Zrodzony z fantastyki

 
strus94738
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 01, 2010 7:20 am

[3.0] Legendy Broni

pn mar 07, 2011 9:50 pm

Witam ponownie
Oto kolejna produkcja mojego chorego umysłu i nie wiem czemu ale mam przeczucie że jest za silna ale może mi się tylko wydawać. Tak jak ostatnio prosze o wyrozumiałość i jechać ile się da ^^
Od razu mówie że tworzenie historii dla PrC nie jest moją mocną stroną jak to widać poniżej.


Legenda Broni
Historia:
Wszyscy wiedzą że są bronie, które nie powinny istnieć albo takie, które przeczą prawom istnienia, jest ich tak dużo że cięzko je wszystkie trzymać w jednym miejscu schowane przed światem, dlatego też w Bractwie Sześciu Stylów poswtała jako szósta i ostantnia szkoła dla osób pragnących udoskonalać swoja broń wraz ze sowim doświadczeniem. Zwani oni są pośród Bractwa jako "Legendy Broni".
Legendy Broni zwiedzają świat i szukają broni o ekstremalnej sile, które trzeba schować lub w miare własnej mocy zapieczętować. Niektóre bronie zbyt potężne do zapieeczętowania jak Miecz Kasa są ukrywane póki w bractwie nie powstanie geniusz, któremu się to uda.



BPA WYTRW REF WOLA Umiejętności
Lvl 1 +1 1 0 1 Przebudzenie +1, Akolita Pieczęci, Schowek 1,
Lvl 2 +2 1 0 1 Przebudzenie +1, Wykrycie 1
Lvl 3 +3 2 1 2 Przebudzenie +2
Lvl 4 +4 2 1 2 Przebudzenie +2, Magister Pieczęci
Lvl 5 +5 3 1 3 Przebudzenie +3, Schowek 2, Wykrycie 2, Doskonałe rozbrojenie
Lvl 6 +6 3 1 3 Przebudzenie +3
Lvl 7 +7 4 2 4 Przebudzenie +4, Broń Śmierci
Lvl 8 +8 5 2 5 Przebudzenie +4, Schowek 3
Lvl 9 +9 6 2 6 Przebudzenie +5, Mędrzec Pieczęci, Wykrycie 3
Lvl 10 +10 7 3 7 Przebudzenie +5, Zerwane Pieczęcie

Wymagania:
BPA: +6
Umiejętności: Wiedza (Broń): 5 rang, Rzemiosło (Broń): 6 rang
Atuty: Biegłość w broni, Zogniskowanie broni, Poprawione Rozbrajanie, Wyspecjalizowanie

Kości wytrzymałości: k10
Umiejętności klasowe: Patrz Wojownik
Ilość pkt Umiejętności na Lvl: 2+ modyfikator z intelektu.





Właściwości Klasowe:
Biegłość w broni i pancerzu: LB nie otrzymuje żadnych biegłość. Ponadto może używać tylko lekkich pancerzy żeby korzyści płynące z tej klasy PrC były aktywne.

Przebudzenie: Zdolność ta przebudza magiczne zdolności w broni trzymanej przez LB. Broń LB nie może być umagiczniana w normalny sposób. Broń poddana Przebudzeniu może być tylko jedna w danym momencie i musisz mieć w niej zogniskowanie.
Oto zdolności na każdy poziom:
(każdy atut dostajesz nawet jeśli nie spełniasz wymagań na zdobycie go)
+1:
-Zyskujesz atut Błyskawiczny Refleks
-Zyskujesz atut Poprawiona Inicjatywa
-Zyskujesz atut Walka na Ślepo
-Zyskujesz atut Zmysł Walki
-Zyskujesz atut Potężny Atak
-Broń staje się +1
+2:
-Broń dostaje dodatkowe +1k6 obrażeń od Kwasu
-Broń dostaje dodatkowe +1k6 obrażeń od Ognia
-Broń dostaje dodatkowe +1k6 obrażeń od Mrozu
-Broń dostaje dodatkowe +1k6 obrażeń od Błyskawic
-Zyskujesz atut Rozszczepienie
-Dopóki trzymasz broń w ręce zyskujesz +2 do KP
+3:
-Twoja broń powoduje małe wyładowania elektryczne za każdy razem gdy uderzysz swój cel zadając dodatkowe +2k4 obrażeń (zdolność błyskawic z +2 jest wymagana)
-Twoja broń powoduje mały wybuch ognia za każdy razem gdy uderzysz swój cel zadając dodatkowe +2k4 obrażeń (zdolność ognia z +2 jest wymagana)
-Twoja broń powoduje mały wybuch kwasu za każdy razem gdy uderzysz swój cel zadając dodatkowe +2k4 obrażeń (zdolność kwasu z +2 jest wymagana)
-Twoja broń powoduje mały wybuch mrozu za każdy razem gdy uderzysz swój cel zadając dodatkowe +2k4 obrażeń (zdolność mrozu z +2 jest wymagana)
-Broń staje się +2 (musisz posiadać broń +1)
+4:
-Broń zyskuje Ostrość
-Broń zyskuje Ciskanie
-Broń zyskuje Ranienie
-Broń staje się Nierozpoznawalna (zyskujesz szybkie wyciąganie broni na rzecz zmiany broni w przedmiot i odwrotnie)(Gracz sam wybiera jaki jest wygląd broni oraz gdzie ją trzyma po zmianie jej kształtu np.: Bransoletka na ręce, Naszyjnik na szyi, Kolczyk w uchu, Opaska na oku, itd. Zostawiam tu reszte rzeczy do waszej dyspozycji, sami se wymślcie gdzie moża to jeszcze trzymać)
-Premia do pancerza rośnie z +2 do +5 (jeśli nie wziąłeś premi do kp wcześniej ta zdolnść daje tylko +3 do kp)
+5:
-Broń zyskuje drugorzędną zdolność Wyładowania (zadaje dodatkowe obrażenia podczas trafienia krytycznego)(zdolności błyskawic z +2 i +3 są wymagane)
-Broń zyskuje drugorzędną zdolność Płomień (zadaje dodatkowe obrażenia podczas trafienia krytycznego)(zdolności ognia z +2 i +3 są wymagane)
-Broń zyskuje drugorzędną zdolność Lód (zadaje dodatkowe obrażenia podczas trafienia krytycznego)(zdolności mrozu z +2 i +3 są wymagane)
-Broń zadaje dodatkowe obrażenia od Kwasu na trafieniu krytycznym zadaje dodatkowe +1k10 jak jest x2, +2k10 = x3, +3k10 = x4 itd. (zdolności kwasu z +2 i +3 są wymagane)
-Broń zyskuje Prędkość(z tą różnicą że dodatkowy atak jest z najniższą premią)
-Broń staje się +3 (musisz posiadać broń +2)

Schowek: Jest to zdolność pozwalająca LB przenoszenie broni w miejscu z którego tylko on może korzystać oraz wyciągać włożone tam wcześniej bronie.
-1: LB może trzymać w swoim półplanarnym schowku 3 broni oraz wyciągane i chowanie broni z tego schowka to akcja całorundowa prowokująca ataki okazyjne.
-2: Ilość broni w schowku LB rośnie do 5 oraz wyciągnięcie i schowanie broni ze schowka to tylko akcja standardowa prowokująca ataki okazyjne.
-3: Ilość broni w schowku LB rośnie do 7 dodatkowo wyciąganie i chowanie jest akcją darmowa nie prowokująca ataków okazyjnych

Akolita Pieczęci: Gdy stajemy się LB nasza broń traci wszystkie magiczne zdolności oraz usprawnienia. A zyskuje zdolności otrzymywane za pomocą Przebudzenia.
Zdolność ta również pozwala pieczętować bronie, które są +3 lub słabsze.
Zapieczętowanie broni trwa ilość godzin równą usprawnieniu broni, którą próbójemy zapieczętować.
Zapieczętowaną broń musimy nosić przy sobie lub w schowku.
Bronie zapieczętowane tracą wszystkie zdolności jakie posiadają.

Magister Pieczęci:Jak akolita z tą różnicą że LB może Odpieczętować broń,jest to akcja standardowa, lecz odpieczętowanie nie trwa dłużej niż runde na poziom w tej klasie prestiżowej po czym broń automatycznie pieczętuje się sama.
Pieczętowane teraz mogą być bronie +5 lub słabsze.

Mędrzec Pieczęci: Pieczętowane teraz mogą być bronie +7 lub słabsze.
LB może Odpieczętować broń jako akcja cząstkowa.

Wykrycie: Pozwala na na wykrywanie broni o specjalnych zdolnościach na odległość 15m.
-1: Wykrywa bronie do +3
-2: Wykrywa bronie do +5
-3: Wykrywa bronie do +7

Doskonałe Rozbrojenie: Gdy próbujesz rozbroić przeciwnika i ci się nie powiedzie możesz raz dziennie przeżucić ta próbę i niezależnie od wyniku musis go zaakceptować.

Broń Śmerci: Gdy LB trzyma broń w dwóch rekąch dodaje podwójny modyfikator do obrażeń z siły.

Zerwane Pieczęcie: LB na 10 poziomie wyrzuca wsystkie bronie ze schowka od razu odpieczętowane oraz swoją i gdy spadają to atakuje każdą z nich po kolei w przeciwnika wybranego jako cel po czym wrzuca broń do schowka i chwyta kolejną prócz swojej, która spada jako ostatnia. Każda broń zadaje obrażenia tak jakby była przed zapieczętowaniem oraz LB dodaje swą siłę do każdego ataku (jeśli miała zdolność mróz lub podobną do tego zdolność to są aktywne na rzecz tej zdolnośći), po czym LB atakuje swoją bronią. LB decyduje czy atakuje tymi brońmi jednorącz czy dwurącz jeśli może(tylko do broni tego samego rozmiaru co LB)
LB zyskuje +10 do trafienia i rzuca tylko raz czy trafi wszystkimi broniami, jeśli nie trafi zadaje normalne obrażenia tylko od swojej broni, trafienia krytyczne w tym przypadku nic nie daje, tak samo jak wyrzucenie krytycznego 1.
Jest to akcja całorundowa nie prowokująca ataków okazyjnych oraz może być użyta tylko raz dziennie.


Nowa Umiejętność: Wiedza (broń) - pozwala na szczegółowe określenie broni, jakie ma obrażenia, zasięg oraz krytyk oraz ceny na rynku.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości