaciele:
Iluminowany Zakon Złotej Jabłoni – żałosni imitatorzy uzurpujący sobie prawo do prawdziwej wiedzy.
Loża Czerwonego Brzasku – niebezpieczni szaleńcy urągający wszelkiemu rozsądkowi, wcielenie Chaosu.
Vrill-Ya – niegodni szacunku od tego niezręcznego incydentu w czasach ven Riera.
Astralne Towarzystwo Akcyjne – przydatni głupcy.

Towarzystwo Spirytystyczne przy Uniwersytecie Heimburskim
Hasło: Doktor Schlossen Boschen, jak sądzę?
Odzew: Niestety, doktor nie mógł przybyć. Zbyt się wyabstrahował.

Towarzystwo nie jest Lożą, działa jawnie, nie kryje się po ciemnych pokojach. Nie przypisuje sobie też długiej historii – zostało założone niecałe trzydzieści lat temu przez Profesora Winterseele. Jednak skupia najgenialniejsze umysły epoki i zgromadziło praktyczną wiedzę, która większość z tych beznadziejnie przesiąkniętych mistyką naturszczyków, wpędziłaby w kompleksy.
Oprócz doskonałych procedur przywoływania i kontroli duchów, Towarzystwo ma dostęp do najnowocześniejszych automatonów techno-spirytystycznych.
Celem Towarzystwa jest wiedza. Jak ognia unika uwikłania w politykę i mistykę – to pierwszy krok ku brakowi obiektywizmu.

Wrogowie i przyjaciele:
Pradawna Loża Oświeconych Misteriów – czasami zabawni, czasami przerażający. Ale mają mnóstwo wpływów i bywają niezastąpioną pomocą podczas zdobywania poparcia, czy funduszy na badania.
Astralne Koło Wykształconych Panien – miła, rzeczowa odmiana wśród tych wszystkich oszalałych mistyków.
Vrill-Ya – ponoć szaleńcy i zbrodniarze. Choć brak dowodów, by rzeczywiście wciąż wspierali pogrobowców ven Riera.

Astralne Koło Wykształconych Panien
Hasło: Rozsądek
Odzew: Umiarkowanie

Choć szeregi Koła nie są zbyt liczne, duch i zapał obydwu członkiń jest wielki. Stowarzyszenie, choć powstało stosunkowo niedawno, zamierza odcisnąć nieprzemijalne piętno na obliczu współczesnego, wotańskiego spirytyzmu. Zdrowy rozsądek, kobieca intuicja i silny kręgosłup moralny muszą wygrać z tymi wszystkimi przesadzonymi ceremoniałami.
Koło Astralne wciąż poszukuje nowej wiedzy i twórczo adaptuje znane już zaklęcia.

Wrogowie i przyjaciele:
Pradawna Loża Oświeconych Misteriów – najbardziej typowi przedstawiciele wotańskiego spirytyzmu. Mają szerokie horyzonty i olbrzymie ego.
Towarzystwo Spirytystyczne przy Uniwersytecie Heimburskim – grupka uroczych, rozsądnych dżentelmenów.
Loża Czerwonego Brzasku – skandaliści i nicponie. Być może nawet łotrzy.
Astralne Towarzystwo Akcyjne – wizjonerzy, ale mają w sobie coś ze sprzedawców encyklopedii.
Iluminowany Zakon Złotej Jabłoni – bardzo wyrafinowani i bardzo eleganccy choć odrobinę próżni
Vrill-Ya – żadna szanująca się dama nie powinna mieć z nimi nic wspólnego.

Astralne Towarzystwo Akcyjne
Hasło: Świetlana przyszłość
Odzew: Wspólnym wysiłkiem

Spirytyzm powinien być lokomotywą postępu a nie ostoją zabobonu i ciemnoty. Niech się Loże kiszą w swoich tajnych strukturach, niech skutecznie tracą impet i inicjatywę na idiotyczne przebieranki i pantomimy. Towarzystwo przeciwstawia im jasną strukturę – z zebraniem Zarządu w miejsce autorytarnych Wewnętrznych Kręgów. Towarzystwo nie dyskryminuje nikogo, nie wymaga pochodzenia, nie wymaga poniżających rytuałów. Wystarczy nabyć pakiet akcji. Astral to dziewicze terytorium, które tylko czeka na młodych, energicznych ludzi, którzy nie boją się wziąć spraw w swoje ręce.
Akcyjne Towarzystwo dysponuje wieloma zaklęciami i tajemnicami, które traktuje jako inwestycje. Każdy akcjonariusz ma prawo dostać solidny zwrot z własnego wkładu początkowego.

Wrogowie i przyjaciele:
Pradawna Loża Oświeconych Misteriów – bajecznie wpływowi, lecz niereformowalni.
Towarzystwo Spirytystyczne przy Uniwersytecie Heimburskim – doskonali teoretycy, niestety oderwani od rzeczywistości
Astralne Koło Wykształconych Panien – wspaniała, choć niedoceniona inicjatywa.

Iluminowany Zakon Złotej Jabłoni
Hasło: Piętnastu mędrców z Asfillios snuło misterne rozważania.
Odzew: Lecz nie skosztowali owocu wiedzy, więc wysiłek ich był próżny.

Tradycja Zakonu sięga tak niepamiętnych czasów, że nikt nie Wtajemniczony nie ma prawa dowiedzieć się szczegółów. Członkowie bractwa przechowują najcenniejsze skarby świata, w tym bezcenne owoce ze Złotej Jabłoni, które mogą obdarzyć nieskończoną wiedzą i nieśmiertelnością. Ciężar odpowiedzialności, który spoczywa na barkach Wielkich Sekretnych Mistrzów Zakonu pomagają unieść wszyscy Wybrani Wtajemniczeni. Muszą być to ludzie o nieugiętej woli i niezaprzeczalnych przymiotach, które wynoszą ich ponad bezmyślny motłoch.
Wielcy Sekretni Mistrzowie przekazują Wybranym Wtajemniczonym tylko ułamek swojej wiedzy. Jednak już on wystarczy, bo zaćmić osiągnięcia innych, mniej znaczących stowarzyszeń.

Wrogowie i przyjaciele:
Zakon nie sprzymierza się z nikim, najwyżej spogląda z życzliwym pobłażaniem.
Zakon nie ma wrogów, najwyżej oszczerców, którym pozwolił przeżyć.

Vrill-Ya
Hasło: Któraż to godzina?
Odzew: (dowolna odpowiedź, lecz odpowiadający musi dyskretnie wykonać gest prawą dłonią, prostując palce wskazujący, środkowy i mały a zginając serdeczny)

Prawdziwe lojalności nigdy nie umierają. Zwłaszcza, gdy sama Śmierć słucha Tego, komu przysięgło się lojalność. Och, pozory można zachowywać, dla publiki można się wypierać, ale nic nie ukryje prawdy siedzącej w sercu. Ave ven Rier! Nieumarła Rzesza powstanie z popiołów, a Triumwirat Liczów doceni tych, którzy byli im posłuszni, lojalni i wierni. Niech głupcy wierzą, że wyrzekliśmy się naszej lojalności, niech łudzą się, że wyparliśmy się ideałów ven Riera. Głupcy, głupcy, po stokroć głupcy. Ave Vrill-Ya! Ave ven Rier!
Vrill-Ya ma dostęp do najpotężniejszych i najstraszniejszych mocy Nieumarłej Rzeszy. Choć bardzo ryzykownie jest z nich korzystać.

Wrogowie i przyjaciele:
Loża Czerwonego Brzasku – głupi, naiwni nihiliści, tak łatwo nimi manipulować i zwalić na nich winę.
Pradawna Loża Oświeconych Misteriów – zadufani głupcy, niestety zbyt wpływowi
Towarzystwo Spirytystyczne przy Uniwersytecie Heimburskim – sklerotyczni tetrycy.
Astralne Towarzystwo Akcyjne – obserwować, czekać i w kluczowym momencie uzależnić.
Iluminowany Zakon Złotej Jabłoni – durnie, choć durnie dysponujący cenną wiedzą.

oraz towarzystwo tak tajne, że nie ujawniło się podczas LARPa. Być może na skutek nieśmiałości, być może przez braki kadrowe :-)

Loża Czerwonego Brzasku
Hasło: Słońce wschodzi czerwone.
Odzew: Nad opustoszałymi tronami.

Tajna i niezrozumiana Loża Czerwonego Brzasku wywodzi swoje korzenie od spisku, który przeszło pięć tysięcy lat temu zawiązali wolnomyśliciele i filozofowie, sprzeciwiający się panowaniu króla-licza Sarher Addina (zwanego też Zaharedem). To wzniecony przez nich pożar spopielił nieumarłe miasto. W następnych wiekach zakłamana kościelna propaganda zniekształciła pamięć o tych wydarzeniach, przypisując zniszczenie miasta ognistej ulewie zesłanej ponoć przez Boga.
Wybrani niosą jednak płomień pamięci, kontynuując słuszną walkę przeciw wszelkiej tyranii i władzy, która z samej swojej natury jest jadem sączonym w umysły ludzi.
Loży na przestrzeni wieków związała się potężnymi duchami ognia i słusznej walki. Misja Czerwonego Brzasku jest ciężka i niewdzięczna. Ludzie są już zbyt otumanieni, żeby dostrzegać, że “stabilność” i “bezpieczeństwo” jakie daje im państwo, są jak obroża i klatka dla szlachetnych dzikich zwierząt. Ostatnie miesiące były ciężką próbą – na skutek knowań Pradawnej Loży Oświeconych Misteriów, rząd posłał przeciw Brzaskowi siły Wotańskiego Biura Kontroli Thaumologicznej. Straty były dotkliwe i zachwiały całą Lożą.

Wrogowie i przyjaciele:
Pradawna Loża Oświeconych Misteriów – ostateczny wróg; uosobienie Władzy, Korupcji i Kłamstwa.
Towarzystwo Spirytystyczne przy Uniwersytecie Heimburskim – nieszkodliwi teoretycy
Iluminowany Zakon Złotej Jabłoni – zapatrzeni w siebie, ale można nimi manipulować, nienawidzą Oświeconych.
Morbuus – odwieczni wrogowie, potomkowie plugawej sztuki Zahareda, na szczęście już są przeszłością.
Wotańskie Biuro Kontroli Thaumologicznej (RTKA) – bezmyślne psy Cesarza.
 
Awatar użytkownika
Puszon
Wydawnictwo Kuźnia Gier
Wydawnictwo Kuźnia Gier
Posty: 164
Rejestracja: pt maja 07, 2004 12:33 pm

wt mar 22, 2005 1:43 pm

LARP byl naprawde fajny. LARPowalem po raz pierwszy od 3 czy 4 lat i bawilem sie dobrze. momentami za dobrze... mam nadzieje, ze nikomu tym zabawy nie zepsulem. :)
Pomysl z Jenga znakomity, znasz Garnku nasze uwagi.

Chyba sie rpzejde na jakis Twoj inny larp na innym konwencie.
 
Awatar użytkownika
Szczur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3991
Rejestracja: ndz mar 16, 2003 8:48 pm

wt mar 22, 2005 2:48 pm

Puszon pisze:
Chyba sie rpzejde na jakis Twoj inny larp na innym konwencie.


Zapraszam na LARP Wolsungowy na Konkrecie :>

P.S. Garnku, zapomniałeś o jeszcze jednym tajnym stowarzyszeniu, które się nie ujawniło ;)
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

wt mar 22, 2005 3:01 pm

Szczur pisze:
Garnku, zapomniałeś o jeszcze jednym tajnym stowarzyszeniu, które się nie ujawniło ;)


Bo tak się jakoś zdarzyło, że żaden przedstawiciel Starożytnego Cechu Dokerów nie dotarł na spotkanie :-)
 
Awatar użytkownika
Joseppe
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2393
Rejestracja: śr maja 21, 2003 5:47 pm

wt mar 22, 2005 3:09 pm

LARP bardzo fajny, szczegolnie pomysl z Jenga znakomity.

Czulo sie ta magie w pokoju i to, jak jest krucha.

Ale osobiscie moja postac miala za male motywacje, co mnie osobiscie zawsze bardzo irytuje. Ja potrzebuje silnej motywacji do dzialania, a jezeli moja postac miala dzialac rozwaznie i planowo w tak krotkim czasie, to musi miec wiecej wskazowek z kim i o czym rozmawiac, inaczej musialem dzialac chaotycznie lub w ogole, co stalo w sprzecznosci z moim charakterem (znaczy, z charakterem mojej postaci). Dlatego tez temu przemilemu trollowi wypadaloby dodac cos jeszcze. Bo to jego 'cos jeszcze' zwiazane z pewnym szefem nie zostalo w zaden sposob wykorzystane, niestety.

Ale ogolnie LARP mi sie podoba i system tez. Chociaz Noir rowniez bedzie w podobnych klimatach, dlatego na kupno systemu sie jeszcze nie zdecydowalem :)
 
Awatar użytkownika
Garnek
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1469
Rejestracja: wt maja 13, 2003 3:32 pm

wt mar 22, 2005 4:02 pm

Joseppe pisze:
Ale osobiscie moja postac miala za male motywacje, co mnie osobiscie zawsze bardzo irytuje. Dlatego tez temu przemilemu trollowi wypadaloby dodac cos jeszcze. Bo to jego 'cos jeszcze' zwiazane z pewnym szefem nie zostalo w zaden sposob wykorzystane, niestety.


Niestety, parę wątków nie wypaliło z przyczyn kadrowych. Ale przyjąłem uwagę i następnym razem wplączę Cię w więcej wątków ;-)

Joseppe pisze:
Ale ogolnie LARP mi sie podoba i system tez. Chociaz Noir rowniez bedzie w podobnych klimatach, dlatego na kupno systemu sie jeszcze nie zdecydowalem :)


Ależ jest na to proste i eleganckie rozwiązanie - kup Noir i Wolsunga :-)
 
Awatar użytkownika
Wojewoda
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 902
Rejestracja: wt paź 28, 2003 9:21 pm

wt mar 22, 2005 4:47 pm

Ależ jest na to proste i eleganckie rozwiązanie - kup Noir i Wolsunga Smile


Ha! Jeszcze lepsze to kupić po dwie sztuki każdego i tym samym wspomóc rodzimy przemysł :)

Ach, szkoda, że mnie nie było na tym LARPie. Na KonKret coś robisz prawda Garnku?
 
Awatar użytkownika
neishin
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1856
Rejestracja: pn mar 17, 2003 11:56 pm

śr mar 23, 2005 9:07 am

Drżyjcie śmiertelnicy:>
Było naprawdę fajnie, a pomysł z magią okazał się totalnie odjechany. No i dostałem wypaśną postać:P Jak to mówi Osioł: Ja chcę jeszcze raz!
 
Awatar użytkownika
Szczur
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3991
Rejestracja: ndz mar 16, 2003 8:48 pm

śr mar 23, 2005 10:38 am

neishin pisze:
Jak to mówi Osioł: Ja chcę jeszcze raz!


Przyjedź na Konkret :P
 
Awatar użytkownika
neishin
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1856
Rejestracja: pn mar 17, 2003 11:56 pm

śr mar 23, 2005 5:53 pm

Heh, nie wiem czy się wyrobię z egzaminami, ale liczę na CQ. Garnek - dostałeś maila w tej sprawie?
 
Awatar użytkownika
Tarkis
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 307
Rejestracja: czw kwie 08, 2004 3:54 pm

czw mar 24, 2005 2:23 am

Ech, jesli sie wybiore na Konkret to na LARPa tym razem na pewno tez wpadne- na Rkonie po prsotu za duzo szczescia na raz: prezentacja i zaraz potem LARP :P Przyjemnosci trzeba sobie dozowac :-)
 
Awatar użytkownika
neishin
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1856
Rejestracja: pn mar 17, 2003 11:56 pm

czw mar 24, 2005 10:02 am

Tarkis - aleś ty sobie dozował tą przyjemność:> Four men, one desire!:P
 
Awatar użytkownika
Tarkis
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 307
Rejestracja: czw kwie 08, 2004 3:54 pm

czw mar 24, 2005 11:20 am

Jak tak, jak nie? Ale mysle ze na Konkrecie (lub CQ) bedzie: "double the action! triple the exicement!" :P

O ile oczywisce Garnek przygotuje prelekcje i LAPRa :-) Przygotujesz? I zrob cos, zeby nie trzeba bylo wczesniej kalamburow konczyc jakby co :-)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość