KAMPANIA WYBORCZA (polecenie)
zagraj te karte, zaraz po fazie przyciagania przeciwnika. jeden z zetonow, na piascie jego mistycznego krzyza, jest przenoszony na twoja piaste.
------
STRACH (wpływ - 1,2,3,4,N,E,S,W)
mroczna tajemnica. dołącz do istoty. istota moze zaatakowac, tylko jesli w jej mistycznym krzyzu znajduje sie inna istota. jezeli zostanie zaatakowana, jako jedyna istota w mistycznym krzyzu, zostaje automatycznie odrzucona, bez rozstrzygania walki. w innym przypadku broni sie normalnie.
------
WYBURZANIE (polecenie)
zagraj na odwrocona karte miejsca, ktore nie jest karta unikalna, badz na karte, traktowana jako miejsce. wraca ona doreki wlasciciela. zetony ludnosci przesuwane sa na zewnatrz mistycznego krzyza.
------
UZALEZNIENIE (wpływ - 1,2,3,4)
mroczna tajemnica. dolacz do istoty. istota nie moze atakowac, ani werbowac zetonow ludnosci. wplyw ten nie dziala na odpychanie i przyciaganie zetonow ludnosci. istota zaatakowana broni sie normalnie, a jej wb wzrasta o +2.
------
PACYFISTA (istota - 1,3)
pionek snow. moze zwerbowac i posiadac 2 zetony ludnosci. nie mozna zagrywac na niego kart mrocznych tajemnic. nie moze atakowac. zaatakowany, po przegranej walce jest odwracany, nie odrzucany.
------
SEJMOWA KOMISJA SLEDCZA (wpływ N.E.S.W)
dolacz do liktora lub razydy. istota nie moze wypelniac swych obowiazkow, bez konca uczestniczac w przesluchaniach. nie moze posiadac zetonow ludnosci, atakowac ani byc atakowana. po prostu zajmuje stacje.
------
POTEGA PRASY (polecenie)
istota ze stosu kart odrzuconych jest usuwana z gry. wlasciciel stosu decyduje, ktora istota.
------
nie wstawialem juz kart, bo przegialem z poprzednia
mrSin pisze:Bardzo przyjemna karta, choć moim skromnym zdaniem nieco przegięta, ma spory power. Ogólnie jednak super.
<ciach>
zgadzam sie co do zbyt duzego powera. jak ma byc magiem i walic czarami szalenstwa, to niech chociaz kosztuje ze 3 oczy. i tak na jednej stacji mozna by go wystawiac. albo mniejsze wb.