Gramy sobie w DnD 3."33" (3.0 z materiałami z 3.5). Dostęp do dowolnych podrów. Możliwość wzięcia wad.
Mamy sesję, gdzie w najbliższym czasie powinniśmy wejść na statek. Gram Favored Soulem Valkuura, ale ponoć na następnej sesji jest duża szansa na zgon toteż szukam jakiegoś fajnego archetypu do postaci jakiegoś żeglarza.
Zastanawiałem się nad czarodziejem bo nim nigdy nie grałem, ale jak przypomniałem sobie tematykę sesji to stwierdziłem, że raczej poszukam czegoś w temacie
Raczej nastawiam się na postać mającą dużo skillpointów. Może jakiś szermierz, rzucacz, czy strzelec? Z tymi ostatnimi jest taki problem, że chyba ciężko by byli przyzwoici mechanicznie(mamy słaby dostęp do itemów)?
Czekam na jakieś intrygujące pomysły tak fabularnie jak i mechanicznie ;]
Gramy chyba na 5 poziomie (dawno nie było sesji więc nie pamiętam).
W drużynie jest mnich, bard, jakaś nowa postać. Bard prawdopodobnie zmieni postać bo mu nie leży.
Editto:
Zdecydowałem się na Gnoma Factotuma. Pytanie jak go "umarynarzyć"?